Moje wywody pomału podchodzą pod wątek "remont silnika", ale zaczęło się od problemów z odpaleniem więc kontynuuje tutaj
smile
1. Już widzisz skąd jestem
:D
2. Tutejsze ASO czyli Bydgoszcz
3. Nie powiem Ci w jaki sposób odbył się pomiar ale nie widziałem i nie bardzo się na tym znam, ale jak odbierałem auto i rozmawiałem właścicielem serwisu to mówił że ten wynik 4,2 jest wynikiem średnim bo było trochę lepiej i było ok 4,0 stąd wnioskuje że pomiar był robiony na obu rotorach i wszystkich komorach. Poza tym nie mam wątpliwości co do pomiaru bo znam ten zakład i mam dobre zdanie o nim
4. Za autko dałem 30k zł i ogólnie jest bardzo ładnie utrzymane ( po zlocie w Kąkolewie wrzucę fotki)
A tak z nowości i moich przemyśleń dla potomnych:
– po rozmowie z kilkoma osobami dochodzę do wniosku że nie ma sensu wymieniać ani pompy oleju ani wtryskiwaczy,
– silnik w sklepie Mazda OE to koszt ok 12500 zł + uszczelki ok 1000 zł + filtr oleju i olej,
– zakup auta rozbitego z małym przebiegiem, a które odpala to jak szukanie igły w stogu siana, na europejskich stronach nie znalazłem nic godnego uwagi natomiast jest taka stronka EasyExport.us gdzie jest kilka opcji, ale po kontakcie telefonicznym stwierdziłem że to jakaś lipa może być. Zadzwoniłem i zapytałem jak wygląda sprawa zakupu i sprowadzenia auta. Miły pan z akcentem wschodnim (Rosja, Ukraina lub coś podobnego) opowiedział ile trzeba zapłacić i się zalogować i zalicytować i znowu zapłacić i już
:D zupełnie pominął kwestię sprowadzenia i odbioru auta
Reasumując autko jeździ, chodzi równo tylko problem z odpaleniem na ciepło, który może się pogłębiać.
Rada : uzbierać 15k zł na nowy silnik z gumkami i wymianę...