RX 8 – Problem z odpalaniem
NAPRAWIONE
Tak naprawdę nic nigdy nie było popsute. Wina leżała po dolocie Mazdaspeed Nie wiem dlaczego ale dawał źle powietrze do silnika i się dławił. Po zmianie dolotu widzę dopiero JAK TO JEEEEEEEEEEEEEDZIE :D:D:D:D
zoom zoom!!
Tak naprawdę nic nigdy nie było popsute. Wina leżała po dolocie Mazdaspeed Nie wiem dlaczego ale dawał źle powietrze do silnika i się dławił. Po zmianie dolotu widzę dopiero JAK TO JEEEEEEEEEEEEEDZIE :D:D:D:D
zoom zoom!!
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
To ja już nie będę zakładał nowego tematu tylko zapytam tu
Wczoraj się trochę wygłupialiśmy ReXami i mam jakieś dziwne wrażenie, że coś zepsułem (nie licząc opon ;/). Czy Wasze Rexy na luzie też mają obroty poniżej 1000 ? ;/ Bo mój tak ma a wcześniej wydawało mi się, że zawsze było lekko ponad, ale pewności nie mam –.–
Wczoraj się trochę wygłupialiśmy ReXami i mam jakieś dziwne wrażenie, że coś zepsułem (nie licząc opon ;/). Czy Wasze Rexy na luzie też mają obroty poniżej 1000 ? ;/ Bo mój tak ma a wcześniej wydawało mi się, że zawsze było lekko ponad, ale pewności nie mam –.–
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Lucky RX napisał(a):A jaki dolot teraz założyłeś? Standardowy czy coś innego?
Dalej mam ten Mazdaspeed, tylko że teraz filtr jest pod maską a nie za grillem, jak to producent kazał założyć . Jezdzi super
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Retro napisał(a):...Czy Wasze Rexy na luzie też mają obroty poniżej 1000 ?
Lucky RX napisał(a):Ja mam na wolnych obrotach ponizej 1000 także wszystko masz OK.
Wankluchy nisko utrzymują prędkość obrotową na jałowym biegu. Związane jest to z ich budową i minimalnym poziomem drgań
Retro napisał(a):To ja już nie będę zakładał nowego tematu tylko zapytam tu
Wczoraj się trochę wygłupialiśmy ReXami i mam jakieś dziwne wrażenie, że coś zepsułem (nie licząc opon ;/). Czy Wasze Rexy na luzie też mają obroty poniżej 1000 ? ;/ Bo mój tak ma a wcześniej wydawało mi się, że zawsze było lekko ponad, ale pewności nie mam –.–
U mnie na jałowym nagrzany standardowo ok 700obr/min
Marco7 napisał(a):
Dalej mam ten Mazdaspeed, tylko że teraz filtr jest pod maską a nie za grillem, jak to producent kazał założyć . Jezdzi super
czy mozna to sobie jakos samemu przełozyc? )
- Od: 13 lip 2007, 13:18
- Posty: 180
- Skąd: krakówek
- Auto: RX-8 Revolution SP
aybabtu napisał(a):Retro napisał(a):To ja już nie będę zakładał nowego tematu tylko zapytam tu
Wczoraj się trochę wygłupialiśmy ReXami i mam jakieś dziwne wrażenie, że coś zepsułem (nie licząc opon ;/). Czy Wasze Rexy na luzie też mają obroty poniżej 1000 ? ;/ Bo mój tak ma a wcześniej wydawało mi się, że zawsze było lekko ponad, ale pewności nie mam –.–
U mnie na jałowym nagrzany standardowo ok 700obr/min
Ja mam około 800 obrotów
Marco7 napisał(a):
Dalej mam ten Mazdaspeed, tylko że teraz filtr jest pod maską a nie za grillem, jak to producent kazał założyć . Jezdzi super
czy mozna to sobie jakos samemu przełozyc? )[/quote]
Tak, dolot składał się z wielu rur i koniec wychodził za tablicą rejestracyjną, teraz jest bezpośrednio za przepływomierzem. Odgłoś przy około 7tyś obrotów to jakiś szalony gwiiiiizd
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Żeby Ci tylko tam coś do rury nie wleciało np wróbel xD
Apropo tego co pisałem wcześniej, to mnie trochę uspokoiliście ale... dalej mam wrażenie jakby coś było nie tak.
Na jałowym jak stoi to strasznie nierównomiernie chodzi, właśnie jakby miał zaraz zgasnąć.
Opary z wydechu ledwo lecą, z tyłu co chwilke wali większą dawką oparów, czaicie o co mi chodzi ?:P
Jak się stanie przy wydechu to te spaliniki ledwo co wylatują, a co parę sekund leci taka większa bomba ze spalinami, tak jakby się czymś dławił... ?
Apropo tego co pisałem wcześniej, to mnie trochę uspokoiliście ale... dalej mam wrażenie jakby coś było nie tak.
Na jałowym jak stoi to strasznie nierównomiernie chodzi, właśnie jakby miał zaraz zgasnąć.
Opary z wydechu ledwo lecą, z tyłu co chwilke wali większą dawką oparów, czaicie o co mi chodzi ?:P
Jak się stanie przy wydechu to te spaliniki ledwo co wylatują, a co parę sekund leci taka większa bomba ze spalinami, tak jakby się czymś dławił... ?
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Retro napisał(a):Żeby Ci tylko tam coś do rury nie wleciało np wróbel xD
Apropo tego co pisałem wcześniej, to mnie trochę uspokoiliście ale... dalej mam wrażenie jakby coś było nie tak.
Na jałowym jak stoi to strasznie nierównomiernie chodzi, właśnie jakby miał zaraz zgasnąć.
Opary z wydechu ledwo lecą, z tyłu co chwilke wali większą dawką oparów, czaicie o co mi chodzi ?:P
Jak się stanie przy wydechu to te spaliniki ledwo co wylatują, a co parę sekund leci taka większa bomba ze spalinami, tak jakby się czymś dławił... ?
Nie stresuj Retro.
Troche sie pobawiles i juz myslisz ze popsules. Te autka znosza takie zabawy.
Nie wymiekaj tylko przed nastepnym slalomem....
- Od: 28 paź 2006, 19:14
- Posty: 61
- Skąd: Warszawa
- Auto: Rx-8
Retro pojedz do serwisu na komputer Mój rex tak bulgocze sobie na jałowym, ale nie wiem czy to to samo
Może świece ?
Może świece ?
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Miły wiem że jest przeznaczony do takiej jazdy ale dałem mu ostro w gary przy wyjściu z ostatniego "wirażu"
Więcej się z Tobą nie bawie na takiej nawierzchni Nie chcesz wiedzieć jak wyglądają moje opony
Marco a nie wiesz ile takie sprawdzenie na kompie kosztuje ? Chyba nie wiąże się to ze zrobieniem całego przeglądau ?
Przy okazji bym sobie sprawdził inne rzeczy
Więcej się z Tobą nie bawie na takiej nawierzchni Nie chcesz wiedzieć jak wyglądają moje opony
Marco a nie wiesz ile takie sprawdzenie na kompie kosztuje ? Chyba nie wiąże się to ze zrobieniem całego przeglądau ?
Przy okazji bym sobie sprawdził inne rzeczy
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Retro napisał(a):Miły wiem że jest przeznaczony do takiej jazdy ale dałem mu ostro w gary przy wyjściu z ostatniego "wirażu"
Więcej się z Tobą nie bawie na takiej nawierzchni Nie chcesz wiedzieć jak wyglądają moje opony
Wyglądają pewnie tak jak moje....
To, ze miales troche gorszy czas nie powinno Cie zniechecac do kolejnych jazd...
- Od: 28 paź 2006, 19:14
- Posty: 61
- Skąd: Warszawa
- Auto: Rx-8
Retro napisał(a):
Marco a nie wiesz ile takie sprawdzenie na kompie kosztuje ? Chyba nie wiąże się to ze zrobieniem całego przeglądau ?
Przy okazji bym sobie sprawdził inne rzeczy
Byłem w dwóch serwisach i w obu 100zł.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Mily napisał(a):Retro napisał(a):Miły wiem że jest przeznaczony do takiej jazdy ale dałem mu ostro w gary przy wyjściu z ostatniego "wirażu"
Więcej się z Tobą nie bawie na takiej nawierzchni Nie chcesz wiedzieć jak wyglądają moje opony
Wyglądają pewnie tak jak moje....
To, ze miales troche gorszy czas nie powinno Cie zniechecac do kolejnych jazd...
W żadnym wypadku, wręcz motywuje
Ale po równej nawierzchni next time plz
Dzięki Marco, a to badanie się jakoś fachowo nazywa ? Czy wystarczy, że pójde i powiem, że chciałem to i owo sprawdzić na komputerze ?
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Wystarczy że powiesz że chcesz iść na komputer , podłączą i sczytają wszystkie dane i ewentualne błędy. Pod warunkiem że wiedzą więcej niż tylko główny ekran i opcja 'resetuj dane'
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Witam, prosze o porade, bo nie mogę dojść do ładu z moim Rexem.
Usterka jest taka, że raz odpala, a raz nie. Gdy przekręcam stacyjke samochód czasem zapali, a czasem nie. Ostatnio ucieszony odpiliłem mojego RX ujechałem ze 100 metrów, po czym mi zgasł i nie odpalił. Wepchnąłem samochód na podwórko i odpalił, koło 5 sekund silnik nierówno chodził po czym jego praca unormowała się. Wtedy też przy zapalaniu wcisnąłem pedał sprzegła ( nie wiem czy ma to jakiś związek )... Prosze o rade, podejrzewam że trzeba wymienić świece....
Usterka jest taka, że raz odpala, a raz nie. Gdy przekręcam stacyjke samochód czasem zapali, a czasem nie. Ostatnio ucieszony odpiliłem mojego RX ujechałem ze 100 metrów, po czym mi zgasł i nie odpalił. Wepchnąłem samochód na podwórko i odpalił, koło 5 sekund silnik nierówno chodził po czym jego praca unormowała się. Wtedy też przy zapalaniu wcisnąłem pedał sprzegła ( nie wiem czy ma to jakiś związek )... Prosze o rade, podejrzewam że trzeba wymienić świece....
- Od: 28 kwi 2007, 11:20
- Posty: 54
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 6, RX-8, 626, MX-3
Witam, prosze o porade, bo nie mogę dojść do ładu z moim Rexem.
Usterka jest taka, że raz odpala, a raz nie. Gdy przekręcam stacyjke samochód czasem zapali, a czasem nie. Ostatnio ucieszony odpiliłem mojego RX ujechałem ze 100 metrów, po czym mi zgasł i nie odpalił. Wepchnąłem samochód na podwórko i odpalił, koło 5 sekund silnik nierówno chodził po czym jego praca unormowała się. Wtedy też przy zapalaniu wcisnąłem pedał sprzegła ( nie wiem czy ma to jakiś związek )... Prosze o rade, podejrzewam że trzeba wymienić świece....
Usterka jest taka, że raz odpala, a raz nie. Gdy przekręcam stacyjke samochód czasem zapali, a czasem nie. Ostatnio ucieszony odpiliłem mojego RX ujechałem ze 100 metrów, po czym mi zgasł i nie odpalił. Wepchnąłem samochód na podwórko i odpalił, koło 5 sekund silnik nierówno chodził po czym jego praca unormowała się. Wtedy też przy zapalaniu wcisnąłem pedał sprzegła ( nie wiem czy ma to jakiś związek )... Prosze o rade, podejrzewam że trzeba wymienić świece....
- Od: 28 kwi 2007, 11:20
- Posty: 54
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 6, RX-8, 626, MX-3
Witam, prosze o porade, bo nie mogę dojść do ładu z moim Rexem.
Usterka jest taka, że raz odpala, a raz nie. Gdy przekręcam stacyjke samochód czasem zapali, a czasem nie. Ostatnio ucieszony odpiliłem mojego RX ujechałem ze 100 metrów, po czym mi zgasł i nie odpalił. Wepchnąłem samochód na podwórko i odpalił, koło 5 sekund silnik nierówno chodził po czym jego praca unormowała się. Wtedy też przy zapalaniu wcisnąłem pedał sprzegła ( nie wiem czy ma to jakiś związek )... Prosze o rade, podejrzewam że trzeba wymienić świece....
Usterka jest taka, że raz odpala, a raz nie. Gdy przekręcam stacyjke samochód czasem zapali, a czasem nie. Ostatnio ucieszony odpiliłem mojego RX ujechałem ze 100 metrów, po czym mi zgasł i nie odpalił. Wepchnąłem samochód na podwórko i odpalił, koło 5 sekund silnik nierówno chodził po czym jego praca unormowała się. Wtedy też przy zapalaniu wcisnąłem pedał sprzegła ( nie wiem czy ma to jakiś związek )... Prosze o rade, podejrzewam że trzeba wymienić świece....
- Od: 28 kwi 2007, 11:20
- Posty: 54
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 6, RX-8, 626, MX-3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości