GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop
Ja uważam że teraz też są wspaniałe auta i tyle. A czujniki można wyłączyć jak ktoś chce .
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Wg mnie jednak stylistyka idzie ku lepszemu. Kiedyś dużo łatwiej było o odważne kształty, dziś już prawie wszystko przerobione i nic dziwnego, że każde auto to miks.
Oby jednak czymś zaskakiwali w przyszłości. Mazda przynajmniej nie popełniła czegoś tak "gustownego" jak Prius eko-maszkaron
Oby jednak czymś zaskakiwali w przyszłości. Mazda przynajmniej nie popełniła czegoś tak "gustownego" jak Prius eko-maszkaron
Prius ma klimat
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Marco7 napisał(a):Ja uważam że teraz też są wspaniałe auta i tyle
i tak ma być, bo to dla ludzi przecie
domin1979 napisał(a):Oby jednak czymś zaskakiwali w przyszłości
no właśnie tego mi brakuje
Marco7 napisał(a):klimat
klime czy klimat??
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Oj Panowie, czy nie tak samo było rok temu z nową M6? "Jakie dziwne linie, za duży uśmiech, tosz to Lexus itd." Później było już głownie "widziałem na żywo nową 6- zwaliła mnie z nóg" Poczekajmy aż wyjedzie na ulice- wtedy ocenimy. Auta na zdjęciach wyglądają zupełnie inaczej- ostatnio obejrzałem dokładnie Insignię- Mazda 6 to to IMO nie jest, ale naprawdę jest zaskakująco ładna-ładniejsza niż na zdjęciach... Może być też odwrotnie- widziałem wczoraj po raz 1. Passata CC i o ile Insignia jak na Opla wygląda kosmicznie, to Passat co najwyżej komicznie- nawet jak na VW
PEACE
PEACE
Również Nostradamus to wcześniej przewidział...DeadlY napisał(a):bazyl wspaniały napisał(a):2000r, koniec ciekawych aut początek zdewocenia i lizania tyłka ekologom.
.......apokalipsa......
Co do stylistyki się nie wypowiem.
Intercooler nad silnikiem tzw TMIC, to zasadniczo chybiony pomysł ze względu na chłodzenie, w Sunny GTI-R też taki jest i nazywany bywa interwarmerem.
Szeroko pojęty stop & go jest ciekawym pomysłem ale zastanawiam się na jak długo i w efekcie końcowym jak drogo wyjdzie jego używanie pod względem zużycia alternatora, rozrusznika i innych diwajsów za jego dzisiejszą fajność odpowiedzialnych. Jak uczy historia niektóre wynalazki dla trzeciego właściciela już takie fajne nie są.
Wracając do M3 MPS jakiś spec już jest? rozumiem że nadal będzie 2,3 DISI (a może 2,5?) i napęd na przód, jakaś szpera, ograniczniki momentu, opony 255?
Intercooler nad silnikiem tzw TMIC, to zasadniczo chybiony pomysł ze względu na chłodzenie, w Sunny GTI-R też taki jest i nazywany bywa interwarmerem.
Szeroko pojęty stop & go jest ciekawym pomysłem ale zastanawiam się na jak długo i w efekcie końcowym jak drogo wyjdzie jego używanie pod względem zużycia alternatora, rozrusznika i innych diwajsów za jego dzisiejszą fajność odpowiedzialnych. Jak uczy historia niektóre wynalazki dla trzeciego właściciela już takie fajne nie są.
Wracając do M3 MPS jakiś spec już jest? rozumiem że nadal będzie 2,3 DISI (a może 2,5?) i napęd na przód, jakaś szpera, ograniczniki momentu, opony 255?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Z tego co znalazłem to będzie 2.0 DISI i dalej 2.3 DISI, projekty poszły w stronę 2.2 MZR-CD i jednak bardziej Mazda potrzebowała porządnego, mocnego diesla. 2.3 DISI do dziś nie ma się czego wstydzić więc tu padaki nie będzie.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
czyli silnik bez zmian, jak sie waga nie zmieni to bedzie to samo... dziwi mnie tylko "electronic limited-slip differential" czyzby nie bylo juz mechanicznej szpery
Źle zinterpretowałeś, jest dokładnie to samo co było tylko niby usprawnione.dziwi mnie tylko "electronic limited-slip differential" czyzby nie bylo juz mechanicznej szpery ysz
no nie wiem... pożyjom uwidzim
ale Active Torque Split wchodzi w skład Twojego napędu a 3ka jest FWD i w tej chwili ma GKN limited slip differential wspierane elektroniką, a z tego opisu można wnioskować, że zostanie to w zupełności zastąpione elektroniką
Heh, zapomniałem, że 3-jka była FWD, wg tekstu mi śmierdzi AWD ale w FWD też LSD się stosuje. Oby jednak AWD!misiekwaw napisał(a):ale Active Torque Split wchodzi w skład Twojego napędu a 3ka jest FWD i w tej chwili ma GKN limited slip differential wspierane elektroniką, a z tego opisu można wnioskować, że zostanie to w zupełności zastąpione elektroniką
możesz założyć że jest FWD i w obecnej jest mechaniczne LSD, a z opisu wynika ze w nowej moze byc elektroniczna proteza LSD, zreszta opis napedu poza "electronic" jest praktycznie identyczny ze starą 3ką
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości