Zakup używanego auta – Mazda CX-7 ER (2006 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez brii » 23 lis 2009, 14:57

tery napisał(a):To raczej normalne, że 173 konny diesel jest elastyczniejszy od 145 konnej benzyny.

Raczej kompletnie różnie z tym bywa.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez tery » 23 lis 2009, 15:12

brii napisał(a):
tery napisał(a):To raczej normalne, że 173 konny diesel jest elastyczniejszy od 145 konnej benzyny.

Raczej kompletnie różnie z tym bywa.


Mam na myśli tę konkretną jednostkę MZR-CD Mazdy. Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Zagadką jest, że o ile w M6 parametry tej jednostki są bardzo dobre, to już w CX-7 rozczarowują. Różnica mas nie tłumaczy, aż tak rozbieżnych osiągów.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez BEN » 23 lis 2009, 15:18

tery napisał(a):
BEN napisał(a):No i widzicie Malkontenci 2 osoba która kupiła CX z dieslem i 2 zadowolona.


To, że auto będzie miało nabywców nie jest odkryciem. Nie jest to jednak bynajmniej żadnym potwierdzeniem , iż ten silnik jest odpowiednio elastyczny i udany.



No ale jakbyś nie zauważył koledzy są zadowoleni z osiągów i nie narzekają że auto jest muł i wyprzedza je koń z furmanka.
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez brii » 23 lis 2009, 15:57

Dokładnie – narzekań użytkowników brak (przynajmniej narazie) :)
Różnica osiągów wynikać może z kupy rzeczy, ale przedewszystkim z:
– różnic przełożeń skrzyni biegów
– oporów przeniesienia napędu
– oporów aerodynamicznych
– masy
– wielkości kół
– i kilku innych spraw
Każdy kto kupuje CX-a z tym silnikiem liczy się z osiągami jakie podaje producent, jeśli je akceptuje będzie zadowolony, jeśli nie akceptuje nie powinien kupować ;)
Ogólnie przyśpieszenie 0-100km/h na poziomie ~12s to i tak nie jest źle (a CX ma mniej) – ponoć przeciętny europejski samochód ma jakieś 13,5s, więc mając 12 nie jest się zawalidrogą. Do tego przecież w mieście raczej nie przyśpiesza się do 100km/h ;)
Diesel przewidziany jest na trasy a tam jeszcze mniej liczy się sprit od 0km/h. W przypadku wyższych prędkości taki zestaw (CX + 2.2MZR-CD) jest OK, jeśli ktoś nie nastawia się na "sport".
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez tery » 23 lis 2009, 16:40

BEN napisał(a):No ale jakbyś nie zauważył koledzy są zadowoleni z osiągów i nie narzekają że auto jest muł i wyprzedza je koń z furmanka.


Koledzy, którzy nabyli CX-7 z tym silnikiem i poziomem wyposażenia w tej cenie są zadowoleni, auto spełnia ich oczekiwania, zaspokaja ich wymagania, rozumiem to...gratuluję zakupu i życzę , aby te Cx-y spisywały im się jak najlepiej...i żeby nie było nieporozumień, moją intencją nie jest "obrzydzenie" o co byłem posądzany. Jak stwierdził jeden z kolegów jest on ogólnie zadowolony z zakupu. Dla mnie auto "ogólnie" udane i fajne, tyle tylko, że nie z tym silnikiem.

Mogę powiedzieć, że ten diesel ma dwa atuty, którymi góruje nad konkurencją :
1. Wygląd zewnętrzny, stylistyka, design ( tego nie ma CRV).
2. Układ jezdny, trakcja.
...bo na pewno nie : silnikiem, ceną, jakością materiałów użytych we wnętrzu, komfortem, przestrzennością czy nawet poziomem wyposażenia (przy zbliżonej cenie) w niektórych wypadkach.

Odnośnie CX-7-CRV. CRV ma trochę gorszą trakcję od CX-7, ale naprawdę nie dużo, dobrze trzyma w zakrętach, "nie buja się" nawet przy większych prędkościach i tu jestem mile zaskoczony, bo myślałem, że będzie gorzej. Spasowanie materiałów zbliżone, jednak jakość wyższa w Hondzie, CRV oferuje większy komfort, bogatsze wyposażenie w tej samej cenie, więcej przestrzeni zwłaszcza z tyłu (regulowane fotele), nie ma DPF co jest niewątpliwym plusem. Co do porównania parametrów elastyczności to czekam na test CX-a, ale bezstronny a nie sponsorowany...
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Globy » 23 lis 2009, 19:47

Ogólnie to znowu siejesz zamęt i wypowiadasz się, jakbyś bezpośrednio porównywał obydwa auta. W niektórych przypadkach? A w niektórych nie? Twoje zadowolenie różni się od zadowolenia innych? Sponsorowane testy? Ciąg dalszy psychoterapii "dlaczego nie kupiłem Mazdy?"?

Ogólnie to skończyły się dywagacje – czas na opinie Użytkowników. Ty tery możesz takie wyrażać na forum Hondy, skoro ją kupiłeś. Gratulacje <usmiech> Obiecuję przy najbliższej okazji pojechać CX-7 do salonu Hondy (lub na odwrót) i porównać obydwa auta. Tymczasem kolejne wrażenia z pierwszej jazdy: Bogdan Czajkowski "Auto Motor i Sport":

W Europie kochającej diesle benzynowa CX-7 i tak miała sporą popularność – sprzedano 30 tys. samochodów. Teraz między przednie koła SUV'a Mazdy trafił 2,2-litrowy turbodiesel, wyposażony w system common-rail o maksymalnym ciśnieniu 2000 barów.

Silnik rozwija 173 konie i uzyskuje 400 Nm maksymalnego momentu już przy 2000 obr./min. Niestety, duża masa auta powoduje, że do około 1800 obrotów dzieje się niewiele, moc eksploduje dopiero po ich przekroczeniu. Wtedy Mazda podrywa się, jakby była wspomagana drugim motorem – mocno ciągnie, jednostajnie i bez zadyszki. Utrzymywanie silnika powyżej 2000 obr./min pozwala cieszyć się nieograniczoną dynamiką i sportowymi doznaniami. Ale gdy jedziemy na niższych obrotach, każde wzniesienie zmusza do redukcji biegu, nawet o dwa. Za to silnik jest dość oszczędny, przy średnich szosowych prędkościach 55 do 65 km/h zadowalał się 8,9 do 9,3 l ropy; jak na górskie, kręte drogi – całkiem przyzwoicie.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Deniorek » 23 lis 2009, 20:09

Moja kuzynka właśnie jest po kupnie auta, odebrała parę dni temu. Miało być coś w stylu SUV`a. Kandydaci? Właśnie CX-7, CRV, Outlander. Co wybrała?

Pajero w Instyle Elegance (najwyższa wersja jakby kto nie wiedział). <lol> [Tja kobiety...]

Wszyscy trzej kandydaci mieli wg niej plusy i minusy.
Mazda CX-7: grymaśny design, tylne klosze lamp nie bardzo, czymś tam odpychała i nie przekonywała.
CRV: klasyczne auto, ale nie było w nim też nic co by zmuszało do zakupu
Outlander: odpadł kiedy zobaczyła, że istnieje takie coś jak Pajero. <lol> Nic, że kosztuje więcej, grunt, że wg niej lepiej dopłacić i jeździć konkret autem. :P

Auto przejeżdżać dziennie będzie około 10-15 km. :P Bez dłuższych wyjazdów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez tery » 23 lis 2009, 21:12

Globy napisał(a):W niektórych przypadkach? A w niektórych nie?

Dokładnie. CX-7 diesel full opcja to wydatek rzędu już nie 143 000 PLN, ale 153 000 , kiedy porównamy auta w tej pierwszej cenie to konkurencja oferuje bogatsze wyposażenie, kiedy poziom wyposażenia jest zbliżony, to Mazda jest droższa o kilkanaście tysięcy. Droższe bedą XC60 lub Q5, choć Volvo (nawet słabiej doposażone)już jest kuszącą alternatywą, bo parametry i osiągi XC60 a CX-7 są nieporównywalne.

Jak znam życie Globy, to pewnie napiszesz, że nie widać różnicy wykończenia we wnętrzu czy jakości. W porządku, to moja subiektywna opinia, że wnętrze jest plastikowo- ceratowe, w CRV-ce obejrzyj wnętrze z jasnymi skórami, bo czarne istotnie nie robią wrażenia ( wygląda to tak sobie).


Globy napisał(a):jakbyś bezpośrednio porównywał obydwa auta.


...ja po prostu nie boję się porównań tych obu aut z silnikami diesel'a. Potrafię przyznać, że wolałbym design CX-a i że ma on lepszą trakcję (trochę), tego mi w CRV-ce brakuje, ale nic poza tym...cała reszta to duży plus dla Hondy, łącznie z ceną.

Mam pytanie do użytkowników CX-7 posiadających kamerę cofania z tym 3,5"calowym wyświetlaczem. Co na nim widać, spełnia zadanie z tą wielkością?

...i żeby nie było, nie jest moim zamiarem "sianie" zamętu ;)
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez BEN » 24 lis 2009, 10:10

Tery nie wiem jaka tą CRV kupiłeś i co tam w środku masz ale ja kupując mazde w styczniu oglądałem dokładnie CRV na max wypasie (salon mazdy był razem z honda) i jak dla mnie nie widziałem tam lepszego spasowania jakości materiałów a już na pewno nie było tam ładniej (patrz zdjęcia przerobione w tym temacie hahaha hahaha hahaha) . Ale to wszystko moja subiektywna opinia.
Byłeś w salonie Volvo bądź audi? Siadałeś do konkretnej konfiguracji auta? bo wydaje mi się ze nie. ja byłem w obu wstępna konfiguracja volvo skończyła się na 190 a audi na 210. patrząc na różnice w cenie nie widzę sensu porównywania tych aut.
A zamęt siejesz straszny i na siłę starasz się przekonać ludzi ze CRV jest boskie a tak naprawdę żałujesz że nie możesz jeździć CX. Tak mi się wydaje czytając co trochę Twoje posty. Jeśli chcesz pisać peany na temat CRV to chyba Ci się miejsca pomyliły.
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez Cantore » 24 lis 2009, 10:55

Deniorek napisał(a):Co wybrała?
Pajero w Instyle Elegance (najwyższa wersja jakby kto nie wiedział). łoł [Tja kobiety...]

Na tym polega subiektywnie odczuwane piękno. Ze względu na wygląd nie wybrałbym tego auta. Jest po prostu brzydkie – to moja opinia.
Nie wiem czy tery doczytał, ale Robinson podał, że przyspieszenie to około 10 s – więc tyle co CRV.
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2008, 15:10
Posty: 166 (0/2)
Auto: Mazda 6 (2004 r.), benzyna 2.0

Postprzez domin1979 » 24 lis 2009, 11:03

Cantore napisał(a):Nie wiem czy tery doczytał, ale Robinson podał, że przyspieszenie to około 10 s – więc tyle co CRV.
Tylko ni wiadomo czy mierzył czy mu się wydaje :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez gari » 24 lis 2009, 15:22

BEN napisał(a):No i widzicie Malkontenci 2 osoba która kupiła CX z dieslem i 2 zadowolona


Kupujac dokonywali swiadomego wyboru i sie zdecydowali na to co im sie podobalo takze ciezko zeby nazekali ;) ... pozatym gdybym wydal bym gruba kase na nowe auto tez by mi przez mysl ni przyszlo nazekac ;) ....a z tych co sie nie zdecydowali na mazde w dieslu i cos innego im podpasowalo tylko teremu chce sie tutaj pisac a podejrzewam ze jest takich osob wiecej ;)

BEN napisał(a):Jeśli chcesz pisać peany na temat CRV to chyba Ci się miejsca pomyliły.


No wlasnie tery miejsca Ci sie pomylily tu sie pisze peany na temat tylko i wylacznie mazdy ;)
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Sevyoruum » 25 lis 2009, 01:01

Za kazdym razem gdy wraca Tery to temat zaczyna sie od poczatku. Wyglada to mniej wiecej jak "Dzien Swistaka".

Tery- rozumiem, ze mozesz oceniac wnetrze, czy Ci sie w dotyku podoba skora, latex i inne cuda, ktore masz w tej swojej CRV. Jednak piszesz, ze roznica w trakcji jest niewielka. Od kiedy Ty jestes takim wielkim ekspertem by sie wypowiadac na temat trakcji? Ja lubie auta, troche o nich wiem, jednak cos takiego jak porownywanie trakcji by mi nie przeszlo przez mysl. Dlaczego? Otoz sa to subtelne roznice i naprawde zeby nauczyc sie wyszukiwac tych roznic to troche aut i kilometrow trzeba juz przerobic. I o ile jestem w stanie uwierzyc, ze zrobiles np w zyciu juz milion kilometrow, to nie uwierze, ze jezdzisz po salonach i sprawdzasz nowe auta zeby zobaczyc jakie maja wlasciwosci jezdne. Przede wszystkim trzeba tez troche autko pomeczyc zeby z niego wycisnac to, co moze nam zaoferowac, a jakos nie widze sobie Ciebie, chodzacego po salonach, jadacego z panem przedstawicielem salonu na fotelu pasazera, wyciskajac z auta sidme poty.

Ponadto jakbys juz byl takim specem od trakcji, to uwazam, ze kupilbys CX-7. Dlaczego? Skoro podoba Ci sie design, a trakcja jest lepsza to na bank bys wybral auto z lepsza trakcja, bo by Ci zbyt przeszkadzala ta ciut gorsza trakcja i fakt, ze wybrales nie takie auto.

Takze Terry- "Kończ Waść, wstydu oszczędź".
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez jancio68 » 25 lis 2009, 11:41

No wiesz terry ma trakcję prawie jak w Cx-ie, design prawie jak w Cx-ie i osiągi prawie jak w Cx-ie oraz dużo do powiedzenia o nie swoim samochodzie.
No i tu jest problem bo to jest CRV. <lol>
Wspiera go dzielnie kolega gari posiadający 3 samochody (nie Mazdy), o których się tutaj nie wypowiada.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Globy » 25 lis 2009, 12:53

Panowie, spokojnie. Każdy na forum ma prawo do krytyki, ale warto, by była obiektywna i konstruktywna. Mazdy nie są ideałami, czego dowodzi np. ostatnie miejsce "szóstki" w Master-teście klasy średniej na łamach ostatniego "Auto Motor i Sport" ;) Trudno jednak o konstruktywną krytykę w przypadku osoby, która od miesięcy serwuje nam jedną i tę samą gadkę.

Ze swojej strony mogę powiedzieć, że w teście zrobionym na dystansie 50 czy 150 km a 1000 czy 2000 jest ogromna różnica i jeżdżąc w pracy wieloma samochodami, mam zupełnie inną paletę wrażeń z pierwszych jazd (krótkich), a inną z testów, gdy mogę zabrać auto za miasto i w dłuższą trasę. Poza tym ciężko odnosić się np. do zawieszenia czy kultury pracy silnika – poza oczywistościami – jeśli nie postawimy obok siebie dwóch aut.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez gari » 25 lis 2009, 15:09

jancio68 napisał(a):Wspiera go dzielnie kolega gari posiadający 3 samochody (nie Mazdy), o których się tutaj nie wypowiada.


Wspierac nie wspieram jedynie moze troche sie solidaryzuje bo mnie drazni bardzo podejsdcie w tematach o CX-7 na jakie kolwiek, nawet najmniejsze slowa krytyki na temat tego pojazdu...A o swoich pojazdach nie pisze i nie pieje peanow bo po pierwsze nie o tym jest to topik a po drugie jak wszystkie samochody (rowniez te o ktorych jest ten topik ;) ) maja swoje mniejsze lub wieksze wady :P

Globy napisał(a):Ze swojej strony mogę powiedzieć, że w teście zrobionym na dystansie 50 czy 150 km a 1000 czy 2000 jest ogromna różnica i jeżdżąc w pracy wieloma samochodami, mam zupełnie inną paletę wrażeń z pierwszych jazd (krótkich), a inną z testów, gdy mogę zabrać auto za miasto i w dłuższą trasę.


A ja stym sie do konca nie zgodze...bo o ile fakt ze pewne drobiazgi w aucie wychwytuje sie po dluzszych przebiegach o tyle generlana opinia i pierwsze wrazenie sie nie zmienia...to co mi sie na dziendobry przy pierwszej jezdzie testowej spodobalo lub draznilo (mowa tu o pracy silnika, zawieszeniu, pozycji za kierownica, materialach wykonczeniowych itp) w poprzednim Volvo czy np obecnym Murano po przejechaniu 10tys mil nadaj pozostaje takie samo...osobicie jestem zdania ze na podstawie kilku kilometrow mozna sobie wyrobic opinie czy auto bedzie odpowiadalo czy nie oraz wychwycic ogolna charakterystyke auta :)

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez jancio68 » 25 lis 2009, 17:35

Najlepsi są jednak klawiaturowi eksperci. Wszystkim jeździli, wszystkie samochody znają i o każdym mogą się wypowiedzieć. Później się okazuje, że mają 13 lat, znikają z forum bo Tata odciął internet po wywiadówce.
Gari-gwoli przypomnienia gdybyś nie pamiętał: "Ja uważam Mazde Cx7 za najlepszą w swojej klasie pod każdym względem. " a później pojechałeś po CRV.... <lol>
To twoje słowa <lol>
Lepiej pamiętać co się pisze to przynajmniej nie ma sprzeczności. hahaha
Jak tam: Corolla, Murano i Infinity się spisują? :]
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez tery » 25 lis 2009, 18:03

BEN napisał(a):A zamęt siejesz straszny i na siłę starasz się przekonać ludzi ze CRV jest boskie a tak naprawdę żałujesz że nie możesz jeździć CX.


Nie uważam, że to iż mam odmienny pogląd jest sianiem zamętu. Poza tym nigdy nie pisałem peanów na cześć CRV, nie jest to auto moich marzeń (ale, z czystym sumieniem stwierdzam, że diesel Hondy-mimo, że to starsza konstrukcja-bardziej do mnie przemawia, niż CX-7 MZR-CD). Na wybór złożyło się więcej czynników. Mazda odpadła z kilku powodów. Powiem ci tak, wyniki sprzedaży zweryfikują , które auto w dieslu będzie się cieszyło większym powodzeniem., jak do tej pory CRV zajmuje w Polsce drugie miejsce mimo, iż nie jest autem tanim. Co więc sprawia, że plasuje się tak wysoko choć wygląda jak kredens? Możecie szydzić, rysować infantylne rysunki, ale to niczego CRV nie ujmie a tym bardziej CX-7 MZR-CD nie doda.


Cantore napisał(a):Nie wiem czy tery doczytał, ale Robinson podał, że przyspieszenie to około 10 s – więc tyle co CRV.


Doczytałem...zadałem mu też pytanie odnośnie metodologii opomiarowania, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Zresztą napisał, że mu się wydaje , że to w "granicach" 10 sekund. Wiadomym jest, że liczniki "przekłamują" prędkość.


gari napisał(a):pozatym gdybym wydal bym gruba kase na nowe auto tez by mi przez mysl ni przyszlo nazekac


Dokładnie, miałem to samo napisać...


Sevyoruum napisał(a):Skoro podoba Ci sie design, a trakcja jest lepsza to na bank bys wybral auto z lepsza trakcja, bo by Ci zbyt przeszkadzala ta ciut gorsza trakcja i fakt, ze wybrales nie takie auto.


Ekspertem nie jestem, poprawiam więc- subiektywnie właściwości jezdne, trakcję CX-7 oceniam wyżej niż w CRV. Przeszkadza mi mniej elastyczny, mniej dynamiczny i głośniejszy silnik Mazdy. Ładny wygląd, ceratowo- plastikowe wnętrze i gorszy diesel droższy o kilkanaście tysięcy, to za mało by mnie przekonać do zakupu tego auta. 2.3 MZR DISI jak najbardziej pasuje w CX-7 i rekompensuje baardzo wiele, byłbym nawet skłonny zaakceptować te 15 litrów w mieście., ale ten diesel...to nieporozumienie jakieś.


Globy napisał(a):Trudno jednak o konstruktywną krytykę w przypadku osoby, która od miesięcy serwuje nam jedną i tę samą gadkę.


Brak słów. Ten aspekt był wielokrotnie poruszany i to nie chodzi tylko o mnie...bowiem nawet kiedy gari czy też Deniorek lub inni wypowiadali się krytycznie, aczkolwiek w sposób jak najbardziej merytoryczny i uzasadniony na temat tego diesla, to mimo to i tak byli atakowani i traktowani przez Was niesprawiedliwie...dostrzegasz to a może się mylę?? Fascynacja Mazdą, zauroczenie w uzasadnionych przypadkach, w porządku...rozumiem to i jestem jak najbardziej za, ale kiedy pojawia się hipokryzja i zacietrzewienie, którego się wypieracie ...to nie tędy droga Panowie, nawet jeśli dyskusja toczy się na forum Mazda Speed. Nie piszę tego złośliwie, staram się być obiektywny. Krytyka tego diesla w tym aucie, to nie żadne sianie zamętu, dobrze, że pojawiają się odmienne opinie, bo potencjalni nabywcy mają spektrum...100% za ...to już przerabialiśmy przez ostanie 44 lata i wiemy czym to się skończyło. Z chęcią poczytam o zaletach CX-7 2.2 MZR-CD, ale niech będzie też coś o minusach, bo wszyscy mamy świadomość, że to auto takowe posiada...a może znów się mylę?
Ostatnio edytowano 25 lis 2009, 18:21 przez tery, łącznie edytowano 3 razy
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez tery » 25 lis 2009, 18:12

jancio68 napisał(a):"Ja uważam Mazde Cx7 za najlepszą w swojej klasie pod każdym względem. " a później pojechałeś po CRV.... łoł
To twoje słowa łoł
Lepiej pamiętać co się pisze to przynajmniej nie ma sprzeczności. hahaha


To wypowiedź gari'ego czy moja? Mowa o CX-7, pewnie...ale z 258 konnym silnikiem 2.3 MZR DISI a nie z dieslem... a to już jak dla mnie dwa inne auta. Jak chcesz to mogę ci zaraz przypomnieć inne cytaty właścicieli CX-7 i to co pisali o tym aucie z silnikiem diesla. Kto pisał o porażce czy też ogromnym wstydzie...krasnoludki?
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Sevyoruum » 25 lis 2009, 20:37

tery napisał(a):2.3 MZR DISI jak najbardziej pasuje w CX-7 i rekompensuje baardzo wiele, byłbym nawet skłonny zaakceptować te 15 litrów w mieście., ale ten diesel...to nieporozumienie jakieś.


Jak bylo tylko DISI to psioczyles, ze za duzo pali i pomimo tego, ze auto Ci sie podoba to nie chcesz kupowac auta, ktore bedzie tyle palilo, dlatego czekasz na diesla. Jak jest diesel to psioczysz na diesla i mowisz, ze DISI to jest to co pasuje do CX-7 i nawet jestes sklonny zaakceptowac spalanie.

Ty jestes zwyklym malkontentem, ktoremu sie nigdy nie dogodzi. Dlatego kupiles te Honde, bo wiesz, ze to nie jest szczyt marzen i w ten sposob znajdziesz sobie powody do narzekania.

Tery prosze Cie, idz na forum Hondy, zaloz analogiczny topic i tam pisz te swoje wybitne komentarze- na tamtym forum przynajmniej znajdziesz osoby, ktore Ci przyklasna.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto