ASO tak czy nie?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez jaceeek » 9 paź 2010, 23:05

lukpcn napisał(a):co myślicie o tych moich purchlach ?

Mocno się zabrało.
Ile autko ma latek ?
A podobno poliftowe nie maja problemów z nadkolami :(

Jacek
Początkujący
 
Od: 16 lut 2010, 10:06
Posty: 24
Skąd: Gliwice, Chrzanów
Auto: GY1

Postprzez lukpcn » 10 paź 2010, 08:31

jaceeek napisał(a):Mocno się zabrało.
Ile autko ma latek ?
A podobno poliftowe nie maja problemów z nadkolami :(


rocznik 2005 – wczesny polift....
pozdrawiam
Łukasz
Mój Bank Muzyki: www . RoyaltyFreeHeaven . com
a tu Moja Mazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2009, 11:38
Posty: 134
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 2.0 147KM

Postprzez rafusmaximus » 10 paź 2010, 19:23

Poliftowe też maja lub będą miały – na razie są za młode, ale za 2-3 lata będzie o tym co raz głośniej. Szczególnie po takiej chemii jaką mamy zimą na drogach.
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez gieroj » 11 paź 2010, 14:04

chemia nie chemia – nie widziałem jeszcze aby BMW 5 letnie rdzewiało czy nawet Laguna – niechlujstwo w zabezpieczeniu nadkoli nie znajduje usprawiedliwienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 19:27
Posty: 43
Auto: 6 2.0D DPF 121 KM 2005 HB

Postprzez Yapa » 11 paź 2010, 14:28

powtarzam, nadkola to jedno, jeszcze dochodzi podłoga. tam też jest różnie z zabezpieczeniem fabrycznym
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez sanhiro » 15 paź 2010, 01:04

Odpowiadam Bettyb,bo to ona pierwsza wystąpiła w tym wątku.Mam szóstkę z 2005 i tylko raz zaryzykowałem naprawę poza ASO.Póżniej żałowałem...Chodziło o wymianę spalonego sprzęgła,z mojej winy zresztą,a przy okazji gość próbował mi wcisnąć uszkodzone wtryski.Objawy na to wskazywały,ale po wizycie u chłopaków z serwisu w Szczecinie i kalibracji wtrysków wszystko jak dotąd jest ok. Problem z tym modelem polega na tym,że przez przez kilka lat na rynku w Polsce samochód ten nie był dostępny i niewiele warsztatów podejmuje się jego naprawy.W przypadku zakładów nieautoryzowanych jest coraz lepiej w miarę jak rośnie popularność tego modelu w Polsce,ale specjalistów typu-powiedzmy,że to pewien Pan spod W-wy-wciąż jeszcze jest niewielu.Wybór należy do Ciebie,ale w przypadku tego akurat przeglądu,ja chyba bym nie ryzykowałhttp://www.mazdaspeed.pl/forum/posting.php?mode=reply&f=60&t=104968#
Początkujący
 
Od: 14 lut 2010, 12:02
Posty: 10

Postprzez Yapa » 15 paź 2010, 02:12

problem polega na tym, że ASO też miszczami często nie są. Jak się nie ma w zasięgu dobrego mechanika ( obojętnie czy ASO czy nie ) do konkretnego modelu auta, to lepiej się w niego nie pchać, chyba że ktoś lubi wydawać pieniądze na naukę dla uczącego się na pacjencie fachowca...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez sanhiro » 15 paź 2010, 10:42

Słuszne spostrzeżenie;słyszałem o serwisach,gdzie pracują fachowcy doświadczenia nabierający wcześniej pewnie w kużni.No cóż...lepiej zawsze zasięgnąć opinii u kogoś ,kto już wcześniej zlecał gdzieś naprawy.
Początkujący
 
Od: 14 lut 2010, 12:02
Posty: 10

Postprzez AKURAT » 22 paź 2010, 08:30

bylem w podobnej sytuacji aso koszt 1100zł czy sprawdzony, polecany na forum warsztata – 400zł :)
wybrałem warsztat i jestem 700 zł w kieszeni :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy Moto