RWD, manual, sedan

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez marek » 4 lip 2011, 13:36

Mev napisał(a):M5 e39, za okolice 40k można się już zacząć rozglądać.

400km <serduszka>



co Ty tu jakieś stare rumple proponujesz :P generacyjnie to jest zabytkowy samochód ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez DeadlY » 7 lip 2011, 21:33


To nie głupi pomysł. Zapomniałem o tym samochodzie. To nie jest przypadkiem 350z? Ciekawe jak to jeździ....

Bandit napisał(a):Zadbane, sprawne RX-8 dostaniesz za tą kwotę bez problemu, 350Z też byś znalazł, więc nie rozumiem dlaczego nie możesz sobie pozwolić? Za drogie w utrzymaniu?

Oba samochody to rewelacja :) Na razie po prostu sa za bardzo krzykliwe.

marek napisał(a):350Z za 40k pln – zapomnij żeby to jeździło. Nawet porażkową wersję US Base będzie cięzko znaleźć ..................................
A i btw. 350Z to idealne auto na codzień :) – wygodny i szybki, dosyć ekonomiczny jak na osiągi.

Tak wyglada, że całkiem się w tym orientujesz. Ile trzeba przeznaczyc na 350tkę w normalnym stanie?
Ps W razie jak bym kupowal nissana bede wiedział do kogo sie zwrocić ;–)

JohnnyB napisał(a):Z kwotą 40 tyś chcesz ściągnąć z za Oceanu Genesisa ? Czy w ogóle zerkałeś na koszta tego auta ?
Jeśli jest problem z autami z napędem na tylną oś tylko to może poszukać 4WD ? Tutaj już większy wybór.

Z za Wielkiej Wody to raczej nie :–) z Europy bardziej. Z roczek moge poczekać jak ceny jeszcze nie zeszły.
Auta na cztery nie do końca mnie interesują, a w szczegolności Subaru jeśli o to Ci chodzi. Zdecydowanie RWD :D

radzi89 napisał(a):Chrysler 300 C to dobra opcja tylko bys musial dorzucic z 10 tys :D

Całkiem fajna, ale właśnie nie za bardzo bede miał tyle :(


The Drifter i Mev : Przeczytajcie moj pierwszy post :)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez marek » 7 lip 2011, 22:52

DeadlY napisał(a):Tak wyglada, że całkiem się w tym orientujesz. Ile trzeba przeznaczyc na 350tkę w normalnym stanie?
Ps W razie jak bym kupowal nissana bede wiedział do kogo sie zwrocić ;–)


43-45 trzeba dać za wersję US Base w normalnym stanie (czyli auto do lansu, a nie do jazdy ;) ) przy czym wersje US trzeba dokładnie prześwietlić pod kątem powypadkowości – 350Z ma bardzo sztywną budę i naprawy muszą być zrobione bardzo dobrze – co ciekawe serwisówka przewiduje np. wymianę dachu i opisuje jak to należy poprawnie wykonać.

Europejskie wersje od 50k w górę (cenowo są podobne do topowych wersji US), przy czym tu od razu jest wypas w porównaniu do US niezaleznie od tego jaką europejską wersję się kupi.

A auto samo w sobie naprawdę dobrze się sprawdza na codzień – mimo 18 calowych kół jest komfortowe, wydech jest tak skonstruowany, ze przy spokojnej jeździe jest cicho, a powyżej 4k rpm ryczy jak wściekły. No i V6 które jest elastyczne a co za tym idzie okazuje się być relatywnie ekonomiczne. Awaryjność z tego co wiem jest znikoma, ja przejechałem dopiero 2tys km ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Bandit » 8 lip 2011, 13:36

Mev, zapisane zostało w piśmie (pierwszy post), że bmw i mietki odpadają, ma być Japan <uklon>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez DeadlY » 13 lip 2011, 02:18

Tak podsumowując mamy na razie Japan – IS, RX i 350Z, Korea – Genesis i w sumie Niemcy – Crossfire – 80% części to SLK. Z aut USA dla mnie wiekszość odpada bo chcialbym mieć takie, ktorym mogę sie pobawić na zakretach, a nie tylko na prostej. Pozostaje Corvette, ale to niestety zdecydowanie poza zasiegiem cenowym :( Dżagi też ciężko raczej – nie szukam duzej limuzyny, a te ktore by mi pasowaly to raczej nie za 40 k ;)
Wykluczając sztandarowe marki niemieckie to nie ma tego za duzo. Pięć aut z czego trzy japonskie :D
Biorąc pod uwage koszty 350Z i IS w manualu odpadają. Zostają już trzy pojazdy. Odpuszczam inne kryteria bo nic by nie zostało ;)
Teraz pozostaje pytanie czy za 40 k można nabyć w dobrym stanie RX, Genesis bądź crossfire :)
Może ktoś jeszcze coś ciekawego zaproponuje.
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez marek » 13 lip 2011, 09:00

Genesis to tak od 70k ;) nie wiem skąd on Ci się wziął w rozważaniach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez noucamp » 13 lip 2011, 09:16

ja bym pocisną ISa, czemu ? silnik montowany w suprach 2JZ nawet a automacie będzie robił niezły gnój na ulicy
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez DeadlY » 13 lip 2011, 22:26

marek U nas pewnie i tak jest ;) Wczesniej tez nie dodałem, ze zakup najwczesniej za rok, takze tez troszke sie to zmieni – szczegolnie przy młodych modelach.
noucamp Nie mam co do tego zadnych watpliwości :) Ale.... jak na razie przetestowałem 4 samochody z automatem i tez troszkę aut w manualu. Znam zalety i wady jednych i drugich i wiem na co jestem zdecydowany – manual ;)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez marek » 14 lip 2011, 00:57

DeadlY napisał(a):marek U nas pewnie i tak jest ;) Wczesniej tez nie dodałem, ze zakup najwczesniej za rok, takze tez troszke sie to zmieni – szczegolnie przy młodych modelach.


mówie o modelach z USA po opłatach – dolicz cło 10%, vat 23% i akcyzę 18,6% i robi się cena niewiele niższa od modeli europejskich. Chyba że dolar spadnie do 2zł co jest nierealne ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez DeadlY » 16 lip 2011, 16:38

Z USA raczej odpada. Z europy. Nowy Genesis mozna nabyć za 90 tys PLN. 3-4 powinien juz być w zasiegu ;) na ale na to jeszcze trzeba pozekac :)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez marek » 16 lip 2011, 16:47

DeadlY napisał(a):Z USA raczej odpada. Z europy. Nowy Genesis mozna nabyć za 90 tys PLN. 3-4 powinien juz być w zasiegu ;) na ale na to jeszcze trzeba pozekac :)


nie wiem skąd masz te ceny ;) katalogowo od 114900zł. nie dostaniesz 30% rabatu ;) Jestem bardzo ciekaw gdzie znalazłeś nowego Genesisa Coupe za 90tys gotowego do rejestracji w Polsce

a 3-4 latków nie ma bo w europie oferowane są dopiero od zeszłego roku bodajże.

Choć za kilka lat taki Genesis 2,0 T będzie fajnym autem – trochę modów na 300 koni i można smigać w małym budżecie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez DeadlY » 16 lip 2011, 17:18

Jeszcze nie ma ale będą – za 1,5 roku 3 latki. Przy odrobinie szczescia można znaleźć jakies demowki itp za rozsądne pieniądze – jesli ktos chce wydać koło 100 k.
A tutaj prosze http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
Teraz tez jeszcze mało wiadomo o tym samochodzie. Ciekawi mnie jak to jeździ i jakość wykończenia.
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto