Zakup samochodu używanego – budżet do 25.000 zł
Adamos napisał(a):Odkopię temat bo szukam czegoś za około 25k.
Co miałby idealny samochód?
Automat, więcej niż 140 koni, benzyna nadająca się do gazu, najlepiej wygodne wysokie fotele (żeby siedzieć jak na krześle a nie jak w gokarcie), a z wyposażenia to klima i czujniki parkowania (mogą być tylko z przodu).
Ciężko mi coś znaleźć bo każdy samochód ma jakieś ale. Może coś mi umyka i coś ciekawe podpowiecie?
A, i najlepiej żeby to było popularne auta (tanie w naprawie).
Nic nie znajdziesz jeśli każdy samochód ma jakieś "ale", ale ogólnie w stawiane warunki wstrzeliwują się Laguna i C5.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Nic nie znajdziesz jeśli każdy samochód ma jakieś "ale", ale ogólnie w stawiane warunki wstrzeliwują się Laguna i C5.
S60 2.4. Spełni wymogi. W kwocie 2.5k PLN, mozęsz meć po 2006 roku, z 6 biegowym GT. Tutaj moment dość niski więc skrzynia powinna bez problemu udźwignać. Da sie d okazdego 2.4 założyć LPG.
Ewentualnie jak masz czas szukać to 2.5T od Mondeo. Ale może być cieżk osię wyrobić.
..::Born To Rise Hell::..
brii napisał(a): wstrzeliwują się Laguna
Rozumiem, że myślisz o III gen? Problem w tym, że 2.0 N/A 140KM nie występowało raczej w AT. Ze skrzynią AT było natomiast 2.0T 170km, ale tutaj z 25k może nie być łatwo znaleźć ten idealny egzemplarz. O GT to już można w ogóle zapomnieć w tej kwocie.
EDIT: Sprawdziłem z ciekawości. na Allegro są całe 2szt 2.0T z AT. Obie od handlarzy, sprowadzone. Jedna 27 druga 28k.
Wychodzi na to, że trzecia generacja już nie będzie do kupienia za czapkę gruszek...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Wychodzi na to, że trzecia generacja już nie będzie do kupienia za czapkę gruszek...
Też widzę że ich ceny zaczynają się podnosić. Auto już wybroniło się opiniami użytkowników i nie jest już tak mocno kojarzona z poprzednią generacją. Sporo łatwiej ją sprzedać za rozsądną kasę.
Pewnie teraz za swoją dostałbym nieco więcej.
..::Born To Rise Hell::..
Jak Cię nie przeraża wielkość i spalanie 18l LPG to bierz Voyagera.
Pancerka, niedroga w utrzymaniu (poza paliwem) i mega wygodna.
Pancerka, niedroga w utrzymaniu (poza paliwem) i mega wygodna.
loockas napisał(a):do wymagań kolegi bardzo pasuje VelSatis z V6
W sumie tak – kolega będzie więcej niż zadowolony z tego pojazdu. Mieści się w cenie, ma znacznie powyżej 150KM, ma dobre AT (po lifcie bardzo dobre AT), pozycja za kierownicą jest wygodna i stołki dosyć wysokie i przewygodne Prowadzi się to o niebo lepiej niż VANy czy SUVy a w serwisowaniu tanie i dosyć niezawodne
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
loockas napisał(a):A Wy znowu z tymi autobusami Mnie do wymagań kolegi bardzo pasuje VelSatis z V6
Nie lubicie go, czy chcecie zrobić mu krzywdę?
Część części jest tylko dostępnych w ASO bo nie ma odpowiedników. Ilość elektroniki w tym aucie jest spora i niestety wielu mechaników nie jest w stanie jej opanować.
Mój kolega wpadł na pomysł zakupu vela z V6. Tyle co się nasłuchałem na temat awarii tego auta i problemów z odsprzedażą.
- Od: 10 lut 2016, 21:14
- Posty: 35
- Auto: Mazda 3 BM, htb. skyMotion 120km
Ponad 6 lat, sporo przebiegu i zero grubszych usterek (poza dwoma japońskimi zworami SCV z Denso) a egzemplarz ponoć z najbardziej awaryjnym silnikiem który psuje się jeszcze zanim się podejdzie do samochodu
W dużej mierze samochód jest skundlony z Laguną przez co części jest wpierdyliard i są niedrogie. Całkowicie inne jest tylko tylne zawieszenie, ale jest solidne a ewentualne ceny części w ASO powodują uśmiech (chociaż w InterCars też są jakieś zamienniki)
Faktem jest, że wielu elektromechaników nienawidzi tych samochodów ale to wynika tylko z tego, że ich nie rozumieją. Tworzą patent na patencie zamiast coś porządnie naprawić i samochód staje się choinką. Każdy następny naprawiający trafia na miny zrobione przez poprzednika, nawet jak ma pojęcie o tych samochodach a nie odnajdzie patentów zastosowanych przez "mędrców" to będą problemy. Zadbany egzemplarz, którego użytkownik przeczytał instrukcję obsługi (wiele usterek to nie usterki tylko luki w podstawowej wiedzy) + sensowny mechanik i jest się zadowolonym
Ostatnio wydarzyła się akcja którą serwis specjalizujący się w AT wycenił na 5kzł ale wizyta w ASO rozwiązała problem w śmiesznych pieniądzach. Jeszcze raz podkreślam – jest potrzebny kompetentny serwis, przez narosłą legendę różni mechanicy potrafią powiedzieć, że jest wielki kibel i kupa roboty a tak naprawdę problemem jest pierdoła.
Problem z odsprzedażą na pewno będzie bo w sieci pełno bredni ale zaletą tego jest to, że można tanio kupić dobry samochód.
A – jeszcze jedna rzecz – samochód jest duży – znacznie szerszy niż większość samochodów, na początku się trzeba przyzwyczaić ale promień skrętu jest bardzo mały, potrafi zawstydzić mniejsze samochody
W dużej mierze samochód jest skundlony z Laguną przez co części jest wpierdyliard i są niedrogie. Całkowicie inne jest tylko tylne zawieszenie, ale jest solidne a ewentualne ceny części w ASO powodują uśmiech (chociaż w InterCars też są jakieś zamienniki)
Faktem jest, że wielu elektromechaników nienawidzi tych samochodów ale to wynika tylko z tego, że ich nie rozumieją. Tworzą patent na patencie zamiast coś porządnie naprawić i samochód staje się choinką. Każdy następny naprawiający trafia na miny zrobione przez poprzednika, nawet jak ma pojęcie o tych samochodach a nie odnajdzie patentów zastosowanych przez "mędrców" to będą problemy. Zadbany egzemplarz, którego użytkownik przeczytał instrukcję obsługi (wiele usterek to nie usterki tylko luki w podstawowej wiedzy) + sensowny mechanik i jest się zadowolonym
Ostatnio wydarzyła się akcja którą serwis specjalizujący się w AT wycenił na 5kzł ale wizyta w ASO rozwiązała problem w śmiesznych pieniądzach. Jeszcze raz podkreślam – jest potrzebny kompetentny serwis, przez narosłą legendę różni mechanicy potrafią powiedzieć, że jest wielki kibel i kupa roboty a tak naprawdę problemem jest pierdoła.
Problem z odsprzedażą na pewno będzie bo w sieci pełno bredni ale zaletą tego jest to, że można tanio kupić dobry samochód.
A – jeszcze jedna rzecz – samochód jest duży – znacznie szerszy niż większość samochodów, na początku się trzeba przyzwyczaić ale promień skrętu jest bardzo mały, potrafi zawstydzić mniejsze samochody
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Oczywiście nie jest tak, że te siedzenie jak na krześle to warunek konieczny.
Obecnie mam C-MAXa i siedzi się bajecznie. U rodziców w CRV 2. gen. mimo iż to suv to na leżąco ale za to dzięki temu, że auto wysokie to wygodnie się wsiada (i o to głownie mi chodzi). Bo wsiadanie do nowej ceed czy 13 letniej A3 to jest jakaś masakra. Trzeba najpierw pupę posadzić a potem nogi wciskać xD Wiem, leniwy jestem
Myślałem o autach typu passat, superb, octavia, 407 sw, mondeo.
Minivany mają ten minus, że albo ropniak albo 120-130 koni...wiadomo, to auto rodzinne ale przyda się trochę mocy poza miastem (szczególnie w automacie).
Vel Satis spoko ale przeraża mnie jego brak popularności. Po 323C BA boję się niepopularnych aut (w Cetce za głupi zderzak na allegro wołali 700 zł a do F już 200.....)
Obecnie mam C-MAXa i siedzi się bajecznie. U rodziców w CRV 2. gen. mimo iż to suv to na leżąco ale za to dzięki temu, że auto wysokie to wygodnie się wsiada (i o to głownie mi chodzi). Bo wsiadanie do nowej ceed czy 13 letniej A3 to jest jakaś masakra. Trzeba najpierw pupę posadzić a potem nogi wciskać xD Wiem, leniwy jestem
Myślałem o autach typu passat, superb, octavia, 407 sw, mondeo.
Minivany mają ten minus, że albo ropniak albo 120-130 koni...wiadomo, to auto rodzinne ale przyda się trochę mocy poza miastem (szczególnie w automacie).
Vel Satis spoko ale przeraża mnie jego brak popularności. Po 323C BA boję się niepopularnych aut (w Cetce za głupi zderzak na allegro wołali 700 zł a do F już 200.....)
Z ta niepopularnoscia nie jest źle. Zerknij na aletanioo i zobacz ile jest części na sprzedaz i w jakich cenach – uważam, że jest lepiej niż dobrze I tak jak pisałem – kupa części z Laguny a benzynowa V6 i przeniesienie napędu jest też takie w Espace i wielu Nissanach.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości