Zakup nowego auta: Mazda3 BP (2019-nadal)
Cenowa ta sama.
Alfa gulia business 2,0 turbo 8 biegowy automat 200 koni 129900zl
Mazda 3 Kai 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT – 120 900 zł
Alfa gulia business 2,0 turbo 8 biegowy automat 200 koni 129900zl
Mazda 3 Kai 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT – 120 900 zł
Ostatnio edytowano 22 gru 2018, 20:44 przez piwo, łącznie edytowano 2 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tak za wersję 200 konna i 8 biegowy automat. Mazda za wersję 181 z automatem ma podobną cenę.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):Cenowa ta sama.
Alfa gulia business 2,0 turbo 8 biegowy automat 200 koni 129900zl
Mazda 3 Kai 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT – 120 900 zł
Brałbym ALFĘ.. Mazda co bardzo żałuję bardzo drogo wyceniła nową 3-jkę. Najdroższy kompakt na rynku.. porażka. Mam nadzieję że Mazda Polska się ogarnie i coś zmieni..
Jesli porownujesz samochody tylko na podstawie ceny to ja chyba podziekuje za dyskusje. Czyli ze Golf R za prawie 200tys to juz klasa wyzsza tak?
Porównujesz nie w tą stronę. Jak nowa bmw7 sprzedadzą ci za 50tys zl tzn ze to kompakt? To nie wina alfy że mazda sprzedaje coś wartego 90tys za 120tys zł.
Ostatnio edytowano 22 gru 2018, 21:15 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Porównuje co dostaje za 120 tys zł. Co daje Mazda a co Alfa w tej cenie. Jeśli alfa za tą cenę daje mi auto klasy średniej a mazda kompakt to nie moja wina a Mazdy Polska.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
A jakie wyposażenie tej Alfy jest? Bo wydaje mi się, że Mazda pod tym względem będzie dużo lepszapiwo napisał(a):Porównuje co dostaje za 120 tys zł. Co daje Mazda a co Alfa w tej cenie. Jeśli alfa za tą cenę daje mi auto klasy średniej a mazda kompakt to nie moja wina a Mazdy Polska.
Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
Mazda 3 Kai 2.0 SKYACTIV-X 181 KM 6AT – 120 900 zł
Główne elementy wyposażenia wersji Kai:
Zaawansowany system zwiększania przyczepności pojazdu (G-Vectoring Control+)
Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)
Przednie i boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne + poduszka kolanowa dla kierowcy
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS)
System monitorowania martwego pola (BSM)
System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA)
System e-Call
System wykrywający znużenie kierowcy (Driver Alert)
Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat – MRCC)
System automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania (HBC)
System wspomagający hamowanie (SCBS)
System rozpoznający znaki ograniczenia prędkości (TSR)
System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS)
Czujnik deszczu i zmierzchu (inteligentne wycieraczki i automatyczne światła mijania)
Czujniki parkowania tylne
Immobilizer fabryczny
Alarm antywłamaniowy
Klimatyzacja manualna
Tapicerka materiałowa Standard w kolorze czarnym
Czarna podsufitka (hatchback) / Grafitowa podsufitka (sedan)
Centralny podłokietnik dla kierowcy i pasażera
Przycisk do uruchamiania silnika
Centralny zamek
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
Łopatki do zmiany biegów (skrzynia automatyczna) (SKYACTIV-X)
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne (bezramkowe) (SKYACTIV-X)
Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem
Kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie oraz cyfrowe zegary (7")
Multimedialny system rozrywki i łączności MZD Connect (z ekranem 8,8")
System nawigacji Mazda oraz Apple Carplay & Android Auto
Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
System audio z radiem FM, radiem cyfrowym (DAB) i portem USB/MP3 (8 głośników)
Zestaw głośnomówiący Bluetooth®
Koła 205/60/R16 na felgach aluminiowych Silver (16") (hatchback i sedan z silnikiem SKYACTIV-G)
Koła 215/45/R18 na felgach aluminiowych Grey (18") (hatchback z silnikiem SKYACTIV-X)
Koła 215/45/R18 na felgach aluminiowych Silver (18") (sedan z silnikiem SKYACTIV-X)
Przednie reflektory diodowe (LED) oraz światła do jazdy dziennej diodowe (DRL LED)
Przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH) (SKYACTIV-X)
Tylne światła diodowe (LED)
Spryskiwacze reflektorów przednich
Spryskiwacze zintegrowane z wycieraczką przedniej szyby
Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie
Przyciemniane tylne szyby (SKYACTIV-X)
Alfa gulia business 2,0 turbo 8 biegowy automat 200 koni 129900zl
GIULIA BUSINESS
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
AUDIO – TELEMATYKA
Mapa Europy Zachodniej
Port USB w podłokietniku
Radio z wyświetlaczem 6,5"
System audio obejmujący 8 głośników (4x165-mm, 20 Watt, 4x25-mm, 15 Watt)
BEZPIECZEŃSTWO
ABS – system zapobiegający blokowaniu kół
Asystent pasa ruchu – LDW
Blokada drzwi – Security Lock
Czujnik pomiaru ciśnienia w oponach TPMS
Czujnik zapięcia pasów SBR
Dezaktywacja poduszki powietrznej po stronie pasażera
Kurtyny powietrzne boczne
Poduszki powietrzne przednie boczne
Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera
System ASR – Hill Holder
System Kontroli trakcji ESP
System hamowania (AEB) z czujnikiem ochrony pieszych
System hamowania – BAS
FELGI
Felgi ze stopów lekkich R16"
KOMFORT / FUNKCJONALNOŚĆ
Adaptacja wyposażenia dla zimnych krajów
Alfa DNA – Tryb jazdy: Dynamic/ Natural/ Advanced Efficiency
Automatyczna skrzynia biegów AT
Czujnik deszczu
Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
Komputer pokładowy – Trip computer
Lusterka regulowane elektrycznie
Podświetlenie wnętrza przy otwarciu drzwi
Przyciski wielofunkcyjne na ramionach kierownicy
Regulacja kierownicy na wysokość i głębokość
Regulacja manualna fotela kierowcy, 6-stopniowa
Regulacja manualna fotela pasażera, 6-stopniowa
System Stop&Start
Szyby przednie regulowane elektrycznie
Szyby tylne regulowane elektrycznie
Tempomat
Tkanina czarna
Wspomaganie kierownicy
Zestaw naprawczy Fix&Go
NADWOZIE I STYL
Tylne światła LED
Główne elementy wyposażenia wersji Kai:
Zaawansowany system zwiększania przyczepności pojazdu (G-Vectoring Control+)
Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)
Przednie i boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne + poduszka kolanowa dla kierowcy
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS)
System monitorowania martwego pola (BSM)
System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA)
System e-Call
System wykrywający znużenie kierowcy (Driver Alert)
Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat – MRCC)
System automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania (HBC)
System wspomagający hamowanie (SCBS)
System rozpoznający znaki ograniczenia prędkości (TSR)
System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS)
Czujnik deszczu i zmierzchu (inteligentne wycieraczki i automatyczne światła mijania)
Czujniki parkowania tylne
Immobilizer fabryczny
Alarm antywłamaniowy
Klimatyzacja manualna
Tapicerka materiałowa Standard w kolorze czarnym
Czarna podsufitka (hatchback) / Grafitowa podsufitka (sedan)
Centralny podłokietnik dla kierowcy i pasażera
Przycisk do uruchamiania silnika
Centralny zamek
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
Łopatki do zmiany biegów (skrzynia automatyczna) (SKYACTIV-X)
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne (bezramkowe) (SKYACTIV-X)
Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem
Kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie oraz cyfrowe zegary (7")
Multimedialny system rozrywki i łączności MZD Connect (z ekranem 8,8")
System nawigacji Mazda oraz Apple Carplay & Android Auto
Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
System audio z radiem FM, radiem cyfrowym (DAB) i portem USB/MP3 (8 głośników)
Zestaw głośnomówiący Bluetooth®
Koła 205/60/R16 na felgach aluminiowych Silver (16") (hatchback i sedan z silnikiem SKYACTIV-G)
Koła 215/45/R18 na felgach aluminiowych Grey (18") (hatchback z silnikiem SKYACTIV-X)
Koła 215/45/R18 na felgach aluminiowych Silver (18") (sedan z silnikiem SKYACTIV-X)
Przednie reflektory diodowe (LED) oraz światła do jazdy dziennej diodowe (DRL LED)
Przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH) (SKYACTIV-X)
Tylne światła diodowe (LED)
Spryskiwacze reflektorów przednich
Spryskiwacze zintegrowane z wycieraczką przedniej szyby
Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie
Przyciemniane tylne szyby (SKYACTIV-X)
Alfa gulia business 2,0 turbo 8 biegowy automat 200 koni 129900zl
GIULIA BUSINESS
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
AUDIO – TELEMATYKA
Mapa Europy Zachodniej
Port USB w podłokietniku
Radio z wyświetlaczem 6,5"
System audio obejmujący 8 głośników (4x165-mm, 20 Watt, 4x25-mm, 15 Watt)
BEZPIECZEŃSTWO
ABS – system zapobiegający blokowaniu kół
Asystent pasa ruchu – LDW
Blokada drzwi – Security Lock
Czujnik pomiaru ciśnienia w oponach TPMS
Czujnik zapięcia pasów SBR
Dezaktywacja poduszki powietrznej po stronie pasażera
Kurtyny powietrzne boczne
Poduszki powietrzne przednie boczne
Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera
System ASR – Hill Holder
System Kontroli trakcji ESP
System hamowania (AEB) z czujnikiem ochrony pieszych
System hamowania – BAS
FELGI
Felgi ze stopów lekkich R16"
KOMFORT / FUNKCJONALNOŚĆ
Adaptacja wyposażenia dla zimnych krajów
Alfa DNA – Tryb jazdy: Dynamic/ Natural/ Advanced Efficiency
Automatyczna skrzynia biegów AT
Czujnik deszczu
Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
Komputer pokładowy – Trip computer
Lusterka regulowane elektrycznie
Podświetlenie wnętrza przy otwarciu drzwi
Przyciski wielofunkcyjne na ramionach kierownicy
Regulacja kierownicy na wysokość i głębokość
Regulacja manualna fotela kierowcy, 6-stopniowa
Regulacja manualna fotela pasażera, 6-stopniowa
System Stop&Start
Szyby przednie regulowane elektrycznie
Szyby tylne regulowane elektrycznie
Tempomat
Tkanina czarna
Wspomaganie kierownicy
Zestaw naprawczy Fix&Go
NADWOZIE I STYL
Tylne światła LED
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Na oko Mazda ma zdecydowaną przewagę w dziedzinie systemów bezpieczeństwa oraz infotainmentu. Oczywiście nie dla każdego musi to być zaleta: jak widać, dla niektórych "kokpit w stylu lat 90-tych" to przewaga
Dopisano 22 gru 2018, 22:04:
A ja uważam, że dopóki rozmowa odbywa się w miarę kulturalny sposób, to należy pozwolić na wymianę nawet kontrowersyjnych poglądów. Rozmawiamy o samochodach, a nie fizyce kwantowej, i wiele rzeczy jest tu jednak uznaniowych lub też opartych o subiektywne doświadczenia danego osobnika.
Ja tam z pracy moderatorów jestem bardzo zadowolony – również z tego, iż akceptują fakt, że rozmawiają dorośli ludzie, którzy powinni się sami dogadać, a nie dzieci, których muszą pilnować rodzice.
Dopisano 22 gru 2018, 15:03:
A gdzie napisałem, że moim zdaniem to jest niski poziom? Wprawdzie wystarczyłoby czytanie ze zrozumieniem moich wypowiedzi, ale specjalnie dla ciebie wytłumaczę: Alfy to samochody od wielu lat słynące z awaryjności. I większość dyskusji dotyczących tej marki – w momencie wytknięcia tejże awaryjności – zawierała argument "duszy". Czyli taki wygodny młot do walenia dyskutantów po głowach w momencie braku argumentów. To trochę tak, jakbyśmy my – w momencie wytknięcia niewątpliwie istniejących wad najnowszej generacji Mazd – zaczynali krzyczeć "SkyActiv! SkyActiv!" i uważali, że to załatwia sprawę
Akurat Giulia podoba mi się osobiście i rozważałem ją jako następny samochód, natomiast nie jest pozbawiona wad. Skoro nie rozumiesz, że przycisk zrobiony tak, że z nostalgią wspomniałem jakość kokpitu Seicento, którym jeździłem kilkanaście lat temu, wpływa na ocenę wnętrza (i napisałem to odniesieniu do opinii, że Giulia jest świetnie wykończona), to naprawdę nie umiem ci tego wytłumaczyć. Tylko nie pisz o poziomie dyskusji, bo to jest argument od czapy.
Dopisano 22 gru 2018, 22:04:
Dmb_T napisał(a):Inna sprawa, że poziom niektórych wpisów w tym wątku jest żenująco niski. Momentami ma się wrażenie, że to piszą jakieś dzieciaki wychowane na smartfonach, bez cienia zarówno wiedzy o świecie jak i kultury dyskusji. Oczywiście ta uwaga dotyczy jedynie wybranych dyskutantów a których to można sobie ocenić samemu.
Moim zdaniem rola moderatorów na tym forum powinna być nieco większa.
A ja uważam, że dopóki rozmowa odbywa się w miarę kulturalny sposób, to należy pozwolić na wymianę nawet kontrowersyjnych poglądów. Rozmawiamy o samochodach, a nie fizyce kwantowej, i wiele rzeczy jest tu jednak uznaniowych lub też opartych o subiektywne doświadczenia danego osobnika.
Ja tam z pracy moderatorów jestem bardzo zadowolony – również z tego, iż akceptują fakt, że rozmawiają dorośli ludzie, którzy powinni się sami dogadać, a nie dzieci, których muszą pilnować rodzice.
Dopisano 22 gru 2018, 15:03:
child napisał(a):To jest podstawowy argument alfiarzy – i tak się tylko zastanawiam, czy to rzeczywiście ta "dusza" tak powala, czy też standardowe aspekty oceny samochodu są na tak niskim poziomie, że trzeba się uciekać do pisania o duszy
Nie musisz kupować alfy, skoro uważasz, że to taki niski poziom.
A gdzie napisałem, że moim zdaniem to jest niski poziom? Wprawdzie wystarczyłoby czytanie ze zrozumieniem moich wypowiedzi, ale specjalnie dla ciebie wytłumaczę: Alfy to samochody od wielu lat słynące z awaryjności. I większość dyskusji dotyczących tej marki – w momencie wytknięcia tejże awaryjności – zawierała argument "duszy". Czyli taki wygodny młot do walenia dyskutantów po głowach w momencie braku argumentów. To trochę tak, jakbyśmy my – w momencie wytknięcia niewątpliwie istniejących wad najnowszej generacji Mazd – zaczynali krzyczeć "SkyActiv! SkyActiv!" i uważali, że to załatwia sprawę
Akurat Giulia podoba mi się osobiście i rozważałem ją jako następny samochód, natomiast nie jest pozbawiona wad. Skoro nie rozumiesz, że przycisk zrobiony tak, że z nostalgią wspomniałem jakość kokpitu Seicento, którym jeździłem kilkanaście lat temu, wpływa na ocenę wnętrza (i napisałem to odniesieniu do opinii, że Giulia jest świetnie wykończona), to naprawdę nie umiem ci tego wytłumaczyć. Tylko nie pisz o poziomie dyskusji, bo to jest argument od czapy.
i30n base 250 km kosztuje 119 tyś.
Neonixos666 napisał(a):i30n base 250 km kosztuje 119 tyś.
W LUX w tym momencie można wyrwać wersje N za 26599€. Base nie ma nawet w ofercie:
https://m.hyundai.lu/fr/promotions/model/?car=99
Na nową 3 nie widzę jeszcze cennika na stronie Mazdy.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
child napisał(a): Alfy to samochody od wielu lat słynące z awaryjności.
Powtarzasz przebrzmiałe historie z przeszłości. Co najmniej od dekady sytuacja jest już diametralnie inna.
Model 159 wprowadził nowe standardy jakości, a Giulietta mimo 8 lat na rynku trzyma wysoką cenę. Podobnie teraz Giulia, Stelvio czy rakietowa zabawka, jaką jest 4C. Auta powyższe w żaden sposób nie odpowiadają stereotypowej opinii o marce.
No ale oczywiście, można w kółko klepać to wszystko, jak ktoś lubi.
Ciekawi mnie coś innego: od kilku już osób z branży mechaników słyszałem ostatnio mało pochlebne opinie o marce Mazda. Facet pracujący jako laweciarz mówi, że sporo ich wozi od jakiegoś czasu. Mechanik z warsztatu mówi, że auta się psują znacznie częściej niż kiedyś.
Nie wiem, czy to prawda. Bo to nie tylko te dwa głosy docierają do mnie.
Co do systemów bezpieczeństwa: przywal nawet 90 na godzinę w beton albo w inną tonę żelastwa czy cokolwiek, żaden systemy Ci w niczym nie pomogą. O większych szybkościach już nie wspomnę.
Znam natomiast ludzi, którzy, zarobiwszy sporo, przesiedli się na auta z "zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa" i zaczęli nagle jeździć ryzykancko, znacznie ostrzej niż kiedyś. Bo przecież "mogę, auto ma systemy".
Co do info, to nie ma to dla mnie tak kluczowego znaczenia, bo to de facto jest już gadżetologia. Miałem w życiu bodaj 9 czy 10 samochodów, robię od lat po 25-35 tys km rocznie i jakoś sobie radzę bez wodotrysków w infotaimecie. Rozumiem jednak, że wielu analizę wartości danego samochodu czy sens w ogóle jego zakupu rozpoczyna od analizy bajerów i dodatków.
Od rzeczy, które są najbardziej przepłacane i najszybciej się dezaktualizują i starzeją. To zdanie ma też odniesienie do wyposażenia nowej Trójki: dla mnie połowa z tych wylistowanych pracowicie dupereli nie ma żadnego znaczenia. Chciałbym kupić auto mniej wypasione ale nie mogę. Mazda sobie wymyśliła, ze ja pragnę mieć trylion opcji w pakiecie i każe mi to płacić. No to niestety, straci klienta. A szkoda.
Dmb_T napisał(a):Ciekawi mnie coś innego: od kilku już osób z branży mechaników słyszałem ostatnio mało pochlebne opinie o marce Mazda. Facet pracujący jako laweciarz mówi, że sporo ich wozi od jakiegoś czasu. Mechanik z warsztatu mówi, że auta się psują znacznie częściej niż kiedyś.
Nie wiem, czy to prawda. Bo to nie tylko te dwa głosy docierają do mnie.
Mechanik nadinterpretuje fakty, Zapewne może stwierdzić tylko tyle, że więcej naprawia mazd. Co jest oczywiste, bo z roku na kok coraz więcej mazd jeździ. Wskaźnik procentowy, może być na podobnym, co kiedyś, poziomie.
A co do nowej M3. Jak zobaczycie w opisie, moja M już leciwa i pora na zmianę. Naprawdę rozważałem nową 3. Ale przy tych cenach, wybili mi ją z głowy .
Alfa parametrami i właściwościami jezdnymi imponuje. Jednak ma złą opinię – być może w obecnych czasach niesłuszną. Pozostaje więc M6 lub Lexus IS300. Gdyby był jeszcze trochę tańszy :–).
I bardzo dobrze że jest taka droga, bo jak kogoś nie stać to widać że nie zasługuje na jazdę nową M3. W końcu hołota nie będzie zajmowała kolejek w salonach Mazdy a jak ktoś będzie taką jechał ulicą znaczy że ma odpowiedni status społeczny
Neonixos666 napisał(a):I bardzo dobrze że jest taka droga, bo jak kogoś nie stać to widać że nie zasługuje na jazdę nową M3. W końcu hołota nie będzie zajmowała kolejek w salonach Mazdy a jak ktoś będzie taką jechał ulicą znaczy że ma odpowiedni status społeczny
Widać, że nie zrozumiałeś konkluzji z toczącej się dyskusji. Jeśli ktoś zrozumiał, (cytując cię): "znaczy że ma odpowiedni status społeczny" . Zmieniłbym tylko społeczny na intelektualny.
Mój wpis był żartem ale widzę że wszyscy spięci jak karp w wannie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości