Kupno Mazdy z dużym przebiegiem
1, 2
Elo , słuchajcie planuje i szukam mazdy 626 IV z LPG i zastanawiam się po bliższym rozejrzeniu sie po ofertach że wiele tych mazd ma sporo powyżej 200Tyś przebiegu i tu nasuwa mi się pytanie czy warto zakupić auto z przebiegiem np. 260 tyś czy jest jakaś granica której należy się trzymać liczę na wasze doświadczenie i odp .
Temat Edit by Adaś:)
Temat Edit by Adaś:)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Pewnego słonecznego dnia w ubiegłym tygodniu usiedliśmy z kuzynem i rozpoczeliśmy polemikę na temat zakupu pojazdu i jego przebiegu. Gaworzyliśmy o różnych aspektach i doszliśmy do rozsądnego konsensusu. Lepiej kupić piętnastoletnią Mazdę GE w bardzo dobrym stanie technicznym i optycznym z przebiegiem 250kkm, niżli taką, co ma nakręcone 150kkm a faktycznie przejechała 450kkm. Myślę, że nie wymaga to dodatkowego komentarza...
Dodam, iż handlarz nie cofa licznika do 250kkm, bo to i tak za wysoki pułap. Oni jak lecą, to poniżej 200kkm a niekiedy 150kkm. Obawiają się, iż auta z przebiegiem powyżej 250kkm nikt nie kupi, skoro słyszy się, że te z przebiegiem 150kkm potrafią już padać. Nic dziwnego, skoro faktycznie mają trzy razy więcej nastukane...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Dodam, iż handlarz nie cofa licznika do 250kkm, bo to i tak za wysoki pułap. Oni jak lecą, to poniżej 200kkm a niekiedy 150kkm. Obawiają się, iż auta z przebiegiem powyżej 250kkm nikt nie kupi, skoro słyszy się, że te z przebiegiem 150kkm potrafią już padać. Nic dziwnego, skoro faktycznie mają trzy razy więcej nastukane...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Bo przebieg zapewne realny a nie x 2...
Porównanie ilości benzynowych Mazd 626 z Oplami Vectra pod kątem dużych przebiegów
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Porównanie ilości benzynowych Mazd 626 z Oplami Vectra pod kątem dużych przebiegów
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
chcialbym kupic Mazde 626 z Niemiec, jednak odstrasza mnie przebieg ok 180tys. km Czy moze mi ktos powiedziec cos na temat tych silników czy sa awaryjne, ile mniej wiecej wytrzymuja bez wiekszej naprawy. Ewentualnie czego moge sie spodziewac po samochodzie z takim przebiegiem w najblizszym czasie.
Dzieki
mamy juz taki temat.Adaś
Dzieki
mamy juz taki temat.Adaś
- Od: 5 cze 2007, 09:53
- Posty: 34
- Skąd: Poznań/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 116 KM 2000r.
krzysiekpz napisał(a):chcialbym kupic Mazde 626 z Niemiec, jednak odstrasza mnie przebieg ok 180tys.
model?
rocznik?
Pb?
Diesel?
chyba to istotne dla odpowiedzi na twoje pytanie ....
chociaż – co to za przebieg? Raczej niewielki
rocznik 2000 maj, benzyna, bylo napisane w temacie jednak przeklejono mnie tutaj:) silnik 2.0 136 KM.
- Od: 5 cze 2007, 09:53
- Posty: 34
- Skąd: Poznań/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 116 KM 2000r.
krzysiekpz napisał(a):rocznik 2000
~25tys rocznie to nie dużo jak na Niemców. Ja tyle rocznie robie w 85% po mieście:)
ale powiedzcie mi cos o tym silniku, czy jest niezawodny? co sie w nim najczesciej psuje i z czym musze sie liczyc kupujac ten samochod z takim przebiegiem. co bedzie w niedalekiej przyszlosci do wymainy i jaki mniej wiecej koszt.
- Od: 5 cze 2007, 09:53
- Posty: 34
- Skąd: Poznań/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 116 KM 2000r.
krzysiekpz napisał(a):Czy moze mi ktos powiedziec cos na temat tych silników czy sa awaryjne, ile mniej wiecej wytrzymuja bez wiekszej naprawy
zajrzyj tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=18272 – opinie o modelu GF (bo o taki pytasz)
Myślę, że przy normalnej eksploatacji można śmiało założyć przebieg 300kkm bez poważniejszych potknięć.
Pytanie tylko, w jakim stanie są aktualnie pierścienie olejowe (jeśli ta przypadłość występuje to z reguły właśnie przy przebiegu ok. 180kkm). Chociaż nie kojarzę takiego przypadku w modelu 136 KM – raczej w 116KM występowały.
krzysiekpz napisał(a):Ewentualnie czego moge sie spodziewac po samochodzie z takim przebiegiem w najblizszym czasie.
wymiany rozrządu – już
Witam mam zamiar kupic mazde Xedos z 95 roku z przebiegiem 234800 i chcialem sie dowiedziec jak sie trzymaja silniki w tych samochodach i czy oplaca sie taka kupowac ?
-
Gość
DieZel napisał(a):Xedos z 95 roku z przebiegiem 234800
jeżeli to przebieg oryginalny to bez żadnych obaw możesz kupić.
Jeżeli tak nie jest to kwestią zasadniczą jest – o ile jest przekręcony?
Silnik 1,6 to trwała i na pewno bardziej niezawodna jednostka niż 2.0 V6.
Poszukaj troszkę na forum – są tutaj tematy z poradami co sprawdzać podczas zakupu, na co zwracać uwagę.
Poczytaj sobie również temat z opiniami o tym modelu (jest w 6/626 jako jeden z przyklejonych).
Czy się opłaca – to czysto irracjonalne pytanie.
Zarobić na takim samochodzie nie zarobisz – pytanie tylko ile będzie cię kosztował w eksploatacji.
Kupienie pojazdu w marnym stanie to ciągłe dokładanie do niego (to zresztą się sprawdza w każdej marce)
DieZel napisał(a):z przebiegiem 234800 i chcialem sie dowiedziec jak sie trzymaja silniki w tych samochodach i
to nie fiat ten przebieg jesli oryginalny to jak najbardziej jest ok
DieZel napisał(a):i czy oplaca sie taka kupowac ?
mhm zalezy od stanu i ceny
Ja kupiłem, bo wierzyłem, że to nie Fiat (miałem wcześniej ). I niestety trochę się zawiodłem. Może nie tyle awariami, co koniecznością wymiany różnych części eksploatacyjnych, bo właśnie kończą swój żywot, a w Mazdzie są bardzo drogie (sprzęgło, amortyzatory, elektryka ma już sporo za sobą itd.). Masz szanse trafić na auto, w którym wszystko jest jeszcze oryginalne (tak jak było to u mnie), a co za tym idzie wszystkie wymiany mogą spaść na Ciebie – wg mojej oceny żywotność części Mazdy to ok. 250-280.000 km, a potem już niestety na kolejne 250.000 trzeba zainwestować kupę siana.
mili panstwo po co zastanawiac sie czy warto czy nie z takim przebiegiem, co to jest 180tys na 7letnie auto albo 200tys na 12letnie co wy myslicie ze auto caly czas stoi i tylko w sloneczna niedziele do kosciola koles nim jezdzi przebiegi w 90%jak nie wiecej zawsze sa krecone jak nie przez obecnego wlasciciela to przez wczesniejszego i tego sie nie zmieni i to nie tylko w naszym kraju na zachodzie tez tak jest dlatego nie warto sugerowac sie przebiegiem i z tego powodu nie kupic fajnej fury bo ma ponad 200 tys.
Nastepne pyt. czy silnik jest awaryjny itp.wszystko zalezy od wlasciciela jak dbal o auto jak kupisz od jakiegos palanta co mial gdzies takie czynnosci jak wymiana oleju itp. to zebym nie wiem co za niezawodna jednostka to i tak bedziesz do niej dokladal
no to tyle na dzis Dziekuje
Nastepne pyt. czy silnik jest awaryjny itp.wszystko zalezy od wlasciciela jak dbal o auto jak kupisz od jakiegos palanta co mial gdzies takie czynnosci jak wymiana oleju itp. to zebym nie wiem co za niezawodna jednostka to i tak bedziesz do niej dokladal
no to tyle na dzis Dziekuje
TRANSPORT SAMOCHODÓW OSOBOWYCH ORAZ BUSOW (KRAJ I SWIAT) 504-958-952
- Od: 8 paź 2006, 14:29
- Posty: 14
Ja kupiłem Mazdę 323 Bg '91 1,3 z przebiegiem 260.000km i ani chwili tego nie żałowałem ani nie żałuję autko jest nie zawodne i bardzo przyjemnie przyspiesza (co potwierdziło zwycięstwo w Toruniu na TuneBall 2007 w wyścigach na 1/4 mili w swojej klasie – mimo opon 195/50 R15 które wielu uważa za zbyt szerokie ) Nie patrz na przebieg autka ważny jest jego stan! Lepiej kupić z oryginalnym (dużym) przebiegiem niż z kręconym
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Witam wszystkich.
już od paru miesięcy szukam dla siebie autka – Mazdy 626. Dziś znalazłem, nawet oglądałem i umówiłem się na przegląd. Jest to rocznik 1999 2.0 diesel. Jak na oko stan bardzo dobry, w środku zadbany. Auto jest sprowadzone z Holandii. Niestety mam wątpliwości co do przebiegu auta – 167 tyś. Nie mam podstaw podejrzewać, że nie jest oryginalny aczkolwiek martwię się że to za dużo. Nie wiem ile jeszcze będzie można nią pojeździć. Nie będę mógł sobie pozwolić na wymianę auta np. po 5 latach.
Proszę o opinię. Czy ładować się w auto z takim przebiegiem?
Pozdrawiam.
już od paru miesięcy szukam dla siebie autka – Mazdy 626. Dziś znalazłem, nawet oglądałem i umówiłem się na przegląd. Jest to rocznik 1999 2.0 diesel. Jak na oko stan bardzo dobry, w środku zadbany. Auto jest sprowadzone z Holandii. Niestety mam wątpliwości co do przebiegu auta – 167 tyś. Nie mam podstaw podejrzewać, że nie jest oryginalny aczkolwiek martwię się że to za dużo. Nie wiem ile jeszcze będzie można nią pojeździć. Nie będę mógł sobie pozwolić na wymianę auta np. po 5 latach.
Proszę o opinię. Czy ładować się w auto z takim przebiegiem?
Pozdrawiam.
-
Gość
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości