Napisane: 22 maja 2007, 11:35
mimo wszystko uwazam ze moja mazda lepiej prowadzi sie w zakretach niz civic, a jak kiedys przeczytalem u kogos w opisie ---> "szybkie auta scigaja sie na prostej, szybcy kierowcy na zakretach"
TALREP napisał(a):mimo wszystko uwazam ze moja mazda lepiej prowadzi sie w zakretach niz civic, a jak kiedys przeczytalem u kogos w opisie ---> "szybkie auta scigaja sie na prostej, szybcy kierowcy na zakretach"
nemi napisał(a):vanwasiel napisał(a):PS Czy wszystkie mazdy 323F BG GLX to "SPECIAL EDITION"pytajnik BO u mnie na tej karteczce co jest kolor itp itd widnieje napis GLX, SPECIAL EDITION.
Tam jest prawdopodobnieSPECIAL EDITION
–
Ten minusik oznacza, że nie
TALREP napisał(a):skoro juz jestesmy w tym temacie to ciekaw jestem jak by wypadl civic IV gen 1.3 z 323 1.3 z mazda z tym silnikiem nie mialem jeszcze do czynienia ale mysle ze zdania moga byc podzielone
TALREP napisał(a):skoro juz jestesmy w tym temacie to ciekaw jestem jak by wypadl civic IV gen 1.3 z 323 1.3 z mazda z tym silnikiem nie mialem jeszcze do czynienia ale mysle ze zdania moga byc podzielone
poolek napisał(a):Don Corleone Przepraszam, ze odbiegam od tematu, ale ... strasznie mnie ciekawi ile tak naprawde w cyklu miejskim a ile na trasie pali Twoja mazdawka ?
Czy to ten sam silnik co w xedach ?
MAXX napisał(a):nie znam użytkownika 4x4 który nie wykorzystuje swojej przewagi nad ośka własnie w takich warunkach i nikt tu nie pisze o ściganiu bo wiadomo ze bez sensu jest zapiepszanie 200 po śliskich nawierzchniach a chodzi o sam fakt ze o wiele słabszym autem moze lepiej ruszyć z miejsca czego nie maja hondy
Don Corleone napisał(a):Możemy się mieżyć co najwyżej pod względem niezawodności i dźwięku
Pyton162 napisał(a):1.5 coupe juz troche porobiona – wynik zależny kto jak wystartuje
mx3 1.8 v6 troche porobiona – wynik zalezy od startu
Akar.Zaephyr napisał(a):Stylistyka 323F '94-'98 jest jednak o niebo lepsza