Mazda vs Honda
hehe... ja miałem renault 19 w którym po 3 dniach pęknął tłok, więc mnie nic nie zdziwi... (wina poprzedniego właściciela oczywiście). Przyznaję, że w sumie 200tys. to nie wyczyn, jakoś się chyba przyjęło to za taką umowną granicę, po przekroczeniu której ludziom się wydaje, że auto może być zużyte... bynajmniej nie twierdzę, że to słuszne (choć za favoritkę z przebiegiem 200tys, której silnik konstrukcyjnie to rozwinięcie 105 ręki bym sobie nie dał uciąć )
pozdro
pozdro
- Od: 29 gru 2007, 15:25
- Posty: 248
- Skąd: Bestwina
- Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.
Kogi napisał(a):(choć za favoritkę z przebiegiem 200tys, której silnik konstrukcyjnie to rozwinięcie 105 ręki bym sobie nie dał uciąć )
Da też rade osprzęt niewytrzyma ale sam silnik tak, zależy tylko od techniki jazdy i jakości oleju, silniki te były również montowane do felicji i w fabiach
- Od: 28 wrz 2007, 17:16
- Posty: 59
Ja mam mazdę 323F z 92r i CRXa z 91r. mazdą objeżdżam Hondę Civic 5gen 1,3 od kumpla!Civic ma za mały moment, do 100 jakoś idzie powyżej strasznie wolno!
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
hondy sa bardzo podatne na małe czy to wieksze mody , przykład kolesia civic coupe 1.5 serja 101km , po wymianie całego wydechu i dolotu wynik 117km, po włożeniu gory od D6 juz ma pod 140km
-
Pyton162
Marek2Mazda323f ma i mazde i honde jakos udało mu się połączyc i piekno i wieksza moc hehe
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
brii napisał(a):Kogi napisał(a):w sumie dla nas to oczywiste, że 200tys to nic dla japońca, ale może forum czytają też posiadacze mniej odpornych aut, którzy zastanawiają się dopiero nad kupnem japończyka...
Nie znam marki, której samochody nie wytrzymują 200 000km – nawet Polonezy dają radę więcej (dużo więcej) a do tego nie biorą olejuKogi napisał(a):Autko nie brało grama oleju a miało ponad 200tys,
To nie ewenement, raczej norma przy wielu silnikach różnych producentów.
moja 323 bg 1,3 ma 283 tyś przejechane oleju nie bierze nigdy przy niej nikt nic nie robil jedyne co jej sie dziej to rano zaraz po odpaleniu panewka postukuje zanim olej sie dobrze rozejdzie a wogole fenomen to Peugeot 405 Kombi SRDT z silnikiem diesla na "turbinie" maja takiego w firmie u mojego ojca jezdzi tam od ho hoh ma troche ponad 560 tyś nigdy nie mia lremontu Turbina padła pare lat temu silnik bierze olej potrafi dmuchnac olejem z odmy z miski kapie z łaczenia miedzy skrzynia a silnikiem kapie ale jedzie mimo iz diesel w mróz rano wsiadaja i zapalaja i jazda na budowe
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Marek2Mazda323f napisał(a):Ja mam mazdę 323F z 92r i CRXa z 91r. mazdą objeżdżam Hondę Civic 5gen 1,3 od kumpla!Civic ma za mały moment, do 100 jakoś idzie powyżej strasznie wolno!
No bo to normalne, 1,3 to prosty silniczek bez zmiennych faz rzrządu zdaje się że tylko 75 kucy
- Od: 28 wrz 2007, 17:16
- Posty: 59
Ja mam MAdzie 323f 1,8 sohc 103km:) Zrobiłem Dolot, stozek, zabudowe stozka, przelotowy układ wydech. <home made> i teraz GT zrobie o jedną długosc na 1/4
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Musze wam powiedzieć ze moi znajomi jeźdza wlaśnie IVgenami civica i to różnie jest z ta moca. stanąłem na kresce z kumplem (srebrna civka) i dostał o jedna długość od mojej BG. (honda 1.4 na gaźniku). Ale natomiast jak stanąłem z moja kobitą to ja dostałem (o takim samym silniku 1.4) więc róznie to bywa
- Od: 24 sty 2008, 12:55
- Posty: 96
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: Honda Civic 4G
w tej chwili jezdze civiciem hatchback z 1998 roku, silnik 1.8VTI (169KM w serii, ale pozbawiony katalizatora i z dolotem jak wiadro). niestety Mazda nie miala nic porownywalnego do zaoferowania – 2.0V6 pali duzo wiecej, a osiagi ma slabsze. dzwiek widlastych silnikow lubie (mialem 2 sztuki MX-6), ale nie mozna go rownac z rykiem vtec-a przy 8300rpm.
do tego z LSD w skrzyni hondy, 323F odpadnie na pierwszym zakrecie..
323 nadrobi komfortem jazdy, ale czulem sie w niej nieco mniej pewnie, civic jest sztywniejszy i daje lepsze wyczucie drogi.
do tego z LSD w skrzyni hondy, 323F odpadnie na pierwszym zakrecie..
323 nadrobi komfortem jazdy, ale czulem sie w niej nieco mniej pewnie, civic jest sztywniejszy i daje lepsze wyczucie drogi.
323F BG 1.8 | Prelude 2.2vtec JDM | MX-6 2.5v6 EDM | MX-6 JDM KLZE | Civic 1.6esi | Civic 1.8VTI | Przekonywanie drugiej polowy do Imprezy – in progress
- Od: 23 mar 2004, 13:32
- Posty: 103
w CRXie powinno to fruwac, moje auto jest chyba nieco za ciezkie na ten silnik, sprawia wrazenie troche ociezalego. gtech pokazuje w okolicy 7.9 do setki, ale wrazenie zostaje.
323F BG 1.8 | Prelude 2.2vtec JDM | MX-6 2.5v6 EDM | MX-6 JDM KLZE | Civic 1.6esi | Civic 1.8VTI | Przekonywanie drugiej polowy do Imprezy – in progress
- Od: 23 mar 2004, 13:32
- Posty: 103
radnor napisał(a):w CRXie powinno to fruwac
Del Sol wazy 1150kg, takze bez większej rewelacji. to tylko 10KM więcej niz seria B16, która ma 8 do setki katalogowo. po małych modach powinno byc lepiej. Na razie musze zapracować na ten silnik
silnik z Integry typeR jest prawie nie do dostania za w miarę normalna kasę, a jak juz jest to ok 10tys wzwyz wołają. A na zachodzie nie moge trafić żadnej ITR na cześci
www.upolkara.pl
- Od: 8 kwi 2007, 22:24
- Posty: 176
- Skąd: Wieruszów
- Auto: Mitsu Grandis, Mazda 5, CRX del Sol
Stanołem na Kresce Z Civic Jajko V-tec I dostał baty a potem ja dostałem ale V-tec-a zrobiłem
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Pyton162 napisał(a):sam mysle nad B18 w VI generacji
A mi taki okazyjnie w budzie w kombiaku uciekł. Był tani, ale na drugi dzień po ukazaniu sie ogłoszenia juz był zarezerwowany. Miodzio autko, obnizony, 17 fele....
na razie nie mam czasu by myslec nad Hondą, a i kasa zainwestowana. Puki co z Mazdy tez jestem zadowolony.
www.upolkara.pl
- Od: 8 kwi 2007, 22:24
- Posty: 176
- Skąd: Wieruszów
- Auto: Mitsu Grandis, Mazda 5, CRX del Sol
cała ta dyskusja sklania mnie do porownania mojego CIVa 1,5 z jakas Mazda 2,5 V6.
chyba musialbym sie pojawic na zlocie Mazdy w tym celu
no tak ale... ale wiekszosc ludzi majac na mysli VTECa mowi o b16.. i wlasnie z takim nie mialbys szans.
pewnie miales przyjemnosc z jakims silnikiem 1,5 VTEC-e.
chyba musialbym sie pojawic na zlocie Mazdy w tym celu
Marcin1mazda napisał(a):Stanołem na Kresce Z Civic Jajko V-tec I dostał baty język a potem ja dostałem usmiech ale V-tec-a zrobiłem zeby
no tak ale... ale wiekszosc ludzi majac na mysli VTECa mowi o b16.. i wlasnie z takim nie mialbys szans.
pewnie miales przyjemnosc z jakims silnikiem 1,5 VTEC-e.
http://www.SSGarage.pl
- Od: 15 sty 2005, 12:09
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 S BA 1,5`96, CIV 1,5
nie nie To b16.. to VTi A V-tec To d16z6 1,6 Sohc 125km
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości