Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Mako » 27 lut 2008, 11:19

ale macie problem, wszystkie nowe samochody wygladaja prawie tak samo, wszystkie sie dobrze prowadza i sa w miare wygodne, to juz kwestia subiektywna czy boli was tylek po przejazdzce tym albo tamtym. nowa 6 podoba mi sie najbardziej z tych wszystkich nijakich samochodow nie dlatego ze jezdze mazda a dlatego ze najciekawiej wyglada. nie wypowiadam sie na temat prowadzenia bo nie mam szczescia testowac najnowszych samochodow, jak niektorzy z was (najnowszym samochodem jakim jezdzilem jest Kia C`eed i powiem szczerze ze mi sie podoba), tak samo jak nie moge powiedziec czy podoba lub nie podoba mi sie przycisk od wlaczenia ogrzewania fotela, jest to dla mnie abstrakcja zajmowanie sie taka glupota tak samo jak rozwazanie po ktorej stronie powinna byc dzwignia hamulca recznego, tak juz jest i nikt tego nie zmieni.

mcbeth napisał(a):Postęp w silnikach mizerny


na nowo nikt nie znajdzie recepty na silnik spalinowy, wiec nie wiem o co biega z ta wypowiedzia, moze chodzi o nie zastosowanie bezposredniego wtrysku albo zmiennych faz rozrzadu (nie orientuje sie za bardzo czy poprzednia mazda 6 w silnikach benzynowych takowe miala).

moze jestem malo wymagajacy, ale ciesze sie jak w samochodzie jest klimatyzacja, el. szyby. lusterka i odpowiadnia ilosc elementow bezpieczenstwa biernego jak i aktywnego a do tego jest bezawaryjny.

Nie kupilbym Passata, Mondeo bo jezdzi ich za duzo (dla mnie to minus, subiektywna ocena), francuskie samochody, nowa Laguna jest brzydka jak noc swietojanska, 407- piekna i moglbym sie zastanowic chociaz jest pewnie bardziej awaryjna niz japonskie samochody, Accord- za duza dupa za male lampy, zachwiane proporcje tylu (tyczy sie to wiekszosci limuzyn obecnie produkowanych za duzy tyl i kazda felga w nadkolu wyglada na za mala), Avensis chyba najstarszy w calej stawce, fajnie sie prowadzi ale jak wiekszosc jest nijaki na koniec zostaje 6 ktora jakos wyglada, przod jak w lexusie is tyl jak w jakis fajnym coupe, mazda jest niepowtarzalna i rozprawianie na temat malo istotnych rzeczach jest nieporozumieniem patrzac na reszte "bardziej dopracowanych samochodow"
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez habzimierz » 27 lut 2008, 13:13

pertyn napisał(a):To ja, Maciej Pertyński.
Tak, to ja ośmieliłem się podnieść świętokradczą rękę na Mazdę. Ludzie, więcej luzu! Właśnie takie reakcje, jak post Unreal Mazda Fana, miałem na myśli, pisząc na początku swojego artykułu w "Auto Moto", że Mazda ma abstrakcyjną pozycję w Polsce.
Mazda 6 JEST samochodem niedopracowanym. I Mazda 6, którą jeździłem, NAPRAWDĘ nie miała komputera pokładowego, w czym utwierdził mnie cennik z listą wyposażenia, który otrzymałem od sprzedawcy Mazdy w Warszawie na Puławskiej. Po jego przestudiowaniu specjalnie dzwoniłem jeszcze dwa razy do sprzedawcy, by potwierdzić niektóre wątpliwości.
Nie mam pojęcia, czy Mazda 6 jest zbudowana na tej samej płycie podłogowej, co aktualne Mondeo. Zakładałem to, gdy otrzymałm auto do testu, ale nie otrzymałem ani potwierdzenia, ani zaprzeczenia. Nikt nie jest mi w stanie tego powiedzieć. Sądząc po zachowaniu układu jezdnego Mazdy 6, to nie jest ta sama płyta, to nie jest to zamo zawieszenie. A szkoda. Nie wiem, czy Japończycy zepsuli coś, co dostali od Forda, i czy to coś w ogóle dostali. Sądząc po innych elementach, podzespołach i rozwiązaniach w Mazdzie 6, chyba jednak postanowili wszystko zrobić samemu.
Oczywiście, że wiem, iż Mazda należy do Forda. Unreal Mazda Fan zresztą też by wiedział, że ja wiem, gdyby przeczytał mój test z otwartymi oczami. Bo napisałem tam o tym, że Mazda w Grupie Forda odpowiada za jakość. Czy dla fanów Mazdy trzeba to napisać jaśniej? Czy może tylko dla Unreal Mazda Fana? Specjalną ramkę robić dla niego? Tak samo ma się kwestia osłon pod podwoziem – jeśli napisałem, że Mazda 6 ma niesłychanie niski współczynnik oporu aerodynamicznego, to dla Unreal Mazda Fana za małe potwierdzenie, że doceniam ogromne wysiłki konstruktorów, by auto nie stawiało oporu powietrzu – OK, będę następnym razem pisał DUŻYMI LITERAMI.
Nie dokonywałem porównania. Pisałem tylko o Mazdie 6, o samochodzie, na który nie tylko fani tej marki czekali. I testując to auto, co chwilę przeżywałem rozczarowanie. Nie wku…, a rozczarowanie. Bo Mazda robiła kiedyś samochody mające więcej charakteru i lepiej dopracowane. Nie wiem, czy zaszkodził tej marce mariaż z Fordem, czy po prostu marka ma zapaść. Ale sądząc po genialnym modelu Mazda 2 (notabene jeden z moich faworytów w konkursie World Car of the Year, gdzie jestem jurorem, więc odrzucam oskarżenia o "antymazdowość"), chodzi o coś innego. Niestety, nie wiem, co. Ale poprzednia "szóstka" była według mnie lepsza, bardziej dopracowana – i lepiej się prowadziła.

Aha – i jeszcze osobiste przesłanie do Unreal Mazda Fana:
Bardzo cenię Pana (Pani?) zdolność do sarkastycznych uwag, ale może zanim Pan (Pani?) je przeleje na papier, zastanowił(a)by się Pan(i), bo szkoda tak chlapać bezmyślnie – wychodzi słabo. Bo jeśli samemu się z rozkoszą używa sarkazmu i innych konstrukcji stylistycznych, głupio wyśmiewać takie same konstrukcje u innych, w dodatku poświęcając temu wyśmiewaniu aż połowę ogromnego postu. Tak, w pewnej chwili czułem się, jakby mnie Mazda próbowała zabić, ale nie pozwę Mazdy do sądu. Wolę być pozwany do sądu przez Pana (Panią?) – za używanie trudnych sformułowań.
Użyłem w swoim teście kilkanaście razy słowa "auto", bo według Słownika Języka Polskiego jest to w pewnych sytuacjach stylistycznych synonim słowa "samochód". A według reguł języka polskiego błędem stylistycznym jest ciągłe powtarzanie jakiegoś słowa, po to właśnie mądre cywilizacje wymyśliły synonimy (czy wytłumaczyć, co to "synonim"?).
A jeśli już koniecznie chce Pan (Pani?) zwracać uwagę innym, jak się pisze po polsku, może na początek uruchomił(a)by Pan(i) w swoim komputerze spellcheckera… Ortów wstyd!


a mnie co innego zastanawia:
testy w AMiS zawsze wygrywają samochody niemieckie. Zreszta jak mogłoby być inaczej, skoro to Niemcy są właścicielami tytułu. Dodatkowo test, o którym tutaj rozmawiamy, był prowadzony właśnie w Niemczech (proszę mnie poprawić jeśli się mylę). Powiem więcej – jestem już przyzwyczajony do tych "testów" i otwierając gazetę, w której znajduje się np porównanie 3 samochodów, i jest wśród nich – powiedzmy – VW, to już nie muszę czytać dalej, żeby wiedzieć, który samochód wygra. Niestety, ale część ludzi ulega tym bajkom i później na ulicach widać młodzież zakochaną w swoich golfach III... Poza tym, nie mogę się nadziwić jakimi regułami kieruje się AMiS, przeznaczając ilość miejsca na opisy poszczególnych marek. Redakcja powinna popracować nad nowym tytułem np Proniemiecki Auto Motor i Sport

pzdr
M
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Mali » 27 lut 2008, 16:08

habzimierz: Oczywiście proniemieckie, bo wasze kochane Mazdusie nie wygrały na punkty :| Śmiechu warte po prostu, gdybyś się zainteresował chociaż trochę tym testem to byś wiedział, że testerami byli Szwajcarzy, Anglicy, Francuzi, Chorwaci, itd. W Niemczech korzystali oni z torów Dekry i innych cudów techniki.

VW wygrywa, bo jest lepszy <lol>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Bolek » 27 lut 2008, 16:47

Z takimi testami jest tak samo, jak z przetargami. Nie najlepsza oferta wygrywa, ale ta, która najlepiej wpasowuje się w specyfikację (a ta z kolei jest często robiona pod danego oferenta – czytaj model samochodu). Jeśli głównym kryterium "lepszości" będzie znaczek VW, to na pewno nie wygra Mazda – i odwrotnie. Nie wydaje mi się, żebyśmy tu byli aż tak nieobiektywni. Po prostu każdy lubi coś innego. Samochód jest układem tak złożonym, że nie można ocenić jednoznacznie przewagi jednego nad drugim. Powiesz np., że jakaś Dacia to syf, ale może w ocenie najwyższą wagę będzie miała cena (która powiedzmy, że Ciebie akurat nie obchodzi) i Twój wspaniały ale droższy faworyt przegra z Dacią – syfem. Nikt Ci nie piszę, że Mazda jest lepsza od VW uniwersalnie – jest lepsza w oczach wielu z nas i tyle.

Mali napisał(a):bo wasze kochane Mazdusie nie wygrały na punkty Śmiechu warte


Takie wypowiedzi świadczą o braku dystansu i jakimś chorobliwym podejściu do kupy żelastwa, jaką w końcu jest każdy samochód. W dodatku jak czytam coś takiego, to tym bardziej nie chcę mieć VW, widać jakoś źle to na ludzi wpływa (za nadto ich zacietrzewia jak na mój gust). Walić to, co jest "najlepsze" – mieć swoje i cieszyć się z tego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez pawel-kowalski » 27 lut 2008, 18:52

Mali napisał(a):habzimierz: Oczywiście proniemieckie, bo wasze kochane Mazdusie nie wygrały na punkty :| Śmiechu warte po prostu, gdybyś się zainteresował chociaż trochę tym testem to byś wiedział, że testerami byli Szwajcarzy, Anglicy, Francuzi, Chorwaci, itd. W Niemczech korzystali oni z torów Dekry i innych cudów techniki.

VW wygrywa, bo jest lepszy <lol>


Jak można twierdzić, że jakikolwiek magazyn zamieszcza obiektywne testy pojazdów? Każdy redaktor prezentuje własną opinię, skupia swoją uwagę w różnym stopniu na pozytywach i negatywach. Porównywanie kilku aut i przyznawanie jakichkolwiek punktów za różne cechy nie oznacza że wynik takiego testu cokolwiek oznacza. Zależy za co są punkty przyznawane. Takie artykuły są po to, aby każdy mógł sobie wyrobić własne zdanie.

To, że w niemieckim wydawnictwie VW jest najlepszy na świecie nie dziwi, tak samo jak to, że w Japonii VW nie jest tak samo odbierany.
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Grzyby » 27 lut 2008, 19:06

Mali napisał(a):VW wygrywa,

to ja chyba jakiś inny test czytałem niż ten o którym piszesz hahaha
Mnie najbardziej rozbawiło że nie brali pod uwagę cen tych aut. Bo jak sami napisali – są duże różnice w poszczególnych krajach. Nie ma też słowa co w danym aucie jest w standardzie a co nie (i wymaga dopłaty – jakiej??). A rozbawiło dlatego że w tym samym numerze w innych testach ceny SĄ brane pod uwagę.
W sumie nie dziwi mnie wcale wygrana Audi bo to naprawdę fajne auto (przynajmniej mnie się podoba). Ale i też cenę ma chyba najwyższą. No i znowu nie sposób porównać wyposażenia zawartego w tej cenie.

Inna sprawa że ja na pewno nie kupowałbym auta na zasadzie – bo w testach jest najlepszy.
Owszem – miałoby to "jakieś " znaczenie ale jeśli to auto by mi się najnormalniej w świecie nie podobało to sorry – może nawet wygrywać wszystkie testy w naszej galaktyce a ja go nie kupie.

Bolek napisał(a):Po prostu każdy lubi coś innego. Samochód jest układem tak złożonym, że nie można ocenić jednoznacznie przewagi jednego nad drugim.

i tyle w tym temacie
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez piterbolszoj » 27 lut 2008, 19:17

pertyn napisał(a):Po drugie, czy jest lekarz na sali? Czy widzieliście kiedyś z bliska kabinę Mazdy 6? Gdzie widzicie dźwignię ręcznego po właściwej stronie? Jest po stronie PASAŻERA. A jeśli – jak tego ma dowodzić zdjęcie zamieszczone na forum z kabiny japońskiej wersji, lewarek ten umieszcza się zawsze po innej stronie niż kierownica, to jest to grube nieporozumienie ze strony konstruktorów. I jeśli ma Pan zamiar eraz z kolegami z tego forum bronić rozwiązania Mazdy tylko dlatego, że to Mazda, którą to markę Pan kochacie, to niech Pan się zastanowi nad taką niezdrową miłością. Ergonomia jest ważniejsza od miłości – przynajmniej podczas prowadzenia samochodu.


Jestem właścicielem poprzedniej 6-tki i w pełni rozumiem przesunięcie lewarka w stronę pasażera alboweim trzymam prawą nogę nieco wygiętą do boku i lewarek ze strony kierowcy mi trochę przeskadza.
pozdr.
p.
piterbolszoj
 

Postprzez FORM » 28 lut 2008, 10:52

Wg mnie coś z tą proniemieckością w niektórych gazetach jest. Przeczytałem porównanie w Auto Motor i Sport i nie wchodząc w szczegóły zauważyć można że naprawdę fajne Audi A4 dostało tyle samo punktów za przestronnośc we wnętrzu co M6. Porównywałem tego samego dnia te samochody osobiście i naprawdę jeśli idzie o tą kategorię to nie ma porównania. Jeśliby przyjąc ze inne kategorie są tak samo potraktowane to możnaby się spodziewać innego wyniku testu.
Pzdr.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2007, 07:55
Posty: 7
Skąd: ok. W-wy
Auto: M6 2.5 TOP/ Forester XT

Postprzez MiszczSen » 28 lut 2008, 18:46

Mali: jeśli po teście w gazecie oceniasz auto...to nic tylko współczuć trzeba.
Ja tam wole sam sie przejechac i zobaczyc jak to jest.

Przestałem wierzyc w testy nowych samochodow dawno temu :)
Oczywiscie, poczytac mozna opinie innych, ale nic poza tym.

Wg mnie trzeba sie przejechac, zobaczyc jak auto "leży", co nam oferuje i dopiero decyzja o zakupie.

A obiektywnosc gazet w testach – to juz sprawa na dlugie rozmowy przy piwie :)
Początkujący
 
Od: 28 lut 2008, 18:20
Posty: 13
Skąd: Łajoming
Auto: Mazda6, 2.0 l MZR-CD Top

Postprzez DISItune » 28 lut 2008, 22:38

krótko:

ręczny odsunięty dalej od siedzenia kierowcy jest moim zdaniem genialnie wygodnym rozwiązaniem, pierwszy raz spotkałem się z nim w Imprezie WRX, a jak odkryłem że tak samo jest w 3ce MPS bylem bliski podskoczenia z radości <jupi>

nieznalezienie komputera to wstyd jak sie masz dla kogos kto zawodowo zajmuje sie testowaniem aut <zeby>

natomiast samo umieszczenie i obsluga komputera na przykladzie 3ki ktorą posiadam, to porazka na maxa, to coś jest praktycznie bezuzyteczne, w czasie jazdy idealnie zasłaniam go sobie ręka :| jakby nie można było go umieścic w zestawie wskaźników na desce <glupek2>
podobnie – do właczenia zegara wystarczy krótkie naciśnięcie "clock" a żeby wrócić na komputer trzeba już dłużej przytrzymać "info"... <ściana>

na koniec – wskazania kopmutera które nawet pod kategorie "wróżby" się nie łapią... powoli, przestaję zwracać żonie uwagę, że znowu na zegar przełączyła... wskazania zegara mają przynajmniej cokolwiek wspólnego z rzeczywistością :]
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez pawel-kowalski » 29 lut 2008, 22:13

Drugi bak wypalony, więc mogę się podzielić informacjami nt. spalania. Przy normalnej jeździe po mieście średnio 11.8 – 12.0. Przy łagodnej jeździe po mieście bez korków da się zejść nawet do średniego pomiaru 9.4, ale co to za jazda :P (choć dla mnie szokujące jesto to, że da się zejść poniżej deklaracji producenta)

Trasa Lublin-Kraków (prawie cały czas teren zabudowany, 70km/h), prędkość do 100km/h – 8,5.
Autostrada 150km/h – 12,5.
Zatłoczona autostrada 150km/h – 210km/h – ok. 13,5
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez pawel-kowalski » 2 mar 2008, 01:13

Po dzisiejszej trasie jeszcze jedno – jak się wrzuci na tempomat 130km/h to na niezatłoczonej A4 z Wrocławia do Gliwic zrobił średnią 7.9l/100km
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez mrufek » 6 mar 2008, 21:02

Jak dla mnie nowa Mazda z wygladu (tak w srodku jak i z zewnatrz) jest super.
Jezdze jeszcze Honda Accord, ale tydzien temu wyslalem zamowienie na Mazde 6 diesel (wersja Sport – w PL to sie Dynamic nazywa), wiec poczulem sie uprawniony do rejestracji na forum ;)
Jazda testowa byla ok, ale tak naprawde potrzeba co najmniej kilkaset km przejechac, zeby stwierdzic jak sie toto prowadzi. Komputer pokladowy jest – to potwierdzam.
Niestety czas realizacji zamowienia to 10 tygodni, wiec szybko sie wrazeniami z Wami nie podziele...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2008, 10:28
Posty: 6
Skąd: Milton Keynes
Auto: Mazda 6 Sport'08

Postprzez Solo » 7 mar 2008, 01:59

Klaniam sie,

mrufek abys dotrwal do tej pory na forum, reszta sie jakos ulozy :D 10 tygodni to chwila moment tak naprawde :)
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez pawel-kowalski » 7 mar 2008, 09:05

Solo napisał(a):Klaniam sie,

mrufek abys dotrwal do tej pory na forum, reszta sie jakos ulozy :D 10 tygodni to chwila moment tak naprawde :)


Ja czekałem w sumie miesiąc i ostanie dni się niesamowicie dłuuuuuuużyły :P

EDIT: Właśnie dokleiłem zdjęcia zrobione wczoraj: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=49196
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez tarkan » 7 mar 2008, 14:28

Sympatyczna reklama nowej szóstki... http://youtube.com/watch?v=1lAGCzawoxo
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2006, 00:00
Posty: 426
Skąd: Warszawa / Sokółka
Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP

Postprzez domin1979 » 7 mar 2008, 22:48

A ja mam do Was takie pytanie, ktorego chyba jeszcze nikt nie poruszyl, a mianowicie:
Czy ktos z Was wie kiedy bedzie mozna obejrzec jakies testy zderzeniowe nowej szostki?
W sumie wiekszosc juz o niej wiadomo, a nikt jakos o tym nie wspomina... Patrzac na wyniki nowej 2 i 5 powinno byc niezle.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Globy » 8 mar 2008, 00:54

Ja spodziewam sie, ze jeszcze w marcu – na pewno wiosna. EuroNCAP testuje auta partiami, ale innego wyniku niz 5 gwiazdek byc nie moze :D Teraz maja dolozyc 6-sta lub zaostrzyc restrykcje zwiazane z uderzeniem bocznym i potraceniem pieszego, poniewaz liczba najbezpieczniejszych aut lawinowo sie powieksza. Zaczyna brakowac tego "prestizu piatej gwiazdki".
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez domin1979 » 8 mar 2008, 01:21

Globy napisał(a):Zaczyna brakowac tego "prestizu piatej gwiazdki".

Teraz wszystko poniżej 5 gwiazdek traktowane jest jako porażka konstruktorów...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Globy » 8 mar 2008, 02:18

Odchodzac nieco od tematu, gra w kategorii bezpieczenstwa przeniosla sie na swiecznik detali – lampek, dzialania pasow i czujnikow. Ostatnia wpadka Navary z wadliwym opoznieniem wystrzalu airbagow i naganna ocena dowodzi jednak, ze warto byc czujnym mimo pewnego spowszednienia 5-gwiazdkowej oceny. IMHO powinni dodac jedna gwiazdke dla prawdziwej elity, szczegolnie ze czesto wcale nie limuzyny pokroju klasy S zdobywaja najlepsze noty.

Ja ciesze sie szczegolnie ze znaczacacej poprawy bezpieczenstwa (przynajmniej jako interpretacja wynikow testow) w klasie aut miejskich, co swietnie zobrazowal ostatni wyciag ze wszystkim testow EuroNCAP w "Auto Swiecie". Warto odnotowac, ze przed 10 laty takie gwiazdy jak BMW 3 E36, czy pierwsza generacja Audi A4 zdobyly po jednej gwiazdce.

Jesli chodzi o Mazde, modle sie w duchu, by na przestrzeni najblizszych nastu lat nie porzucila idei samochodu wzglednie prostego i nieprzybijajacego kierowcy taczka systemow czuwajacych nad aktywnym bezpieczenstwem – jak na razie Japonczycy wydaja sie sprowadzac to elegancko do konkretnych rozwiazan, skrzetnie ograniczajac ilosc awaryjnej elektroniki.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Moto