Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez figo-fago » 21 lut 2009, 01:02

Mateusz L napisał(a):W ogóle to ten sam Auto Świat pisał, że "konstruktorzy nowej C klasy, powinni postawić swe dzieł obok Mazdy 6, by zobaczyć jak powinno być poskładane auto"– i nagle przyciski chodzą źle?pytajnik

Mam nową Mazdę i nie wiem o co im chodziło............. :] plastiki są fajniejsze i oczywiście jakość wykonania niż we GWIEŻDZIE>>>>>też mam C klase .....bbbbbbrrrrrrrr........
MAZDA 6 MZR-CD EXCLUSIVE PLUS i parę innych gratów...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:13
Posty: 223
Skąd: warszawa
Auto: MAZDA 6 165 KM 402Nm diesel

Postprzez Globy » 8 sie 2009, 17:40

Test "szóstki" 2.2 MZR-CD 185 KM => http://moto.pl/MotoPL/1,99267,6907099.html

Obrazek

Zapraszam do lektury <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Paweł Mo » 8 sie 2009, 23:23

Piękne auto, no i te 185 KM pod maską. <serce>
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez kryystian » 8 sie 2009, 23:33

to auto nie ma tego uroku co "stara" 6
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Stivi » 9 sie 2009, 09:15

kryystian napisał(a):to auto nie ma tego uroku co "stara" 6

dokladnie,nie ma i nie bedzie mialo.
Jedyna ktora z nowych 6tek mi sie podoba to wersja 2.5 z pakietem sportowym ale i tak wole starsza.
Stivi
 

Postprzez mcbeth » 9 sie 2009, 11:37

Stivi napisał(a):kryystian napisał:
to auto nie ma tego uroku co "stara" 6

dokladnie,nie ma i nie bedzie mialo

Zachowujecie się jak Riki, dla którego dobre diesle skończyły się na DiTD <lol> .
GG w swoim czasie było po prostu bardziej spektakularne w ówczesnym otoczeniu. W czasie GH to otoczenie mocno się zmieniło. Miejmy nadzieję, że po f/l GH tylko przestanie przypominać z przodu wieloryba. Bo tył ma elegancki.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez bartosz51 » 9 sie 2009, 16:22

kryystian napisał(a):to auto nie ma tego uroku co "stara" 6


Moim zdaniem ma go 100 razy więcej.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 18:05
Posty: 276 (0/1)

Postprzez Waikiki » 23 sie 2009, 23:04

Stivi napisał(a):
kryystian napisał(a):to auto nie ma tego uroku co "stara" 6

dokladnie,nie ma i nie bedzie mialo.
Jedyna ktora z nowych 6tek mi sie podoba to wersja 2.5 z pakietem sportowym ale i tak wole starsza.


Mistrzowski komentarz. Ta "2.5 z pakietem sportowym" jest dokładnie na powyższym zdjęciu, na którym wg Ciebie auto "nie ma tego uroku co stara 6".

Za GG/GY nikt się na ulicy nie obejrzy (chyba, że fajnie wyglądająca MPS). Odkąd jeżdzę GH co chwila ktoś się zainteresowuje. Nie ma porównania jeśli chodzi o wygląd, GH jest przepiękna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2008, 12:43
Posty: 236 (0/9)

Postprzez Globy » 24 sie 2009, 13:21

Minął rok od debiutu, a nadwozie Mazdy wciąż tchnie świeżością. Z przodu dominują wydatne błotniki i łezkowate reflektory, a kształtny tył optycznie poszerzają szerokie lampy. Linia bocznych szyb zwęża się ku tyłowi, podkreślając atletyczne proporcje „szóstki”. 18-calowe alufelgi, srebrne ramki świateł przeciwmgielnych i białe klosze tylnych lamp to wyróżniki wersji Sport, jedynej z 2,2-litrowym dieslem między kołami. Doprawiona porcją dynamicznych akcentów albo i nie, Mazda 6 przyciąga spojrzenia jak mało które auto klasy średniej <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez tarkan » 24 sie 2009, 19:14

Globy napisał(a):Minął rok od debiutu, a nadwozie Mazdy wciąż tchnie świeżością. Z przodu dominują wydatne błotniki i łezkowate reflektory, a kształtny tył optycznie poszerzają szerokie lampy. Linia bocznych szyb zwęża się ku tyłowi, podkreślając atletyczne proporcje „szóstki”. 18-calowe alufelgi, srebrne ramki świateł przeciwmgielnych i białe klosze tylnych lamp to wyróżniki wersji Sport, jedynej z 2,2-litrowym dieslem między kołami. Doprawiona porcją dynamicznych akcentów albo i nie, Mazda 6 przyciąga spojrzenia jak mało które auto klasy średniej <usmiech>
Jak zwykle, krótko, treściwie i na temat. Popieram wypowiedz Prezesa!!
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2006, 00:00
Posty: 426
Skąd: Warszawa / Sokółka
Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP

Postprzez krzych » 24 sie 2009, 21:12

mcbeth napisał(a):Miejmy nadzieję, że po f/l GH tylko przestanie przypominać z przodu wieloryba. Bo tył ma elegancki.

Hihi, to jest mistrzowski opis ;) Nie wpadlbym na to porownanie sam :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Lorento » 24 sie 2009, 22:36

bartosz51 napisał(a):
kryystian napisał(a):to auto nie ma tego uroku co "stara" 6


Moim zdaniem ma go 100 razy więcej.

Tak jak ty 100 razy mniej gustu. :P
Nowa M6, jeżeli chodzi o rys nadwozia jest niestety i to nieudolnie zerżnięta z linii Lexusa, co samo przez się nie stanowi wady, ale chyba nie o to chodzi. M6 przestała być oryginalna tak jak stara 6 w 2002 r. ( słynne położenie węższej j góry nadwozia na szerszej dolnej, co dało efekt dociskania optycznego samochodu do jezdni) i nigdy tego "uroku" mieć nie będzie. Nie jest też powtórzeniem wyczynów stylizacyjnych : RX-8, CX-7, czy M3 poprzedniej generacji, Nadwozie obecnej M6 wtopiło się w tłum i obecnie bardziej awangardowe jest w klasie średniej np. nadwozie Avensisa, co uważam za koniec krótkiej epoki stylizacyjnej Mazdy ( lata 2002-2006). Oczywiście stylizacja to najmniej mnie np. interesująca cecha samochodu ( wolę np. jeżdżący obity nocnik, niż stojący w warsztacie złoty bidet), ale dyskusja poszła w tę stronę, więc sie włączyłem... <jem>
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Paweł » 25 sie 2009, 00:58

Lorento napisał(a):obecnie bardziej awangardowe jest w klasie średniej np. nadwozie Avensisa

Zgadzam się. Klamki wywołują chwilę awangardowej refleksji, czy wyszły jako potrójny "bevel" spod ręki adepta Photoshopa, czy może brakuje w nich jakiejś części, która na pewno jest w droższej wersji. Zbrylony przód z maską jak czapką nad kaprawymi oczkami kontynuuje najlepsze pomysły z wnętrza RAV4, gdzie barokowe fałdy zastąpiły niemodną deskę rozdzielczą.

Owszem, możliwe że GH była wzorowana na Lexusie (IS zgaduję, który zresztą był wzorowany na Xedosie6), ale Avensis na pewno powstał w wyniku zapatrzenia na Tiidę.

Nie jestem fanem tego, jak nowa szóstka wygląda na żywo, ale proszę zachować obiektywizm. O ile przód GH może sprawiać wrażenie doczepionego, to Avensis wygląda jak złożony z czterdziestu samochodów różnych klas.

;)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez gari » 25 sie 2009, 02:55

Hehe panowie sie podniecacia a nie ma czym :P ...gusta gusta i jeszcze raz gusta ;) ...prawda taka ze ani poprzednia generacja ani ta niczym specjalnym stylistycznie od konkurencji nie odbiega...wszystkie marki teraz przechodza stylistyczny "barok" i tak jak zawsze stlistycznie od siebie zabardzo nie odbiegaja (mowa o japnskiej o masowce) patrzac z perspektywy czasu to :
lata 70te – wywazona stylistyka inspirowana amerykanskimi muscle carami ... lata 80te – okres "kanciasty" (wszystkie auta wszystkich marek wygldaly jak kredensy ;) ) ... lata 90te to okres "zaokoraglony" (kanty sie przjadly wszystkie auta upodabniaja sie do mydelniczek ;) )...2000-2007 okresk "klasyczny" (kraglosci byly – kanty tez – czas na zaokraglone auta o ostrych krawedziach tworzonych popres przetloczenia w karoserij...prosta forma,prosty detal ) ... 2007-2015?? "Barok"...czas zerwac z prosta forma "przyozdabiajac" udziwnionymi detalami...

Transformacje miedzy okresem "klasycznym" a "barokiem" najlepiej widac np na Accordzie, Murano i Mazdzie 3 (poprzednia generacja dobra bryla – wykonstruowany detal wynikajacy z "formy" pojazdu – ta generacja wzasadzie ta sama bryla, detal w postaci np udziwnionych swiatel "narysowany" zadko majacy logiczne wytlumaczenie ;) majacych tworzyc unikalny wizerunek marki )


tco_tm napisał(a):Owszem, możliwe że GH była wzorowana na Lexusie (IS zgaduję, który zresztą był wzorowany na Xedosie6),

Zawsze designerom z japoni zadarzalo sie stworzyc "klony" ( np impreza i corolla w latach 90tych albo wnetrze nissana 300zx i nsx-a) takze o wzorowaniu nie ma co pisac a juz napewno nie o tym ze IS robionym na wzor xedosa ;) ... w designie sa pewne trendy i jesli nie wybiega sie poza"mode" wystarczy stworzyc podobna linie czy oprzec pomysl na podobenj formie by wyszlo cos zblizonego do siebie...

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez bartosz51 » 26 sie 2009, 17:38

Lorento napisał(a):bartosz51 napisał:
kryystian napisał:
to auto nie ma tego uroku co "stara" 6


Moim zdaniem ma go 100 razy więcej.

Tak jak ty 100 razy mniej gustu. język



Od czego mam 100 razy mniej gustu? Jakąś skalę wymyśliłeś przy pomocy swego mózgu przypominającego stopniem skomplikowania siedzisko taboretu? :P
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 18:05
Posty: 276 (0/1)

Postprzez katoda » 26 sie 2009, 18:50

Dajcie se na luz, panowie... To nie jest topic na takie przepychanki.
Każdy ma inny gust i przekrzykiwanie się, kto ma lepszy przypomina mi zawody w piaskownicy o to, kto ma najbardziej kolorową łopatkę.
Mi za całą ocenę jakości pracy designerów Mazdy wystarcza częstotliwość oglądania się ludzi na ulicach za nowymi M6 :) I bynajmniej nie twierdzę, że poprzednie M6 takiego uroku nie mają... Są po prostu inne, inaczej zaprojektowane, w innych czasach, co wcale nie oznacza że są gorsze – po prostu są inne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 23:04
Posty: 183 (3/12)
Skąd: zDolny Śląsk/Belgia
Auto: M6 kombi '19 Skyactiv-G 2.0 Skycruise

Postprzez tekknoraver » 8 wrz 2009, 20:26

http://www.autogaleria.pl/auto_test/maz ... r,356.html
To proszę tutaj do oceny test Mazda 6 kombi vs Accord kombi :)
Ja osobiście nie będę się nic na temat tych aut wypowiadał,ponieważ nawet nie siedziałem na tylnej kanapie :) Ale jak czytam testy AG to są całkiem dobre :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Szalotka » 9 wrz 2009, 10:13

katoda napisał(a):Mi za całą ocenę jakości pracy designerów Mazdy wystarcza częstotliwość oglądania się ludzi na ulicach za nowymi M6 I bynajmniej nie twierdzę, że poprzednie M6 takiego uroku nie mają... Są po prostu inne, inaczej zaprojektowane, w innych czasach, co wcale nie oznacza że są gorsze – po prostu są inne.


Dokladnie. Robia wrazenie. Ale powiem Ci ze za starymi szostkami jesli sa zadbane czestotliwosc ogladania tez jest nie mala :)
Stara czy nowa to szostka jest autem przyciagajacym wzrok. Ich linia jest zupelnie inna od reszty aut. Sa poprostu najlepsze ;)
Szalotka
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Moderator

Moderatorzy Moto