Strona 1 z 2

Czyszczenie wtrysków- jak to zrobić ?

PostNapisane: 2 lip 2008, 21:47
przez thunder333
Czy jest jakiś prosty sposób na przeczyszczenie wtrysków w mazdzie 323f BA ? Ile kosztuje czyszczenie w warsztacie, mój mechanik twierdzi ze moze jedynie rozebrac i stwierdzić czy są neisprawne, i wymienić je, ale nie potrafi wyczyscic, czy to trudne ?

PostNapisane: 2 lip 2008, 22:17
przez Adaś
thunder333 napisał(a):Czy jest jakiś prosty sposób na przeczyszczenie wtrysków w mazdzie 323f BA

jedziesz na stację benzynową, kupujesz preparat np. STP, lejesz do baku i już

PostNapisane: 2 lip 2008, 22:24
przez thunder333
Adaś napisał(a):
thunder333 napisał(a):Czy jest jakiś prosty sposób na przeczyszczenie wtrysków w mazdzie 323f BA

jedziesz na stację benzynową, kupujesz preparat np. STP, lejesz do baku i już


przepraszam zapomniałem napisać – preparat wlałem całą butlę, przejechałem z 20 km na nim i jak było tak jest...

PostNapisane: 2 lip 2008, 23:24
przez GofNet
thunder333 napisał(a):i jak było tak jest...
Czyli jak?

PostNapisane: 3 lip 2008, 00:56
przez Widelec
thunder333 napisał(a):preparat wlałem całą butlę, przejechałem z 20 km

przejedź cały zbiornik z tym STP najlepiej jednorazowo w trasie to będzie różnica.

PostNapisane: 3 lip 2008, 08:05
przez thunder333
GofNet napisał(a):
thunder333 napisał(a):i jak było tak jest...
Czyli jak?

gaśnie na neiskich obrotach, lekko szarpie, max obroty to 2 tys, i masz predkosc to 70 km/h i musze go rozpedzic na gazie bo na benzynie wogóle nie da sie rozpędzić go jest za słaby, dodam że na gazie chodzi jak burza...
a takie pytanie : czy jeśli przepływomierz jest zepsuty to na gazie też by nie działał, bo mechanik stwierdził że jeśli z przepływomierzem jest cos nie tak toi na gazie i na benzynie by nie chodził.

PostNapisane: 3 lip 2008, 13:14
przez KyRy
Były juz podobne tematy. Przeszukaj forum.
Zapoznaj się także z regulaminem tego działu.

PostNapisane: 3 lip 2008, 16:23
przez GofNet
     Powodów może być kilka, ale ja zacząłbym od wymiany filtra paliwa i (jeśli w/w nie pomoże) spuszczenia paliwa i zatankowania Shell VPower...

     Upewnij się też, że pompa paliwowa jest OK.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 3 lip 2008, 18:06
przez thunder333
GofNet napisał(a):     Powodów może być kilka, ale ja zacząłbym od wymiany filtra paliwa i (jeśli w/w nie pomoże) spuszczenia paliwa i zatankowania Shell VPower...

     Upewnij się też, że pompa paliwowa jest OK.

Pozdrawiam
..::GofNet::..


pompa wymieniona filtr paliwa, powietrza tez..

PostNapisane: 3 lip 2008, 21:01
przez GofNet
     Od kiedy się to stało? Po jakiejś regulacji, wymianie czegoś, czy innym wydarzeniu?

     W rachubę wchodzą wszystkie rzeczy po stronie układu paliwowego i przygotowywaniu składu mieszanki. A więc:
– ECU (ew. błędy),
– filtr paliwa,
– pompa paliwowa,
– czujnik temperatury,
– sonda/sondy LAMBDA,
– wtryski,
– przepływomierz (zwłaszcza po strzale),
– paliwo.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 3 lip 2008, 22:24
przez thunder333
benzyna – nie działa od kupna samochodu, dzisiaj zdemontowałem przepłwomierz i ...

Obrazek
Obrazek

jak widać chyba do wyrzucenia, czy to on może powodować strzały z gaźnika i zupełny brak mocy, dodam że po jego odłączeniu żadnej zmiany nie widać czy on nie działą, czy da się jakoś go naprawić, w końcu to tylko blaszka...

PostNapisane: 3 lip 2008, 22:49
przez SebaT74
No niestety chłopie czeka Cię nowy zakup <głaszcze> . To nie jest tylko taka sobie blaszka <lol>

PostNapisane: 4 lip 2008, 10:54
przez thunder333
no cóż mnie to wcale nie śmieszy bo ten samochód to złom w który wpakowałem już 2tys.
Pewnie po wymianie okaże się że wtryski są też do wymiany niewspominając o tym że ryzyko uszkodzzenia kolejnego przepływomierza jest baaardzo dużo.
A benzyna w zimie jest po to żeby odpalić samochód bo na gazie chyba nie dam rady....

PostNapisane: 4 lip 2008, 11:46
przez kastiro
Witam,
mialem już dużo problemów w swojej karierze z gazem w mojej madzi, i przepływomierz jest ważny ... powinno to działać ...a skaczą Ci obroty do tego?? bo u mnie po strzale trafiło też silnik krokowy (wiem instalacja gazowa ma swój, ale ten orginalny ma też znaczenie) .... natomiast żeby strzałów kolejnych nie było wymieniłem świece i kable zapłonowe na NGK i pozbyłem się tego zagadnienia ...

... teraz właśnie na warsztacie mam pare zabiegów i wymiane silnika krokowego, jak już będe wiedział an 100%, ze to to (a tylko to zostało :) ) to dam znać...

PostNapisane: 4 lip 2008, 14:31
przez thunder333
kastiro napisał(a):Witam,
mialem już dużo problemów w swojej karierze z gazem w mojej madzi, i przepływomierz jest ważny ... powinno to działać ...a skaczą Ci obroty do tego?? bo u mnie po strzale trafiło też silnik krokowy (wiem instalacja gazowa ma swój, ale ten orginalny ma też znaczenie) .... natomiast żeby strzałów kolejnych nie było wymieniłem świece i kable zapłonowe na NGK i pozbyłem się tego zagadnienia ...

... teraz właśnie na warsztacie mam pare zabiegów i wymiane silnika krokowego, jak już będe wiedział an 100%, ze to to (a tylko to zostało :) ) to dam znać...


dzięki, a co do obrotów to wydają się być ok i raczej ni skaczą (na gazie oczywiście bo na benzynie dzieją się cuda)
Pozdrawiam

PostNapisane: 4 lip 2008, 18:53
przez SebaT74
Panowie jedyna rada <lol> Jak niestać cię na benzynę to nie kupuj samochodu hahaha hahaha
Jestem przeciwnikiem zagazowywania samochodów, a tym bardziej jakimiś badziewiatymi tanimi instalacjami. jedynie co bym przełknoł to gaz III generacji i to w miare nowym wozie. Jak stary powyżej 10tyś, to se darujcie na takim oszczędzaniu <faja>

PostNapisane: 5 lip 2008, 00:03
przez GofNet
     Też nie mam LPG. Gdybym miał polecać, to wyłącznie wtrysk...

     Przepływka jest bardzo istotna. Podobnie czujnik temperatury i sonda LAMBDA. Podepnij się pod kompa i sprawdź, czy i jakie są błędy.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 5 lip 2008, 00:20
przez farciarz
GofNet...po co ma się podpinać, skoro jak widać na zdjęciu przepływomierza problem tkwi właśnie w nim....?? Pewnie instalacja gazowa to nie SGI...tylko zwykła. Wymieni przepływkę ... potem kolejny strzał i sytuacja się powtórzy. <jelen>

PostNapisane: 5 lip 2008, 00:45
przez konrad278
Ja też miałem cyrki na gazie bo osiołek co od niego kupiłem założył ,,zwykły gaz" i też strzelało!!przez co rozrząd sie przestawił (przeskoczył)i od tego czasu tylko BP bo takimi kosztami to ja wole na benie jeździć a pali ok 8/100 a gazu to i ze 13

PostNapisane: 5 lip 2008, 01:31
przez SebaT74
Precz z GAZEM !!!! hahaha