Udesky napisał(a):
M6 2.0 136KM vs Mitsu Galant 2.5 V6 170KM + LPG automat (oba kombi)
Wynik: M6 wygrało i to znacznie.
P.S. Co za bezsensowny temat.
I to ma byc test i argument za wyzszoscia diesla vs. benzyna
Co za bezsensowny przyklad...
www.mazdaspeed.pl
Udesky napisał(a):
M6 2.0 136KM vs Mitsu Galant 2.5 V6 170KM + LPG automat (oba kombi)
Wynik: M6 wygrało i to znacznie.
P.S. Co za bezsensowny temat.
Jacek176 napisał(a):No chyba właśnie o to chodzi żeby sprawdzić możliwości auta i wyeliminować czynnik ludzki.
brii napisał(a):Jacek176 napisał(a):No chyba właśnie o to chodzi żeby sprawdzić możliwości auta i wyeliminować czynnik ludzki.
To to nie jest wyścig, ale test i do tego wystarczy kalkulator
brii napisał(a):ale test i do tego wystarczy kalkulator
Bimbak napisał(a):albo odpowiednie wydanie Auto Bild dzięki któremu dowiesz się także że VW Touran jest najlepszy w swojej klasie bo ma 2 schowki na okulary i odwrotnie działający przycisk od kilmy który nazywa się economy i mianem Autobilda jest rewolucją porównywalną tylko do heliocentrycznej teorii Kopernika.
scichy napisał(a):Udesky napisał:
M6 2.0 136KM vs Mitsu Galant 2.5 V6 170KM + LPG automat (oba kombi)
Wynik: M6 wygrało i to znacznie.
P.S. Co za bezsensowny temat. łoł
łoł łoł łoł łoł łoł łoł łoł łoł łoł łoł łoł
I to ma byc test i argument za wyzszoscia diesla vs. benzyna pytajnik
Co za bezsensowny przyklad...
Globy napisał(a):Mój stary preferuje np. wrzucenie "piątki" przy 50 km/h, co spokojnie można zrobić w wolnossącym dieslu.
Globy napisał(a):Optymalne dla leni są chyba samochody z długimi biegami, ciche.
Udesky napisał(a):Czyli benzyna, która ma czasem 2 krotnie większy zakres obrotów na każdym biegu, nie wspomnę już o prędkości i są ciche.
brii napisał(a):z resztą przez to traci się tą ogromną przewagę Nm
Udesky napisał(a):Co jak co, ale w dieslu, szczególnie w mieście, trzeba się nieźle namachać lewarkiem.
Udesky napisał(a):scichy napisał(a):Udesky napisał:
M6 2.0 136KM vs Mitsu Galant 2.5 V6 170KM + LPG automat (oba kombi)
Wynik: M6 wygrało i to znacznie.
[ciach]
I to ma byc test i argument za wyzszoscia diesla vs. benzyna ?
Co za bezsensowny przyklad...
To był przykład na to, że mocniejsza benzyna w automacie, w cale nie jest szybsza od słabszego diesla w manualu.
scichy napisał(a):Tak przy okazji, wychodzi jeszcze jedna rzecz – w benzynie aby uzyskać najlepsze przyśpieszenie trzeba jechać na możliwie najniższym biegu (czyli ciągniemy do odcięcie).
Maciej Loret napisał(a):Do odcięcia czy prawie do odcięcia (powiedzmy 500-1000 obrotów wcześniej)?
scichy napisał(a):Dane dla M6 diesl 2.0 143KM i LF 2.0 benzyna 147KM
mcbeth napisał(a):scichy napisał(a):Dane dla M6 diesl 2.0 143KM i LF 2.0 benzyna 147KM
Do zrobienia tego wykresu potrzebowałeś wykresu momentu dla MZR-CD 143KM. Skąd go masz ? Nie mogłem go nigdzie znaleźć. Możesz go udostępnić ?
scichy napisał(a):Zalezy jak przebiega krzywa momentu, o ile nie spada dramatycznie na ostatnich 500set obrotach, to w teorii jak najblizej odciecia.
scichy napisał(a):W praktyce to ciezko mi powiedziec, rzadko katuje tak wlasny samochod.
scichy napisał(a):Pewnie im blizej do odciecia, tym wieksze ryzyko ze przegapisz ten moment i silnik sie zdlawi.[/list]
Bimbak napisał(a):albo odpowiednie wydanie Auto Bild dzięki któremu dowiesz się także że VW Touran jest najlepszy w swojej klasie bo ma 2 schowki na okulary i odwrotnie działający przycisk od kilmy który nazywa się economy i mianem Autobilda jest rewolucją porównywalną tylko do heliocentrycznej teorii Kopernika.
scichy napisał(a):Kiedyś taki wykresik zrobiłem: Teoretyczny moment na kołach w zależności od prędkości i biegu. Na pomarańczowo dla benzyny, na granatowo dla diesla (wartości pomniejszone o 10% aby uwzględnić większą masę). Dane dla M6 diesl 2.0 143KM i LF 2.0 benzyna 147KM. Skrzynia VIbiegowa, wykres dla pierwszych czterech biegów.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości