Komentarze do artykułu maxkls

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez znarf » 7 kwi 2010, 19:35

oczywiście brawa dla autorów..
w kwestii technicznej: czy tylko moje przeglądarki mają problem z ze spisem treści (widać kawałki html i linki nie działają – ie oraz firefox)?
Początkujący
 
Od: 15 sty 2010, 10:02
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Auto: M6 GY 2.0 CiTD 136KM '04

Postprzez Myjk » 7 kwi 2010, 20:30

znarf napisał(a):w kwestii technicznej: czy tylko moje przeglądarki mają problem z ze spisem treści (widać kawałki html i linki nie działają – ie oraz firefox)?

Nie tylko Twoje – migrowaliśmy z phpBB do phpBB3 – tu nie działa kod html. Ale to ma się zmienić niebawem.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez maciej999 » 31 lip 2010, 12:58

Witam

Czy może ktoś posiada schemat podłączenia przewodów do obudowy filtra powietrza a najlepiej zdjęcie tego miejsca??

Ostatnio wyciągnąłęm obudowę i po jej włozeniu i podłączeniu przedowów zauważyłem, że jeden krociec jest wolny (tzn nie ma przewodu – tego najniższego – podciśnienie do elektrozaworu). Czy to możliwe, że jeździłem bez tego przewodu? Jakie to może mieć skutki? A może podczas wyjmowania obudowy gdzieś się po prostu "schował"?

I jeszcze jedno pytanie – jakie mogą być skutki błędnego podłączenia przewodów tzn zamiast do wentylacji zaworów egr przewód został podłączony do podciśnienia do elektrozaworu? Tzn w moim przypadku skutkiem był brak mocy i kopcenie na czarno ale czy mogą być jeszcze jakieś poważniejsze następstwa złego podłączenia tych przewodów??

Pozdrawiam
maciej999
 

Postprzez Enduro » 31 lip 2010, 15:44

maciej999 napisał(a):jakie mogą być skutki błędnego podłączenia przewodów tzn zamiast do wentylacji zaworów egr przewód został podłączony do podciśnienia do elektrozaworu? Tzn w moim przypadku skutkiem był brak mocy i kopcenie na czarno ale czy mogą być jeszcze jakieś poważniejsze następstwa złego podłączenia tych przewodów??

Pozdrawiam

takie jak opisales, bo geometria turbiny nie pracuje poprawnie...
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez maciej999 » 31 lip 2010, 22:22

Dzięki za odp.

Ale czy to złe podłączenie może mieć jeszcze jakieś przykre następstwa w przyszłości (przejechałem jakieś 15km, prędkość do 80 km/h, zresztą ciężko było sie bardziej rozpędzić)?

I jeśli ktoś posiada fotkę okolic filtra powietrza lub jakiś schemat to będe wdzięczny

Pozdr.
maciej999
 

Postprzez Enduro » 31 lip 2010, 22:41

maciej999 napisał(a):Dzięki za odp.
Ale czy to złe podłączenie może mieć jeszcze jakieś przykre następstwa w przyszłości (przejechałem jakieś 15km, prędkość do 80 km/h, zresztą ciężko było sie bardziej rozpędzić)?
....

nie!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Neonixos666 » 20 paź 2010, 22:55

mógłby ktoś odświeżyć te obrazki bo nie pokazują się wszystkie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9475 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Myjk » 21 paź 2010, 07:55

Neonixos666 napisał(a):mógłby ktoś

Tylko sam autor może to zrobić.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez mlecok » 28 maja 2012, 11:32

Temat:

Poradnik – zasada działania silnika i podzespołów – MZR-CD

dałoby się tutaj zaktualizować zdjęcia? Duża ilość powygasała.
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 09:01
Posty: 27
Auto: M6 2.0 CiTD 136km, 04

Postprzez bieski » 28 maja 2012, 12:51

mlecok napisał(a):dałoby się tutaj zaktualizować zdjęcia? Duża ilość powygasała.

Niestety nie da się. Sam autor poradnika ich juz nawet nie ma.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez bieski » 21 cze 2012, 09:51

mlecok napisał(a):dałoby się tutaj zaktualizować zdjęcia? Duża ilość powygasała.
Neonixos666 napisał(a):mógłby ktoś odświeżyć te obrazki bo nie pokazują się wszystkie
bieski napisał(a):Niestety nie da się. Sam autor poradnika ich juz nawet nie ma.


W dniu dzisiejszym przywróciłem część zdjęć.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez MAZVAGTECH » 22 cze 2012, 23:15

Dzieki wszystkim, postaram sie pouzupelniac wszystko i dokonczyc to co zaczalem, zahaczajac jeszcze o dpf i mazde 6gh
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez miazga91 » 17 gru 2012, 01:27

Witam!
2 pytania dot. testu przelewowego:
=Jakiej grubości (średnica) musi być wężyk aby wszedł na kanały przelewowe wtrysków?
=Gwoździa, śrubkę, śrubokręt, zatyczkę wsadzamy w ten wężyk co łączy wszystkie pozostałe cztery przelewy?
PS: Czy kalibrować wtryski przed tym w serwisie? Czy lepiej po i jeszcze raz zrobić test? Jak któryś wtrysk będzie lał to kalibracja nie pomoże? Jak to się ma jedno do drugiego? I po co wogólę sie kalbiruje?
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 23:07
Posty: 29
Auto: M 6 GY 2.0 CiDT 136km 2004

Postprzez Enduro » 17 gru 2012, 11:43

1. takiej aby pasowal na koncowke wtrysku
2.tak, co by nie kapalo paliwo podczas testu
3.test przelewowy to takie ogolne sprawdzenie stanu wtrykow i moza go robc przed i po , wedlug potrzeb kontrolnych
4. po kadej ingernecji mozesz dla kontroli sprawdzic wartosci zwrotne wtryku i nie ma to abs. na nic wplywu
5/6. nie, nie pomoze i nie wyjdzie. proces zostanie przerwany
7. wtrysk jest to element eksplatacyjny taki jak opony klocki, wycieraczki i przy eksplatacji ulega zuzyciu.
kalibracja doregulowywuje elektronicznie dawke paliwa w zaleznosci o stanu technicznego wtrysku tzw. korekta
pozdr.E

EDIT(moderator)
Klikanie na "cytat" – który powoduje cytowanie całego ostatniego posta mija się z celem(jest niepotrzebne i sztucznie wydłuża wątek).
Dlatego bardzo proszę o używanie cytowania tylko, jeżeli odnosi się do części wypowiedzi(a nie całości), oraz w przypadku odpowiedzi na post, który nie jest ostatnim w wątku.
Dziękuję
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Moto