Wyniki konkurencji – Zlot Wiosenny 2007

Postprzez brylant » 15 maja 2007, 11:05

Jackyk napisał(a):...takie zycie ...w Rykach to Ty miales przywilej 17 przejazdow w slalomie
l...


prawda :D , w rykach to cieliśmy się bo każdy czas robiliśmy lepszy no i mało ludzi jeździło – no i fan był duży z tej okazji


Jackyk napisał(a):nikt Ci tego nie wypominal...

Luzzz <faja> ja tego nie robię, dodam że po Twoim najlepszym przejeździe podszedłem i pogratulowałem Tobie wygranej – (bo to b.dobry czas) dlatego szkoda, że chłopaki nie policzyli mojego czasu (to już wyjaśniliśmy) – więc nie bierz tego personalnie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez Barthez » 15 maja 2007, 11:59

Piotrus – zapomniales wstawic mojego czasu ( a obiecales ) !

konkurencja: 1/4 mili do przejscia przez granice

czas: 10 godzin 57 minut 23 sekundy 84 setne*

* – w koncowce moze byc pewna niedokladnosc – ale czas zgrubny sie zgadza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Bimbak » 15 maja 2007, 13:18

Jackyk napisał(a):...zdrowe i madre podejscie, z ktorym gdybym sie nie zgadzal to bimbuś chodzilby juz bez lewego jadra... on wie czemu...

Ja chciałem podziękować za wyrozumiałość i obiecuję wiecej nie odpowiadać na pytanie "masz wyniki?" bezmyślnym "NO"
Wiem że to był tylko FUN ale z drugiej strony doskonale zdaję sobie sprawę że nie na co dzień jest okazja sprawdzić się w startach na ćwiartkę. Jednak aby zrobić to konkretnie (ET+RT) dla tylu osób zleciałby nam na ściganiu cały dzień ... ba nawet jestem skory powiedzieć że trzeba zlot pod hasłem 1/4 mili organizować. Co mi nasuwa pewną myśl ehehehe dobra bo mnie zaraz zaczną je**ć <lol>
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pit » 15 maja 2007, 13:36

Bimbak napisał(a):Ja chciałem podziękować za wyrozumiałość i obiecuję wiecej nie odpowiadać na pytanie "masz wyniki?" bezmyślnym "NO"

...ja wiem, jak prowadzi się ćwiartkę przy tylu autach, przy ograniczonym czasie, a jeszcze 20 osób stoi nad głową i pyta jaki miało czas święcie przekonani, że pamiętasz ich nicka :P Znam to z autopsji. Wielkie THX dla chłopaków z Wielkopolski, naprawdę jest to mordercza praca...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez BernR1 » 15 maja 2007, 15:08

oj jakąś ściemke węszę w moim starcie pół finałowym :) ale spoko sądzę że poszło zakłamanie sprzętowe ważne że czuję satysfakcję z skilowania rywali :) a 1/4 mili hm......trochę mi szkoda furki na żyłowanie go tym bardziej że śmigam nim dopiero 3 miesiące i czuję jeszcze więź z położonymi na niego PLN
Początkujący
 
Od: 23 lut 2007, 21:45
Posty: 20
Auto: 323f ba v6 24V

Postprzez Bimbak » 15 maja 2007, 21:27

BernR1 napisał(a):oj jakąś ściemke węszę w moim starcie pół finałowym

a ja węszę wymówkę i szukanie usprawiedliwień :P ;)
Mogę tylko powiedzieć że jechałem na prawie pełnym baku, a i tak byłem drugi w klasie z czego jestem niezmiernie dumny :D Bo patrząc po czasach to jadąc na oparach bym i kilka KFów BA wciągnął ;)
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez mX-MEN » 15 maja 2007, 21:50

kamil_v6 napisał(a):
brylant napisał(a):a ja to niby co, każdy czas który kręciłem był w czołówce i w 2 przejeździe miałem potracony pachołek – można było tak samo podejść ale brak konsekwencji (dodam 3 czas to 23,60 który jacyk poprawił po kilku próbach a następny za nami to czas 24 z ogonkiem) – nie czynie z tego powodu boruty tylko tak ostatnio na zlotach w slalomach ścigamy się z Jacykiem i Marudem i różnie to bywa raz 1/2 czy 3 miejsce.....; będą inne zloty...


...wtrącę i swoje co nieco...
mianowicie część osób startowała w nieco trudniejszych warunkach (a deszcz jest takim z pewnością), co niektórzy załapali się na przejazd "bez wycieraczek" co wpłynęło również na ostateczny czas...

...ja na szczeście traktuję to wszystko jako FUN więc nie mam do nikogo i o nic pretensji, jedynie co, to możnaby USTALIĆ SZTYWNE REGÓŁY ROZGRYWANIA KONKURENCJI A CO ZA TYM IDZIE NAPISAĆ W INFO PRZED ZLOTEM JAK BĘDZIE ONA PRZEBIEGAĆ.

...całe życie się człowiek uczy :–)


Chłopaki konkurencja po pierwsze była przeprowadzona na szybko z tego wzgledu, że bardzo chcieliśmy aby wogóle sie odbyła.Pogoda sędziowaniu nie sprzyjała i niestety działo sie to co się działo :)

Z wynikami jest dokładnie jak mówił Piotruś.Starałem się twardo trzymać zasady o braniu pod uwagę dwóch pierwszych prawidłowo wykonanych przejazdów.Five również za trzecim przejazdem wykręcił bardzo dobry czas (23.70) czego gratuluję i też nie wziąłem go pod uwagę.Nikogo nie faworyzowałem i mam sumienie czyste.

Niewątpliwie nastepnym razem ( jeśli zostanę poproszony o przeprowadzenie tej konkurencji ) zasady rywalizacji będą sztywno ustalone i jasno wszystkim zakomunikowane :)

Gratuluję wszystkim którzy wykręcili najlepsze czasy obojętnie za którym przejazdem i przepraszam za niedociągnięcia podczas konkurencji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Adaś » 15 maja 2007, 21:53

mX-MEN napisał(a): niedociągnięcia podczas konkurencji

na błędach człwoiek się uczy, aby w przyszłości je eliminować:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacol » 15 maja 2007, 22:37

Adaś napisał(a):na błędach człwoiek się uczy, aby w przyszłości je eliminować:)

Błędem było to ze kucałem jak ten jełop przy sprzęcie pomiarowym w bluzie i koszulce w deszcz, a w bagazniku mojej madzi był ortalion <glupek2> <glupek2> <glupek2>
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Adaś » 15 maja 2007, 22:50

Jacol napisał(a):
Adaś napisał(a):na błędach człwoiek się uczy, aby w przyszłości je eliminować:)

Błędem było to ze kucałem jak ten jełop przy sprzęcie pomiarowym w bluzie i koszulce w deszcz, a w bagazniku mojej madzi był ortalion <glupek2> <glupek2> <glupek2>

omasz <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez BernR1 » 16 maja 2007, 13:04

Bimbak napisał(a):
BernR1 napisał(a):oj jakąś ściemke węszę w moim starcie pół finałowym

a ja węszę wymówkę i szukanie usprawiedliwień :P ;)

wiesz ... umiem przegrywać a to są tylko moje spostrzeżenia z wyścigu :)
;P
Początkujący
 
Od: 23 lut 2007, 21:45
Posty: 20
Auto: 323f ba v6 24V

Postprzez mily200 » 16 maja 2007, 23:20

ja bym opróżnił bagażnik to w mojej klasie bym wychaczył jeszcze lepszy czas :D
to też takie drobne spostrzeżenie :P
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez Siw-y » 17 maja 2007, 00:37

mily200 napisał(a):ja bym opróżnił bagażnik to w mojej klasie bym wychaczył jeszcze lepszy czas :D
to też takie drobne spostrzeżenie :P


ja u siebie wywalilem z auta wszystko co sie dalo a i tak mizerny wynik :|
trzeba popracowac nad autem i technika jazdy
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez xANDy » 17 maja 2007, 10:08

Piotruś napisał(a):4) PROFI+
* auta z silnikami widlastymi o pojemności skokowej do 2000 ccm
* auta z turbodoładowanymi silnikami wysokoprężnymi

Wiesz co – w takim układzie moja mazda nie miała po co startować (dlatego też nie startowałem własnie). Nie ma co porównywać np. mondeo TDCI do starego DiTD – mogę ścigać się z comprexem najwyżej, ale nie z jakimkolwiek CRem. Pod tym względem trzeba to po prostu zmienić/dopracować. Każda fałka też mnie wytnie na 400m, jedynie w trasie (na obrotach) możemy porozmawiać i to tylko w zakresie piątego biegu :|
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Pit » 17 maja 2007, 10:32

xANDy napisał(a):
Piotruś napisał(a):4) PROFI+
* auta z silnikami widlastymi o pojemności skokowej do 2000 ccm
* auta z turbodoładowanymi silnikami wysokoprężnymi

Wiesz co – w takim układzie moja mazda nie miała po co startować (dlatego też nie startowałem własnie). Nie ma co porównywać np. mondeo TDCI do starego DiTD – mogę ścigać się z comprexem najwyżej, ale nie z jakimkolwiek CRem. Pod tym względem trzeba to po prostu zmienić/dopracować. Każda fałka też mnie wytnie na 400m, jedynie w trasie (na obrotach) możemy porozmawiać i to tylko w zakresie piątego biegu :|

Zgadzam się w 100% z xANDy'm. Jako że, Diesli było mało nie mogłem powołać klasy Diesel, starałem się to jakoś "rozepchnąć" po klasach już istniejących.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez xANDy » 17 maja 2007, 10:56

Były 3 DiTD (dwie BJki, jedna GW – moja), były RFy i comprex. Niedużo – to prawda. Ale w tych konkurencjach co były – to raczej nie mamy szans na wyjście z pierwszego wyścigu – może jedynie stukonna BJka z RF2a – ale takiej nie było.
My mamy szanse bić się z benzynami na 2x dłuższych dystansach albo na spalanie ;P


Chyba naprawdę zrobimy zlot błotniaków! <lol>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 17 maja 2007, 13:15

xANDy trzeba na przyszłośc zrobic klase DiTD i tyle :P :)
a co do TDCi.... hihi ostatnio śmigałem takim (115KM) wcale nie uwazam ze chodzi na tyle rewelacyjnie aby mogl odejsc DiTD :] a z tego co wiem Marek ma 130KM....
Sorki ma male OT :P

Jak widze zlocik sie udał ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez marek » 17 maja 2007, 16:05

Riki napisał(a):a co do TDCi.... hihi ostatnio śmigałem takim (115KM) wcale nie uwazam ze chodzi na tyle rewelacyjnie aby mogl odejsc DiTD a z tego co wiem Marek ma 130KM....


i jak spojrzysz na wyniki benzyna 2.0 R4 nie ma szans, myślę że mógłbym nawiązać walkę z Xedem 2.0V6 bo eFka V6 za lekka. To tak nawiasem mówiąc powrót do naszej dawnej dyskusji diesel vs benzyna.
A poza tym to były moje jedyne 2 starty na 400m tym autem w jego historii więc start niedopracowany itd itp. Myślę że można nim zejść do 17s po odrobinie praktyki.
A mówiłeś że diesle nie jadą. Mev jeszcze conieco może dodać bo go do Piły odwoziłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Mev » 17 maja 2007, 16:11

marek napisał(a):Mev jeszcze conieco może dodać bo go do Piły odwoziłem.


Zdecydowanie zmieniłem swoje zdanie co do diesla. Wcześniej byłem nastawiony tak dosyć sceptycznie, ale teraz wiem, że "dają radę" – w czasie jazdy w zasadzie nie do wyczucia, że to diesel – z tą różnicą, że Mondeo Marka "jedzie" od samego dołu, a np. nasz Xedos dopiero powyżej 3-4k zaczyna żyć.
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Riki » 17 maja 2007, 17:15

marek napisał(a):A mówiłeś że diesle nie jadą


marek fakt... po ostatnich jazdach TDI, D-4D, TDCI, 320 CDI.... a jak sie uda to mozliwe ze pośmigam niedlugo C6 V6 BI-T HDI <jupi> :P zmienilem nieco zdanie co do osiagow diesli, nawet jadac inna DiTD juz czułem roznice, poprostu moje auto nie jezdzi tak jak powinno (obecnie ok 19s 80-120km/h 5b) wiem ze DiTD i tak zawsze bedzie raczej wolnym autem (xANDy prosze nie bij :P )
Takze zwracam honor ;) miales racje... i teraz wiem ze moim nastepnym autem na 99% bedzie klekot i moze nawet nie bedzie to Mazzda :P :]

Jednak tak jak pisalem.... TDCI 115KM nie szokuje ;) chetnie bym sie przejechał Twoim :P (dla porownania)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość