Strona 3 z 9

PostNapisane: 17 sty 2007, 21:28
przez marian
misiolot napisał(a):http://www.mazda929.de/index.html


Extra kiedyś przeglądałęm

POLECAM

http://www.3rotor.com/index2.htm

fajna 929 z silnikiem wankla uturbiona 500 PS

PostNapisane: 17 sty 2007, 23:33
przez piotrek929
a ja poprosze o założenie temnatu" mazda 929 HC – opinie.bo nie mam sie gdzie wypowiadać , hyhy

PostNapisane: 17 sty 2007, 23:37
przez Puhcio
Załóż to go podkleję.

PostNapisane: 18 sty 2007, 01:12
przez MATRIX5000
Taka jedna sprawa mnie bardzo ciekawi. Np nie ma jakiejś części nigdzie to nie można gdzieś jej zrobić na zamówienie ile to może kosztować. ??????

Zapomniałem jest może książka do tej mazdy, jak się coś wymienia ?

[Usunięte]

PostNapisane: 18 sty 2007, 01:14
przez MATRIX5000
PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 01:31.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 18 sty 2007, 02:21
przez voytecku
MATRIX5000 napisał(a):Taka jedna sprawa mnie bardzo ciekawi. Np nie ma jakiejś części nigdzie to nie można gdzieś jej zrobić na zamówienie ile to może kosztować.


Zacznij szukac na eBayu, mozna dostac niektore czesci do starszych modeli po atrakcyjnych cenach. Ale musisz poszukac dokladnie, bo w wiekszosci czesci sa do modeli HD.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 18 sty 2007, 22:54
przez marian
piotrek929 napisał(a):a ja poprosze o założenie temnatu" mazda 929 HC – opinie.bo nie mam sie gdzie wypowiadać , hyhy


z chęcią i ja bym zobaczył co mają do powiedzenia użytkownicy HC a już najbardziej z silnikiem 3.0

voytecku napisał(a):bo w wiekszosci czesci sa do modeli HD.


HB a HC nie mówiąc już o HD to baaaardzo duża różnica
ale ebay napewno przejżę

PostNapisane: 19 sty 2007, 15:01
przez MATRIX5000
Ok zobacze. Do mojego modelu jaki jest skrót mazda 929 rok 1982 coupe. Nadal mam pytanie co z robieniem części na zamowienie

PostNapisane: 19 sty 2007, 19:35
przez marian
MATRIX5000 napisał(a):Do mojego modelu jaki jest skrót mazda 929 rok 1982 coupe.


Czytaj uważnie ten temat srona 3 wszystko dokładnie opisane

PostNapisane: 20 sty 2007, 19:23
przez sz.krzysiek
Witam
Kamień spadł mi z serca – byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej u kolegi żeby dokładnie "przetrzepać" Mazdę i okazuje się że poza słabym tylnym prawym hamulcem wszystko jest w super stanie. Żadnych luzów, ani elementów do wymiany – tylko zakonserwować i jeździć :)
Dziwnie się tylko zachowują elektryczne urządzenia pokładowe – chyba niektóre wymagają poprawienia styków bo ich działanie pojawia się i znika czasami. Np. lusterko prawe raz działa ustawianie a innym razem nie działa :( Podobnie "speed control" ale tego do końca nie rozgryzłem, więc może coś źle robię. Do czego jest przycisk "coast" przy tym urządzonku?
Czy ktoś potrafi powiedzieć po czym poznać rok produkcji tego auta? Nie udało nam się nic zlokalizować co jednoznacznie określiło by rzeczywistą datę produkcji :(
Pozdrawiam
Krzysiek.

PostNapisane: 20 sty 2007, 19:39
przez marian
sz.krzysiek napisał(a):Czy ktoś potrafi powiedzieć po czym poznać rok produkcji tego auta?

A w dowodzie rejestracyjnym

PostNapisane: 20 sty 2007, 19:48
przez sz.krzysiek
marian napisał(a):
sz.krzysiek napisał(a):Czy ktoś potrafi powiedzieć po czym poznać rok produkcji tego auta?

A w dowodzie rejestracyjnym

Tak jak pisałem w pierwszym poście – rok produkcji 1996 :)
Pozdrawiam
Krzysiek.
P.S.
A może jacyś Chińczycy, albo Hindusi czy południowo-amerykańscy producenci "klepali" ten model dłużej i o tym nie wiemy... jak garbusa...

PostNapisane: 20 sty 2007, 20:30
przez marian
W takim razie po wyglądzie karoserii można stwierdzić czy to HB czy NA

PostNapisane: 20 sty 2007, 20:45
przez sz.krzysiek
marian napisał(a):...po wyglądzie karoserii można stwierdzić czy to HB czy NA

HB to na pewno, stan karoserii jest tak dobry że mógłby to być nawet ten 1996 gdyby tylko były wtedy produkowane. Na szkle licznika jest napis HB 89 – ale to też nie pasuje na rocznik :( A po numerach nadwozia czy silnika nie da się jakoś rozpoznać?
Pozdrawiam
Krzysiek

PostNapisane: 21 sty 2007, 16:19
przez misiolot
Wszystkie maja HB 89 na liczniku co do lusterka to weż jakieś WD 40 i spryskaj mechanizm za obudową i popracuj nim trochę u mnie pomogło

PostNapisane: 22 sty 2007, 15:09
przez MATRIX5000
No i moje słonko popsuło się.

A oto co się stało. Jak zwykle cały tydzień czekałem żeby w weekend pojeździć. Patrze zapaliła się rezerwa no to szybko do cpnu. I tak coś mi raz szarpnął wlałem paliwa. No i pojechałem do kolegi jakies 25 km i na trasie trochę mi szarpał coraz bardziej jak juz byłem u celu była tragedia zgasł

Jak probowałem odpalić to po lekkim piłowaniu zapalał i chodzi chwile a potem tak jak by paliwo było odcinane gasł. Za szybko w gazniku paliwo jest na dobrym poziomie.

PostNapisane: 22 sty 2007, 18:08
przez voytecku
MATRIX5000 napisał(a):No i moje słonko popsuło się.


A czy masz olej w silniku? Czy dzialaja urzadzenia elektryczne?

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 22 sty 2007, 18:24
przez MATRIX5000
Olej jest sprawdzałem parę dni wcześniej . elektryka jest ok ale świec nie sprawdzałem

PostNapisane: 27 sty 2007, 12:04
przez marian
Może się przyda.
Podczas poszukiwań przedniej tarczy hamulcowej do swojej madzi udało mi się zdobyć nr oryginalnej części:
HB1633251B

Cena ok 350zł/szt

PostNapisane: 27 sty 2007, 20:47
przez MATRIX5000
Witam prosze o pomoc bo zima mnie zastała a moja ukochana stoi u kolegi na podwórku.

Wiec tak jak wcześniej pisałem auto zaczęło mi szarpać strzelać i w końcu zgasło. Można je odpalić ale chwile pochodzi i gaśnie. Bylem u znajomego mechaniora on nie ma ciagle czasu a do innego nie chem dawać. A mi sie płakać chce ja widzie ze ona stoi tak na mrozie.
Pomocy od czego mam zacząć szukać awarii.
– wymiana siwiec na NGK + przewody. tyle wiem. PRzypomne ze auto sprawowalo sie niezle stalo sie to nagle.