Witam. Mam taki problem w BMW 525 E-34 89 r . ubywa mi caly czas wody w ukladzie chlodzenia, pokazuje sie jakaś tlusta maź, i podnosi się temperatura pod czerwone no i oczywiście duzy spadek mocy. Co to moze być ? Ja mam nadzieje ze to tylko uszczelka pod glowicą. Proszę o jakieś podpowiedzi będe bardzo wdzieczny.
Układ chlodzenia – problem
Strona 1 z 1
majsterm napisał(a):pokazuje sie jakaś tlusta maź,
ale gdzie ci sie pokazuje i w jakich ilosciach (jak w oleju i jest tego sporo spusc i zobacz) to cos sie syplo uszczelka albo glowica
majsterm napisał(a):i podnosi się temperatura pod czerwone
jak sie podnosi gdy jeszcze stan wody jest ok to problemik jak najbardziej istnieje jak sie podnosci dopiero jak wody juz sporo ucieklo to normane bo czym ma chlodzic
pozatym spradz dokladnie i na zimnym i na cieplym czy gdzies nie ma wyciekow bo wycieku wody czasami ciezko zlokalizowac (jak leci powoli po silniku do odrazu odparowywuje)
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
ta tlusta maź pokazuje sie w plynie chlodzącym (nie zbyt wielka ilość pozostaje na sciankach zbiorniczka). W oleju wody nie ma. temperatura sie zwieksza nawet gdy jest stan ale na wolnych obrotach silnika tak przy ok 2000 jest prawie wporządku. Wycieku nigdzie jako takiego niema.
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
majsterm – obok mnie mieszka chłopak który jest maniakiem BMW i jednym z najlepszych specow od tych autek w regionie, napewno Ci pomoże "501 10 37 96" ksywa "jendrys"
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
hmn sprawa dziwna hehe bo plynu ubywa wiec dziwne zeby sie cos dostawalo do plynu (olej) wydaje mi sie ze pewnie ucieka ci jakim przewodem na zlaczu musisz dokladnie oblukac gdzie niewidac to reka przejechac da sie wyczuc czy leci czy nie w najgorszym wypadku plyn sie spala (uszczelka pod glowica) ale tu by raczej pojawialo sie ostre cisnienie w ukladzie chlodzenia .
Tak na odleglosc obstawil bym ze cos sie przypchalo np termostat silnik nabiera zbytniej temp powstaje dosc duze cisnienie dotego woda gotuje sie szybciej niz plyn i podczas takiego cisnienia woda ucieka ci poprzez łacza na przewodach taktyle co moge na odleglosc powiedziec .Problem nie jest raczej znaczny mysle ze jak dobrze po lukasz autko to znajdziesz przyczyne ewentualnie polozuj korek od zbiorniczka wyrownaczego aby cisnienie mialo gdzie zejsc o obczaj czy dalej bedzie ci ubywac
uszczelke zostawil bym na sam koniec
Tak na odleglosc obstawil bym ze cos sie przypchalo np termostat silnik nabiera zbytniej temp powstaje dosc duze cisnienie dotego woda gotuje sie szybciej niz plyn i podczas takiego cisnienia woda ucieka ci poprzez łacza na przewodach taktyle co moge na odleglosc powiedziec .Problem nie jest raczej znaczny mysle ze jak dobrze po lukasz autko to znajdziesz przyczyne ewentualnie polozuj korek od zbiorniczka wyrownaczego aby cisnienie mialo gdzie zejsc o obczaj czy dalej bedzie ci ubywac
uszczelke zostawil bym na sam koniec
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
ale cisnienie się robi i suchac ze coś bluka w zbiorniczku. teraz sprawdzalem wiec hyab to bedzie uszczelka
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości