Motocykle

Nasze hobby i zainteresowania, sprawy niemotoryzacyjne.

Postprzez Winetou » 25 cze 2009, 14:06

Bimbak napisał(a):Winet żyjesz? zeby
Ja jak dojechałem do chaty to zasnąłem przy kolacji z wyczerpania.


No wiadomo :D Ja najpierw grzałem się godzinę od środka pijąc gorący browar, a potem drugą godzinę leżąc w wannie, ale doszedłem do siebie :D Fotki z wczorajszego treningu są tutaj:
http://www.wgrzesiak.com/GALERIE/SEZON2 ... index.html

Ale niestety nie załapałeś się na żadne, a ja tylko na 2 i to takie se. Ale z wyników w takim deszczu jestem dumny :D
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez brii » 25 cze 2009, 14:14

Winetou – wyglądasz na tym zdjęciu jakbyś zasypiał ;)
Jakie czasy??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Winetou » 25 cze 2009, 14:23

No też mówię, że średnio udane :P
Trochę lepiej jest na tym, ale niewiele lepiej :)

Obrazek

Czasów nie miał nam kto mierzyć – wszyscy uciekli do chaty, ale jak się pojawiły kałuże na torze to więcej wyprzedzaliśmy niż byliśmy wyprzedzani a to duży sukces :P
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez brii » 25 cze 2009, 14:37

Winetou napisał(a):więcej wyprzedzaliśmy niż byliśmy wyprzedzani a to duży sukces

Fakt <spoko>
Normalnie mnie już nosi co by pojeździć, ale nie mam kiedy <killer>
Na tor z moim sprzętem to pewnie dopiero w sierpniu zawitam :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 25 cze 2009, 14:48

Winetou napisał(a):to więcej wyprzedzaliśmy niż byliśmy wyprzedzani

głównie siebie nawzajem hahaha
A co do fotek to może i dobrze... przynajmniej niewidać jak się lamersko składałem i zakręty na kwadratowo brałem :P

EDIT:
Na tej fotce coś wkleił widać jak fajnie się somerowi naklejka odkleja hahaha
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez KrystianR » 28 cze 2009, 00:07

dawno sie w temacie nic nie udzielalem a zdarzylem zmienic sprzet :) moze kogos zainteresuje zlekka wiec opisze, moto to honda cbr 600f4i 02rok, (po przesiadce ze srada 750 jak rower :D )..natomiast jest to zywotne moto w stuncie i w miare male co ulatwia sprawe..kupilem po lekkim slizgu na prawa strone i sprzedalem wszystko co mi niepotrzebne od lamp przez zegary i inne gadzety w standardzie a w moto zrobilem:
-przekladka w misce olejowej plus obrocony smok, 1l oleju nad stan i odlaczona odma od filtra zakonczona mini filterkiem
-wzmocniona chlodnica
-klatka(crash cage)
-zebatka 60z
-stelaz 12o clock plus skrocenie pupy o jakies 8cm
-stalowe sety tyl
-wlasnej konstrukcji wydech :)-mruczy naprawde fajnie i krociutki jak widac co by nie przeszkadzal za wiele
-hand brake czyli reczny hamulec tyl: drugi zacisk 4ro tloczkowy od f4i przod, pompa radial z r6 16mm.
-kierownice typu clip on
-wklepany bak
-lampa przod polisport a z tylu lampa na ledach od 636
-pstryczek do wentylatora
-przesunieta stacyjka wraz z hissem pod bak z prawej strony(w razie gleby zeby hissa nie uszkodzic)
-odchudzona instalacja elektryczna o zbedne rzeczy typu czujniki przechylu itp itd\
-zrobiona kontrolka oleju plus licznik biegow

to z grubsza na tyle :)
moto wyglada mniej wiecej w akcji tak:
Obrazek

na razie to byla fota z pierwszego wyjazdu tym dlatego jeszcze sie nie wjezdzilem w dodatku na boisku takim szkolnym gdzie pokazy byly... :)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Bimbak » 30 cze 2009, 15:59

KrystianR
Jak wzmocniłeś chłodnice? Rozwiązałeś problem przegrzewania się tej padaki? Wnetylator masz seryjny?
A jak chodzi napinacz rozrządu? Nie masz nim problemów?
Po odłączeniu odmy silnik pracuje prawidłowo?

PS: Witam wśród posiadaczy CBR F4/F4i :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez KrystianR » 30 cze 2009, 16:25

Bimbak napisał(a):KrystianR
Jak wzmocniłeś chłodnice? Rozwiązałeś problem przegrzewania się tej padaki? Wnetylator masz seryjny?
A jak chodzi napinacz rozrządu? Nie masz nim problemów?
Po odłączeniu odmy silnik pracuje prawidłowo?

PS: Witam wśród posiadaczy CBR F4/F4i :P


chlodnica zostala wzmocniona wzdluznymi plaskownikami i zespawane..

z grzaniem problemow wielkich nie mam jak kazde moto w stuncie osobny wlacznik wentylatora..
napinacz chodzi cicho ale jesli Ci rzezi to zamiast wymieniac to jest patent na przerobienie go(nawet na allegro ktos sprzedawal), ze wywalasz sprezynke i wstawiasz srubke taka ktora sie kontruje..naciagasz lancuszek kontrujesz i gitara..
w moim srodowisku pare osob tak robilo juz i spokoj..

co do odmy to dlaczego mialoby zle chodzic??w kazdym moto odlaczam i jest ok..choc niema sensu tego robic jak sie nie bawisz w stuncie tylko latasz na normalnej gumie to samo z chlodnica w sumie do normalnego uzytku robic to sie nie oplaca

co stwierdzam jednak ze te f4i to straszne padaki..dolu nie maja wogole i ledwo co sie odpychaja mimo 60 zebow na tyle..no ale za to zywotnosc jest a to sie liczy w stuncie..
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Bimbak » 30 cze 2009, 22:45

KrystianR napisał(a):z grzaniem problemow wielkich nie mam jak kazde moto w stuncie osobny wlacznik wentylatora..

Podpięte pod czujnik czy prosto w wentylator. Oryginalna instalacja lubi przepalić 10A bezpiecznik od wentylatora, więc jak nie masz podłączonego go bezpośrednio do wentylatora to pomyśl o większym bezpieczniku. Nie wiem jak z żywotnością tego wentylatora ale nie kojarzę by komuś kiedykolwiek się spalił.
KrystianR napisał(a):jest patent na przerobienie go(nawet na allegro ktos sprzedawal), ze wywalasz sprezynke i wstawiasz srubke taka ktora sie kontruje..naciagasz lancuszek kontrujesz i gitara..

Znam ale trochę mnie martwi konieczność ciągłego ręcznego napinania tego patentu. Ja robię próbę z hydraulicznym napinaczem od FZR. Zobaczymy czy to pomoże :)
KrystianR napisał(a):co do odmy to dlaczego mialoby zle chodzic??w kazdym moto odlaczam i jest ok..choc niema sensu tego robic jak sie nie bawisz w stuncie tylko latasz na normalnej gumie to samo z chlodnica w sumie do normalnego uzytku robic to sie nie oplaca

To tak z mojego doświadczenia wynika... Po wymianie rozrządu w pośpiechu składałem moto i jej nie podpiąłem pod filtr. Honda nie chciała jechać powyżej 6 tys obr. Dziwiłem się czemu przez głupią odmę tak sie dzieje – ale ja mam gaźnik i może tak ma być ... zgłupiałem teraz trochę :/
KrystianR napisał(a):co stwierdzam jednak ze te f4i to straszne padaki..dolu nie maja wogole i ledwo co sie odpychaja mimo 60 zebow na tyle..no ale za to zywotnosc jest a to sie liczy w stuncie..

No takie są niestety seryjne kompy. Ale dużo ludzi bawi się tymi sprzętami w stunt więc pewnie prędzej czy później dowiesz się jak sobie z tym poradzić.
Ja ogólnie jak miałem jeszcze 14 zębów z przodu z seryjnymi 44 z tyłu to byłem zaskoczony jak to gwałtownie wali do pionu na jedynce – ale znowu ... ja mam gaźniki :P Teraz mam 16ście z przodu i już sama na koło nie idzie... trzeba jej pomóc. Ja się jednak w stunt nie bawię i potrzebuję dynamiczniejszej 3 i 4ki :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez KrystianR » 30 cze 2009, 22:55

podlaczone mam pod czujnik..w moim srodowisku nie tylko ja tak mam i jeszcze nie slyszalem by bezpiecznik padl..jest roznica miedzy f4 a f4i bo f4 zwykla po robieniu stopali strasznie lubi zalewac gazniki paliwem i gasnac.. dla mnie wtrysk to byl podstawa zreszta w gixie tez wtrysk mialem wiec niema problemow..

jak sobie z tym poradzic to wiem..z miejsca strzal ze sprzegla poza balans i mozna sie bawic ale trzeba po prostu bardziej sie wysilic..ja juz nie czuje ze moto narwane bo zawsze z tylu pizze mialem :)

co do napinacza to nie tak ze non stop napinasz..raz dokrecasz kontrujesz i tak zostaje..
od fzr tez daje rade..sprawdzona metoda rowniez;)

co do odmy to moze po prostu na zimnym silniku probowales od razu ??bo wszyscy jakby nie patrzal odpinaja odmy w stuncie albo bynajmniej wiekszosc bo szkoda zeby moto zalalo oliwa i narobilo kuku jakies...
warto oczywiscie zaslepic dziure w filtrze po przewodzie od odmy:)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Bimbak » 30 cze 2009, 23:06

KrystianR napisał(a):jeszcze nie slyszalem by bezpiecznik padl

mi pada prawie regularnie w mieście :) i kilka innych osób które znam i mają F4/F4i spotkało coś takiego. Jednym częściej innym rzadziej .... pewnie zależy od stanu wentylatora.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez sewo » 2 lip 2009, 01:19

Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2249 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez KrystianR » 2 lip 2009, 10:33

sd2 to juz klasyka:)
sd4 natomiast na premierze rowniez bylem aczkolwiek nie wiele pamietam :)

a tu cos od nas z imprezy ktora niedawno organizowalismy:
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez sucre » 21 paź 2009, 23:00

A wiec nie tylko Mazda jest moim oczkiem w glowie ale takze motor Suzuki....zawsze pasjonowalem sie motorami,wczesniej bylo Suzuki RG 80 a teraz jest 600ccm,za rok bedzie juz Suzuki K5 lub K6 1000...foto ponizej bylego moto i aktualnego moto

[img]http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/sucreDSC00112.JPG
[/img]
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2008, 23:37
Posty: 18
Skąd: Tomaszów Maz
Auto: Mazda 323F 1.5i 16v (1998r)

Postprzez KrystianR » 13 lis 2009, 20:45

jakbys czesci do tego srada potrzebowal to pisz :)

cos ode mnie, cwicze tzw cyrkle ale nie takie latwe na jakie to wyglada:

http://www.youtube.com/watch?v=C5eMJpakKso
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Bimbak » 6 gru 2009, 18:41

hmm nie masz trochę za mało powietrza z tyłu do tego tricku?
Wygląda to jakby motocykl nie chciał wcale skręcać.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez KrystianR » 6 gru 2009, 21:00

Bimbak napisał(a):hmm nie masz trochę za mało powietrza z tyłu do tego tricku?
Wygląda to jakby motocykl nie chciał wcale skręcać.

fakt bylo ciut za malo ale przez to latwiej skrecac..teraz to juz duzo inaczej wyglada..dzis np latalem w deszczu i mysle ze niezle juz jest ;) co do powietrza to spuszca sie do nowych trickow na wolnej gumie bo mnie rzuca na boki..tym bardziej jak masz zle przyjarano opone(zle czyt. krzywo)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Bimbak » 7 gru 2009, 01:16

KrystianR napisał(a):fakt bylo ciut za malo ale przez to latwiej skrecac..

to mnie zdziwiłeś... nie znam się na tym totalnie, ale myślałem że jest wręcz odwrotnie.
KrystianR napisał(a):spuszca sie do nowych trickow na wolnej gumie bo mnie rzuca na boki..tym bardziej jak masz zle przyjarano opone(zle czyt. krzywo)

hehe no tak.

Jakby ci się kiedyś stunt znudził to zapraszam na tor do Poznania – jest bosko.
Obrazek
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez KrystianR » 7 gru 2009, 21:44

a ja zapraszam nawet w dni deszczowe jak i wczoraj jak sie tor znudzi ehhe :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Sokool » 21 gru 2009, 19:39

Brii gratki :) Ale trójki z przodu nie będzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park