dawno sie w temacie nic nie udzielalem a zdarzylem zmienic sprzet
moze kogos zainteresuje zlekka wiec opisze, moto to honda cbr 600f4i 02rok, (po przesiadce ze srada 750 jak rower
)..natomiast jest to zywotne moto w stuncie i w miare male co ulatwia sprawe..kupilem po lekkim slizgu na prawa strone i sprzedalem wszystko co mi niepotrzebne od lamp przez zegary i inne gadzety w standardzie a w moto zrobilem:
-przekladka w misce olejowej plus obrocony smok, 1l oleju nad stan i odlaczona odma od filtra zakonczona mini filterkiem
-wzmocniona chlodnica
-klatka(crash cage)
-zebatka 60z
-stelaz 12o clock plus skrocenie pupy o jakies 8cm
-stalowe sety tyl
-wlasnej konstrukcji wydech
-mruczy naprawde fajnie i krociutki jak widac co by nie przeszkadzal za wiele
-hand brake czyli reczny hamulec tyl: drugi zacisk 4ro tloczkowy od f4i przod, pompa radial z r6 16mm.
-kierownice typu clip on
-wklepany bak
-lampa przod polisport a z tylu lampa na ledach od 636
-pstryczek do wentylatora
-przesunieta stacyjka wraz z hissem pod bak z prawej strony(w razie gleby zeby hissa nie uszkodzic)
-odchudzona instalacja elektryczna o zbedne rzeczy typu czujniki przechylu itp itd\
-zrobiona kontrolka oleju plus licznik biegow
to z grubsza na tyle
moto wyglada mniej wiecej w akcji tak:
na razie to byla fota z pierwszego wyjazdu tym dlatego jeszcze sie nie wjezdzilem w dodatku na boisku takim szkolnym gdzie pokazy byly...