Motocykle
ale ten gsx1400 pikny jest, jakby nie patrzył
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
silver88 napisał(a):To pochwalę się i swoim szpejem Suzuki SV 1000 S, 2003r.
Wcześniej była Sv 650. Podoba mi się charakter i sposób oddawania mocy przez te motocykle. Pomimo faktu, że zapewne oba modele odstają od konkurencyjnych pojemności pod względem osiągów, to nie są tak nudne i bezpłciowe jak te wszystkie R4 Jeżeli liczy się dla Ciebie frajda z jazdy (silnik ciągnie od samego dołu), niepowtarzalny gang silnika V2 (zwłaszcza schodzenie z obrotów – miód malina ) i nietuzinkowy wygląd, to polecam szczerze
Nie wszystkie R4 są takie same a co za tym idzie nie są nudne no ale svła to svła jeszcze bardziej kozackim motocyklem jest TL1000S
onyx napisał(a):ja widzialem to byla moja sv'ka kupiona, gdy miala 3k km i sluzyla dzielnie mi do przebiegu 25k km. Pozniej niestety zostala sprzedana ;(
Te V'ki po prostu nie lubią ciągłego stawiania na koło – zwlaszcza jak silnik jest zimny
Święte słowa! ale svła nie należy do motocykli, które się przyjemnie stawia na koło ze wzgedu na charakter silnika
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
Niestety wiem tylko tyle co w gazetach piszą. Na forach motocyklowych praktycznie niewidzialne więc zakładam, że są raczej bezproblemowe.
Pewnie już tu googlowałeś ...
http://www.fz8-forum.com/forum/fz8-tech ... replycount
Posortowałem według odpowiedzi.
Kurcze polatał bym, ale 5 tydzień już chory jestem, a jeszcze kilka serwisowych prac przede mną,
Pewnie już tu googlowałeś ...
http://www.fz8-forum.com/forum/fz8-tech ... replycount
Posortowałem według odpowiedzi.
Kurcze polatał bym, ale 5 tydzień już chory jestem, a jeszcze kilka serwisowych prac przede mną,
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Kurcze polatał bym, ale 5 tydzień już chory jestem
Wróciłeś do zdrowia?
Pogoda taka, że nic tylko wytaczać sprzęta, dużo ludzi już lata. Pod koniec tygodnia ma być ponoć +15C – trzeba będzie rozpocząć sezon
Przespałem się wiele razy z tematem wyboru sprzęta i sprecyzowałem oczekiwania, szukam VTECa z C-ABS od 2006r., najchętniej 2009r. – jeśli znacie jakiś pewny egzemplarz to będę wdzięczny za namiary
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Trochę mi się w niedziele poprawiło i postanowiłem wypchnąć gixa z garażu. Fajnie było, ciepło i nawet dało się jakoś opony rozgrzać, choć pierwsze metry po każdym dłuższym postoju pokonywałem bokiem.
Jak wracasz do VFR to tym razem obniż sobie siodło Jedyne co mnie martwi przy VFR to nocziym nieuzasadniony rozrzut cenowy. Jak szukaliśmy takiej dla kumpla rok temu ceny wahały się od 15 – 25tysięcy za pierwsze roczniki poliftowej. W końcu trafiła się taka za 15 która była w nienajgorszym stanie. Silnik wydaje dziwne dzwięki i nienajlepiej odpala, ale poza tym totalnie nic jej nie dolega a silnik część zamienna . Niedługo idzie na obdukcje i zobaczymy co tam jej dolega, w najlepszym wypadku regulacja załatwi sprawę.
Jak bym się bał trochę młodego rocznika bo będzie dużo mocniej tracił na wartości jak to było dotychczas (przez nowy model)
Jak wracasz do VFR to tym razem obniż sobie siodło Jedyne co mnie martwi przy VFR to nocziym nieuzasadniony rozrzut cenowy. Jak szukaliśmy takiej dla kumpla rok temu ceny wahały się od 15 – 25tysięcy za pierwsze roczniki poliftowej. W końcu trafiła się taka za 15 która była w nienajgorszym stanie. Silnik wydaje dziwne dzwięki i nienajlepiej odpala, ale poza tym totalnie nic jej nie dolega a silnik część zamienna . Niedługo idzie na obdukcje i zobaczymy co tam jej dolega, w najlepszym wypadku regulacja załatwi sprawę.
Jak bym się bał trochę młodego rocznika bo będzie dużo mocniej tracił na wartości jak to było dotychczas (przez nowy model)
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Jak bym się bał trochę młodego rocznika bo będzie dużo mocniej tracił na wartości jak to było dotychczas (przez nowy model)
Słuszna uwaga, nie pomyślałem
Bimbak napisał(a):tym razem obniż sobie siodło
Taki jest plan, VFR w serii ma siodło troszkę wyżej niż SC59
Bimbak napisał(a):Silnik wydaje dziwne dzwięki i nienajlepiej odpala, ale poza tym totalnie nic jej nie dolega a silnik część zamienna
Ten piecyk jest raczej pancerny, pewnie regulacja i wyczyszczenie pojemnika na filtr powietrza załatwi sprawę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Słuszna uwaga, nie pomyślałem
Poza tym zawsze te pare tysi zostanie w kieszeni na następną zmianę albo na akcesoria dla motocykla lub dla Ciebie.
brii napisał(a):Ten piecyk jest raczej pancerny, pewnie regulacja i wyczyszczenie pojemnika na filtr powietrza załatwi sprawę
Zobaczymy ... przebieg niewielki jak na VFR (około 50 tys), więc podejrzewamy, że dealer zamiast ją przeserwisować puścił na eksport.
Ja zaczynam powoli się rozglądać za jakimś enduro. Mieszkam w takim regionie, że to aż grzech nie zasmakować offroadu.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Ja zaczynam powoli się rozglądać za jakimś enduro. Mieszkam w takim regionie, że to aż grzech nie zasmakować offroadu.
W jakiego sprzęta celujesz?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nic konkretnego ... szukam jakiegoś soft enduro, może dualsporta, ale trochę się obawiam że dualsport będzie zbyt uniwersalny jak na moje zapędy terenowe. Myślałem też np o EXC450, ale tutaj znowu boję się, że to będzie zbyt hardendurowe jak dla mnie. Niedługo będę miał okazję polatać LC4 i zobaczę jak bardzo hard jest dla mnie hard
Niestety nie mam znajomych z enduro w garażu
Niestety nie mam znajomych z enduro w garażu
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Jakby ktoś myślał o zakupie Pirelli Angel ST to odradzam, szału nie robią na trzecim biegu tył potrafi zgubić trakcję w mieście Te gumy dużo lepiej wyglądają niż jeżdżą...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja zakupiłem komplet nowych Metzelerów roadtec z8, aktualnie na tyle mam starszy model z6 to się skusiłem na nowy komplet po przeczytaniu opinii i własnych wrażeniach.
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
brii napisał(a):Jakby ktoś myślał o zakupie Pirelli Angel ST to odradzam, szału nie robią na trzecim biegu tył potrafi zgubić trakcję w mieście Te gumy dużo lepiej wyglądają niż jeżdżą...
Najlepsza na rynku opona sportowo-turystyczna – wręcz święty gral na forach – a Ty takie rzeczy wypisujesz ...
Zresztą jak byliśmy W Rumunii Adam miał je na swoim FI. Cały wyjazd bardzo pewnie cisnął po zakrętach.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
On miał chyba Diablo Strada i temperatura asfaltu była duuuuuużo wyższa. Eksperci twierdzą, że ponoć Angel ST wytrzymują większe przebiegi – pewnie mają twardszy środek. Inna sprawa, że porównuję je do D209, mimo wszystko po tak pozytywnych opiniach z sieci jestem zawiedziony... Zobaczymy co będzie latem.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość