Motocykle
https://www.olx.pl/oferta/honda-cbr-rr- ... md2vU.html
Może ktoś szuka
Może ktoś szuka
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Mi ostatnio chodzi po głowie Yamaha R125, bo teraz można na nich jeździć na B, nie mam kiedy robić A i zabraliby mi bezterminowe prawko. Wiem, że to trochę suszarki, ale może ktoś z Was jeździ na 125-tkach ma sens kupowanie takiego motocykla do jazdy głównie po mieście? Czy potem jest problem z wyprzedzaniem jak tylko się gdzieś wyjedzie na nieco szybszą drogę?
-
Pigeusz
Ale po co chcesz wyprzedzać? Takim motocyklem jedziesz ile fabryka dała i nie myślisz o wyprzedzaniu, no chyba, że martwisz się o to czy inni dadzą radę wyprzedzić Ciebie – nie ma obaw, nie będą mieć problemów. Zalety tych sprzętów to świetna poręczność w mieście, lekkość i ekonomia, doskonale omijają stojące pojazdy i wyprzedzają takie które się wloką.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A moim zdaniem to zalezy do jakich prędkości jesteś przyzwyczajony. 125 najlepiej sie czuje do 90 km/h powyzej jest już męczarnia. Ta szliferka od yamahy ma też swoje problemy. Poszukaj na forach.
Generalnie taki silnik jest ok do przemieszczania ale nie oczekuj dynamiki. Porównując do aut to owsze będziesz szybszy od większości ze świateł ale im szybciej tym przewaga bardziej będzie sie niwelować. Poza tym im bardziej sportowa geometria tym gorsza stabilność przy niskich prędkościach. Dlatego ludzie na sportach w mieście zatrzymują się jak inwalidzi.
Generalnie taki silnik jest ok do przemieszczania ale nie oczekuj dynamiki. Porównując do aut to owsze będziesz szybszy od większości ze świateł ale im szybciej tym przewaga bardziej będzie sie niwelować. Poza tym im bardziej sportowa geometria tym gorsza stabilność przy niskich prędkościach. Dlatego ludzie na sportach w mieście zatrzymują się jak inwalidzi.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bądźmy szczerzy – przyśpieszenia powyżej 70km/h są mizerne, ale w mieście to są prędkości wystarczające, więc podtrzymuję, że o temacie wyprzedzania można zapomnieć bo i po co w mieście przy takich prędkościach to robić.
Geometria małych sprzętów jest nieco inna niż większych i fakt – stabilność przy małych prędkościach jest słaba ale poręczność jest rewelacyjna w porównaniu do czegoś większego niż 250ccm. Na miasto ogólnie fajna opcja. Nie miałem przyjemności z Yamahą ale jeśli ich R125 jest tak radykalne jak inne "R" to lepiej na co dzień wybrać coś bez R.
Geometria małych sprzętów jest nieco inna niż większych i fakt – stabilność przy małych prędkościach jest słaba ale poręczność jest rewelacyjna w porównaniu do czegoś większego niż 250ccm. Na miasto ogólnie fajna opcja. Nie miałem przyjemności z Yamahą ale jeśli ich R125 jest tak radykalne jak inne "R" to lepiej na co dzień wybrać coś bez R.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja to tylko tu zostawię
Zainteresowanych odsyłam do mojego wątku w pojazdach zastępczych
Zainteresowanych odsyłam do mojego wątku w pojazdach zastępczych
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Stało się. Podjąłem decyzję. Sprzedaję moto, szukam maxi.
Ogłoszenie w odpowiednim dziale (biję się w pierś )
Nie ma ktoś namiaru na fajną Silver Wing 600 od 2008 w górę? Ładnie byłoby z ABSem
Ogłoszenie w odpowiednim dziale (biję się w pierś )
Nie ma ktoś namiaru na fajną Silver Wing 600 od 2008 w górę? Ładnie byłoby z ABSem
Czy ktoś może jest zainteresowany CB 500 w stanie igła Bez żartów, naprawdę idealna. Przebieg 25kkm adekwatny do stanu w jakim jest motocykl. Świeże napęd i opony, nowy aku i przegląd. Założone gmole i Bi xenon H4.
Od 5 lat w PL i w tym czasie przejechała może 300km. Tak, to nie żart, 300km. Min. to jest powodem sprzedaży.
Od 5 lat w PL i w tym czasie przejechała może 300km. Tak, to nie żart, 300km. Min. to jest powodem sprzedaży.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Ile cenisz moto?
6
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):Czy ktoś może jest zainteresowany CB 500 w stanie igła Bez żartów, naprawdę idealna. Przebieg 25kkm adekwatny do stanu w jakim jest motocykl. Świeże napęd i opony, nowy aku i przegląd. Założone gmole i Bi xenon H4.
Od 5 lat w PL i w tym czasie przejechała może 300km. Tak, to nie żart, 300km. Min. to jest powodem sprzedaży.
Nie masz czasu na jazdę nim? Czy jest jakiś inny powód przejechania 300km?
-
Chitynowy_nikczemnik
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Zaczął się już dla Was sezon motocyklowy?
Ja na początku maja zrobiłem przegląd w mojej cebuli i myślę co dalej.
Szukam kasy na jakąś szybę, żeby walka z wiatrem nie była taka trudna.
Może jak sprzeda się peugeot to zafunduje sobie jakąś owiewkę, tylko nie wiem jak dużą – nie chciałbym "żagla" ale taka najmniejsza (25..28cm) wydaje mi się zbyt mala. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?
Ja na początku maja zrobiłem przegląd w mojej cebuli i myślę co dalej.
Szukam kasy na jakąś szybę, żeby walka z wiatrem nie była taka trudna.
Może jak sprzeda się peugeot to zafunduje sobie jakąś owiewkę, tylko nie wiem jak dużą – nie chciałbym "żagla" ale taka najmniejsza (25..28cm) wydaje mi się zbyt mala. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):...to zafunduje sobie jakąś owiewkę, tylko nie wiem jak dużą – nie chciałbym "żagla" ale taka najmniejsza (25..28cm) wydaje mi się zbyt mala. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?
Napiszę tak (temat sprzed prawie 30-tu lat ):
Zamontowałem sobie kiedyś w MZ ETZ-250 trapezową owiewkę z dymionego giętego plexi opartego górą na skróconych ramionach odzyskanych ze starych lusterek zamontowaną zaraz nad reflektorem przed zegarami o wysokości, jak pamiętam 22-23 cm.
Tak mała owiewka osłaniała cały tors. Jak bym zastosował 5-7 cm wyższą nie dmuchało by mi w szyję i szybkę kasku. Metodą prób i błędów (takie czasy) dobierałem pochył do momentu aż było dobrze t.zn. brak drgań szybki przy większej prędkości, braku świstu i odpowiedniej osłonie torsu.
Tyle, że ETZ-ka to tak w porywach do 140 km/h
Ale miałem okazję jeździć różnymi motocyklami i oryginalne owiewki czasami nie gwarantowały efektów jakich by można było oczekiwać!
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Peugeot się nie sprzedał, a owiewka się" kupiła " czekam na dostawę.
Może gdy przykręcę,to jakieś zdjęcie wrzucę.
Może gdy przykręcę,to jakieś zdjęcie wrzucę.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mój sprzęt leci niebawem pod młotek.
W motocyklu wszystko oryginalne, przebieg udokumentowany od pierwszego kilometra.
W motocyklu wszystko oryginalne, przebieg udokumentowany od pierwszego kilometra.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie Masz OC?
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości