Dzisiaj odbyło się kolejne spotkanie mazdowiczów z okolic Trójmiasta. Frekwencja dopisała – w sumie było 11 autek (choć częśc z nich nie uczestniczyła w całej imprezie). Zaczęło się na Skwerku w Gdyni, zakończyło na byłym pasie startowym w Rumi. Autka które nas odwiedziły:
– 121 niebieska 1.4 16V (Shibby) + osoba towarzysząca
– 121 czerwona (Dominik) + osoba towarzysząca
– 323f BG filoet 1.8 16V SOHC (Marchewa) + osoba towarzysząca
– 323f BA 1.5 16V(p. Gulcz) – właściciel Gulcz Serwis Bolszewo + osoba towarzysząca
– 323 BG 1.3 16V (p. Solski – sorki ale znow luki w pamieci, mam nadzieje że dobrze wpisłąem?:() – właściciel warsztatu Auto na Gaz (Chwaszczyno – giełda) + dwie osoby towarzyszące
– MX-3 czerowna 1.8 V6 (Kropek)
– MX-3 czerwona 1.6 (cia)
– MX-3 czarna 1.6 (Alicess)
– 626 GE HB 1.8 16V SOHC (Waldii)
– Xedos 6 2.0 V6 (tito)
– 626 GD coupe 2.0 16V DOHC (Huano)
Od razu przepraszam osoby których imion zapomniałem – zupełnie niespecjalnie... Prosze o podanie imion/ksywek to oczywiscie uzupełnię braki
Zdjęcia wrzucę jutro – muszę zgrać i lekko obrobić.
Spotkanie zaczęło sie około 20:00. Pomimo wcześniejszych dość mocnych opadów deszczu frekwencja dopisała Na początku pojawił się Marchewa, chwilę później Kropek, Waldii i 323 BG, Shibby, potem cia, Alicess, Marchewa, na chwilke odwiedził nas też p. Gulcz (warsztat w Bolszewie). Po zapoznaniu się, jak zawsze rozmowy na tematy ogólne. Po około godzince zapadła decyzja o przeniesieniu spotkania w miejsce bardziej odosobnione – pas w Rumi Z wyjazdu zrezygnowała Alicess tłumacząc sie rychłym terminem zdania pracy.
Na lotnisko podjechaliśmy w 2 grupach – na miejscu czekali na nas Shibby, tito i Marchewa. Od razu wsiedliśmy z Kropkiem do autka aby oznaczyć 400m No i od razu wybraliśmy się naszymi autkami na pierwszy ogień. Tu muszę uznać wyższość 1.8 V6 na PB nad moją 2.0 16V na LPG. Przy około 120 km/h zaczęło być widać różnicę (oczywiście na korzyść V6) w przyspieszaniu. Do 100 km/h praktycznie szliśmy łeb w łeb, natomiast po około 400 m odeszła na około pół długości autka.
Kolene wyścigi odbywły sie pomiędzy:
– 323f BG (Pb) a 626 GE (na Pb a potem LPG SGI) – w obu przypadkach szybsza 323F
– 323F BG (Pb) a MX-3 V6 (szybsza V-ka, ale dość nieznacznie).
– Astra GSi (Hans – dojechał w międzyczasie na lotnisko po zakończeniu zlotu swojego Klubu, który nawiasem mówiać odbywał się obok nas na Skwerku )kontra moja coupe – łeb w łeb (liczył się tylko start i czy ktoś nie skopał zmiany biegów – najpierw Hans nie zapiął "3", w następnym ściaganku ja skopałem "2", trzeci raz było już OK
– Astra GSi kontra MX-3 V6 (na korzyść V-ki, szybsza o około pół długośc)
– MX-3 V6 kontra Mitsubishi Colt (113 KM) – praktycznie szły obok siebie, aczkolwiek MX-3 była minimalnie szybsza (w pierwszym wyścigu, otrzymałem sygnał że w drugim wyścigu mogło byc na odwrót – ale tego sam nie widziałem i napisałem to co usłyszałem po przyjeździe na metę po wystartowaniu chłopaków)
Na sam koniec, po ćwiatce, dojechał Dominik – 121.
Spotkanko zakończyło sie około północy.
P.S. Nagrywaliśmy filmiki ze ściganek – tito, musze się z nim umówić i jakoś je sobie zgrać, wrzucę potem na jakiś serwer do obejrzenia. Najnowsze info – niestety filmiki nie za bardzo sie udały – jakieś błędy na kasetce spowodowały że się nie nagrały, ostał się tylko jeden i to słabej jakości – jednak zobaczę jak wygląda i jak będzie znośny to postaram sie go gdzieś umieścić.
No i to b było na tyle – spotkania na Pomorzu powoli się rozrastają, dołączaja nowi mazdowicze – nic tylko sie cieszyć
Spotkanie Pomorze – 10.06.2005 – podsumowanie
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 12 cze 2005, 02:52 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Witam:)
Jestem kierownikiem tego colcika i mi sie wydaje ze za drugim razem bylem pol maski z przodu w stosunku do mazdy
No i moje auto ma katalogowo 9,8 do 100
pozdro dzieki za wyscig
Jestem kierownikiem tego colcika i mi sie wydaje ze za drugim razem bylem pol maski z przodu w stosunku do mazdy
No i moje auto ma katalogowo 9,8 do 100
pozdro dzieki za wyscig
-
Gość
no i po spociku, ( zaluczone dwa ) bylo milo i wesolo, szczerze powiedziawszy to nawet nie wiem z kim rozmawialem cwiarteczka wesola ogolnie , szkoda ze byly te kaluze na poboczu bo jak lapalem op nich trakcje to az mi sie zal poduszek i wydechu robilo
POzdrawiam i do zobaczyska na nast spocie
POzdrawiam i do zobaczyska na nast spocie
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
deenbe napisał(a):Witam:)
Jestem kierownikiem tego colcika i mi sie wydaje ze za drugim razem bylem pol maski z przodu w stosunku do mazdy usmiech
No i moje auto ma katalogowo 9,8 do 100 język
pozdro dzieki za wyscig
Jako że Was startowałem w drugą stronę nie widziałem wyniku drugiej jazdy Za pierwszym razem było praktycznie łeb w łeb, za drugim – nie przeczę. Tak czy siak masz cakeim szybkiego tego Colta Nic tylko trza zabrać się za swoje autko (dobrze że Cie nie spotkałem na ulicy przy ruszaniu ze świateł bo bym się zastanawiał co mi w aucie padło a etraz jestem przygotowany że moge ostać sie pry Tobie lekko w tyle ) Również dzięki za uczestnictwo w naszym spotkanku i zapraszam na kolejne
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
.........ehh ze tez zawsze o wszystkim dowiaduje sie ostatni dlaczego nikt do mnie nie zadzwonil?
pozdro dla Huana widzialem Cie w zeszlym tyg. jechales w strone Wladka, niestety zauwazylem Cie w ostatniej chwili i nie zdazylem ....zajechac Ci drogi
pozdro dla Huana widzialem Cie w zeszlym tyg. jechales w strone Wladka, niestety zauwazylem Cie w ostatniej chwili i nie zdazylem ....zajechac Ci drogi
- Od: 17 sty 2005, 14:48
- Posty: 25
- Skąd: Rumia
- Auto: Mazda 323f bg 1.6 16v '93
Hans napisał(a):no i po spociku, ( zaluczone dwa ) bylo milo i wesolo, szczerze powiedziawszy to nawet nie wiem z kim rozmawialem cwiarteczka wesola ogolnie , szkoda ze byly te kaluze na poboczu bo jak lapalem op nich trakcje to az mi sie zal poduszek i wydechu robilo
POzdrawiam i do zobaczyska na nast spocie
Pewnie rozmawiales ze mna.POZDRO i uwazaj na wysepki
-
waldii
Broda napisał(a):dlaczego nikt do mnie nie zadzwonil?
No i wlasnie chodzi o to, że dzwonilem... I to pare razy ale nikt nie odbierał Ostatni raz dzwoniłem jak przejeżdżaliśmy przez Rumię na lotnisko Może mam juz niektualny numer? Daj znać na Priva jaki masz aktualny numer a zweryfikuje...
Podobnie próbowałem dodzwonić sie do Gustawa i Agenta (do Agenta rowniez probowal Kropek).
Tak wiec prosze o rozgrzeszenia
Odnosnie Władka – zgadza się – byłem w tamtych rejonach (dokladniej Chałupy). Niestety chyba Cie nie zauważyłem (choć zazwyczaj zwracam uwagę na inne Mazdy Następnym razem mrugaj czym się da i obtrąb mnie dookoła – to chyba załapię Pozdrawiam serdecznie
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Huano napisał(a):Tak wiec prosze o rozgrzeszenia
spoko nic sie nie stalo, ostatnio dostep do netu mam tylko w weekendy a o spotkaniu przeczytalem dopiero wieczorem
Huano napisał(a):Odnosnie Władka – zgadza się – byłem w tamtych rejonach (dokladniej Chałupy). Niestety chyba Cie nie zauważyłem (choć zazwyczaj zwracam uwagę na inne Mazdy Następnym razem mrugaj czym się da i obtrąb mnie dookoła – to chyba załapię Pozdrawiam serdecznie
Ja od 3 tyg siedze w Kuznicy a widzialem Cie w Swarzewie za przejazdem kolejowym..niestety moja postepujaca anemia nie pozwolila mi na czas zareagowac
pozdrawiam
- Od: 17 sty 2005, 14:48
- Posty: 25
- Skąd: Rumia
- Auto: Mazda 323f bg 1.6 16v '93
Broda napisał(a):niestety moja postepujaca anemia nie pozwolila mi na czas zareagowac łoł
Hehehe – dobre :D:D
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
tito napisał(a):I gdzie te fotki
Obrobie i jutro postaram sie wrzucic – znow mi ucieklo...sorki
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość