DynoDay – Wykresy i komentarze

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 16:53

Speedone i tak ostatecznie będzie turbo i 2,5" przelot więc faktycznie niema się co martwić. ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 1 lut 2009, 16:57

Gibsong napisał(a):Speedone i tak ostatecznie będzie turbo i 2,5" przelot więc faktycznie niema się co martwić. ;)


2.5 to za duzo :P
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 16:57

speedone napisał(a):2.5 to za duzo

Do turbo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Riki » 1 lut 2009, 16:57

Adaś napisał(a):TDi idzie 2-4krpm


te "lepsiejsze" kopa mają ciut wcześniej (łeb urywa) i potem hebel :D ;)


Gibsong napisał(a):fajosko było, dzięki Riki i Adaś za organizację


:)
Fajny spot i fajnie że żadne z aut na tym nie ucierpiało ;) a jak wiemy bywało różnie :P (głównie na większych spotkaniach ale to do małych się nie zaliczało biorąc pod uwagę teren przed hamownią... było nas spooro :D)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Speed » 1 lut 2009, 16:59

Adaś napisał(a):
speedone napisał(a):2.5 to za duzo

Do turbo?


zalezy jakiego oczywiscie ;)

I tez chcialem podziekowac za organizacje dobra robota Chlopaki
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez pinky » 1 lut 2009, 17:06

speedone napisał(a):zalezy jakiego oczywiscie


Że tak powiem to takie minimum, chyba że planujesz coś dużeeeeeego to wtedy 3" i w góre. 2.25" to raczej N/A niż turbo.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Speed » 1 lut 2009, 17:19

pinky napisał(a):
Że tak powiem to takie minimum, chyba że planujesz coś dużeeeeeego to wtedy 3" i w góre. 2.25" to raczej N/A niż turbo.


2.25 starczy jak na moje skromne potrzeby , ale i tak narazie brak $$ wiec nie mysle o tym prawie wcale za rok pomęczę Kojota zeby mi FS turbo zrobil , on bedzie najlepiej wiedzial co dac
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 17:35

skąd brać spaliny na coś dużeeego chyba że ma wstawać przy 5000 obr i odcinać przy 6000 obr, głowica jest chyba kiepska, małe zawory.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 1 lut 2009, 19:15

Riki napisał(a):
Adaś napisał(a):TDi idzie 2-4krpm


te "lepsiejsze" kopa mają ciut wcześniej (łeb urywa) i potem hebel :D ;)


ograniczcie się proszę do wypowiadania się na tematy na ktorych sie znacie <zeby>
to nie cecha silników tylko programów, moje TDI miało na siłę obcięte dawki przy 4600 bo tak sobie zażyczyłem żebym mógł przepinać biegi z gazem bez strachu że coś zepsuję.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 19:24

misiekwaw napisał(a):ograniczcie się proszę do wypowiadania się na tematy na ktorych sie znacie zabki
to nie cecha silników tylko programów, moje TDI miało na siłę obcięte dawki przy 4600 bo tak sobie zażyczyłem żebym mógł przepinać biegi z gazem bez strachu że coś zepsuję.

Czyli w serii jest tak jak pisze Riki ale mniejsza z tym ;)

A co do wydechu to ja muszę przyspieszyć sprawę, bo przed chwilą tankowałem auto, lekko pyknąłem od góry ostatnią końcówkę nogą i się urwała <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Siw-y » 1 lut 2009, 19:26

Adaś napisał(a):lekko pyknąłem od góry ostatnią końcówkę nogą i się urwała

A myślisz, że dlaczego podczas hamowania nie stałem za Twoim autem :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 19:29

Siw-y napisał(a):
Adaś napisał(a):lekko pyknąłem od góry ostatnią końcówkę nogą i się urwała

A myślisz, że dlaczego podczas hamowania nie stałem za Twoim autem :P

hehehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 20:35

misiekwaw nie zmienia to faktu że im nowocześniejszy diesel tym gorzej się kręci, starsze konstrukcje na pompie jak 1.6 TD VW czy 2.5 TD BMW czy choćby niedoładowane diesle 4 zaworowe Merca kręciły się chętnie w okolice 5 tys i nawet ciut wyżej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 1 lut 2009, 23:45

misiekwaw napisał(a):ograniczcie się proszę do wypowiadania się na tematy na ktorych sie znacie


A ja proszę o czytanie ze zrozumieniem....

Adaś napisał(a):Czyli w serii jest tak jak pisze Riki


aale w sumie...

Adaś napisał(a):mniejsza z tym

<lol>

Gibsong jest dokładnie tak jak mówisz..
Ja cały czas mam na myśli seryjne (fabryczne) programy.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DISItune » 1 lut 2009, 23:58

Riki napisał(a):Ja cały czas mam na myśli seryjne (fabryczne) programy.


a "lepsiejsze" to co?? :D

nieważne, są klekoty które maja jeszcze mniejszy zakres obrotów
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 2 lut 2009, 00:37

ale żeby nimi jeździć potrzeba kat.C
Amen.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Devo_Y » 2 lut 2009, 01:13

to w końcu i ja pochwalę się wynikiem swojej z5 (silnika, nomen omen, okrytego bardzo złą sławą...)
pomimo tego, że jeżdżę swoją zetpiątką od 2 lat i wiem jak chodzi i czego można po niej oczekiwać, mając w świadomości legendy na temat, jaką to nieudaną konstrukcję mam pod maską, podchodząc do pomiaru miałem jednak pewne obawy... a tu taka niespodzianka :]
Obrazek
czyli, jak widać, po 13 latach moc o 2,7 KM więcej niż seria a moment równiutko, jak w serii, wykres też całkiem niczego sobie
czyli zdrową zetpiątkę też daje radę trafić :D
pozdrawiam wszystkich przybyłych na hamownię, jako jedyny byłem obecny do samego końca. jak tylko zhamowali suprę, zmarznięty udałem się w kierunku domu na zasłużoną gorącą kolację. a że później byłem na okrut-imprze, to dopiero teraz z powodu mega-kaca usiadłem do klawiatury :P
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez Adamos » 2 lut 2009, 01:31

Devo_Y fajna sprawa :) chyba musze sie wybrać ze swoim z5 na hamownie :) i przestac krecic na takie obroty swoje auto :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Solo » 2 lut 2009, 11:00

Devo_Y zdrowego masz tego Z5 tak pacze :)
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Devo_Y » 2 lut 2009, 11:04

jak widać można trafić na rodzyna :P , nawet takiego co z miasta Schmelz pochodzi <lol>
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów