DynoDay – Wykresy i komentarze
speedone napisał(a):2.5 to za duzo
Do turbo?
Adaś napisał(a):TDi idzie 2-4krpm
te "lepsiejsze" kopa mają ciut wcześniej (łeb urywa) i potem hebel
Gibsong napisał(a):fajosko było, dzięki Riki i Adaś za organizację
Fajny spot i fajnie że żadne z aut na tym nie ucierpiało a jak wiemy bywało różnie (głównie na większych spotkaniach ale to do małych się nie zaliczało biorąc pod uwagę teren przed hamownią... było nas spooro )
pinky napisał(a):
Że tak powiem to takie minimum, chyba że planujesz coś dużeeeeeego to wtedy 3" i w góre. 2.25" to raczej N/A niż turbo.
2.25 starczy jak na moje skromne potrzeby , ale i tak narazie brak $$ wiec nie mysle o tym prawie wcale za rok pomęczę Kojota zeby mi FS turbo zrobil , on bedzie najlepiej wiedzial co dac
Riki napisał(a):Adaś napisał(a):TDi idzie 2-4krpm
te "lepsiejsze" kopa mają ciut wcześniej (łeb urywa) i potem hebel
ograniczcie się proszę do wypowiadania się na tematy na ktorych sie znacie
to nie cecha silników tylko programów, moje TDI miało na siłę obcięte dawki przy 4600 bo tak sobie zażyczyłem żebym mógł przepinać biegi z gazem bez strachu że coś zepsuję.
misiekwaw napisał(a):ograniczcie się proszę do wypowiadania się na tematy na ktorych sie znacie zabki
to nie cecha silników tylko programów, moje TDI miało na siłę obcięte dawki przy 4600 bo tak sobie zażyczyłem żebym mógł przepinać biegi z gazem bez strachu że coś zepsuję.
Czyli w serii jest tak jak pisze Riki ale mniejsza z tym
A co do wydechu to ja muszę przyspieszyć sprawę, bo przed chwilą tankowałem auto, lekko pyknąłem od góry ostatnią końcówkę nogą i się urwała
Siw-y napisał(a):Adaś napisał(a):lekko pyknąłem od góry ostatnią końcówkę nogą i się urwała
A myślisz, że dlaczego podczas hamowania nie stałem za Twoim autem
hehehe
misiekwaw nie zmienia to faktu że im nowocześniejszy diesel tym gorzej się kręci, starsze konstrukcje na pompie jak 1.6 TD VW czy 2.5 TD BMW czy choćby niedoładowane diesle 4 zaworowe Merca kręciły się chętnie w okolice 5 tys i nawet ciut wyżej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
misiekwaw napisał(a):ograniczcie się proszę do wypowiadania się na tematy na ktorych sie znacie
A ja proszę o czytanie ze zrozumieniem....
Adaś napisał(a):Czyli w serii jest tak jak pisze Riki
aale w sumie...
Adaś napisał(a):mniejsza z tym
Gibsong jest dokładnie tak jak mówisz..
Ja cały czas mam na myśli seryjne (fabryczne) programy.
Riki napisał(a):Ja cały czas mam na myśli seryjne (fabryczne) programy.
a "lepsiejsze" to co??
nieważne, są klekoty które maja jeszcze mniejszy zakres obrotów
to w końcu i ja pochwalę się wynikiem swojej z5 (silnika, nomen omen, okrytego bardzo złą sławą...)
pomimo tego, że jeżdżę swoją zetpiątką od 2 lat i wiem jak chodzi i czego można po niej oczekiwać, mając w świadomości legendy na temat, jaką to nieudaną konstrukcję mam pod maską, podchodząc do pomiaru miałem jednak pewne obawy... a tu taka niespodzianka
czyli, jak widać, po 13 latach moc o 2,7 KM więcej niż seria a moment równiutko, jak w serii, wykres też całkiem niczego sobie
czyli zdrową zetpiątkę też daje radę trafić
pozdrawiam wszystkich przybyłych na hamownię, jako jedyny byłem obecny do samego końca. jak tylko zhamowali suprę, zmarznięty udałem się w kierunku domu na zasłużoną gorącą kolację. a że później byłem na okrut-imprze, to dopiero teraz z powodu mega-kaca usiadłem do klawiatury
pomimo tego, że jeżdżę swoją zetpiątką od 2 lat i wiem jak chodzi i czego można po niej oczekiwać, mając w świadomości legendy na temat, jaką to nieudaną konstrukcję mam pod maską, podchodząc do pomiaru miałem jednak pewne obawy... a tu taka niespodzianka
czyli, jak widać, po 13 latach moc o 2,7 KM więcej niż seria a moment równiutko, jak w serii, wykres też całkiem niczego sobie
czyli zdrową zetpiątkę też daje radę trafić
pozdrawiam wszystkich przybyłych na hamownię, jako jedyny byłem obecny do samego końca. jak tylko zhamowali suprę, zmarznięty udałem się w kierunku domu na zasłużoną gorącą kolację. a że później byłem na okrut-imprze, to dopiero teraz z powodu mega-kaca usiadłem do klawiatury
póki co, niczego nie szukam...
- Od: 31 maja 2007, 15:09
- Posty: 500
- Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
- Auto: 626 GF FS 136KM
Devo_Y zdrowego masz tego Z5 tak pacze
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości