DynoDay – Wykresy i komentarze

Postprzez Adaś » 17 lut 2009, 14:55

Pozostaje Ci tylko VTG lub Masters Tuning.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez DISItune » 17 lut 2009, 17:15

VTG lub Masters

ups Adaś, tak to jest jak sie nie sprawdzi odpowiedzi <zeby>

sorki ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez CezaR83 » 5 mar 2009, 19:41

Ostatnio byłem na nowej hamowni V-Tech (KreatorMocy Młodnicka 31)i tam też hamują 4x4 dużo bardziej dokładniejsza od tej z Mineralnej.
Kiedy wszystko układa się naprawdę źle, aby zyskać spokój ducha, należy
odnaleźć w swym sercu Najwyższą Formę Akceptacji Stanu Rzeczy, która
brzmi "Pies To Je*ał"
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2110 (50/10)
Skąd: 100lica
Auto: Jest: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Bedzie: BP eSkyX AT FWD

Postprzez Siw-y » 5 mar 2009, 19:58

CezaR83 napisał(a):Ostatnio byłem na nowej hamowni V-Tech

A masz wykres żeby porównać z mineralną?
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez CezaR83 » 5 mar 2009, 20:19

mam... ale wrzucę później.
napisze bez wykresu dane:
Seria
Mineralna 114,3KM@4058rpm i 250,6 Nm@2159rpm
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm

wykres z mineralnej jest "gładki" "łagodny" a z Młodnickiej ma kilka dołków ale nie czuc tego podczas jazdy. (po prostu dokładniej mierzy)

Obrazek

V-tech
Czerwona Seria Zielona Program
Obrazek
Ostatnio edytowano 16 mar 2009, 18:30 przez CezaR83, łącznie edytowano 8 razy
Kiedy wszystko układa się naprawdę źle, aby zyskać spokój ducha, należy
odnaleźć w swym sercu Najwyższą Formę Akceptacji Stanu Rzeczy, która
brzmi "Pies To Je*ał"
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2110 (50/10)
Skąd: 100lica
Auto: Jest: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Bedzie: BP eSkyX AT FWD

Postprzez pinky » 5 mar 2009, 20:55

CezaR83 skolko za pomiar??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez CezaR83 » 5 mar 2009, 20:58


CENY POMIARÓW NA HAMOWNI JEDNOOSIOWEJ SAMOCHODÓW PRZEDNIONAPĘDOWYCH:

* Cena jednego pomiaru mocy oraz momentu obrotowego – 80 PLN brutto.
* Cena trzech pomiarów mocy oraz momentu obrotowego – 122 PLN brutto.

CENY POMIARÓW NA HAMOWNI 4X4 SAMOCHODÓW TYLNO NAPĘDOWYCH ORAZ 4X4:

* Cena dwóch pomiarów mocy oraz momentu obrotowego samochodu tylnionapędowego – 150 PLN brutto.
* Cena dwóch pomiarów mocy oraz momentu obrotowego samochodów 4x4 – 200 PLN brutto.
* Użycie sondy szerokopasmowej AFR – 122 PLN brutto.

UWAGA: W przypadku grupowych pomiarów na którejś z naszych hamowni podwoziowych możliwe jest indywidualne ustalenie stawki od samochodu. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Kiedy wszystko układa się naprawdę źle, aby zyskać spokój ducha, należy
odnaleźć w swym sercu Najwyższą Formę Akceptacji Stanu Rzeczy, która
brzmi "Pies To Je*ał"
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2110 (50/10)
Skąd: 100lica
Auto: Jest: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Bedzie: BP eSkyX AT FWD

Postprzez Adaś » 5 mar 2009, 21:00

Może ma ktoś ochotę na powtórny pomiar na Mineralnej? Ja na pewno będę się tam wybierał w tym miesiącu, żeby porównać wykresy, oraz postaram się też zajechać na hamownię Maha w Masters Tuning, która ponoć jest najdokładniejsza z dokładnych <lol> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 5 mar 2009, 21:12

Adaś ja mogę do vtech'a podbić zobaczyć ile na seryjnym doładowaniu jest.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Gib » 5 mar 2009, 21:37

ja moze sierke shamuje, bo już jeździ :D:D

Tylko nie rozumiem czemu na tej cezarowej chamowni za RWD płaci się 2 razy tyle...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez CezaR83 » 5 mar 2009, 21:47

Wiesz musi im sie zwrocic ta http://power4car.pl/ hamownia, (koszt ok 160tys zł z tego co sie dowiedziałem) :|
Jakby ktoś chciał zniżkę (~15%) to proszę sie zwrócić do właściciela i podać mój nr rejestracyjny (PW)
Kiedy wszystko układa się naprawdę źle, aby zyskać spokój ducha, należy
odnaleźć w swym sercu Najwyższą Formę Akceptacji Stanu Rzeczy, która
brzmi "Pies To Je*ał"
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2110 (50/10)
Skąd: 100lica
Auto: Jest: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Bedzie: BP eSkyX AT FWD

Postprzez Gib » 5 mar 2009, 21:50

ale hamowanie ośki jest chyba jednakowe niezależnie od tego która jest to oś, co innego 4x4 gdzie trzeba mieć dwa zestawy rolek i jakoś to synchronizować
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Siw-y » 5 mar 2009, 21:51

Gibsong napisał(a):Tylko nie rozumiem czemu na tej cezarowej chamowni za RWD płaci się 2 razy tyle...

A ja bym powiedział, że mniej :P


CezaR83 napisał(a):CENY POMIARÓW NA HAMOWNI 4X4 SAMOCHODÓW TYLNO NAPĘDOWYCH ORAZ 4X4:

* Cena dwóch pomiarów mocy oraz momentu obrotowego samochodu tylnionapędowego – 150 PLN brutto.
CezaR83 napisał(a):CENY POMIARÓW NA HAMOWNI JEDNOOSIOWEJ SAMOCHODÓW PRZEDNIONAPĘDOWYCH:

* Cena jednego pomiaru mocy oraz momentu obrotowego – 80 PLN brutto.

a dwa pomiary dadzą 160 zł czyli dyszkę więcej niż za FWD :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Gib » 5 mar 2009, 21:52

na kiego wała mi dwa pomiary? skoro w Sierce nie mam nawet gazu?
dla mnie to jak czwarta godzina gratis w burdlu
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 5 mar 2009, 22:41

jeżeli hamownia w Kreatorze jest wciąż inercyjna to sorry ale nie ma bolca żeby była dokładniejsza od tej na Mineralnej <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Adaś » 5 mar 2009, 22:43

Ja chcę podjechać na Mineralną, żeby porównac wykresy na tej samej hamowni, a potem MAHA w celu dokładnego pomiaru, żeby nie było tłumaczenia się, że rolki stare <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 5 mar 2009, 22:45

To gdzie w końcu?? Żeby nie zapłacić nie wiadomo ile i wynik przybliżony do rzeczywistości??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adaś » 5 mar 2009, 22:53

pinky napisał(a):To gdzie w końcu?? Żeby nie zapłacić nie wiadomo ile i wynik przybliżony do rzeczywistości??


najbardziej wiarygodna będzie ta
http://www.tdi-tuning.pl/hamownia.htm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez DISItune » 5 mar 2009, 22:56

miała nie kosztować nie wiadomo ile <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez pinky » 5 mar 2009, 23:00

Jak ma być różnica 0,5km i 5nm to pojadę na mineralną, a to co zaoszczędzę to wole albo na modyfikacje wydać albo na papier toaletowy. Nie mam nie wiadomo ile kuniów żeby wykres był super dokładny.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów