DynoDay – Wykresy i komentarze
Pozostaje Ci tylko VTG lub Masters Tuning.
VTG lub Masters
ups Adaś, tak to jest jak sie nie sprawdzi odpowiedzi
sorki
ups Adaś, tak to jest jak sie nie sprawdzi odpowiedzi
sorki
Ostatnio byłem na nowej hamowni V-Tech (KreatorMocy Młodnicka 31)i tam też hamują 4x4 dużo bardziej dokładniejsza od tej z Mineralnej.
mam... ale wrzucę później.
napisze bez wykresu dane:
Seria
Mineralna 114,3KM@4058rpm i 250,6 Nm@2159rpm
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm
wykres z mineralnej jest "gładki" "łagodny" a z Młodnickiej ma kilka dołków ale nie czuc tego podczas jazdy. (po prostu dokładniej mierzy)
V-tech
Czerwona Seria Zielona Program
napisze bez wykresu dane:
Seria
Mineralna 114,3KM@4058rpm i 250,6 Nm@2159rpm
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm
wykres z mineralnej jest "gładki" "łagodny" a z Młodnickiej ma kilka dołków ale nie czuc tego podczas jazdy. (po prostu dokładniej mierzy)
V-tech
Czerwona Seria Zielona Program
Ostatnio edytowano 16 mar 2009, 18:30 przez CezaR83, łącznie edytowano 8 razy
CENY POMIARÓW NA HAMOWNI JEDNOOSIOWEJ SAMOCHODÓW PRZEDNIONAPĘDOWYCH:
* Cena jednego pomiaru mocy oraz momentu obrotowego – 80 PLN brutto.
* Cena trzech pomiarów mocy oraz momentu obrotowego – 122 PLN brutto.
CENY POMIARÓW NA HAMOWNI 4X4 SAMOCHODÓW TYLNO NAPĘDOWYCH ORAZ 4X4:
* Cena dwóch pomiarów mocy oraz momentu obrotowego samochodu tylnionapędowego – 150 PLN brutto.
* Cena dwóch pomiarów mocy oraz momentu obrotowego samochodów 4x4 – 200 PLN brutto.
* Użycie sondy szerokopasmowej AFR – 122 PLN brutto.
UWAGA: W przypadku grupowych pomiarów na którejś z naszych hamowni podwoziowych możliwe jest indywidualne ustalenie stawki od samochodu. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Może ma ktoś ochotę na powtórny pomiar na Mineralnej? Ja na pewno będę się tam wybierał w tym miesiącu, żeby porównać wykresy, oraz postaram się też zajechać na hamownię Maha w Masters Tuning, która ponoć jest najdokładniejsza z dokładnych
Wiesz musi im sie zwrocic ta http://power4car.pl/ hamownia, (koszt ok 160tys zł z tego co sie dowiedziałem)
Jakby ktoś chciał zniżkę (~15%) to proszę sie zwrócić do właściciela i podać mój nr rejestracyjny (PW)
Jakby ktoś chciał zniżkę (~15%) to proszę sie zwrócić do właściciela i podać mój nr rejestracyjny (PW)
Gibsong napisał(a):Tylko nie rozumiem czemu na tej cezarowej chamowni za RWD płaci się 2 razy tyle...
A ja bym powiedział, że mniej
CezaR83 napisał(a):CENY POMIARÓW NA HAMOWNI 4X4 SAMOCHODÓW TYLNO NAPĘDOWYCH ORAZ 4X4:
* Cena dwóch pomiarów mocy oraz momentu obrotowego samochodu tylnionapędowego – 150 PLN brutto.
CezaR83 napisał(a):CENY POMIARÓW NA HAMOWNI JEDNOOSIOWEJ SAMOCHODÓW PRZEDNIONAPĘDOWYCH:
* Cena jednego pomiaru mocy oraz momentu obrotowego – 80 PLN brutto.
a dwa pomiary dadzą 160 zł czyli dyszkę więcej niż za FWD
jeżeli hamownia w Kreatorze jest wciąż inercyjna to sorry ale nie ma bolca żeby była dokładniejsza od tej na Mineralnej
Ja chcę podjechać na Mineralną, żeby porównac wykresy na tej samej hamowni, a potem MAHA w celu dokładnego pomiaru, żeby nie było tłumaczenia się, że rolki stare
pinky napisał(a):To gdzie w końcu?? Żeby nie zapłacić nie wiadomo ile i wynik przybliżony do rzeczywistości??
najbardziej wiarygodna będzie ta
http://www.tdi-tuning.pl/hamownia.htm
miała nie kosztować nie wiadomo ile
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości