Napisane: 1 lut 2009, 11:01
pewnie przez płaski moment
laser napisał(a):Adaś powino byc chyba 121KM to jest silnik 1998,00 cm3 i 89,00KW
speedone napisał(a):Adaś napisał:
ravo napisał:
o kurde ale oleju hehehe
niebieską chmurkę puściła z tego co pamiętam złota MX-6 oczko
tylko ze ja bylem po Tobie i na poczatku poszla mi tylko woda a pozniej czysto
speedone napisał(a):tylko ze ja bylem po Tobie i na poczatku poszla mi tylko woda a pozniej czysto
Bimbak napisał(a):Niestety wykres nie kłamie. Zbadaj koniecznie kompresje.
Puhcio napisał(a):Dziwnie szybko opada ten moment w Mazdowych dieslach. W TDI potrafi się długo trzymać na równym poziomie ..
Riki napisał(a):w TDI po przekroczeniu 4000rpm załącza się hamulec awaryjny łoł
Puhcio napisał(a):Dziwnie szybko opada ten moment w Mazdowych dieslach.
Bimbak napisał(a):Niestety wykres nie kłamie. Zbadaj koniecznie kompresje.
Adaś napisał(a):Rura wydechowa tez nie kłamie Nie kopciła jak moja 4 lata temu, ale należy zacząć się interesować tematem, bo paliła olej podczas pomiaru – vide niebieska chmura.
Gibsong napisał(a):Speedone sprawdź kata, to u mnie jedyny mod, jeśli uważasz że twój wykres jest płastszy to ok, ja tam nie widzę różnicy może poza wysokością