Trasa przejazdu na torze

10-11 lipca 2010 r.

Postprzez piwo » 24 cze 2010, 21:12

uff.nie ma nawrotow.nie ebdzie przewagi rwd i 4x4.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4760 (245/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Retro » 4 lip 2010, 21:25

Akurat przy nawrocie to chyba FWD ma przewagę nad RWD ?

Moim skromnym zdaniem to lipa trochę ta trasa.
Taki duży tor, można by spokojnie ułożyć próbę bezkolizyjną albo nawet i dwie.
Więcej jeżdżenia by było a tak trzeba czekać żeby się z kimś nie pocałować.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Gib » 4 lip 2010, 23:02

Integra i inne zeszperowane może i mają ale nie mazdy FWD które kapkę ryją przodem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartg » 4 lip 2010, 23:38

Retro napisał(a):Akurat przy nawrocie to chyba FWD ma przewagę nad RWD ?

Moim skromnym zdaniem to lipa trochę ta trasa.
Taki duży tor, można by spokojnie ułożyć próbę bezkolizyjną albo nawet i dwie.
Więcej jeżdżenia by było a tak trzeba czekać żeby się z kimś nie pocałować.

ravo: Zawodnicy startują co 1 min – jest 3 sędziów pomiaru czasu, trasa jest na 100% bezkolizyjna, zróżnicowana technicznie i na tyle logiczna, że bardzo rzadko zdarza się taryfa.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Retro » 5 lip 2010, 11:54

Gibsong napisał(a):Integra i inne zeszperowane może i mają ale nie mazdy FWD które kapkę ryją przodem.

Nie wchodźmy w szczegóły ;) Też nie wszystkie RWD mają szperę :)

Bartg napisał(a):ravo: Zawodnicy startują co 1 min – jest 3 sędziów pomiaru czasu, trasa jest na 100% bezkolizyjna, zróżnicowana technicznie i na tyle logiczna, że bardzo rzadko zdarza się taryfa.

Nie jeździłem jeszcze na Rakietowej ale mi na bezkolizyjną nie wygląda :P

http://img697.imageshack.us/img697/5306 ... dtrasa.jpg

Czy na zaznaczonych punktach są jakies bandy albo osłony, które uchronią uczestników przed ewentualną kolizją ?
Obstawiam, że dokładnie po minucie (lub w okolicach) samochody się spotkają w drugim zaznaczonym od góry punkcie.
Jak kogoś tam wyniesie to jest elegancki dzwon z tym co akurat leci na prostej.

No chyba, że tam są jakieś bandy to zwracam honor ;)


Poza tym tak jak pisałem, duży tor :) Można by zrobić 2 próby i było by dużo więcej jeżdżenia :)
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez ravo » 5 lip 2010, 16:52

ta trasa jest bardzo często używana i jakoś nigdy nie było problemów, szczerze uważam dyskusje o bezpieczeństwie bez zobaczenia jej na żywo i stwierdzeniu jak startują ludzie za bezsensowną
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Retro » 5 lip 2010, 16:57

Czyli wszystko o czym rozmawia się w teorii jest bez sensu... ?
Rozumiem, że jak nic się nie stanie to uznasz, że trasa jest bezpieczna ?
A jeśli będzie dzwon to przyznasz mi rację, że jendak nie jest ?

Chyba nie tak to działa... ?

Np. o tym czy zakręt jest niebezpieczny czy nie, nie decyduje raczej czy ktoś sie już na nim zabił czy nie.
Jeśli jest ostry, źle wyprofilowany, nad klifem, przepaścią i na dole mieszka smok to raczej jest niebezpieczny bez względu na to czy ktoś tam już zginął czy nie.

Nie twierdze, że będą poroblemy. Nikt nie przyjeżdża z myślą o tym, żeby rozbić auto ale trzeba taką ewentualność wziąśc pod uwagę. Nie raz dzwona na Miedzianej czy Ułężu widziałem i nikt z uczestników raczej tego w planach nie miał. Najlepszym się nawet zdarza.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Don Corleone » 6 lip 2010, 16:24

Retro tu masz lepszą grafikę:
Obrazek

Na niej i na prezentacji ze strony toru: http://www.torakietowa.pl/tor.php
widać, że punkty o których pisałeś (nazwijmy je 2 i 3 licząc od góry) raczej nie będą groźne, bo między trasami jest zielono. Jedyne co może sprawić problem to punkt 1, czyli osoba robiąca największy okrąg i osoba na głównej prostej.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez ravo » 8 lip 2010, 16:39

Z racji tego, że jest nas o połowę mniej niż miało być a płacimy za cały tor a nie za auta to będzie dużo więcej jazdy autem i szkolenia dla pojedynczej osoby. Mam nadzieję, że każdy się wyszaleje do woli i będzie miał aż dość co na pewno przełoży się na nasze bezpieczeństwo na drogach :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Speed » 8 lip 2010, 16:46

to rozumiem ze po torze będzie o wiele więcej przejazdów :)
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1779 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez ravo » 8 lip 2010, 16:49

tak, zobaczymy jak się z czasem wyrobimy ale na pewno będzie więcej niż zakładałem :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartg » 8 lip 2010, 16:50

To trzeba zrobic "Track taxi" i sie zwroci za zlot :P I zabrac nowe klocki :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Retro » 8 lip 2010, 19:00

Don Corleone napisał(a):Retro tu masz lepszą grafikę:
Obrazek

Na niej i na prezentacji ze strony toru: http://www.torakietowa.pl/tor.php
widać, że punkty o których pisałeś (nazwijmy je 2 i 3 licząc od góry) raczej nie będą groźne, bo między trasami jest zielono. Jedyne co może sprawić problem to punkt 1, czyli osoba robiąca największy okrąg i osoba na głównej prostej.


Fajnie, że wrzuciłeś tą mapkę ;) Nie wiem jak dobrze odwzorowuje tor ale ten obrazek tylko potwierdza to co napisałem.

Jeśli chodzi o punkt numer 2 to zakładając, że będziecie omijać ten biały łuk (mata poślizgowa ?) z prawej strony to lecisz idealnie na czołówkę z gościem, który aktulanie leci na prostej.

Obrazek

Jeśli chodzi o 3 punkt (na samym dole) to jest tam trochę zielonego ale to nie zmienia faktu, że może kogoś wynieść na przeciwległy pas.

No ale nic... nie będę się wymądrzał, zrobicie jak uważacie.
Ostatnio edytowano 9 lip 2010, 00:54 przez Retro, łącznie edytowano 1 raz
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Niminum » 8 lip 2010, 23:17

Ale my chyba nie omijamy maty poślizgowej?
Bez ryzyka nie ma zabawy :)

No i pytanie do organizatorów, czy w Mx-5 też nie muszę posiadać kasku?
Obrazek
Początkujący
 
Od: 30 gru 2009, 04:10
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: NA B6-DOHC '96

Postprzez ravo » 9 lip 2010, 06:48

nikt nie ma obowiązku posiadania kasku
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość