Wyniki OSu
1, 2
Do tej pory nie widziałem by gdzieś się znalazły oficjalne czasy przejazdu.
Wrzucam fotkę z wynikami, jak ktoś ma czas i chęci to może przetworzyć do czytelniejszej tekstowej wersji
Podaję numerki które pamiętam:
8 – loockas
33 – Blade
34 – Brii
35 – Xenocyd
Wrzucam fotkę z wynikami, jak ktoś ma czas i chęci to może przetworzyć do czytelniejszej tekstowej wersji
Podaję numerki które pamiętam:
8 – loockas
33 – Blade
34 – Brii
35 – Xenocyd
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
12- Szynio
18- mirek_krk
32- Don Corleone
Co do porównań to Szynio ma 110KM a mirek-krk 295KM i tylko 4 sekundy różnicy.
"Power is NOT everything"
18- mirek_krk
32- Don Corleone
Co do porównań to Szynio ma 110KM a mirek-krk 295KM i tylko 4 sekundy różnicy.
"Power is NOT everything"
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Xenocyd napisał(a):PN ma prawie 3 razy mniej mocy a jedzie tylko 10 sekund dluzej
i nie był ostatni
Xenocyd napisał(a):Na tym torze to wszystkim jest fun pojechac, hehe!
true true. Już wiem gdzie się będę "uczył" nowego auta
14 – sq2jul – najgorszy czas , gdyby mial jeszcze z piątke Pb w baku to bym wam pokazal
Dj_Roll napisał(a):21 Dj_Roll ale 16 miejsce a zaledwie 88 koni i to dobrze zajechane
Ja mam tyle samo... i to zatrutych gazem
Wiem, że jeszcze da się sporo urwać. Mogliśmy od rana tylko na tym jeździć
loockas napisał(a): Mogliśmy od rana tylko na tym jeździć
zebym wiedzial wczesniej, ze to taka frajda, to tez bylbym sklonny zrezygnowac z pierwszej czesci zlotu na rzecz jazdy na torze
MazDarek – 10. Julku, jak widzisz, na Bp też szału w xedzie nie ma. Ale z progresu między pierwszym a drugim przejazdem jestem bardzo zadowolony. Trzeci przejazd prawdopodobnie byłby jeszcze lepszy ale na końcu na rondkach taryfę załapałem Hehe... najlepsza była walka z poślizgami na kółku przed płytą poślizgową
Pozdrawiam,
Darek
Darek
28-piwo
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
27 – Ring0.
BTW: Chcialem spytac zlotowiczow z lepszymi wynikami gdzie mozna bylo zyskac najwiecej czasu? W moim przypadku swoje czasy poprawialem redukujac mocniej predkosc przed ostrymi zakretami i dzieki temu nie motalem sie tak po zakrecie. Renaty w ogole nie uzywalem (szkoda mi bylo Madzi ), ale chyba to nie kwestia tego?
BTW: Chcialem spytac zlotowiczow z lepszymi wynikami gdzie mozna bylo zyskac najwiecej czasu? W moim przypadku swoje czasy poprawialem redukujac mocniej predkosc przed ostrymi zakretami i dzieki temu nie motalem sie tak po zakrecie. Renaty w ogole nie uzywalem (szkoda mi bylo Madzi ), ale chyba to nie kwestia tego?
Eco driving? No, thanks.
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
- Od: 16 sie 2009, 21:19
- Posty: 20
- Auto: M3 1.6 BK Sport Exclusive
Ręcznego w ogóle nie było sensu dotykać. Nie wiem jak jechałeś ale wydaje mi się, że najwięcej dało się zyskać na szybkim dużym kółku przed matą poślizgową, na macie poślizgowej potem na agrafkach i na koniec na ostatnich zakrętach pod kątem prostym.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
25 – ravie
26 – otiks
Ja najwięcej zyskałem na ostatnich przejazdach, już niestety niekwalifikowanych :/ .. Na dohamowaniu przed zakrętem redukcja na niższy bieg, ogólnie większość trasy to na 1 i 2 biegu, chyba że na długiej prostej 3 jeszcze udało mi się wrzucić. Przed zakrętem jeszcze wystarczyło odpowiednio ustawić samochód po zewnętrznej i blisko krawędzi jeździć. Takim sposobem udało mi się wykręcić 2:13 na ostatnim przejeździe ..
Moim zdaniem najwięcej można było zyskać na tych ciasnych agrafkach, kto szybciej je przejechał z głową, ten miał lepszy czas.
26 – otiks
Ja najwięcej zyskałem na ostatnich przejazdach, już niestety niekwalifikowanych :/ .. Na dohamowaniu przed zakrętem redukcja na niższy bieg, ogólnie większość trasy to na 1 i 2 biegu, chyba że na długiej prostej 3 jeszcze udało mi się wrzucić. Przed zakrętem jeszcze wystarczyło odpowiednio ustawić samochód po zewnętrznej i blisko krawędzi jeździć. Takim sposobem udało mi się wykręcić 2:13 na ostatnim przejeździe ..
Moim zdaniem najwięcej można było zyskać na tych ciasnych agrafkach, kto szybciej je przejechał z głową, ten miał lepszy czas.
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
- Od: 2 sie 2009, 21:33
- Posty: 166
ravie napisał(a):Moim zdaniem najwięcej można było zyskać na tych ciasnych agrafkach, kto szybciej je przejechał z głową, ten miał lepszy czas.
Dokładnie. Ostatni przejazd z Bladem na pokładzie, agrafkę pokonałem innym stylem i 1s mniej 2.08,coś
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
9 – Kryształ
tam na tablicy ktoś chyba troche źle policzył miejsca wg. czasów
tam na tablicy ktoś chyba troche źle policzył miejsca wg. czasów
na ostatniej sekcji z nawrotami warto było zwłaszcza przy posiadaniu nienajlepszych opon (i gdy nie chciało się ciąć tych zakrętów coby zawieszenie nie narzekało że boli)brii napisał(a):Ręcznego w ogóle nie było sensu dotykać...
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości