Kalibracja radioodtwarzacza [Alpine CDA 9885r/9835]

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez bayera » 13 maja 2010, 21:43

Witam. Posiadam to high endowe radyjko. Czy ktoś z szacownego forum posiadających markę jest już na etapie regulacji częstotliwości rozgraniczającej ?
Posiadam z tyłu najnowsze sps 5 na 7 przód sps 17 tki z sykami na zwrotnicy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2010, 23:57
Posty: 13
Skąd: lódź
Auto: 121 1,3 iLGX

Postprzez Lukas007 » 14 maja 2010, 10:35

Czego dokłądnie nie wiesz ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez bayera » 14 maja 2010, 11:17

Tego czy moge odpalić tę funkcję mając na kanale tylnym głośnik dwudrożny, a na przednim niskotonowy + wysokotonowy. Jaśniej: czy filtr na kanał HPF, LPF nie uszkodzi głośnika, skoro jest połączeniem tonów niskich i wysokich. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi ? :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2010, 23:57
Posty: 13
Skąd: lódź
Auto: 121 1,3 iLGX

Postprzez Lukas007 » 14 maja 2010, 11:23

Jeżeli z tyłu masz głośnik dwu-drożny to śmiało możesz ciąc go HPF, tak, żeby nie grał niskich częstotliwości. Jeżeli system z przodu jest pasywny to też nie ma problemu z użyciem filtra HPF. Co do cięcia LPF, tak, aby grało tylko do 160 Hz powiedzmy, to szczerze powiem, że nie wiem ... w teorii coaxial ma filtry które rozdzelają pasmo na niskie i wysokie i w razie cięcia góry tweeter nie powinien zagrac niskich częstotliwości i nie powinien się spalic ... ale nie próbowałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje