podtrzymanie prądu przez ceralny zamekt
Strona 1 z 1
Cześć. Czy wie ktoś może czy da się po naciśnięciu np. przyciusku odblokuj drzwi, włączenie się radia? Chodzi o podtrzymanie jakiegoś prądu stałego. Po zablokowaniu radio się gasi. Da się tak zrobic?:)
oto mój centralny
oto mój centralny
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Radio działa na kluczyk, i nie da sie odpalic radia bez klucza. No chyba ze mozna to jakos wylaczyc? jaki kabel odczepic? Pewnie z ACC ale czy nie strace pamieci przez to?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
No tak. Ze jak nacisne "otworz drzwi" to wlaczy mi sie radio", a jak zablokuje to wylaczy. (bez kluczyka).
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Trzeba by było znaleźć sygnał do sterowania, jak ten alarm steruje CZ? Sam go podłączałeś?
Mój alarm ma specjalny kabel na którym pokazuje się +12 po rozbrojeniu, można czarować do woli
Mój alarm ma specjalny kabel na którym pokazuje się +12 po rozbrojeniu, można czarować do woli
270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Ja mam tylko centralny zamek z pilota nie mam zamiaru montowac alarmu hehe No walsnie u mnie jest w tym problem ze nie mam takiego kabelka. To czy jest mozliwosc podtrxzymania napiecia?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
tak
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Pomarańczowy, żółty, biały sterują siłownikami CZ? Tutaj pewnie by trzeba było szukać sygnału do sterowania radiem.
Jaki model radia? Nie każde potrafi się włączyć po otrzymaniu napięcia.
Jaki model radia? Nie każde potrafi się włączyć po otrzymaniu napięcia.
270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Radio to Kenwood 312-a.
Dokladnie taki http://www.zadowolenie.pl/kenwood-kdc-w312-ay-,16675
Dokladnie taki http://www.zadowolenie.pl/kenwood-kdc-w312-ay-,16675
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Przekaźnik bistabilny rozwiąże twój problem np. taki:
http://sklep.avt.pl/p/pl/4824238/przeka ... wkowy.html
i ew do niego podstawka.
http://sklep.avt.pl/p/pl/4824238/przeka ... wkowy.html
i ew do niego podstawka.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
y napisał(a):Pomarańczowy, żółty, biały sterują siłownikami CZ? Tutaj pewnie by trzeba było szukać sygnału do sterowania radiem.
A jak chcesz sterować tym bez przekaźnika? Przecież to jest tylko sygnał krótki.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
Dokładnie to jest tylko sygnał chwilowy. A jak podłączyć przekaźnik bistabilny?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
maris801801 napisał(a):Dokładnie to jest tylko sygnał chwilowy. A jak podłączyć przekaźnik bistabilny?
http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/AZ850P_P ... cd4837abd7
to jest link do pdf'a z dokumentacja techniczną tego akurat przekaźnika do którego link dałem, na samym końcu są schematy.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
Boost napisał(a):A jak chcesz sterować tym bez przekaźnika? Przecież to jest tylko sygnał krótki.
Do przekaźnika miałem zamiar dojść po odnalezieniu sygnału którym można go wysterować.
Wracając, nadal nie wiem co ten sterownik CZ podaje na te trzy przewody. Każdy z nich jest od osobnego siłownika? Czy może sterują one Masterem, a ten resztą?
Poniżej schemat sterowania radiem na dwóch przekaźnikach wysterowanych sygnałem "+12V" z centralki.
Otwórz link http://symulator.majsterkowicza.pl/ naciśnij File/Import i wklej poniższy kod.
- Kod: Zaznacz cały
$ 1 5.0E-6 10.20027730826997 50 5.0 50
178 368 48 464 48 0 1 0.01 -4.999899752009971E-6 0.05 1000000.0 0.02 20.0
178 160 64 240 64 0 1 0.02 0.0 0.05 1000000.0 0.02 20.0
v 0 432 0 368 0 0 40.0 5.0 0.0 0.0 0.5
w 0 368 0 336 0
w 112 432 0 432 0
w 0 336 32 336 0
w 576 64 464 64 0
w 464 64 464 128 0
w 464 128 368 128 0
w 368 128 368 96 0
w 368 96 336 96 0
w 368 80 336 80 0
w 240 48 368 48 0
w 160 64 0 64 0
w 272 144 272 432 0
w 272 432 112 432 0
w 0 336 0 272 0
w 0 272 32 272 0
s 32 272 96 272 0 1 true
s 32 336 96 336 0 1 true
w 336 96 336 336 0
w 336 336 96 336 0
w 0 272 0 64 0
x 34 312 72 314 0 9 CZ Open
x 36 243 74 245 0 9 CZ close
x 173 29 205 32 0 10 relay 1
x 391 18 423 21 0 10 relay 2
x 15 380 44 386 0 24 V+
x 18 426 71 432 0 24 GND
x 623 47 652 51 0 14 ACC
w 576 64 624 64 0
w 336 80 320 80 0
w 320 80 320 144 0
w 320 144 272 144 0
w 160 112 144 112 0
w 272 144 144 144 0
w 144 144 144 112 0
w 160 96 128 96 0
w 128 96 128 272 0
w 128 272 96 272 0
270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje