Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
brakuje mi tu ikonki pad
w GH jest silnik 2.5l jest 4 cylindrowy, bedacy rozwinieciem silnika z GG i BK
w GH jest silnik 2.5l jest 4 cylindrowy, bedacy rozwinieciem silnika z GG i BK
misiekwaw napisał(a):w GH jest silnik 2.5l jest 4 cylindrowy, bedacy rozwinieciem silnika z GG i BK
Czyli silnik Mazdy, więc czemu wszyscy na siłę próbują perswadować, że GH ma Fordowskie silniki ... Dzięki Ci Misiek za wyjaśnienie
bo żeście namieszali na maxa
ale w GH nie ma silnika 2.5T
ale na razie nie ma
Cześć!!! Też mam MPS a dokładniej Mazdaspeed6 w kolorze dark cherry mica i to już od prawie roku, ale jakoś nie mogłem sie zebrać, żeby zacząć udzielać się na forum. Przez ten czas bez większych problemów, super auto a jeszcze w małej ciupie gdzie mieszkam to się każdy podnieca. Jednak po roku zaczynam już pewnie wydziwiać i pewne rzeczy mnie drażnią.
1. Z przyspieszeniem sie oswoiłem i jakoś już mnie z nóg nie zwala. Poza tym wydaje mi się, że jak sie jedzie w 4 czy 5 osób to nieproporcjonalnie bardziej spadają osiągi niż niz w innych autach (np. wcześniej miałem xedosa);
2. no i odgłos silnika....V6 w Xedosie to był rarytas, tu jest po prostu inaczej....
3. jestem spod Poznania. ktoś jest stąd, to chętnie nawiążę częstszy kontakt, mogę spotkać się bezpośrednio na jakąś bajerę;
4. ma ktoś kontakt do fachowców bo np. jak miałem problem z dorobieniem kluczyka to niejaki Polody 6tys wołał za wymiane wszystkich zamków bo inaczej sie wg. niego nie da, a Auto-Wache chciał auto na cały dzień i w końcu sam poszperałem w necie jak zaprogramować pilota a immobiliser mi w Gorzowie w 5minut zaprogramowali;
5. ten fachowiec mógłby się przydać np. w sprawie tego stukotu, o czymś podobnym było w tym wątku; coś czasem postukuje, jakby jakiś plastik pracował??, a może to jest to mocowanie silnika?? w Gorzowie mi zaglądali do auta i stwierdzili ze jest ok i chyba plastik jakiś pracuje; ja nie mam pojęcia co to, bo jestem urzędasem. ale strasznie nie lubie jak mnie ktoś w jajco wali i dlatego chciałbym namiar na człowieka uczciwego, który sie zna w dodatku; denerwuje mnie myśle, że coś z autem nie tak;
6. kwestia strojenia co 200kHZ i ew. założenia fajnej nawigacji – tu by się przydał elektronik dobry;
7. też próbowałem odblokować kompa przy użyci sekwencji klawiszy (na forach w USA sie naczytałem), ale kiszka z tego wyszła; może ktoś i to umie opanować??
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
1. Z przyspieszeniem sie oswoiłem i jakoś już mnie z nóg nie zwala. Poza tym wydaje mi się, że jak sie jedzie w 4 czy 5 osób to nieproporcjonalnie bardziej spadają osiągi niż niz w innych autach (np. wcześniej miałem xedosa);
2. no i odgłos silnika....V6 w Xedosie to był rarytas, tu jest po prostu inaczej....
3. jestem spod Poznania. ktoś jest stąd, to chętnie nawiążę częstszy kontakt, mogę spotkać się bezpośrednio na jakąś bajerę;
4. ma ktoś kontakt do fachowców bo np. jak miałem problem z dorobieniem kluczyka to niejaki Polody 6tys wołał za wymiane wszystkich zamków bo inaczej sie wg. niego nie da, a Auto-Wache chciał auto na cały dzień i w końcu sam poszperałem w necie jak zaprogramować pilota a immobiliser mi w Gorzowie w 5minut zaprogramowali;
5. ten fachowiec mógłby się przydać np. w sprawie tego stukotu, o czymś podobnym było w tym wątku; coś czasem postukuje, jakby jakiś plastik pracował??, a może to jest to mocowanie silnika?? w Gorzowie mi zaglądali do auta i stwierdzili ze jest ok i chyba plastik jakiś pracuje; ja nie mam pojęcia co to, bo jestem urzędasem. ale strasznie nie lubie jak mnie ktoś w jajco wali i dlatego chciałbym namiar na człowieka uczciwego, który sie zna w dodatku; denerwuje mnie myśle, że coś z autem nie tak;
6. kwestia strojenia co 200kHZ i ew. założenia fajnej nawigacji – tu by się przydał elektronik dobry;
7. też próbowałem odblokować kompa przy użyci sekwencji klawiszy (na forach w USA sie naczytałem), ale kiszka z tego wyszła; może ktoś i to umie opanować??
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
-
mawron
Witaj mawron, ja jestem również z okolic Poznania tyle ze bardziej w gore niż w dół W Polsce nie ma zbytnio dobrych fachowców przynajmniej nie wiem o takowych, my serwisujemy w Niemczech nasze auto. Polody to trochę chory człowiek bez obrażania oczywiście:) My też sie zastanawiamy nad zamontowaniem czegoś lepiej grającego:) narazie wszytko jest w sferach Planów. Jak co Zapraszam na PW
Zoom-Zoom!
mawron napisał(a):1. Z przyspieszeniem sie oswoiłem i jakoś już mnie z nóg nie zwala. Poza tym wydaje mi się, że jak sie jedzie w 4 czy 5 osób to nieproporcjonalnie bardziej spadają osiągi niż niz w innych autach (np. wcześniej miałem xedosa);
Zgadzam sie z Toba. Juz przy 3 osobach z bagazem, auto staje sie dosyc slamazarne i czuc spora roznice. Faktem jest, ze masa wyjsciowa jest juz dosyc duza i tylko z samym kierowca smiga dobrze.
Po kolejnych tysicach kilometrow dorzuce do listy jej słabych stron:
– zbyt mocno nurkuje podczas hamowania, wszytsko co mam na siedzeniach i w bagazniku lata, gdy sie "klania",
- Od: 25 kwi 2007, 20:56
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: 6MPS
... i za bardzo się "buja" podczas przyspieszania. W ogole przy wyzszych predkosciach zawieszenie sprawia wrazenie dosyc nerwowego i wrazliwego na zmiany obciazenia
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
habzimierz napisał(a):sprawia wrazenie dosyc nerwowego
Zgadza sie przy ostrej jeździe przy 220 i ostrych manewrach bardzo nie stabilny jest... lata mocno, usztywnienie i obniżenie by sie przydało
Zoom-Zoom!
Faja napisał(a):Zgadza sie przy ostrej jeździe przy 220 i ostrych manewrach bardzo nie stabilny jest
Faja rozumiem ze to Ty rozwijasz takie prędkości? (oby nie...) czy Tata tak Ci powiedział?
Riki napisał(a):Faja rozumiem ze to Ty rozwijasz takie prędkości? (oby nie...) czy Tata tak Ci powiedział? oczko
a co to za różnica? znajomy w USA kupił MPSa i pierwszą rzeczą jaką będzie w nim robił to wymiana zawieszki na twardszą, bo ORY, jak powiedział jest śmiesznie miękka ... wiec coś w tym jest
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
hbo napisał(a):Riki napisał(a):Faja rozumiem ze to Ty rozwijasz takie prędkości? (oby nie...) czy Tata tak Ci powiedział? oczko
a co to za różnica?
różnica jest dość istotna
hbo napisał(a):znajomy w USA kupił MPSa i pierwszą rzeczą jaką będzie w nim robił to wymiana zawieszki na twardszą, bo ORY, jak powiedział jest śmiesznie miękka ... wiec coś w tym jest
a babcia brata mojego wujka to...
a serio to w czesci aut w wersji na rynek amerykanski zawieszenie jest mieksze niz w ich europejskich odpowiednikach co wcale nie oznacza ze w tym przypadku tez tak jest
moze Twoj kolega pomylił auta MPS to dupowóz, jak chciał mieć sportowego sedana powinien celować w poprzednie STI albo Evo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość