Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez kurenzo » 9 gru 2008, 21:12

"PANIE" macieju..widze ze cisnienie skoczylo....chyba najbardziej po tym jak stwierdzilem ze REGIZ byl bardziej od Pana pomocny. Nadal podtrzymuje swą wypowiedz. Prosze sobie pusic jakas spokojna muzyke w swojej mazdzie (nie mps lub speed – bez roznicy) i sie uspokoic. Milego wieczoru.Pa
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2008, 16:54
Posty: 40
Auto: Mazda 6 Speed 2007

Postprzez Maciej Loret » 9 gru 2008, 21:39

kurenzo napisał(a):[...]stwierdzilem ze REGIZ byl bardziej od Pana pomocny. Nadal podtrzymuje swą wypowiedz.


Chyba nie zaprzeczyłem temu?
Podtrzymuję jednak propozycję wskazania cóż takiego pomocnego było w wypowiedzi regiza, czego nie było we wcześniejszych postach?

P.S. Nie "Panujemy" tutaj...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Grzyby » 9 gru 2008, 22:11

A czy można prosić PANÓW o zaprzestanie tych bezsensownych słownych przepychanek?
Chyba, że bardzo któryś z Was ma ochotę na 24h odpoczynek od forum.....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kowalesik » 11 gru 2008, 09:10

Już jest kolejna 6 MPS (w zasadzie Mazdaspeed6) w Warszawie. Wczoraj ze składu celnego odebrałem swoją (po 6 tygodniach transportowej tułaczki) :) Jaksa, szykuj się na pierwszą małą wizytę :)
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 23:08
Posty: 159 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MazdaSpeed 6 GT

Postprzez Jaksa » 11 gru 2008, 09:37

kowalesik napisał(a):Jaksa, szykuj się na pierwszą małą wizytę
Czekam na Twój telefon
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez kurenzo » 11 gru 2008, 21:52

Panowie jest kolejna Mazda 6 Speed tym razem w Zachodnio-pomorskim .
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2008, 16:54
Posty: 40
Auto: Mazda 6 Speed 2007

Postprzez habzimierz » 13 gru 2008, 01:33

Kochani,
muszę sie z Wami podzielić swym smutkiem. Otóż doszedłem do wniosku, że muszę podnieść moc mojej Mazdy o jakieś 50KM (na razie). Nie wiem jak, ale muszę, to jest silniejsze ode mnie. Pomóżcie proszę bo nie wiem co robić.

Pozdrawiam M

:)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Jaksa » 13 gru 2008, 02:01

habzimierz napisał(a):muszę podnieść moc mojej Mazdy o jakieś 50KM
Słyszałem ze mozna podkrecic na 330 KM robią to w Kreatorze Mocy .... mnie na te chwile starcza ale .... ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez regiz » 13 gru 2008, 02:19

Zacznij od pozbycia się koła dojazdowego, parę kilo mniej będzie ;) Niestety podejrzewam, że dla pełnej satysfakcji musiałbyś sprawić sobie po prostu mitsubishi evo X albo coś w tym stylu...

Ale tak jak mówi Jarek, skontaktuj się z np. z Kreatorem Mocy, nie sądzę, żeby mieli dedykowany czip dla MPS, ale przerobią program od jakiegoś TDI i będzie śmigać :P Podejrzewam, że tam znalazłbyś też specjalistów którzy doradzili by w co inwestować jeśli chodzi o sam sprzęt – przede wszystkim trzeba się zająć dolotem powietrza, BOV, catback. I to wszystko razem z nowym programem do komputera turbiny pewnie dało by solidnego kopa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2006, 22:02
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Auto: 6 MPS '07

Postprzez Faja » 13 gru 2008, 06:44

Tu maja dużo części :)
http://www.streetunit.com/
Z łatwością dobierzesz wśród nich te 50 km :)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez fazer72 » 13 gru 2008, 13:03

Mówisz i masz – http://www.piasiniengineering.it/default.aspx

Co prawda tylko 28 kuni, ale 87 Nm :)
Te 28 kuni zysku to w "najwyższym" punkcie, ale przez cały wykres masz podniesioną moc. Chodzi mniej więcej o to, żeby przy ok 5000 obrotów silnik nie dostał za dużego kopa i ładnie ciągnął do 7000 obrotów (a nie tak jak teraz do 5500).
Jedyna wada rozwiązania to taka, że musisz im wysłać kompa (a jak cóś nie wyjdzie to 8 kilo w plecy będziesz za nowego kompa).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez Riki » 13 gru 2008, 13:47

Jaksa napisał(a):Słyszałem ze mozna podkrecic na 330 KM robią to w Kreatorze Mocy


Modyfikacja tylko elektorniki?

Pierwsza rzecz którą zrobiłbym po zakupie MPS-a... ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DISItune » 13 gru 2008, 14:50

Riki napisał(a):
Jaksa napisał(a):Słyszałem ze mozna podkrecic na 330 KM robią to w Kreatorze Mocy


Modyfikacja tylko elektorniki?


nie wydaje mi sie...
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Riki » 13 gru 2008, 14:55

misiekwaw napisał(a):nie wydaje mi sie...


też tak myślę ale.... nie znam MPS-a i nie lubię strzelać :) niech wypowiedzą się Ci co "siedzą w temacie.."
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DISItune » 13 gru 2008, 14:59

fazer72 napisał(a):Mówisz i masz – http://www.piasiniengineering.it/default.aspx

Co prawda tylko 28 kuni, ale 87 Nm :)
Te 28 kuni zysku to w "najwyższym" punkcie, ale przez cały wykres masz podniesioną moc. Chodzi mniej więcej o to, żeby przy ok 5000 obrotów silnik nie dostał za dużego kopa i ładnie ciągnął do 7000 obrotów (a nie tak jak teraz do 5500).


z informacji znalezionych u wielkiego brata za oceanem wydaje mi sie, ze to ograniczenie mocy powyzej 5500 robione jest jakos dziwnie, sterowaniem przepustnicy, ciekawe z jakich wzgledow, moze ten silnik nie lubi wysokich obrotow ??
zreszta zobacz ze u wlochow po modyfikacji moc tez jest przy 5500.

fazer72 napisał(a):Jedyna wada rozwiązania to taka, że musisz im wysłać kompa (a jak cóś nie wyjdzie to 8 kilo w plecy będziesz za nowego kompa).


szczegol <zeby>


Riki napisał(a):
misiekwaw napisał(a):nie wydaje mi sie...


niech wypowiedzą się Ci co "siedzą w temacie.."


obawiam sie, ze w temacie modyfikacji MPSa to tu poki co nie ma nikogo kompetentnego <lol> ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Faja » 13 gru 2008, 15:10

misiekwaw napisał(a):moze ten silnik nie lubi wysokich obrotow pytajnik

Ale jak sie wrzuci wyższy bieg już przy 5500 to go zamuli :P
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez DISItune » 13 gru 2008, 15:16

Faja napisał(a):
misiekwaw napisał(a):moze ten silnik nie lubi wysokich obrotow pytajnik

Ale jak sie wrzuci wyższy bieg już przy 5500 to go zamuli :P


hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

no pewnie tak jesli zmiana biegow zajmuje komus tyle czasu ze obroty spadaja ponizej 2000 <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Faja » 13 gru 2008, 15:24

misiekwaw napisał(a):no pewnie tak jesli zmiana biegow zajmuje komus tyle czasu ze obroty spadaja ponizej 2000 zabki

A tak na poważnie, aby osiągnąć najlepsze przyspieszenie w MPS6 trzeba zmieniać przy 6.5 tys.
około tych obrotów, po przełączeniu biegu wskakuje nam na następnym te przyzwoite 4.800, gdzie mamy maksymalny moment.
Propo chipa będzie to miało większy sens, potencjał ze zmiana CIA i Modyfikacji np tego: http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_Tu ... mssstm.htm
<diabełek>
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez habzimierz » 13 gru 2008, 15:27

ja szukałem u helmutów, mają tam pewną firmę, która robi chip na ponad 300KM. http://www.bs.motor-chiptuning.de/ i moc max pojawia się wyżej, przy... 5550 obr/min :D Co ciekawe spada spalanie, średnio o 1l. W stanach mają unichipa i inne wynalazki, ale nikt tego w europejskich wersjach nie montował.

btw jedna z linkowni http://www.mazda-mps.net/wiki/index.php ... nksammlung

W ogóle jest tu ktoś kto włada językiem najgłośniejszych turystów? :) Bo jest do przetłuamczenia forum :D http://www.mazda-mps.net/
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez habzimierz » 13 gru 2008, 15:34

Faja napisał(a):
misiekwaw napisał(a):no pewnie tak jesli zmiana biegow zajmuje komus tyle czasu ze obroty spadaja ponizej 2000 zabki

A tak na poważnie, aby osiągnąć najlepsze przyspieszenie w MPS6 trzeba zmieniać przy 6.5 tys.
około tych obrotów, po przełączeniu biegu wskakuje nam na następnym te przyzwoite 4.800, gdzie mamy maksymalny moment.
Propo chipa będzie to miało większy sens, potencjał ze zmiana CIA i Modyfikacji np tego: http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_Tu ... mssstm.htm
<diabełek>


ja zauważyłem co innego – mam takiego małego laga przy ostrym przyspieszaniu, nie wiem skąd się ten lag bierze, ale zauważyłem, że nieraz, gdy zmieniam biegi właśnie przy końcu skali – 6 – 6,5 tyś, albo0 też jak zmieniam biegi bardzo szybko to tego laga nie ma. Lag objawia się momentem zawachania, pół- albo ćwierćsekundowym (czyli zbyt długim).
Teorie mam 2:
– ciśnienie w turbo (brak BOVa)
– odłączenie napędu

Też macie coś takiego?
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed