Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
"PANIE" macieju..widze ze cisnienie skoczylo....chyba najbardziej po tym jak stwierdzilem ze REGIZ byl bardziej od Pana pomocny. Nadal podtrzymuje swą wypowiedz. Prosze sobie pusic jakas spokojna muzyke w swojej mazdzie (nie mps lub speed – bez roznicy) i sie uspokoic. Milego wieczoru.Pa
- Od: 14 paź 2008, 16:54
- Posty: 40
- Auto: Mazda 6 Speed 2007
kurenzo napisał(a):[...]stwierdzilem ze REGIZ byl bardziej od Pana pomocny. Nadal podtrzymuje swą wypowiedz.
Chyba nie zaprzeczyłem temu?
Podtrzymuję jednak propozycję wskazania cóż takiego pomocnego było w wypowiedzi regiza, czego nie było we wcześniejszych postach?
P.S. Nie "Panujemy" tutaj...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
A czy można prosić PANÓW o zaprzestanie tych bezsensownych słownych przepychanek?
Chyba, że bardzo któryś z Was ma ochotę na 24h odpoczynek od forum.....
Chyba, że bardzo któryś z Was ma ochotę na 24h odpoczynek od forum.....
Już jest kolejna 6 MPS (w zasadzie Mazdaspeed6) w Warszawie. Wczoraj ze składu celnego odebrałem swoją (po 6 tygodniach transportowej tułaczki) Jaksa, szykuj się na pierwszą małą wizytę
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Czekam na Twój telefonkowalesik napisał(a):Jaksa, szykuj się na pierwszą małą wizytę
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kochani,
muszę sie z Wami podzielić swym smutkiem. Otóż doszedłem do wniosku, że muszę podnieść moc mojej Mazdy o jakieś 50KM (na razie). Nie wiem jak, ale muszę, to jest silniejsze ode mnie. Pomóżcie proszę bo nie wiem co robić.
Pozdrawiam M
muszę sie z Wami podzielić swym smutkiem. Otóż doszedłem do wniosku, że muszę podnieść moc mojej Mazdy o jakieś 50KM (na razie). Nie wiem jak, ale muszę, to jest silniejsze ode mnie. Pomóżcie proszę bo nie wiem co robić.
Pozdrawiam M
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Słyszałem ze mozna podkrecic na 330 KM robią to w Kreatorze Mocy .... mnie na te chwile starcza ale ....habzimierz napisał(a):muszę podnieść moc mojej Mazdy o jakieś 50KM
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zacznij od pozbycia się koła dojazdowego, parę kilo mniej będzie Niestety podejrzewam, że dla pełnej satysfakcji musiałbyś sprawić sobie po prostu mitsubishi evo X albo coś w tym stylu...
Ale tak jak mówi Jarek, skontaktuj się z np. z Kreatorem Mocy, nie sądzę, żeby mieli dedykowany czip dla MPS, ale przerobią program od jakiegoś TDI i będzie śmigać Podejrzewam, że tam znalazłbyś też specjalistów którzy doradzili by w co inwestować jeśli chodzi o sam sprzęt – przede wszystkim trzeba się zająć dolotem powietrza, BOV, catback. I to wszystko razem z nowym programem do komputera turbiny pewnie dało by solidnego kopa.
Ale tak jak mówi Jarek, skontaktuj się z np. z Kreatorem Mocy, nie sądzę, żeby mieli dedykowany czip dla MPS, ale przerobią program od jakiegoś TDI i będzie śmigać Podejrzewam, że tam znalazłbyś też specjalistów którzy doradzili by w co inwestować jeśli chodzi o sam sprzęt – przede wszystkim trzeba się zająć dolotem powietrza, BOV, catback. I to wszystko razem z nowym programem do komputera turbiny pewnie dało by solidnego kopa.
- Od: 12 mar 2006, 22:02
- Posty: 105
- Skąd: Warszawa
- Auto: 6 MPS '07
Mówisz i masz – http://www.piasiniengineering.it/default.aspx
Co prawda tylko 28 kuni, ale 87 Nm
Te 28 kuni zysku to w "najwyższym" punkcie, ale przez cały wykres masz podniesioną moc. Chodzi mniej więcej o to, żeby przy ok 5000 obrotów silnik nie dostał za dużego kopa i ładnie ciągnął do 7000 obrotów (a nie tak jak teraz do 5500).
Jedyna wada rozwiązania to taka, że musisz im wysłać kompa (a jak cóś nie wyjdzie to 8 kilo w plecy będziesz za nowego kompa).
Co prawda tylko 28 kuni, ale 87 Nm
Te 28 kuni zysku to w "najwyższym" punkcie, ale przez cały wykres masz podniesioną moc. Chodzi mniej więcej o to, żeby przy ok 5000 obrotów silnik nie dostał za dużego kopa i ładnie ciągnął do 7000 obrotów (a nie tak jak teraz do 5500).
Jedyna wada rozwiązania to taka, że musisz im wysłać kompa (a jak cóś nie wyjdzie to 8 kilo w plecy będziesz za nowego kompa).
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Riki napisał(a):Jaksa napisał(a):Słyszałem ze mozna podkrecic na 330 KM robią to w Kreatorze Mocy
Modyfikacja tylko elektorniki?
nie wydaje mi sie...
fazer72 napisał(a):Mówisz i masz – http://www.piasiniengineering.it/default.aspx
Co prawda tylko 28 kuni, ale 87 Nm
Te 28 kuni zysku to w "najwyższym" punkcie, ale przez cały wykres masz podniesioną moc. Chodzi mniej więcej o to, żeby przy ok 5000 obrotów silnik nie dostał za dużego kopa i ładnie ciągnął do 7000 obrotów (a nie tak jak teraz do 5500).
z informacji znalezionych u wielkiego brata za oceanem wydaje mi sie, ze to ograniczenie mocy powyzej 5500 robione jest jakos dziwnie, sterowaniem przepustnicy, ciekawe z jakich wzgledow, moze ten silnik nie lubi wysokich obrotow
zreszta zobacz ze u wlochow po modyfikacji moc tez jest przy 5500.
fazer72 napisał(a):Jedyna wada rozwiązania to taka, że musisz im wysłać kompa (a jak cóś nie wyjdzie to 8 kilo w plecy będziesz za nowego kompa).
szczegol
Riki napisał(a):misiekwaw napisał(a):nie wydaje mi sie...
niech wypowiedzą się Ci co "siedzą w temacie.."
obawiam sie, ze w temacie modyfikacji MPSa to tu poki co nie ma nikogo kompetentnego
Faja napisał(a):misiekwaw napisał(a):moze ten silnik nie lubi wysokich obrotow pytajnik
Ale jak sie wrzuci wyższy bieg już przy 5500 to go zamuli
no pewnie tak jesli zmiana biegow zajmuje komus tyle czasu ze obroty spadaja ponizej 2000
misiekwaw napisał(a):no pewnie tak jesli zmiana biegow zajmuje komus tyle czasu ze obroty spadaja ponizej 2000 zabki
A tak na poważnie, aby osiągnąć najlepsze przyspieszenie w MPS6 trzeba zmieniać przy 6.5 tys.
około tych obrotów, po przełączeniu biegu wskakuje nam na następnym te przyzwoite 4.800, gdzie mamy maksymalny moment.
Propo chipa będzie to miało większy sens, potencjał ze zmiana CIA i Modyfikacji np tego: http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_Tu ... mssstm.htm
Zoom-Zoom!
ja szukałem u helmutów, mają tam pewną firmę, która robi chip na ponad 300KM. http://www.bs.motor-chiptuning.de/ i moc max pojawia się wyżej, przy... 5550 obr/min Co ciekawe spada spalanie, średnio o 1l. W stanach mają unichipa i inne wynalazki, ale nikt tego w europejskich wersjach nie montował.
btw jedna z linkowni http://www.mazda-mps.net/wiki/index.php ... nksammlung
W ogóle jest tu ktoś kto włada językiem najgłośniejszych turystów? Bo jest do przetłuamczenia forum http://www.mazda-mps.net/
btw jedna z linkowni http://www.mazda-mps.net/wiki/index.php ... nksammlung
W ogóle jest tu ktoś kto włada językiem najgłośniejszych turystów? Bo jest do przetłuamczenia forum http://www.mazda-mps.net/
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Faja napisał(a):misiekwaw napisał(a):no pewnie tak jesli zmiana biegow zajmuje komus tyle czasu ze obroty spadaja ponizej 2000 zabki
A tak na poważnie, aby osiągnąć najlepsze przyspieszenie w MPS6 trzeba zmieniać przy 6.5 tys.
około tych obrotów, po przełączeniu biegu wskakuje nam na następnym te przyzwoite 4.800, gdzie mamy maksymalny moment.
Propo chipa będzie to miało większy sens, potencjał ze zmiana CIA i Modyfikacji np tego: http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_Tu ... mssstm.htm
ja zauważyłem co innego – mam takiego małego laga przy ostrym przyspieszaniu, nie wiem skąd się ten lag bierze, ale zauważyłem, że nieraz, gdy zmieniam biegi właśnie przy końcu skali – 6 – 6,5 tyś, albo0 też jak zmieniam biegi bardzo szybko to tego laga nie ma. Lag objawia się momentem zawachania, pół- albo ćwierćsekundowym (czyli zbyt długim).
Teorie mam 2:
– ciśnienie w turbo (brak BOVa)
– odłączenie napędu
Też macie coś takiego?
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości