przez habzimierz » 14 gru 2008, 21:02
<b>Kurenzo</b> – ja ostatnio w ogóle wyjąłem filtr kabinowy i jest lepiej. Wyjąłem, bo filtr, który mi założyli w serwisie generuje dziwny zapach, taki mix gumy i przypieczonego sprzęgła
Poza tym strasznie parowały szyby. Teorię mam taką, że założyli mi nieoryginalny filtr (mimo, że ma logo Mazdy itp inne duperele). Bez filtra – możesz go sam wyjąć / wymienić, wystarczy wyjąć prawy schowek z mocowania i potem odchylić pokrywkę – jest lepiej, tj prawie nie śmierdzi i nie paruje. Oczywiście dzieje się to trochę ze szkodą dla zdrowia, bo filtr kabinowy bardzo efektywnie oczyszcza powietrze, zarówno z pyłków jak i ogólnie – miejskiej "siary"
Napisałem, że prawie nie śmierdzi, bo czasami, po ostrzejszej jeździe jednak czuć trochę ten swąd. Niby wykluczałoby to moją teorię dot. źródła smrodu, ale faktycznie gdy go włożę na miejsce to po chwili nie ma jak oddychać... W Księżynie stwierdzili, że za smród może odpowiadać sprzęgło. Dla mnie to dziwne, tym bardziej, że ten zapach czuć wyraźnie z prawej strony przy intercoolerze, czyli tam gdzie znajduje się wastegate. Ma się ten wastegate "przypiekać"?
A co do smrodu, skoro już poruszyłem ten temat – Wujku Maćku ps. "Dobra rada" vel "Nie mam nic do roboty" vel "Czy znowu robić z siebie łosia?" vel "(nie)Pomocna dłoń" popracuj proszę nad nie wracaniem tutaj
Uszanuj prośbę świeżo upieczonego tatusia.
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!