Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez Pit » 16 mar 2009, 00:06

Maciej Loret napisał(a):Może coś szerzej, tzn. w którym miejscu kogoś obraziłem?
Chyba, że nie chodzi o ostatni post...

Dokładnie
Wszystkim typowym właścicielom MPS powinno wystarczyć to:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5521
To wątek na poziomie takich miśków.

Z tamtymi "miśkami" jest już porządek, bo wątek sięgnął dna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez raff » 16 mar 2009, 15:51

Wzięło mnie na podkręcenie swojego MPS- a. Auto jest na gwarancji więc zmiany wykrywalne przez serwis odpadają. Znalazłem dwie firmy, które robią zewnętrzny, wpinany w układ moduł, są to 44 tuning i Zastec (zresztą wspominane na forum). Wg 44tuning auto jest strojone na hamowni przez ok 4-5 godz. z wykorzystaniem sondy AFR. Twierdzą, że robili już CX7 i MPSy i przesłali nawet wykres z jak twierdzą robionego przez siebie 6MPS, wyniki to: przed 364 Nm/3192 i 255 Hp/5340, po 415Nm/3107 i 300Hp/5700, zmierzone przyspieszenie 0-100 poprawiło się o ok 0,7-0,8 s., cena za całośc 3000 zł . Zastec ze strojeniem na hamowni to 1600 zł. Deklarowane przyrosty to ok. 15% więcej mocy i ok.20% momentu. Niestety zero informacji na temat tego czy mają jakąś praktykę z tymi silnikami. Na stronie Zastec wyczytałem, że moduł zmienia mapę wtrysku i zapłonu, natomiast nie wiem jak jest z modułem w 44tuning, czy jest to możliwe, że ich moduł jest bardziej zaawansowany i zmienia również inne parametry (np: ciśnienie doładowania)? Czy Ktoś miał już jakieś doświadczenia z tymi firmami?, Jakie są Wasze opinie na temat tego typu modyfikacji?, Czy jest sens wydac 1400 zł więcej na mod. w 44tuning? Proszę o opinię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2008, 21:35
Posty: 65
Skąd: Kraków
Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior

Postprzez pinky » 16 mar 2009, 16:57

Ja powiem ci tak, że wolałbym oddać samochód do znanej firmy która coś już osiągnęła w sporcie motorowym niż jakieś dziwne cuś w postaci 44tuning. Coś o nim przebąkiwali na streetracing, jednak zastec ma więcej zaawansowanych projektów i przez to większą wiedzę o tym co robią.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Jaroslaw » 16 mar 2009, 18:47

Piotruś napisał(a):Podaj jakiś sensowny powód wydzielania osobnego DZIAŁU dla jednej WERSJI SILNIKOWEJ danego modelu Mazdy?

Dwu modeli!! :P <glupek2>
Tail of the Dragon :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 00:29
Posty: 204
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 3/Clio

Postprzez DDan » 17 mar 2009, 19:07

A co Panowie na to?
http://moto.allegro.pl/item585611230_ma ... zedam.html
Myślicie, że warto inwestować w czteroletniego mpsa ze stanów? Czy ktoś widział to auto na żywo?
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 14:05
Posty: 22
Auto: 6 MPS

Postprzez Globy » 17 mar 2009, 20:10

Jeśli samochód ma pewną historię – tak jak ten – warto.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Adaś » 17 mar 2009, 20:32

DDan napisał(a):A co Panowie na to?

A nie ma działu Kupuję Mazdę ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Faja » 18 mar 2009, 00:13

Adaś napisał(a):A nie ma działu Kupuję Mazdę ?

A kto powiedział ze ja kupuje, po prostu ogląda i pokazuje. Temat jest o MPS-ach wiec nie rozumiem dlaczego nie może go pokazywać?
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez pinky » 18 mar 2009, 07:22

Tak w ogóle to powinien temat trafić do działu 3,5,6.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez DDan » 18 mar 2009, 18:49

Jeśli nie ten dział, to przepraszam. Napisałem, ponieważ widziałem tu takie wynurzenia i uznałem, że lepiej spytać osoby, które mają konkretnie ten model, niż pytać ogół na innym forum(gdzie właściciele mpsów mogą nie zaglądać).
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 14:05
Posty: 22
Auto: 6 MPS

Postprzez DDan » 18 mar 2009, 19:07

Wracając do tamtego modelu. Czy nie powinno mnie martwić, że zdjęcia są z 2007?
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 14:05
Posty: 22
Auto: 6 MPS

Postprzez DISItune » 18 mar 2009, 19:34

Wiesz co... przy każdym aucie używanym a zwłaszcza tego typu to nie tyle powinno martwić co spowodować zwiększenie czujności. Auto musisz bardzo dokładnie sprawdzić, możesz zacząć od sprawdzenia VINu, skoro to amerykańska wersja to powinny być jakieś informacje w carfaxie.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Jaroslaw » 18 mar 2009, 20:24

Ja jak kiedyś będe sprzedawał swoją będę miał prawie taki sam opis, kupiłem auto w salonie w USA dla siebie jeździłem pół roku tam a potem przypłyneła do Polski, więc takie okazje, sytuacje są możliwe.
Tylko, że moja będzie do sprzedania za pięć, siedem lat :D (za bardzo jestem przywiązany) <glupek2>
Tail of the Dragon :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 00:29
Posty: 204
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 3/Clio

Postprzez DDan » 18 mar 2009, 20:28

Ustawiłem się z gościem na sobotę. Okazało się, że mieszka 4-5 km ode mnie, więc nic mnie nie kosztuje sprawdzenie tego auta:)
Początkujący
 
Od: 5 mar 2009, 14:05
Posty: 22
Auto: 6 MPS

Postprzez raff » 19 mar 2009, 12:59

Nie ma co przepraszac, zadałeś pytanie w temacie MPS i dobrze. Wg mnie jeżeli auto ma pełną historię serwisową to warto. Sprawdź historię samochódu w Carfaxie (koszt kilkadziesiąt złotych), sugeruję również podjechac do ASO Mazda, gdzie sprawdzą Ci auto czy nie było uderzone, czy nie ma błędów w komputerze, zawieszenie, zbieżnośc itp. Koszt całości to ok 200 zł ,wydaje mi się, że nie jest to dużo za pewnośc i bezpieczeństwo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2008, 21:35
Posty: 65
Skąd: Kraków
Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior

Postprzez kryystian » 22 mar 2009, 22:43

ma ktoś z was panowie sprężyny obniżające w mps ??
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez fazer72 » 23 mar 2009, 13:29

Ja mam. A co ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez kryystian » 23 mar 2009, 19:02

jaki jest komfort jazdy? mps chyba będzie dość twardy coo ?? no i ile obniżyły 3 czy 4 cm ?? dz ja znalazłem coś takiego http://www.streetunit.com/Eibach_Pro_Ki ... 43.140.htm albo http://www.streetunit.com/H_R_Sport_Spr ... /52611.htm
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez kowalesik » 27 mar 2009, 08:52

Pytanie trochę z innej beczki: czy ktoś ma zamontowane w swoim MPS czujniki parkowania z tyłu? Sam rozważam Amervox RS-4LD.
Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 23:08
Posty: 159 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MazdaSpeed 6 GT

Postprzez habzimierz » 27 mar 2009, 13:31

ja mam i jest ok, montowalem w Ksiezynie (koszt 1K). Dzialaja zancznie gorzej od tych montowanych fabrycznie w roznych markach ale i tak sie lepiej parkuje niz bez
pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed