Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez nash13 » 31 mar 2010, 13:11

no nie wiem gdzie te 140 widzieliscie :D w mts rally mariusz sklada evo i subaraki od lat i strat w evo mial okolo 75-80 ps i i tak narzekal.
<czarodziej> ja mam tyle po schamowaniu, zmienie dolot pojade jeszcze raz i wkleje te charty
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez DISItune » 31 mar 2010, 13:56

nash13 napisał(a):no nie wiem gdzie te 140 widzieliscie :D w mts rally mariusz sklada evo i subaraki od lat i strat w evo mial okolo 75-80 ps i i tak narzekal.
<czarodziej> ja mam tyle po schamowaniu, zmienie dolot pojade jeszcze raz i wkleje te charty


A czemu niby 6MPS miałby mieć wyraźnie mniej niż Subru czy Evo ?? z ciekawości pytam <zeby> U mnie straty wychodzą od 40 do 60KM u Was powinny być wyraźnie wyższe <faja>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 31 mar 2010, 14:11

EVO X 350 ma 100-110 max, przynajmniej jesli chodzi o jeden konkretnie egzemplarz. Ale w kwestii start jest zdecydowanie wieksza powtarzalnosc niz w mocy wiec jest to przyklad miarodajny...

A czemu mps ma mniej niz evo – bo nie ma stalego napedu, nic wiecej dodawac nie trzeba

Obrazek
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 31 mar 2010, 14:28

Co hamownia to inny wynik. Na jednej masz 100 na innej 120 strat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 31 mar 2010, 14:35

fazer72 napisał(a):Co hamownia to inny wynik. Na jednej masz 100 na innej 120 strat.


Dokładnie, bo Maciek ma 77KM strat a mam wykres STI znajomego i tam jest 80 więc nie widać tego że MPS nie ma stałego napędu. ale STI było mierzone na MAHA, a na nich wychodzą większe straty
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez nash13 » 31 mar 2010, 21:38

ups, sprawdzilem, mam 49,7 ps strat jednak (tez hamownia VTG)
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez rrr » 1 kwi 2010, 08:03

trochę mało tych strat – rwd bmw ma wiecej bo ponad 50

tu gdzies w srodku jest wykres:
http://www.youtube.com/watch?v=dUGDpRD3llQ
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 20:08
Posty: 68
Auto: 6MPS

Postprzez kryystian » 3 kwi 2010, 12:52

ładny wykresik :) czasami odnosze wrażenie, że to auto tylko dużo pali i mało daje w zamian, ma te 260 koni i co z tego, jadąc przez niemieckie autobahny można dostać niezłą lekcje pokory, widziałem jak zapierdalją saxo, ax, 106, raz przy predkości 150 na 3cim pasie wyprzedzała mnie stara łada( jakiś niemiecki kamikadze ), mam mpsa bo lubie mocne wrażenia ? a co ma powiedzieć koleś z łady :) czas na zmiany !! może łada :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez nash13 » 4 kwi 2010, 21:23

ale to w czym problem, wcisskasz do 230km/h i juz nie tak wiele aut pojedzie szybciej :D
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez kryystian » 4 kwi 2010, 22:07

już wciskałem, wciskam do końca 4 razy w roku na niemieckich autobahnach, śmierć w oczach :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez kryystian » 7 kwi 2010, 18:35

może umiecie ocenić stan sprzegła po fotce, to bardzo bym prosił, sprzegło z 3mps oczywiście pasuje też do 6 mps
Obrazek
Obrazek
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez habzimierz » 7 kwi 2010, 21:22

when the turbo spools the clutch ends? <oczy>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Stivi » 7 kwi 2010, 23:46

when the turbo spools the mps ends!
Stivi
 

Postprzez kryystian » 8 kwi 2010, 05:53

shit happend
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez FeniX » 11 kwi 2010, 17:43

siemanko nie wiecie jaki typ żarówki jest zamontowany w halogenach w mps 6?? H11 czy moze H12??
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez kryystian » 11 kwi 2010, 18:26

h11
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez FeniX » 11 kwi 2010, 22:38

dzieki Kryystian :)

a pytanie mam co do tych IC robionych na zamowienie? Ruszyła coś sprawa czy stoi w miejscu?? Tylu bylo chętnych i ciiiiisza.
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez DISItune » 11 kwi 2010, 22:59

FeniX napisał(a):dzieki Kryystian :)

a pytanie mam co do tych IC robionych na zamowienie? Ruszyła coś sprawa czy stoi w miejscu?? Tylu bylo chętnych i ciiiiisza.


ja zrobiłem, jako królik doświadczalny <spoko>

przed
Obrazek

w trakcie:
Obrazek

po:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

przed:
Obrazek

po:
Obrazek

polecam <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 11 kwi 2010, 23:57

misiekwaw (pierwszy wykres) sri i wydech dodało ci 40hp ?
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 12 kwi 2010, 08:48

kryystian napisał(a):misiekwaw (pierwszy wykres) sri i wydech dodało ci 40hp ?


tak ale tylko jesienią, zimą i wczesną wiosną <glupek2> bo od pewnej temperatury TMIC przestaje działać <oczy>

tu masz porównanie kiedy działa a kiedy nie, setup auta praktycznie identyczny:

Obrazek

Obrazek

taka sama benzyna, to samo auto, te same przeróbki, ta sama hamownia inna temperatura

powiedzmy, że odejmując zafalowanie doładowania na końcu wykresu nie jest 299 a między 290 a 295KM <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed