Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
no nie wiem gdzie te 140 widzieliscie w mts rally mariusz sklada evo i subaraki od lat i strat w evo mial okolo 75-80 ps i i tak narzekal.
ja mam tyle po schamowaniu, zmienie dolot pojade jeszcze raz i wkleje te charty
ja mam tyle po schamowaniu, zmienie dolot pojade jeszcze raz i wkleje te charty
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
- Od: 16 sie 2009, 22:25
- Posty: 128
- Skąd: Warszawa
- Auto: speed 6
nash13 napisał(a):no nie wiem gdzie te 140 widzieliscie w mts rally mariusz sklada evo i subaraki od lat i strat w evo mial okolo 75-80 ps i i tak narzekal.
ja mam tyle po schamowaniu, zmienie dolot pojade jeszcze raz i wkleje te charty
A czemu niby 6MPS miałby mieć wyraźnie mniej niż Subru czy Evo z ciekawości pytam U mnie straty wychodzą od 40 do 60KM u Was powinny być wyraźnie wyższe
EVO X 350 ma 100-110 max, przynajmniej jesli chodzi o jeden konkretnie egzemplarz. Ale w kwestii start jest zdecydowanie wieksza powtarzalnosc niz w mocy wiec jest to przyklad miarodajny...
A czemu mps ma mniej niz evo – bo nie ma stalego napedu, nic wiecej dodawac nie trzeba
A czemu mps ma mniej niz evo – bo nie ma stalego napedu, nic wiecej dodawac nie trzeba
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
fazer72 napisał(a):Co hamownia to inny wynik. Na jednej masz 100 na innej 120 strat.
Dokładnie, bo Maciek ma 77KM strat a mam wykres STI znajomego i tam jest 80 więc nie widać tego że MPS nie ma stałego napędu. ale STI było mierzone na MAHA, a na nich wychodzą większe straty
trochę mało tych strat – rwd bmw ma wiecej bo ponad 50
tu gdzies w srodku jest wykres:
http://www.youtube.com/watch?v=dUGDpRD3llQ
tu gdzies w srodku jest wykres:
http://www.youtube.com/watch?v=dUGDpRD3llQ
- Od: 31 mar 2008, 20:08
- Posty: 68
- Auto: 6MPS
ładny wykresik czasami odnosze wrażenie, że to auto tylko dużo pali i mało daje w zamian, ma te 260 koni i co z tego, jadąc przez niemieckie autobahny można dostać niezłą lekcje pokory, widziałem jak zapierdalją saxo, ax, 106, raz przy predkości 150 na 3cim pasie wyprzedzała mnie stara łada( jakiś niemiecki kamikadze ), mam mpsa bo lubie mocne wrażenia ? a co ma powiedzieć koleś z łady czas na zmiany może łada
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
when the turbo spools the clutch ends?
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
FeniX napisał(a):dzieki Kryystian
a pytanie mam co do tych IC robionych na zamowienie? Ruszyła coś sprawa czy stoi w miejscu?? Tylu bylo chętnych i ciiiiisza.
ja zrobiłem, jako królik doświadczalny
przed
w trakcie:
po:
przed:
po:
polecam
kryystian napisał(a):misiekwaw (pierwszy wykres) sri i wydech dodało ci 40hp ?
tak ale tylko jesienią, zimą i wczesną wiosną bo od pewnej temperatury TMIC przestaje działać
tu masz porównanie kiedy działa a kiedy nie, setup auta praktycznie identyczny:
taka sama benzyna, to samo auto, te same przeróbki, ta sama hamownia inna temperatura
powiedzmy, że odejmując zafalowanie doładowania na końcu wykresu nie jest 299 a między 290 a 295KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość