Strona 52 z 130

PostNapisane: 22 gru 2008, 21:05
przez kowalesik
fazer72 napisał(a):Jeśli chodzi Ci o "dog bone" to wymieniałem. A co ?

PW :)

PostNapisane: 24 gru 2008, 23:08
przez Malinakra
Jezeli chodzi o wydech w speed6 i speed3 to seryjnie jest on juz zrobiony bardzo dobrze. Mowie o catbacku, przykladem moze byc Misiek ktory troche podlubal i nic mu to nie dalo. (chyba ze sie chlopaki postarali i cos zmienili a Misiek sie nie pochwalil). Ja czekam na swoja mazde, plynie do Polski wlasnie i jak przyplynie to wywale downpipe i catback do tylnych tlumikow, w to miejsce wsadzam rure 3 cale a na koncu trzeba zmajstrowac y-pipe 3 cale na dwa po 2,5 cala o kacie rozwarcia 15 stopni i do tego standartowe tlumiki. Koles tak zrobil i dalo mu to 19 whp i w samochodzie bylo nadal w miare cicho.
Zainteresowanych odsylam do linka.

http://forum.mazda6club.com/index.php?s ... iger&st=80

Polecam w szczegolnosci posty tony the tiger.
Pozdrawiam

PostNapisane: 24 gru 2008, 23:25
przez DISItune
albo ja sie nie znam <zeby> albo gosc uzyskal taki przyrost ale w niezbyt seryjnym aucie <oczy> bo zanim zrobil wspomniany przez Ciebie wydech to wymienia jeszcze "CPE DOWNPIPE, Cobb SRI, ETS Top-mount IC, + other misc mods"

co do mojego wydechu to nic nie poprawiałem ani nic nie mierzyłem później, wiec zakładamy, że nic się nie zmieniło ;)

PostNapisane: 26 gru 2008, 12:45
przez kurenzo
W naszych Mps'ach i Speed'ach fabrycznie są montowane autoalarmy? Jak zamykam auto to migaja migacze i syrena tez wyje..i panic dziala ale czy to jest alarm czy tylko taki zamek centralny???
Chodzi o ubezpieczenie auta i wymagany jest alarm a tak na prawde nie wiem czy go mam czy nie. Jesli tak to gdzie on zawsze jest montowany?

PostNapisane: 26 gru 2008, 18:19
przez Faja
Efekt nowych postojowek:D
Obrazek

PostNapisane: 26 gru 2008, 18:25
przez Mev
Faja napisał(a):Efekt nowych postojowek:D

W krzywym zwierciadle? ;)

PostNapisane: 26 gru 2008, 21:32
przez Faja
Mev napisał(a):W krzywym zwierciadle? oczko

Odbicie na ścianie :)
Nic innego jak efekt poruszenia przy dłuższym naświetlaniu :D
Ale oczy kobry są takie jak w rzeczywistości:D

PostNapisane: 26 gru 2008, 23:35
przez Mev
Faja – a jakie postojówki kupiliście?

PostNapisane: 27 gru 2008, 14:49
przez Faja
Mev napisał(a):Faja – a jakie postojówki kupiliście?

Philipsa blue cos tam :P
Ale daje to efekt taki sam przy kazdej innej mocniejszej diodze led :D
Poprostu tak lustro w MPS-ie jest zrobione- tzn to wkolo postojowki, ze tak odbija swiatlo.

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:12
przez Pyton162
program motorvision na tvn turbo byl tesn mps 3 z najnowsza honda civic type r
civic 200km NA i 190Nm
mazda mps 260km jak pamietam i 380Nm
przyspieszenie do 100
honda 6,3s
mazda 6,0s
na torze wygrala mazda – miala lepszy czas okrazenia ale pod wzgledem frajdy z jazdy wedlug dziennikarzy wygrala honda
jak widac nie tylko Nm przyspieszaja do 100 , silniki hondy sa genialne a jeszcze bardziej chyba przeniesienie napędu

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:26
przez regiz
Dziwne. Pomiary przyspieszenia podejrzane (może z licznika? <lol> ), frajda z jazdy nowym civikiem też jest lekko mówiąc średnia...

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:30
przez DISItune
ciekawostka, we wszystkich testach nowy Civic wypada gorzej od starego, bo dziwne zeby ciezsze auto z gorszym zaiweszeniem i taka sama moca bylo szybsze i wypadalo lepiej, realne pomiary zawsze sa powyzej 7 sekund a tu nagle cud hahaha

jezdzilem nowym type-r'em i cale szczescie, bo jakbym go kupil bez jazdy probnej a przez chwile o malo co tego nie zrobilem to bym go chyba w wisle utopil :|

zgadzam sie w 100% z regizem

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:34
przez Pyton162
no to moze chłopaki z Niemiec nie umieja mierzyć czasów do 100
wiem ze mps powyzej 100 zjada taka honde bez problemu

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:39
przez DISItune
na dodatek to auto ma tak twarde i trzesace zawieszenie ze nie nadaje sie na polskie drogi, poniewaz ciecie kosztow spowodowalo wycofanie sie z wielowahacza w tylnym zawieszeniu probowali nadrobic gorsze prowadzenie utwardzeniem do poziomu betonu :| auto i tak nie prowadzi sie tak jak poprzedni type-r a do tego podskakuje jak pilka

co do tego czy potrafia mierzyc czy nie... 6.3 do 100 to ma japonski type-r (jesli ma), a moze to byl type-r sedan? albo mugen RR ten ma 5.9 wedlug danych <lol> ;)

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:39
przez onufry
Przymierzam sie do zakupu mps 6, ale z racji ze przemierzam duzo km rocznie spalanie troche mnie martwi...
Moze da sie tam wrzucic smt-6(popularnie zwana swinka) i wgrac dwie mapy wtyryskow np. standard oraz zdlawiona do 140km.
W trybie zdlawionym powinna palic juz znosnie.
Co wy na to??

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:43
przez iiyama
<glupek2>
kup se łade

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:45
przez DISItune
onufry napisał(a):Przymierzam sie do zakupu mps 6, ale z racji ze przemierzam duzo km rocznie spalanie troche mnie martwi...
Moze da sie tam wrzucic smt-6(popularnie zwana swinka) i wgrac dwie mapy wtyryskow np. standard oraz zdlawiona do 140km.
W trybie zdlawionym powinna palic juz znosnie.
Co wy na to??


do 140KM to chyba się trochę zagalopowałeś :| zamiast rzeźbić w brązie z SMT6 można zamówić ze stanów podłaczanego bez ingerencji UniChipa i tam próbowac z mapami, ale jak naprawdę na pierwszym miejscuu stawiasz ekonomie i duzo jezdzisz to kup sobie diesla <oczy>

PostNapisane: 29 gru 2008, 22:46
przez Pyton162
misiek ogladnie sobie program to zobaczysz co i jak , na torze mazda wygrala o ponad 2 s jak pamietam co jest deklasacja hondy
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,48316,3955583.html
taka honda

PostNapisane: 29 gru 2008, 23:10
przez DISItune
postaram sie trafic powtorke <spoko>

ale Civic wyszedl im naprawde baaaardzo optymistycznie jak na to co o nim czytalem :|

z artykułu który podlinkowałeś:

Mniej decybeli i wstrząsów to więcej kilogramów. Nowy Type R przytył o 135 kg. Masa wymaga niutonometrów, a z tym wolnossąca czterocylindrówka Civica ma kłopoty. Mimo że osiąga 90 proc. momentu obrotowego już przy 2500 obr./min, jest mniej elastyczna niż turbodoładowane silniki Forda Focusa ST czy VW Golfa GTI. By zatuszować dodatkowe kilogramy, Japończycy skrócili przełożenia trzech ostatnich biegów. Dzięki temu auto jest tak dynamiczne jak poprzednik o czym świadczy identyczny (6,6 sekundy) czas rozpędzania do setki.


pierwsze wytłuszczenie – przytył a mocy nie przybyło

drugie wytłuszczenie – skrócili 3 ostatnie biegi czyli 4,5 i 6ty i dzieki temu auto ma identyczny czas rozpedzania do 100km/h ktore osiaga na 3cim biegu hahaha hahaha hahaha

cycki opadaja <zeby>

PostNapisane: 29 gru 2008, 23:15
przez onufry
Lade mialem i nienarzekalem, niva calkiem gramotne auto w terenie i niejednego pajero objezdzala w terenie:)

Diesel zdecydowanie odpada...
Jaki jest koszt takiego unichipa i czy ktos w Polsce zakladal takie rzeczy??
Ekonomia jest wazna poniewaz to bedzie auto sluzbowe i musze wykazac, ze jednak bedzie ekonomiczne:)