Strona 56 z 130

PostNapisane: 9 lut 2009, 20:35
przez Jaksa
Globy napisał(a): gdyby kogoś interesował zakup MPS'a, ta sztuka jest po powodzi:
Mielismy tę madzie na podnosniku , znajomy klient przymierzał sie do zakupu , miał kupowac mojego ale za długo myslal :) Mogę dodac od siebie ze nie miała takiego kopa jak wszystkie MPS'y.

Mazda CX7 2.3 DISI Turbo USA 244 KM automat po tuningu

PostNapisane: 9 lut 2009, 23:31
przez JanekCX7
raff napisał(a):Napisz coś więcej o tuningu w swoim aucie. Wersja USA?


Przy okazji mam pytanie czy ktoś wie co tak cały czas cyka pod maska tak jakby cos wypuszczalo powietrze (klima wyłaczona)?

Tak mam wersje USA w automacie, zanim kupilem sugerowalem sie opiniami o CX7 w manual-u , ale w automacie to lekki wół, dlatego musialem cos z tym zrobić. Szukalem u nas jednak tutaj w Soest mieszka brat gostka który od lat ma firmę tuningowa w Polsce. Robiłem wcześniej u niego golfa i tym razem zrobiłem tą Mazdę. Róznica jest po tuningu jest konkretna, od 0 do 130 km/h po tuningu przyspiesza szybciej o 3,7 sekundy, moc miała seryjnie przed tuningiem jedynie 230 KM (podają w papierach 244KM), a teraz ma 276 KM. Automat zmienia znacznie lepiej biegi i ciągnie do znacznie wyższych obrotów, całkiem fajnie mi sie teraz jeździ, powinni tak seryjnie robić te samochody,może że to ameryka to mu brakowało, chociaż ten tuningowiec mówił że przy automatach to normalne że seryjnie jest mniejsza moc. Jak ktos bedzie chciał i powie mi jak to moge pokazać pomiar z hamowni gdzie widać dokładnie wszystko jak było seryjnie i jak po tuningu.

PostNapisane: 11 lut 2009, 12:34
przez habzimierz
jak to jest z tym napedem u was? U mnie przy zmianie biegu zawsze (zawsze w przypadku mocniejszego przyspieszania) uplywa jakies 0,5 – 1s zanim 'chwyci'. Nie wiem z czego to wynika. Kiedys myslalem ze to kwestia turbo laga ale teraz coraz bardziej sklaniam sie w strone napedu. Tak jak by sie na moment rozlaczal. Pamietam, ze kiedys rozmawiajac z Grzegorzem stwierdzil, ze u niego jest podobnie? A reszta?

PostNapisane: 11 lut 2009, 12:38
przez Jaksa
U mnie było tak samo.

PostNapisane: 11 lut 2009, 13:13
przez raff
Spróbuj zmienic bieg bez odpuszczania gazu (but cały czas w podłodze), u mnie przy takiej zmianie nie ma opóźnienia <diabełek>. Wydaje mi się, że jest to kwestia turbiny, Ale raczej tak nie jeżdzę <lol> .

PostNapisane: 11 lut 2009, 14:15
przez fazer72
MPS nie jest Full Time AWD, więc zanim elektronika i mechanika zaskoczy chwilka mija ;)

PostNapisane: 11 lut 2009, 14:41
przez habzimierz
no wlasnie jest, jacys kolesie ostatnio nawet na TyTubo udowniali ze nawte przy relaxmegalanskruzingu tyl ciagle smiga. Podobnie jak w nowym haldexie. Z kolei w oficjalnych materialach mazdy mozna wyczytac ze tyl sie rozlacza tylko po zaciagnieciu recznego

PostNapisane: 11 lut 2009, 15:39
przez fazer72
Dobra jest, ale nie cały czas 50/50. Skoro może przekazywać od 0 do 50 na tył to jakoś to sobie reguluje (3 tryby pracy) i pewnie czuć załączanie sprzęgła ..... oj marudzisz :P

PostNapisane: 11 lut 2009, 15:59
przez DISItune
bo on marudny z natury jest <zeby>

PostNapisane: 11 lut 2009, 16:15
przez habzimierz
misiek, jak bedziewsz tak pisal to juz nigdy nie dam Ci sie wyprzedzic :D

PostNapisane: 11 lut 2009, 16:17
przez DISItune
3mam Cie za słowo <zeby>

PostNapisane: 11 lut 2009, 18:09
przez fazer72
U mnie przy zmianie biegu zawsze (zawsze w przypadku mocniejszego przyspieszania) uplywa jakies 0,5 – 1s zanim 'chwyci'.


aaaaa załapałem :D to nie wina napędu czy turbo tylko przepustnicy, a dokładniej "ride by wire" czyli braku bezpośredniego połączenia przepustnica-pedał .... upływa moment (czyli 1/2 chwili) zanim zaskoczy
lekarstwem na to jest sprintbooster (ale to takie rozwiązanie zastępcze) albo full control flash (jedyne 464$ + wysyłka kompa) ... choice is yours jak mawiają za wielko wodo

PostNapisane: 17 lut 2009, 09:59
przez belu
Witam wszystkich
Czy może zna ktoś to auto?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7116479
Chyba zwariowałem ale jak się poczyta co piszecie...
pozdrawiam!

PostNapisane: 17 lut 2009, 13:18
przez kowis
Witam
Ja mam czarną niunę na blachach WGM pozdrawiam

PostNapisane: 17 lut 2009, 17:32
przez pcefun
Kupiłem ładne felgi od 6 MPS i czy ktoś mógłby napisać w jakim rozmiarze opony założyć? Chodzi oczywiście o letnie :)
pozdrawiam

PostNapisane: 17 lut 2009, 17:35
przez Faja
215/45 seryjnie tak to wychodziło.
Albo 225/40 :)

PostNapisane: 17 lut 2009, 18:07
przez pcefun
Dzięki serdeczne. Widzę, że nie ma zbyt dużego wyboru w rozmiarze 215/45. Mogę jeszcze podpytać jakiej firmy opony zakładacie na nowy sezon? Jakieś zmiany w porównaniu z poprzednim?

PostNapisane: 17 lut 2009, 18:25
przez Faja
pcefun napisał(a):Jakieś zmiany w porównaniu z poprzednim

Na pewno nie Pirelli.
Wracamy do Bridgestone-ow, może najnowsze Potenzy :D?

PostNapisane: 17 lut 2009, 23:07
przez Jaksa
Panowie , moze jest ktos zainteresowany ładnymi felami do MPS , za szybko kupiłem a teraz do GH mam 2 komplety kol 17 -tek .... fotki przesle na maila....reszta info na PW. Najlepiej odbiór osobisty do wysyłki nie jestem przygotowany ( sorki za OT ) Pozdrawiam MPS-owców.

PostNapisane: 18 lut 2009, 23:02
przez rrr
Pozdr dla habzimierza co dziś kręcil piruety. Efektowne te jazdy bokiem muszę przyznać. Ale ochronie się chyba nie podobało :) Ja na swoich letnich na tym lodowisku to wogóle się nie trzymałem :( Taka pogoda jak dziś to zimówki, ja się pokrecilem jeszcze na toruńskiej za Tobą bo kontroli trakcji zapomniałem włączyć <lol>