raff napisał(a):Napisz coś więcej o tuningu w swoim aucie. Wersja USA?
Przy okazji mam pytanie czy ktoś wie co tak cały czas cyka pod maska tak jakby cos wypuszczalo powietrze (klima wyłaczona)?
Tak mam wersje USA w automacie, zanim kupilem sugerowalem sie opiniami o CX7 w manual-u , ale w automacie to lekki wół, dlatego musialem cos z tym zrobić. Szukalem u nas jednak tutaj w Soest mieszka brat gostka który od lat ma firmę tuningowa w Polsce. Robiłem wcześniej u niego golfa i tym razem zrobiłem tą Mazdę. Róznica jest po tuningu jest konkretna, od 0 do 130 km/h po tuningu przyspiesza szybciej o 3,7 sekundy, moc miała seryjnie przed tuningiem jedynie 230 KM (podają w papierach 244KM), a teraz ma 276 KM. Automat zmienia znacznie lepiej biegi i ciągnie do znacznie wyższych obrotów, całkiem fajnie mi sie teraz jeździ, powinni tak seryjnie robić te samochody,może że to ameryka to mu brakowało, chociaż ten tuningowiec mówił że przy automatach to normalne że seryjnie jest mniejsza moc. Jak ktos bedzie chciał i powie mi jak to moge pokazać pomiar z hamowni gdzie widać dokładnie wszystko jak było seryjnie i jak po tuningu.