kowalesik napisał(a):W kwestii miejsca na nogi mowisz o 3MPS czy 6MPS? Impreza do 6MPS iloscia miejsca nawet sie nie umywa.
Zgadza się. Impreza jest półkę niżej (wielkościowo) – trzeba ja porównywać z "3".
www.mazdaspeed.pl
kowalesik napisał(a):W kwestii miejsca na nogi mowisz o 3MPS czy 6MPS? Impreza do 6MPS iloscia miejsca nawet sie nie umywa.
radnor napisał(a):buba napisał(a):
2. MPS w swojej cenie nie ma konkurencji w zbliżonej skali auta. Każdy z nas wie, że nie kupuje auta sportowego – to widać po cenie.
A Impreza turbo? Staly naped na 4, osiagi lepsze, 4 drzwi, bagaznik i wyglada zdecydowanie lepiej (mowie o modelu sprzed 2008 oczywiscie:) ). Nowy WRX w salonie jest tanszy od nowego MPSa nawet. Wbrew pozorom auto wcale nie jest spartanskie i nawet dosc wygodne, chociaz nie wiem jak to na typowo polskich dziurach bedzie sie prowadzic, pewnie komfortowi Mazdy jednak nie dorowna.
kowalesik napisał(a):Mazdy niestety sa jakies delikatne i niewiele wiecej ponad fabryke da sie z nich wycisnac (bez szkod czy fury pieniedzy).
misiekwaw napisał(a):Mialem Impreze z 2000 roku i wiem ze jej wnetrze wyglada przy MPSie jak smietnik (i wiem rowniez ze w kolejnych ewolucjach tego nadwozia ani wyglad ani jakosc wnetrza sie nie zmienialy) a biorac pod uwage wersje WRX to w kazdym momencie poza samym odepchnieciem sie z miejsca jest od 3 MPS wolniejsze
radnor napisał(a):Nowy WRX w salonie jest tanszy od nowego MPSa nawet
radnor napisał(a):Mialem okazje prowadzic Impreze wrx i STI, jechalem tez kilka razy jako pasazer w MPSie kolegi z pracy i uwierz – nie ma porownania
kowalesik napisał(a):STi to w ogole inna bajka i do MPS bym jej nie porownywal.
no_fear napisał(a):OT
misiekwaw, gratki za objechanie z rolowanego EK4 B16T Type S
pewnie teraz chłopak spać przez Ciebie nie może
/OT
kowalesik napisał(a):STi to w ogole inna bajka i do MPS bym jej nie porownywal. Prawda jest taka, ze Subaru lepiej znosi modyfikacje i upalanie. Mazdy niestety sa jakies delikatne i niewiele wiecej ponad fabryke da sie z nich wycisnac (bez szkod czy fury pieniedzy).
kowalesik napisał(a):Ja sam, przed Mazda przygladalem sie WRX i niestety, wykonczenie wnetrza mnie odrzucilo. Zarowno 3 i 6 MPS swietnie sprawdzaja sie jako auta codzienne, ktorymi czasami mozna zaszalec (byle nie za mocno, bo urywaja sie dyfry, poduszki silnika i inne polosie) Ot, po prostu szybki kompakt (3MPS) i szybki sedan (6MPS), oba dobrze wyposazone Co mi sie w nich podoba to fakt, ze nie rzucaja sie w oczy a 90% ludzi nie odrozni ich od zwyklej 3 czy 6
radnor napisał(a):Niezbyt wiem co rozumiecie przez "niezbyt trwaly", bo widze tu sporo WRXow ponad 10-letnich i jezdza, znajomy niedawno sprzedal rocznik 1999 z nieco ponad 200tys km przebiegu i problemow z nim nie mial. A nie oszukujmy sie, 200k w takim aucie to jak 600 dla golfa ujezdzanego przez emeryta..
radnor napisał(a):Wykonczenie moze nie powala, ale nie rozumiem porownania do MPS3 – zupelnie nie ta liga, zwlaszcza jesli wziac pod uwage naped. LSD nie zastapi AWD niestety..
kowalesik napisał(a):W upalanych WRXach notorycznie sypia sie silniki i skrzynie. Mysle, ze mowiac "mniej trwale" misiekwaw mial na mysli fakt, ze WRX jest mniej trwaly od STi.
radnor napisał(a):Padajace skrzynie to raczej wynik rownania
4wd + mocny silnik + dupowaty kierowca chcacy ruszyc z piskiem
Nie slyszalem zeby byla to jakas wielka wada WRXow..
SAMOCHODOWY RAJD SZKOLENIOWY połączy w sobie dwa elementy – szkolenie z techniki jazdy i zawody.
Zawodnicy przed startem otrzymają konspekty dotyczące ustawienia, konfiguracji i sposobu jazdy prób szybkościowych. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą sie jak prawidłowo pokonać trasę – gdzie hamować , jak skręcać , w którym momencie dodawać gazu , aby jak najbezpieczniej i najszybciej pokonać trasę.
Drugą częścią szkolenia będzie przejazd zapoznawczy (kilka okrążeń).
Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników konfiguracja ustawień zakrętów w zakresie 60 – 160 km/h. Do przejechania w sumie ponad 20 km szybkościowych.
Jeżeli startujący będą chcieli porównać osiągi swoich samochodów , to po zawodach udostępnimy długą prostą trasę – 240km/h gwarantowane (jeżeli auto da radę) nawet w układzie porównawczym 1/4 mili w wersji tradycyjnej.
WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE:
OC,NW, aktualny przegląd techniczny, gaśnica, apteczka, trójkąt, kaski ochronne dla załogi (motoryzacyjne)
misiekwaw napisał(a):radnor napisał(a):Padajace skrzynie to raczej wynik rownania
4wd + mocny silnik + dupowaty kierowca chcacy ruszyc z piskiem
Nie slyszalem zeby byla to jakas wielka wada WRXow..
to poczytaj wiecej, bo skoro padaja w Stanach i w Polsce to w UK zapewne też. Poza tym nie pada 1ka od ruszania z piskiem a 2ka i 3ka
Ralpheek napisał(a):Cieszę się Habzimierz, ze to taki drobiazg, czułem ze to będzie coś takiego wlasnie. DObrze, ze wyłapałeś wcześnie sprawę, bo do wymiany byłoby zdecydowanie wiecej klocków lego. To była prawa strona, prawda? Najlepiej (szczególnie, ze to pewnie na gwarancji) faktycznie wymienić całą i zapominasz o sprawie. Luz na półosi udarem obciążał to wszystko jednak dosyć mocno..
Faja napisał(a):może jednak różnica serwisów ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości