tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów
khem khem fabrycznie limiter jest na 6700
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:10 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
eempes6 napisał(a):phm nie chce bana
no przecież mowie że jest ok
nie chce bana za ppp
moze mój program ma na to wpływ chociaz krece ją czasem do 6500 ale to bez sensu najlepiej bieg zmienic przy ok niewiele ponad 6000rpm wtedy najefektywniej jedzie... a odcięcia nie soprawdzałem
CZY USTAWIENIE obrotów przy mierzeniu ma wpływ na wynik?
moze mój program ma na to wpływ chociaz krece ją czasem do 6500 ale to bez sensu najlepiej bieg zmienic przy ok niewiele ponad 6000rpm wtedy najefektywniej jedzie... a odcięcia nie soprawdzałem
CZY USTAWIENIE obrotów przy mierzeniu ma wpływ na wynik?
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
jak odbiorę auto bardzo chętnie się sprawdzę – nie wiem tylko czy Fazer wejdzie w te dziecięce ściganki patrząc na jego postawę z tematu o spalaniu
a przed kolejnymi modami na Twoim miejscu podjechał bym na Mineralną/Aleje Jer/Parowcową zmierzyć porządnie auto bo tak będziesz odnosił zmiany do dziwnej hamowni
To jeszcze lepiej – tym bardziej ustawienie obrotów na 6.000 uważam, że na tym wykresie są głupoty...
a przed kolejnymi modami na Twoim miejscu podjechał bym na Mineralną/Aleje Jer/Parowcową zmierzyć porządnie auto bo tak będziesz odnosił zmiany do dziwnej hamowni
misiekwaw napisał(a):khem khem fabrycznie limiter jest na 6700
To jeszcze lepiej – tym bardziej ustawienie obrotów na 6.000 uważam, że na tym wykresie są głupoty...
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
empees6 – pojedz na porządną hamownię to wszystko wyjdzie.
Na zdrowy rozum – jeśli auto kręci się do 6.700 jak misiek nam zaprezentował a Ty na swoim wykresie masz hamownię na odciecie na 6.000 to jak myślisz – wynik jest realny czy z czapki?
Na zdrowy rozum – jeśli auto kręci się do 6.700 jak misiek nam zaprezentował a Ty na swoim wykresie masz hamownię na odciecie na 6.000 to jak myślisz – wynik jest realny czy z czapki?
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
eempes6 napisał(a):napisałem ze cos z cytowaniem mam nie tak albo robie to odwrotnie , tak samo jak nie potrafie wrzucic głupiego wykresu zeby był widoczny itp nie wiem nie znam sie ,nie robie tego dla zabawy
ale to nie jest jakoś specjalnie skomplikowane, może wystarczy robić to wolniej a nie 3 posty na minute
eempes6 napisał(a):<oczy> , tez nie chcialem tworzyc 3 postów
spoko, poprosiłem naszego ulubionego morderatora o wywalenie tych ostatnich postów
ok, jak myslisz czy w Szwajcarii mogli zamontowac jakis dziwny limiter przy pomiarach bo jak ppisalem auto kreci sie wyzej w czasie jazdy,a jesli powinno byc na wykresiee 6700 a jest 6100 to mozna wyciągnąc z tego jakies wnioski oprócz tych wymienianych powyzej?
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):ok, jak myslisz czy w Szwajcarii mogli zamontowac jakis dziwny limiter przy pomiarach bo jak ppisalem auto kreci sie wyzej w czasie jazdy,a jesli powinno byc na wykresiee 6700 a jest 6100 to mozna wyciągnąc z tego jakies wnioski oprócz tych wymienianych powyzej?
jedyne wnioski jakie możesz z tego wyciągnąć to błędna kalibracja hamowni
posprzątane
fazer72 napisał(a):Mam, ale w .pdf i nie wiem jak to wkleić ?
otwierasz pdf --> prt screen --> paint --> ctrl +v --> save as jpg --> http://imageshack.us/ --> wstawiasz obrazek
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości