Witam,
mam taki problem z moja mazda. Jakis czas temu bylem w ASO i wymienilem świece, olej w silniku oraz w skrzyni.
Nastepnego dnia jadac do pracy auto zaczelo mocno szarpac przy dosc mocnym przyspieszaniu, silnik skakał jak głupi.
Pojechalem z powrotem do ASO, i okazało się ze swiece maja za duzy odstep, tak wiec odstep zmniejszyli, zrobilem probna jazde i auto zaczelo smigac. Jednak po paru dniach znow przy przyspieszaniu delkikatnie szarpało, zdecydowanie słabiej niz wczesniej. Poprosilem w ASO aby zamowili mi oryginalne swiece do MPS-a. Po zmianie na oryginalne, niby ladnie przyspiesza ale czuc te leciutkie szarpanie, jak by sie dlawilo.
Drugi problem to stuki dochodzace (chyba ze skrzyni biegów). Wysprzeglajac auto z biegu 3 słychać taki głuchy stuk oraz czuć to troche na aucie. Czasami ten stuk pojawia sie przy zmianie biegi z 2 na 3. Stuki te dotycza tylko biegow 2 i 3.
Czy ktos sie spotkal z takimi problemami?
[6 GG MPS] Szarpanie przy przyspieszaniu / stuki przy zmianie biegów
Strona 1 z 1
mazdafan01 napisał(a):Drugi problem to stuki dochodzace (chyba ze skrzyni biegów). Wysprzeglajac auto z biegu 3 słychać taki głuchy stuk oraz czuć to troche na aucie. Czasami ten stuk pojawia sie przy zmianie biegi z 2 na 3. Stuki te dotycza tylko biegow 2 i 3.
obstawiałbym poduszki
Mam ten sam problem. W najblizszych tygodniach ( w zakeznosci, jak szybko dojdzie paczka zza oceanu) bede zmianial poduszke silnika i te 4 durne podkladki pod skrzynia. Swiece tez Oby pomoglo.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror . Którą poduszkę zamówiłeś. Bo też właśnie mam zamawiać i nie wiem która będzie najbardziej optymalna... ( O jakich podkładach mowa i po co je zmieniać???) i które świece zamówiłeś. podeślij linki jak byś mógł...
- Od: 18 lis 2009, 14:25
- Posty: 26
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Auto: MazdaSpeed3
komplecik : https://www.streetunit.com/ProductDetails.asp?ProductCode=SU30 Stwierdzilem, ze wezme to, co juz sprawdzone na naszych drogach (czyt. Misiek)
Farmerzy zachwalaja te poduszke http://www.protegegarage.com/1260-trz-dog-bone-rear-motor-mount-mazda3-and-mazdaspeed3.html bo jest to jeden odlew, bez laczen. Ale Chlopaki z Kansas uwielbiaja jak im sie tylki trzesa Ja wybralem kompromis pomiedzy sztywnoscia a komfortem. Reszty poduszek nie wymieniam, bo juz jeden byl taki na forum, co zmienil i potem narzekal, ze traktorem jezdzi
Farmerzy zachwalaja te poduszke http://www.protegegarage.com/1260-trz-dog-bone-rear-motor-mount-mazda3-and-mazdaspeed3.html bo jest to jeden odlew, bez laczen. Ale Chlopaki z Kansas uwielbiaja jak im sie tylki trzesa Ja wybralem kompromis pomiedzy sztywnoscia a komfortem. Reszty poduszek nie wymieniam, bo juz jeden byl taki na forum, co zmienil i potem narzekal, ze traktorem jezdzi
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
no ja wam powiem, ze z kazda nieoryginalna poduszka trzesie jak ch** chociaz podobno dopiero wymiana kolejnych (jak u Miśka) daje prawdziwy hartkor
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Tak, ale (znow slyszalem/czytalem), ze trzesa przez pierwzse 1000km. Potem przechodza, zarowno trzechawa, jak i drgania na wolnych obrotach. Sam tego jeszcze nie doznalem, ale zobaczymy jak to bedzie
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
habzimierz napisał(a):no ja wam powiem, ze z kazda nieoryginalna poduszka trzesie jak ch** chociaz podobno dopiero wymiana kolejnych (jak u Miśka) daje prawdziwy hartkor
moim zdaniem to nie prawda, tzn jest odczuwalna zmiana ale pomiędzy lekkimi wibracjami a "trzesie jak ch**" to moim zdaniem jest conajmniej jedna poduszka różnicy
u mnie trzesie jak ch a jestem juz grubo po przejechaniu 1000km, a u Ciebie Michał to pewnie trzęsie jak ch x2
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
habzimierz napisał(a):u mnie trzesie jak ch a jestem juz grubo po przejechaniu 1000km, a u Ciebie Michał to pewnie trzęsie jak ch x2
albo jesteś delikatny jak francuski piesek ( ) albo jakieś hardcore'owe te poduszki załozyłeś ja odkąd się pozbyłem transmission mount na rzecz nowej serii i zostałem z dwoma twardymi i jedną serią uważam że jest niemalże idealnie
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości