[Mazda MPS] Którego tunera wybrać?
Strona 1 z 1
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
widziałem ale dziękuję dziękuję za wsparcie ...na pewno najdroższy(w sumie na programie to h..nie różnica ale za kawałek rurki od h...jak dla mnie ,czytałem tez debaty na forum skąd oprogramowanie mają ciężko rozkminić ,jakby się ktoś zgłosił z programem podobno ktoś ma od 44 , może ktoś był u panów z mapteka
Jeśli chodzi o mastersów to nie mam zaufania za dużo słyszałem ile beemek napsuli... ale sam teraz widze ze bez zrobienia dolotu i ic to program nie ma sensu za bardzo sam....
Niech sie wypowiedzą Ci co przerabiali ten temat!
amen
Jeśli chodzi o mastersów to nie mam zaufania za dużo słyszałem ile beemek napsuli... ale sam teraz widze ze bez zrobienia dolotu i ic to program nie ma sensu za bardzo sam....
Niech sie wypowiedzą Ci co przerabiali ten temat!
amen
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):ale sam teraz widze ze bez zrobienia dolotu i ic to program nie ma sensu za bardzo sam....
Niech sie wypowiedzą Ci co przerabiali ten temat!
sam sobie odpowiedziałeś moim zdaniem robienie programu bez dolotu i intercoolera nie ma większego sensu W moim aucie wyglądało to tak:
pomiar z wydechem i dolotem przy 27 stopniach:
prawie identyczny setup tylko przy 13 stopniach (poprawiłem izolację stożka i dolot pod maskę):
Na tym wykresie faktyczna moc jest gdzies około 290 natomiast zafalowanie doładowania powoduje wartośc maks 299. Oczywiście pomiar kompletnie zagotował dolot i kolejny był już dużo gorszy.
http://www.motoallegro.pl/item110712394 ... turbo.html
misiekwaw warte to uwagi ? przypomina choc troche to co siedzi u Ciebie??
misiekwaw warte to uwagi ? przypomina choc troche to co siedzi u Ciebie??
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
jeszcze jedno pytanie przejrzałem twoją prace i na wydechu dużo nie zyskałeś ale czy efektywność pracy turbo się zmieniło, mniejsza turbodziura itp (umnie w pop.330d juz po programie zrobiony wydech dał dużo efektów na plus szybsza reAKCJA NA GAZ=MNIEJSZA TURBODZIURA)
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
Fujity mam tylko stozek, a dolot krotki czyli SRI a nie
cai. Co do wydechu to moze byc tak jak piszesz
cai. Co do wydechu to moze byc tak jak piszesz
eempes6 nie piszemy dużymi literkami na przyszłość.
People_Hate_Me napisał(a):eempes6 nie piszemy dużymi literkami na przyszłość.
Jesli juz zabrale sie za porzadki – czy moglbys oczyscic tematy z wpisow nic nie wnoszacych do tematu?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
spoko. narazie ogarnąłem tylko ogólnie powtarzanie się tematów ich nazewnictwo itp.
niedługo ruszę z czyszczeniem danych tematów
niedługo ruszę z czyszczeniem danych tematów
eempes6 napisał(a):może ktoś był u panów z mapteka
Osobiście nie. Ale moj dobry kolega byl z Subaru i jest zachwycony.
230 –> 280 KM, i jezeli sie nie myle 320 nm –> 400+ nm.
Wymieniony kompletny wydech + program.
Strojenie "z sercem". pol dnia na drodze.
Do dzisiaj przejechane ponad 10000 km (34000 na liczniku) bezawaryjnie. Tylko przeglad, olej. Pojawil sie maly problem z synchronizatorem, ale to raczej od stylu jazdy, niz samej przerobki.
Poki co nie zamierzam u siebie nic zmieniac, ale na pewno rozwazylbym ich.
Głowix
- Od: 2 lip 2010, 13:38
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość