misiekwaw napisał(a):mina wlocha ktory ogladal MPSa – bezcenna zabki za paliwo zaplacisz master card
Jak ja to Kocham!! heheh możesz dopisać do swojego podpisu
www.mazdaspeed.pl
nesta napisał(a):jak to jest ze producent mowi o minimalnym spalaniu 8.0 na trasie a nikt z was jeszcze tego nie doświadczył
habzimierz napisał(a):Gdy wreszcie TIR, przez którego musiałeś hamować, wróci na swój pas, będziesz mógł wrzucić trójeczkę i gość za Tobą w swoim 4 – 5 litrowym V8 będzie miał problem, żeby Cię dogonić.
misiekwaw napisał(a):musze sie pod tym podpisac obiema lapkami mam za soba perwsza dluzsza trase (1600km) i miedzy innymi przygode autostradowa z BMW M3 E46
najpierw pana przepuscilem, chociaz moj zjazd z lewego pasa byl na tyle dynamiczny, ze zwrocilem jego uwage a pozniej wjechalem za niego. Dwa razy poszedl pelnym ogniem z rolowanego mniej wiecej od 120 i dwa razy na wysokiej 6tce mi w koncu zjezdzal
Maciej Loret napisał(a):Równie dobrze mógł Ci zjechać pan w F-16.
Też z tych samych powodów czyli nie umiał obsługiwać swojego pojazdu, miał mniej umiejętności, miał więcej rozsądku, itd...
Natomiast nie dlatego, że miał pojazd o słabszych osiągach, bo to akurat jest prawie prawda...
baccara14 napisał(a):Mnie nie interesuja takie gierki, po prostu czerpie radosc z tego, co mam obecnie pod maska.
Maciej Loret napisał(a):Równie dobrze mógł Ci zjechać pan w F-16.
Też z tych samych powodów czyli nie umiał obsługiwać swojego pojazdu, miał mniej umiejętności, miał więcej rozsądku, itd...
Natomiast nie dlatego, że miał pojazd o słabszych osiągach, bo to akurat jest prawie prawda...
baccara14 napisał(a):Podpisuje sie pod tym. MPS jest szybki ale kazde audi4 3.0 TDI (240 KM) i BMW 330d nas objedzie jesli tylko zechce. Zgodze sie, ze wiekszosc V6 z pojemnoscia 3 i 3,5 l odpadnie (ale zalezy tez co to za model auta) ale V8 jest zbyt mocny (wykluczajac terenowkii).
misiekwaw napisał(a): chetnie poczytam o osobistych doswiadczeniach z MPSem.
misiekwaw napisał(a):co do dyskusji czy kierowca drugiego auta umial je wykorzystac itd to sa one czysto akademickie i nie prowadza do zadnych konstruktywnych wnioskow
grze.gorz napisał(a):No i znowu zaczęła się dyskusja o niczym...
Faja napisał(a):Ja sie tylko zastanawiam Co Ty Macieju robisz, bo ja jako uczeń kończący gimnazjum mam bardzo mało czasu a Ty dorosły pracujący mężczyzna co chwile sie gdzieś pojawiasz można by przypuszczać ze siedzisz 24 h na forum zeby jak to jest ?
grze.gorz napisał(a):Masz coś konkretnego na myśli? Rozumiem, ze mówimy o podobnym segmencie co MPS?Maciej Loret napisał(a): niełatwo (choć można) znaleźć jeszcze coś mocniejszego i znacznie tańszego...
Maciej Loret napisał(a):Równie dobrze mógł Ci zjechać pan w F-16.
baccara14 napisał(a):Podpisuje sie pod tym. MPS jest szybki ale kazde audi4 3.0 TDI (240 KM) i BMW 330d nas objedzie jesli tylko zechce. Zgodze sie, ze wiekszosc V6 z pojemnoscia 3 i 3,5 l odpadnie (ale zalezy tez co to za model auta) ale V8 jest zbyt mocny (wykluczajac terenowkii)
Mnie nie interesuja takie gierki, po prostu czerpie radosc z tego, co mam obecnie pod maska.
habzimierz napisał(a):nie zgodzę się – żadne audi 3.0 ani 330d nie ma szans, ani do przodu, ani na boki
habzimierz napisał(a):[...]
A co do V8 to wystarczy zrobić sobie małą kalkulację na przykładzie A8, z którym się kiedyś sprawdziłem – nie wiem jaka to była wersja V8, ale przyjmijmy, że 335KM
stosunek masy do mocy dla mazdy to 6,34 kg / KM
w Audi będzie to 5,37 kg / KM
stały napęd w Audi powoduje pewne straty, podobnie jak skrzynia automatyczna
Wszystko to łącznie powoduje, że różnice się zacierają MPS rox!
baccara14 napisał(a):habzimierz napisał(a):nie zgodzę się – żadne audi 3.0 ani 330d nie ma szans, ani do przodu, ani na boki
Nie chce zasmiecac tego forum, ale oba wymienione auta maja zblizone przuspieszenia do 100 (audi nawet 6,1), a ich gigantyczny moment 500 Nm z rolowanego nie daje MPS zadnych szans. I dodam, ze ich masa jest minimalnie mniejsza. I jeszcze jedno: z audiA4 3.0d kolegi spróbowałem i jakos to cienko wyszło... dla MPS. Takie sa fakty.
Jestem bardzo zadowolony z MPS, ale nie dajmy sobie wmówić, ze to auto jest niepokonane i najszybsze.
A tak na marginesie mam nadzieje, ze nowy MPS bedzie mial ze 320 KM i 450 Nm. Juz czekam.
Maciej Loret napisał(a):misiekwaw napisał(a): chetnie poczytam o osobistych doswiadczeniach z MPSem.
Żadnych, podobnie jak z M3...
Wystarczy jednak kilka minut z dostępem do sieci, zaliczenie 4 klas podstawówki i jasnym będzie, że w normalnych warunkach autostradowych M3 E46 jest dla MPS-a niedostępne. I nie zmieni tego duma posiadcza MPS... Natomiast mogą zmienić chęci czy umiejętności..misiekwaw napisał(a):co do dyskusji czy kierowca drugiego auta umial je wykorzystac itd to sa one czysto akademickie i nie prowadza do zadnych konstruktywnych wnioskow
Wystraczy założyć, że dane producentów są z grubsza prawdziwe, a kierowcy potrafią wykorzystywać własności swoich aut.
To wystarczy do twierdzenia, że Maluch może być szybszy od MPSa, a MPS od M3, ale generalnie jest na odwrót...
habzimierz napisał(a):Miarodajna jest tylko i wyłącznie moc – a więc 260KM będzie zawsze szybsze niż 240KM (oczywiście przy założeniu idealnego podobieństwa pozostałych warunków) Oczywiście to w jakich partiach obrotów moment osiąga maksimum jest istotne – np jesli weźmiemy dwa samochody z auto,matem – jeden diesel i jeden benzyna – to b. mozliwe, że do setki przyspieszy szybciej diesel, z tego względu, że szybciej "wkręci się" na właściwy poziom obrotów gwarantujący pełnię mocy... ale za długo by można o tym pisać
misiekwaw napisał(a):swego czasu bylem na torze w Lublinie Octavia TDI (tak, ta z napedem dla traktorow) ze zmienionym zawieszeniem i moca podniesiona do 190KM. przez caly dzien walczylem leb w leb z jednym z dwoch bioracych udzial w tej zabawie M3 E46 i... wygrywalem czy to oznacza ze Octavie TDI sa szybsze od M3? nie, ale w tym konkretnym przypadku tak bylo, z tym ze tego w broszurkach z danymi technicznymi dla internetowych teoretykow prozno szukac
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość