Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez grze.gorz » 17 gru 2008, 14:50

To wiem, ale może da się jakoś z serwisem porozumieć i część prac zrobić bez utraty gwarancji. Ty chyba coś o tym wiesz :).
Pytałem bo tez chętnie bym kilka koni "dochipował".
Faja się kiedyś przechwalał, że jak im się skończy gwarancja to zamontują sobie...(tu następowały niezrozumiałe dla mnie, profesjonalnie brzmiące pojęcia), ich padaka jest najstarsza, może coś już zmajstrował.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 11:14
Posty: 162
Skąd: Warszawa
Auto: szybkie sześć

Postprzez DISItune » 17 gru 2008, 14:57

ja nic nie wiem <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 17 gru 2008, 15:21

z serwisami na rozne male rzeczy sie mozna dogadac. Ale jak juz chcesz wstawic wieksze turbo czy jakis boost controler czy cokolwiek innego co ewidentnie moze miec wplyw na trwalosc to nie sadze zeby chcieli ryzykowac... A propos chipow to amerykanski unichip jest o tyle dpobry ze -wg info na streetunit – nie zostawia po sobie sladu w ecu. Z koeli wydech mozesz sobie zamontowac legalnie (warunek jest taki aby mial homologacje eu http://www.rpmotorsport.pl/auta/newsdes ... desk_id=65), np magnaflow z oferty rpm http://www.rpmotorsport.pl/auta/mazda_6 ... -8466.html

Ja w nowym roku planuje zrobic 3 rzeczy – wydech, bov i unichip. Potem zobaczymy :] Na pewno w nastepnej kolejnosci warto by bylo zajac sie sprzeglem, potem gt3071r, IC, moze dolot, z tego wszystkiego powinno spokojnie wyjsc ze 300 na kolach :)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez DISItune » 17 gru 2008, 15:43

habzimierz napisał(a):Z koeli wydech mozesz sobie zamontowac legalnie (warunek jest taki aby mial homologacje eu http://www.rpmotorsport.pl/auta/newsdes ... desk_id=65), np magnaflow z oferty rpm http://www.rpmotorsport.pl/auta/mazda_6 ... -8466.html


Nie łudź się hahaha

Na pytanie o montaz wydechu w czasie trwanie gwarancji dostałem takie odpowiedzi (w kolejności chronologicznej):

Auto2000 napisał(a):Proszę zwrócić się z tym pytaniem do Dyrektora Obsługi Posprzedażnej p.Marka Siennickiego msiennicki@mazdaeur.com Pozdrawiam Auto 2000 Paweł Sójka


zapytany zgodnie z porada p. Marek Siennicki nie był tak miły żeby mi odpowiedzieć, ale odpowiedział ASO Bołtowicz a oni mi przekazali

AZAuto napisał(a):Witam. Tłumiki tylne sa częścią układu kontroli emisji spalin, producent zabrania ich wymiany na nieoryginalne w czasie gwarancji. Pozdrawiam. Witold Szlasa.


Bołtowicz napisał(a):Szanowony Panie

Stanowisko Mazdy jest jednoznaczne :
gwarancja działa normalnie tylko w przypadku montażu akcesoriów Mazda , jeżeli Klient zamontuje inną część (nieoryginalną) i z powodu tej części nastąpi jakakolwiek awaria – gwarancja tego nie obejmuje .
przykład – uszkodzenie turbosprężarki spowodowane nieprawidłowym ciśnieniem spalin w wydechu , uszkodzenia podwozia spowodowane obijaniem tłumika , itp...


Dariusz Głodkowski
Mazda Serwis


Bołtowicz przesyła odpowiedź Mazda Motor Poland napisał(a):Przesyłam Panu odpowiedź na Pańskie zapytanie otrzymaną z Mazda Motor Poland : " Na rynku amerykańskim Mazdaspeed zajmuje się przeróbkami samochodów
Mazda, ale ten rynek nas nie dotyczy.

W warunkach gwarancyjnych jest zapisane, na jakich rynkach obowiązuje
gwarancja europejska, rynku amerykańskiego gwarancja ta nie obejmuje, czyli
samochody i części przywiezione ze Stanów nie są objęte w Polsce ani w
Europie gwarancją.

Producent w warunkach gwarancji, które przy kupnie auta Klient przyjął do
wiadomości, napisał , że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z
niewłaściwego użytkowania samochodu Mazda, takiego jak:
– przejeżdżanie przez krawężniki, przeciążenia, udział w wyścigach lub
rajdach samochodowych (właściwe użytkowanie jest opisane w Instrukcji
Obsługi);
– przeróbki, modyfikacje, itp.;
– uszkodzenia lub korozja związane z naprawami lub instalacją części
zamiennych, które dokonywane były przez osobę inną niż Autoryzowany
Dealer/Autoryzowana Stacja Obsługi Mazda;
– części zamienne lub akcesoria niezgodne ze specyfikacją Mazdy.

Dodatkowo Mazda przypomina, że dokonywanie technicznych przeróbek
oryginalnego stanu samochodu Mazda może w znaczący sposób wpływać na jego
bezpieczeństwo. Jako przeróbki techniczne rozumie się stosowanie nie tylko
innych niż zalecane przez Mazdę części zamiennych, ale również akcesoriów,
urządzeń i elementów mocujących, włącznie z obręczami kół i oponami.

Oryginalne Części Mazdy i Oryginalne Akcesoria Mazdy zostały zaprojektowane
specjalnie do samochodów Mazda. Są one przeznaczone wyłącznie do samochodów
Mazda.

Ponadto Mazda zastrzega w warunkach gwarancji, że jeśli części i akcesoria
nie posiadają stosownego zaświadczenia Mazdy, oznacza to, że nie zostały
sprawdzone i zatwierdzone przez Mazdę. Pomimo ciągłego monitorowania rynku
Mazda nie może zagwarantować, że takie wyroby nadają się do zastosowania. W
związku z tym Mazda nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za
uszkodzenia spowodowane użyciem takich wyrobów. "


Dobrze, że nie odbierają gwarancji na podgrzewanie foteli za montaz wydechu <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 17 gru 2008, 15:47

jeszcze jedno

habzimierz napisał(a):Ja w nowym roku planuje zrobic 3 rzeczy – wydech, bov i unichip.


upewnij się, że działa w europejskiej wersji, cobb access port nie działa a jak szukałem informacji o unichipie to tez podawali "mazdaspeed only"
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 17 gru 2008, 16:25

misiekwaw napisał(a):Dobrze, że nie odbierają gwarancji na podgrzewanie foteli za montaz wydechu <zeby>


powinni, bo jak bedziesz mial w tym wydechu dziure, to Ci d*** przypiecze konkretnie :D

W serwisach moga sobie mowic co chca – prawo jest prawem a z uokikiem nikt nie lubi sie meczyc. Jak masz czesc homologowana i dedykowana do Twojego samochodu to NIE MOGA zabrac gwarancji. A strasza jej utrata bo 1. wstawianie niemazdowskich czesci jest wbrew ich polityce 2. Pewnie sami nie znaja tych przepisow :)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez DISItune » 17 gru 2008, 16:33

ja Cię tylko informuję co się dowiedziałem ;)

wydaje mi się, że wydechy o których rozmawiamy nie mogą być traktowane jako zamienniki części seryjnych w myśl przepisów które masz na myśli bo mają inną średnicę niż seryjna. To że są homologowane do konkretnego modelu to bardzo dobrze, po ich zamontowaniu wciąż masz prawo poruszać się swoim samochodem gdzie Ci się zywnie podoba, natomiast nie są to stricte części zamienne.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 17 gru 2008, 16:53

a to rzeczywiscie ciekawy punkt widzenia, to nawet ma sens! ;)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 17 gru 2008, 17:49

Eeeee habzimierz leszczysz strasznie
Dawaj "na grubo" od razu

Obrazek

A nie się będziesz bawił w jakieś wydechi, doloty, odloty, końputery i inne popierdółki :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 17 gru 2008, 18:22

daj mu dobry przykład :P
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 17 gru 2008, 19:35

Ale mnie kuni wystarczy ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 17 gru 2008, 20:22

do jeżdżenia po Kondratowicza to i połowa starczy :P
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 17 gru 2008, 20:35

o Szpieg z Krainy Deszczowców
a Ty w rajdach startujesz, że Ci mocy brak ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 17 gru 2008, 21:32

pewnie, zupelnie jak my wszyscy :)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez buba » 18 gru 2008, 00:30

Chłopy,
No dobra, nie było mnie na forumnie ze trzy miechy i nie mam głowy śledzić.
A że nie interesują mnie wojny z różnymi fiutami więc może trochę konkretów i prośby o wymianę doiświadczeń – do tego chyba to forum jest, do jasnej cholery !
Szybkie uwagi i takie różne pieprzenia zgreda:
1. Zrobiłem przegląd 60 tys i nic, ale . . . Mój przyjaciel z firmy ma 6-tkę 1,8 i po przeglądzie stracił olej tak, że dopiero na postoju wypadł mu korek !!!! Co się okazuje te fiuty z Puławskiej nie dokręciły korka oleju. Mieliśmy tyle nieprawdopodobnego farta, że olej się lał ale korek wypadł dopiero na postoju (leżał sobie na plastiku osłony). Normalnie jajca jak u szwagra na imieninach! Potulnie wymienili olej, filtera i zwrócą koszty naprawy odbytej w krzakach.
2. Czy jest ktoś naiwny, kto ma chipowaną 6 MPS z Wrocka – generalnie z Niemiec. Szukam jakiejś wiedzy (konkretnej) na ten temat – może ktoś pamięta moje przygody z tym gównem i pieprzonym szwabskim dealerem.
3. Szukam ponadto konkretnych namiarów na tuning osiągów typu wlot-wylot do silnika, sprawdzone, czy ktoś się tym u Nas zajmuje – konkretnie?
4. Zanabyłem w drodze kupna gumy Yokohama 215/40 R18 do tych felg które są fabryczne. Nie kupujcie felg 17-tek Mazdy niby do MPS-a (zalecane na zimę, są w katalogu oznaczone jako do MPS-a !!!) !!. Właśnie odsprzedałem takie razem z gumami. Znowu fachowcy z Puławskiej. Felga miękka jak badziewie. Po 3 prostowaniach zdecydowałem się na złom i kupno Yokohamy i zmianę na oryginalnych felgach.
Czy ktoś ma doświadczenia z używania, bo dzisiaj przy ostrym starcie puściły na bruku i na asfalcie.
Na Dunlopach, tych 17tkach które spuściłem to się nie zdarzyło ! Na letnich Brydżach przez półtora roku nigdy – nawet w ulewnym deszczu (no prawie)!
5. W ogóle jak was czytam – to jako zgrzybiały zgred czuję się bardzo swojsko – opinie: to auto lepsze tam ktoś coś powiedział, tu coś stuka – to jakby zebranie w domu starców
Młodzieży i inni starcy serca i jajca w górę !!! Jesteście posiadaczami aut unikalnych, po prostu [tiiit], które gonią kota większości wyrobów na drodze przy pełmej nieświadomości pacjenta !! Dziś golf GTI (chyba sprzeda brykę i kupi coś używanego).
Macie wyższe ambicje, myślicie że to dupowóz – macie częściowo rację !
No nie jest to ścigacz – nie ta cena. Oby za ileś lat było was stać na GT-R-a – wszystkim życzę. Ja zrobiłem przedpłatę. Zobaczymy jak będzie przy wykupie.
Pozdrawiam wszystkich i czekam na konstruktywne informacje.
buba
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lut 2008, 22:36
Posty: 14
Skąd: W-wa
Auto: miało być: 6MPS 301KM 460Nm

Postprzez raff » 18 gru 2008, 14:49

Wtam,
poniżej link do wykresu mazdaspeed6 przed i po montażu wydechu Magnaflow.
http://mtrading.pl/dyno/mps6_magnaflow_small.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2008, 21:35
Posty: 65
Skąd: Kraków
Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior

Postprzez DISItune » 18 gru 2008, 14:57

ja się nie odzywam <zeby>


ale fajna różnica w stratach mocy jak na to samo auto... różne rejestracje to też pikuś :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez raff » 18 gru 2008, 15:56

Link traktuję jako "ciekawostkę przyrodniczą" :P , nie przeczę, że byc może coś było kombinowane przez osoby bezpośrednio zainteresowane.
Auto prawdopodobnie było opisane w majowym GT tuning.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2008, 21:35
Posty: 65
Skąd: Kraków
Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior

Postprzez Adaś » 18 gru 2008, 20:28

buba napisał(a):nie było mnie na forumnie ze trzy miechy

buba napisał(a):fiutami

lol 3 miesiące Cię nie było i od razu na bana zapracowałeś :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez DISItune » 18 gru 2008, 21:01

bez przesady, nazwał sprawę po imieniu <faja>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed