Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)
PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:07.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:07.
Powód: OT

Postprzez DISItune » 23 lip 2010, 18:17

kristofc napisał(a):Zapomniałes dodac koleżko śniegowy ze ta część kosztuje 100$ plus 50$ wysyłka <rotfl>
ja sie nie skuszę raczej <lol> i strasznie mi z tego powodu wszystko jedno <rotfl>



No to niezla przebitka :| <glupek2> <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:07.
Powód: OT

Postprzez Makave » 26 lip 2010, 19:53

W koncu popadalo i zrobilo sie chlodniej, przy tych 30C naprawde nie jest rozowo i z auta sie robi lekki mul :( Fazer doszedl do Ciebie ten TMIC? Poprawilo sie cosik ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:07.
Powód: OT

Postprzez fazer72 » 26 lip 2010, 22:14

A doszedł i nawet zamontowałem. Przy 35C na zewnątrz jak sprężarka zaczyna ładować BAT spada do jakichś 17-20C. Natomiast jak się postoi w korku to TMIC nagrzewa się do ca 45-50C (czyli standard), ale szybciej się schładza jak da się ognia.
Co jest ciekawe to to, że teraz ładnie trzyma ciśnienie doładowania na poziomie 1,1-1,2 bar od ca 3500 do 6000 rpm, a "spiki" są do 1,4 – 1,5 bar.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 27 lip 2010, 01:12

Niezle. SU, ETC, czy ... AutoExe? Nie miales problemu ze spasowaniem?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 27 lip 2010, 08:34

ETS
Problemy ze spasowaniem zawsze są (mniejsze lub większe) :)
Wczoraj zerknąłem jeszcze na logi i znalazłem BAT 6C przy zewnętrznej ca 25C i IAT ca 30C :D

Mały update:
temp. zewn. 18 stC, IAT 44 stC, BAT 43 stC
dynamiczny start spod świateł (bez szaleństw) 1-2 bieg, IAT 44-39 stC, BAT 43-20 stC, ciśnienie doładowania do 1,0 bar
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez Makave » 28 lip 2010, 12:42

No i git czyli jak ktos nie chce sie grzebac w wymiane FMIC to warto. Trzeba tylko znalezc to cus w okazyjnej cenie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:08.
Powód: OT

Postprzez Makave » 28 lip 2010, 15:48

Hahaha najpierw to musze poszukac wolnej gotowki, takze nigdzie mi sie nie spieszy :D, ogolnie cos zaczne dlubac w aucie pewnie dopiero na wiosne przyszlego roku, na razie mi sie nie chce :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:08.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:08.
Powód: OT

Postprzez FeniX » 29 lip 2010, 23:49

ja mam IC CP-E ale jakiej masakrycznej różnicy w mocy nie czuje. No i dolot stożkowy cholera bo przez FMIC sie seryjna pucha nie mieści :( Dlatego CAI musiało być założone na "siłe"
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez fazer72 » 30 lip 2010, 09:01

Dlaczego "na siłę" ? Nie lubisz CAI ? Wydaje mnie się, że seryjna puszka jest bardzo restrykcyjna (tylko jedna mała szparka jako wlot powietrza).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 30 lip 2010, 10:05

FeniX napisał(a):Tia dzisiaj dotarla do mnie strasznie tuningowa czesc – uchwyt na telef


Masz jakos Bloetooth zamontowany? Jesli tak, to jaki modul, gdzie i za ile. Trzy standartowe pytania ;)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez Makave » 30 lip 2010, 11:15

Ano chce zamontowac sobie CK-100 nokiowe:
http://allegro.pl/item1150947062_zestaw ... ratis.html

Do tego dochodzi modul za 150 zl do tego zeby toto podlaczyc do tych glosnikow BOSE. Jak rozmawialem z ta firma z allegro to mi powiedzieli ze robili juz ze 2 MPSy i nie bylo problemow. Oczywiscie wolalbym wydac troszku mniej wiec sie jeszcze zastanowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:09.
Powód: OT

Postprzez FeniX » 31 lip 2010, 10:14

fazer72 napisał(a):Dlaczego "na siłę" ? Nie lubisz CAI ? Wydaje mnie się, że seryjna puszka jest bardzo restrykcyjna (tylko jedna mała szparka jako wlot powietrza).


W starem speedzie zamiast przyrostu mocy byla strata. Auto po prostu nie jechalo a pozatym strasznie brudzilo filtr w nadkolu pomimo jego zatkania przez co pare razy polknela wody. Uwazam ze wszelkeigo rodzaju stozki to zbedny bajer i przyrosty po ich zalozeniu albo sa w granicach 0,5% albo wrecz pogarszaja osiagi. seryjna pucha jest obudowana plastikiem z kazdej strony przez co sie tak nie nagrzewa powietrze w srodku. a aluminiowa rura zaraz goraca. Niestety po zalozeniu FMIC CP-E seryjna pucha sie juz nie zmiescila. Na szczescie znajomy mi obudowal teraz nadkole z kazdej strony i mimo ostatnich deszczy filterek byl suchuski :)(zwykly szmaciany AEM) Natomiast podtrzymuje teze ze kozysci z tego nie ma zadnych. Nie bylo badane na chamowni ale czuje po aucie.. Jedyne co fajne to ten sssyk jak wbijasz pedal w podloge <czarodziej>
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed