Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez Jaksa » 9 lut 2009, 20:35

Globy napisał(a): gdyby kogoś interesował zakup MPS'a, ta sztuka jest po powodzi:
Mielismy tę madzie na podnosniku , znajomy klient przymierzał sie do zakupu , miał kupowac mojego ale za długo myslal :) Mogę dodac od siebie ze nie miała takiego kopa jak wszystkie MPS'y.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez JanekCX7 » 9 lut 2009, 23:31

raff napisał(a):Napisz coś więcej o tuningu w swoim aucie. Wersja USA?


Przy okazji mam pytanie czy ktoś wie co tak cały czas cyka pod maska tak jakby cos wypuszczalo powietrze (klima wyłaczona)?

Tak mam wersje USA w automacie, zanim kupilem sugerowalem sie opiniami o CX7 w manual-u , ale w automacie to lekki wół, dlatego musialem cos z tym zrobić. Szukalem u nas jednak tutaj w Soest mieszka brat gostka który od lat ma firmę tuningowa w Polsce. Robiłem wcześniej u niego golfa i tym razem zrobiłem tą Mazdę. Róznica jest po tuningu jest konkretna, od 0 do 130 km/h po tuningu przyspiesza szybciej o 3,7 sekundy, moc miała seryjnie przed tuningiem jedynie 230 KM (podają w papierach 244KM), a teraz ma 276 KM. Automat zmienia znacznie lepiej biegi i ciągnie do znacznie wyższych obrotów, całkiem fajnie mi sie teraz jeździ, powinni tak seryjnie robić te samochody,może że to ameryka to mu brakowało, chociaż ten tuningowiec mówił że przy automatach to normalne że seryjnie jest mniejsza moc. Jak ktos bedzie chciał i powie mi jak to moge pokazać pomiar z hamowni gdzie widać dokładnie wszystko jak było seryjnie i jak po tuningu.
Początkujący
 
Od: 9 lut 2009, 00:10
Posty: 5
Skąd: Soest
Auto: Mazda CX 7 DISI Turbo automat

Postprzez habzimierz » 11 lut 2009, 12:34

jak to jest z tym napedem u was? U mnie przy zmianie biegu zawsze (zawsze w przypadku mocniejszego przyspieszania) uplywa jakies 0,5 – 1s zanim 'chwyci'. Nie wiem z czego to wynika. Kiedys myslalem ze to kwestia turbo laga ale teraz coraz bardziej sklaniam sie w strone napedu. Tak jak by sie na moment rozlaczal. Pamietam, ze kiedys rozmawiajac z Grzegorzem stwierdzil, ze u niego jest podobnie? A reszta?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Jaksa » 11 lut 2009, 12:38

U mnie było tak samo.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez raff » 11 lut 2009, 13:13

Spróbuj zmienic bieg bez odpuszczania gazu (but cały czas w podłodze), u mnie przy takiej zmianie nie ma opóźnienia <diabełek>. Wydaje mi się, że jest to kwestia turbiny, Ale raczej tak nie jeżdzę <lol> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2008, 21:35
Posty: 65
Skąd: Kraków
Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior

Postprzez fazer72 » 11 lut 2009, 14:15

MPS nie jest Full Time AWD, więc zanim elektronika i mechanika zaskoczy chwilka mija ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 11 lut 2009, 14:41

no wlasnie jest, jacys kolesie ostatnio nawet na TyTubo udowniali ze nawte przy relaxmegalanskruzingu tyl ciagle smiga. Podobnie jak w nowym haldexie. Z kolei w oficjalnych materialach mazdy mozna wyczytac ze tyl sie rozlacza tylko po zaciagnieciu recznego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 11 lut 2009, 15:39

Dobra jest, ale nie cały czas 50/50. Skoro może przekazywać od 0 do 50 na tył to jakoś to sobie reguluje (3 tryby pracy) i pewnie czuć załączanie sprzęgła ..... oj marudzisz :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 11 lut 2009, 15:59

bo on marudny z natury jest <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 11 lut 2009, 16:15

misiek, jak bedziewsz tak pisal to juz nigdy nie dam Ci sie wyprzedzic :D
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez DISItune » 11 lut 2009, 16:17

3mam Cie za słowo <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 11 lut 2009, 18:09

U mnie przy zmianie biegu zawsze (zawsze w przypadku mocniejszego przyspieszania) uplywa jakies 0,5 – 1s zanim 'chwyci'.


aaaaa załapałem :D to nie wina napędu czy turbo tylko przepustnicy, a dokładniej "ride by wire" czyli braku bezpośredniego połączenia przepustnica-pedał .... upływa moment (czyli 1/2 chwili) zanim zaskoczy
lekarstwem na to jest sprintbooster (ale to takie rozwiązanie zastępcze) albo full control flash (jedyne 464$ + wysyłka kompa) ... choice is yours jak mawiają za wielko wodo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez belu » 17 lut 2009, 09:59

Witam wszystkich
Czy może zna ktoś to auto?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7116479
Chyba zwariowałem ale jak się poczyta co piszecie...
pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2009, 13:58
Posty: 55
Skąd: Warszawa/Puławy
Auto: volvo ;)

Postprzez kowis » 17 lut 2009, 13:18

Witam
Ja mam czarną niunę na blachach WGM pozdrawiam
kowis
 

Postprzez pcefun » 17 lut 2009, 17:32

Kupiłem ładne felgi od 6 MPS i czy ktoś mógłby napisać w jakim rozmiarze opony założyć? Chodzi oczywiście o letnie :)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2007, 19:21
Posty: 40
Skąd: Gryfino
Auto: Mazda 6 2.3 `04

Postprzez Faja » 17 lut 2009, 17:35

215/45 seryjnie tak to wychodziło.
Albo 225/40 :)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez pcefun » 17 lut 2009, 18:07

Dzięki serdeczne. Widzę, że nie ma zbyt dużego wyboru w rozmiarze 215/45. Mogę jeszcze podpytać jakiej firmy opony zakładacie na nowy sezon? Jakieś zmiany w porównaniu z poprzednim?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2007, 19:21
Posty: 40
Skąd: Gryfino
Auto: Mazda 6 2.3 `04

Postprzez Faja » 17 lut 2009, 18:25

pcefun napisał(a):Jakieś zmiany w porównaniu z poprzednim

Na pewno nie Pirelli.
Wracamy do Bridgestone-ow, może najnowsze Potenzy :D?
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Jaksa » 17 lut 2009, 23:07

Panowie , moze jest ktos zainteresowany ładnymi felami do MPS , za szybko kupiłem a teraz do GH mam 2 komplety kol 17 -tek .... fotki przesle na maila....reszta info na PW. Najlepiej odbiór osobisty do wysyłki nie jestem przygotowany ( sorki za OT ) Pozdrawiam MPS-owców.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez rrr » 18 lut 2009, 23:02

Pozdr dla habzimierza co dziś kręcil piruety. Efektowne te jazdy bokiem muszę przyznać. Ale ochronie się chyba nie podobało :) Ja na swoich letnich na tym lodowisku to wogóle się nie trzymałem :( Taka pogoda jak dziś to zimówki, ja się pokrecilem jeszcze na toruńskiej za Tobą bo kontroli trakcji zapomniałem włączyć <lol>
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 20:08
Posty: 68
Auto: 6MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed