Strona 53 z 130

PostNapisane: 29 gru 2008, 23:21
przez DISItune
Mazda 3 MPS 6.3
Honda Civic 6.6

mam wrazenie ze wzieli dane techniczne :|

MPS w tescie hamulcow 37m, najlepiej z testowanych aut <spoko>

widocznie oglądałeś inny program <zeby> ;)

HOTHATCH Shoot Out: Cooper S WORKS vs Civic TYPE R vs Clio 197 CUP napisał(a):Even on our test track, where we were able to use the VTEC revs all the time, the Civic was the slowest of our trio, clocking 7.1 seconds for the sprint from 0-60mph

PostNapisane: 30 gru 2008, 08:06
przez Pyton162
pomylilem troszke dane z przyspieszeń, co do hebli sie zgadza ze sporo na korzyść mazdy tak samo jak czas okrazenia testowego , przed tem napisałem ze 2s a t3 2s to honda traci do najlepszego czasu do mazdy tracila honda prawie 0,5 s to i tak sporo
Co nie zmienia faktu ze jezeli honda ma te 6,6 s do 100 to i tak nalezy sie uznanie za taki rezultat z silnia N/A gdzie ma prawie o polowe mniej NM od mazdy

PostNapisane: 30 gru 2008, 10:52
przez DISItune
Pyton162 napisał(a):pomylilem troszke dane z przyspieszeń, co do hebli sie zgadza ze sporo na korzyść mazdy tak samo jak czas okrazenia testowego , przed tem napisałem ze 2s a t3 2s to honda traci do najlepszego czasu do mazdy tracila honda prawie 0,5 s to i tak sporo
Co nie zmienia faktu ze jezeli honda ma te 6,6 s do 100 to i tak nalezy sie uznanie za taki rezultat z silnia N/A gdzie ma prawie o polowe mniej NM od mazdy


znalazłem test którego szukałem :)

http://www.youtube.com/watch?v=6xIdqpu7iPw

1:50; 3:45; 4:00 filmu hałas :| gość musi krzyczeć, żeby go było słychać :|
2:30 zawiecha – fragment dobrze oddaje to jak to auto trzesie :|



3:10 hahaha

PostNapisane: 30 gru 2008, 11:03
przez Pyton162
<lol>

PostNapisane: 30 gru 2008, 12:04
przez pinky
onufry napisał(a):Jaki jest koszt takiego unichipa i czy ktos w Polsce zakladal takie rzeczy??


W polsce Majertech, a w usa np tutaj są: Street Unit

PostNapisane: 30 gru 2008, 23:17
przez Malinakra
Dashawk u mnie do setki zmierzyl 5,4 s a jechalem z kumplem wiec sam przypuszczam urwalbym jeszcze troche. A podobno MPS 3 jest szybszy. To skad 6,3? Misiek mierzyles u siebie?

PostNapisane: 30 gru 2008, 23:23
przez DISItune
3ką jest naprawdę ciężko dobrze ruszyć, mi przy udanym starcie wychodzi około 6 do 60mph, ale ja nie mam Dashawka tylko kijowego gtecha <zeby>

PostNapisane: 31 gru 2008, 00:42
przez Faja
Malinakra napisał(a):A podobno MPS 3 jest szybszy

6MPS nie ma szans na prostej z 3MPS.
Podobno 3-jka jest tez szybsza na zakrętach, a nasz 6MPS jest cholernie lepki, zastanawiam się jak to jest z ta 3MPS.

PostNapisane: 31 gru 2008, 00:58
przez habzimierz
Misiek mnie zawsze doganial mniej wiecej chwile po zapieciu trojki :)

PostNapisane: 31 gru 2008, 05:42
przez Faja
habzimierz napisał(a):po zapieciu trojki

hahaha hahaha <lol>

PostNapisane: 31 gru 2008, 08:51
przez rrr
już nawet na allegro mozna kupić 400KM w mps <lol>
http://allegro.pl/item510042418_mazda_3 ... ningu.html

PostNapisane: 31 gru 2008, 09:35
przez DISItune
Faja napisał(a):
habzimierz napisał(a):po zapieciu trojki

hahaha hahaha <lol>


czy możesz mnie oświecić co Cię tak rozbawiło <oczy>

PostNapisane: 31 gru 2008, 09:36
przez DISItune
rrr napisał(a):już nawet na allegro mozna kupić 400KM w mps <lol>
http://allegro.pl/item510042418_mazda_3 ... ningu.html



wrzucałem do "Kupuję Mazdę" – moim zdaniem to nie jest MPS tylko uturbione w "garażu" 2.3

PostNapisane: 31 gru 2008, 09:49
przez kowalesik
misiekwaw napisał(a):wrzucałem do "Kupuję Mazdę" – moim zdaniem to nie jest MPS tylko uturbione w "garażu" 2.3

I masz rację :) W 2006 nie było w Stanach Mazdaspeed3, pierwsze jakie wyszły to były 2007 Mazdaspeed3. Zresztą przód jak z klasycznej 3, przecież 3MPS/Mazdaspeed3 ma inna maskę i zderzak. Nie ma w ogóle zdjęć tyłu ani wnętrza (inne siedzenia przednie). Klima jest ręczna, a w Mazdaspeed3 były tylko auto (o ile mnie pamięć nie myli). Drążek zmiany biegów jak w zwykłej 3, w dodatku oznaczone 5 biegów plus wsteczny, a przecież w MPS/Mazdaspeed siedzą skrzynie 6-biegowe :)

PostNapisane: 31 gru 2008, 09:54
przez DISItune
kowalesik napisał(a):
misiekwaw napisał(a):wrzucałem do "Kupuję Mazdę" – moim zdaniem to nie jest MPS tylko uturbione w "garażu" 2.3

I masz rację :) W 2006 nie było w Stanach Mazdaspeed3, pierwsze jakie wyszły to były 2007 Mazdaspeed3. Zresztą przód jak z klasycznej 3, przecież 3MPS/Mazdaspeed3 ma inna maskę i zderzak. Nie ma w ogóle zdjęć tyłu ani wnętrza (inne siedzenia przednie). Klima jest ręczna, a w Mazdaspeed3 były tylko auto (o ile mnie pamięć nie myli). Drążek zmiany biegów jak w zwykłej 3, w dodatku oznaczone 5 biegów plus wsteczny, a przecież w MPS/Mazdaspeed siedzą skrzynie 6-biegowe :)


to by się nawet zgadzało z moimi obserwacjami <lol> ;)

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 67#1199967

PostNapisane: 3 sty 2009, 15:56
przez raff
Spadło trochę śniegu więc postanowłem sprawdzic prowadzenie na śliskiej nawierzchni, a, że niedaleko mam pas startowy po starym lotnisku wiec sie tam udałem. Jadę sobie boczkami (60-70 km/h) najpierw z dsc, potem bez- przejechałem ok 800 m. i mysle, że warto by było sprawdzic jak się tym kręci bączki zrobiłem jednego (ok 20s ) wracam z powrotem (też poslizgiem bocznym) i nagle do auta zaczyna ładowac mi niebieskim dymem, który czuc ja przypalony olej, myśle sobie co k... jest grane ! Zatrzymałem się – zaczęła świecic kontrolka ciśnienia oleju, włączam jedynkę próbuję zjechac na pobocze, a auto jedzie do tyłu!, myśle może wrzuciłem wsteczny, jeszcze jedna próba – to samo! Wrzucam wsteczny....jedzie do przodu..... zjechałem wyłączyłem silnik, zaglądam pod maskę – praktycznie zero dymu wycieków oleju nie widzę, wszystko władowało do środka. Po kilku minutach uruchamiam silnik włączam 1 – wszystko OK, auto jedzie normalnie, z wyjatkiem tego, że cały czas świeci check engine. Czyżby zagotwał olej w intercoolerze? Zaznaczam, że cała "zabawa" trwała nie więcej jak maks. 4-5 minut, bez nadmiernego kręcenia silnika (ok 3-4 tys), może przy bączku było ok 5-6 tys. W poniedziałek udaję się do ASO (auto jest na gwarancji) i w związku z tym pytanie – czy mówic całą prawdę czy nie, żeby nie stwierdzili, że samochód był ekspoloatowany w niewłasciwy sposób. A tak w ogóle Ktoś ma jakiś pomysł co się mogło stac szczególnie te biegi – szok! <glupek2> .

PostNapisane: 3 sty 2009, 16:18
przez DISItune
jedna uwaga – intercooler to chlodnica powietrza wiec napewno nie zagotowales w niej oleju <oczy>

jeśli powiesz prawdę imho kłopoty z ewentualnym uznaniem naprawy (jesli bedzie konieczna) na gwarancji murowane :|
chyba ze masz wyjatkowo dobre uklady z serwisem <oczy>

PostNapisane: 3 sty 2009, 16:32
przez xXx
Ciekawa sytuacja, coś się musiało poprzestawiać w napędzie...

PostNapisane: 3 sty 2009, 17:01
przez Maciej Loret
raff napisał(a):W poniedziałek udaję się do ASO (auto jest na gwarancji) i w związku z tym pytanie – czy mówic całą prawdę czy nie, żeby nie stwierdzili, że samochód był ekspoloatowany w niewłasciwy sposób.


A cóż takiego niewłaściwego było w tej "eksploatacji"?
Książeczkę gwarancyjną i instrukcję obsługi posiadasz? Czytałeś? Któryś punkt złamałeś? Może zakaz jazdy ze świecącą się kontrolką?

PostNapisane: 3 sty 2009, 17:12
przez raff
Nie podlega gwarancji "Uszkodzenie wynikłe z niewłaściwego użytkowania samochodu Mazda, takiego jak przejeżdżanie przez krawężniki, przeciążenia, udział w wyścigach lub rajdach samochodowych" Taką odpowiedź dostałem od oficjalnego przedsytawiciela Mazdy. Wszystko zalezy od interpretacji ASO. Mogliby się przyczepic do "przeciążeń".