Na opisy w ogłoszeniach to nawet czasu szkoda żeby czytać te bajki. MPS to szczególny samochód i przed zakupem koniecznie trzeba go sprawdzić na warsztacie.
1. Przy oględzinach ma być odpalony na zimnym silniku
! a nie przyjeżdżasz a gostek kit wstawia że właśnie z myjni przyjechał.
2. Sprawdzamy kompresje na cylindrach
3. Sprzęgło bo tu jest dwumasa.
4. Turbinę czy nie dymi i nie ma wycieków.
5. Kochana rdza szczególnie tył podwozia.
I inne standardowe rzeczy jak przy kupnie samochodu, stan płynów, lakieru karoserii itp.
No i
seryjny MPS to trochę dramat lepiej poszukać jakiegoś klubowego po modach
Niestety w ogłoszeniach robią ludziom sieczkę w głowie i piszą że bez modyfikacji niby oryginał taki dobry a to badziewie prawda. Żeby MPS jeździł długo i bezawaryjnie trzeba w niego parę modów wpakować.
Masz dwa wyjścia kupić dobrze zmodyfikowanego ale tu cena będzie od 35k w górę. Lub szukać seryjnej perełki i bawić się samemu w mody.
Tu masz ceny w EU
https://www.mobile.de/pl/samochod/mazda-6/vhc:car,ms1:16800_7_,pwn:185,vcg:I jak widać w EU za seryjnego w dobrym stanie trzeba dać 35k do 40k