[3 BK MPS/Mazdaspeed3] Różnice wersji europejskiej i USA

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez lukaszstamford » 10 lut 2009, 17:32

Mam takie pytanie zwlaszcza do uzytkownikow CX-7 USA jak sobie radzicie z licznikami, czy predkosciomierz zostawiacie czy wymieniacie na europejski, a co z przebiegiem i licznikiem dziennym, zostawiacie mile czy przerabiacie to jakos na kilometry. Jezeli tak to jak?

Jeszcze jedno, na allegro widzialem mnostwo zarejestrowanych amerykanskich bez przerobek swiatel. Jest to kombinowane czy normalnie przechodzi.

Ksenony bez spryskiwaczy itd
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2008, 19:47
Posty: 19
Skąd: Stamford CT
Auto: Mazda CX-7 AWD GT

Postprzez lukaszstamford » 10 lut 2009, 17:36

Jak ostatnio zakladalem poprzeczki na dach do bagaznika, to w instrukcji wyczytalem ze zaslepki na dachu trzeba przesunac palecem, niestety nie dalo rady wiec wzilem srubokret i popchalem tak ze cala listwa dachowa wyjechala i zaczepy sie polamaly. Zalozylem to jakos i pojechalem do dealera, i mowie ze mi to caly czas odpada od nowosci, a on ze jeszcze takiego przypadku nie mieli, ale zrobi na gwarancji,tylko ostatni raz, spoko facet bo wiedzial o co chodzi i nie robil problemow
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2008, 19:47
Posty: 19
Skąd: Stamford CT
Auto: Mazda CX-7 AWD GT

Postprzez domin1979 » 10 lut 2009, 18:14

lukaszstamford napisał(a):Ksenony bez spryskiwaczy itd
Jest to nielegalne i nawet po zarejestrowaniu policja ma prawo się przyczepić. Również w Europie ksenony muszą mieć samopoziomowanie.
Ale życie jak zwykle pokazuje co innego...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez bziko98 » 12 lut 2009, 06:20

Obrazek

Obrazek

Obrazek

facelift na 2010 rok oraz nowy w ofercie silnik 2.5L 161KM.

http://www.autoblog.com/2009/02/11/2010 ... n-toronto/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 17:25
Posty: 120
Skąd: Chicago
Auto: 2016 mazda6 2.5

Postprzez marcink » 12 lut 2009, 12:04

bziko98 napisał(a):Obrazek

Obrazek

Obrazek

facelift na 2010 rok oraz nowy w ofercie silnik 2.5L 161KM.

http://www.autoblog.com/2009/02/11/2010 ... n-toronto/


[quote]
Widziałem fotki. Tył i wnętrze lepsze jest w wersji z 2010. Przód, moim zdaniem, zdecydowanie ciekawszy w aktualnej.
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2007, 11:04
Posty: 7
Skąd: Lublin
Auto: CX-7 Expression

Postprzez corky1 » 12 lut 2009, 12:21

marcink napisał(a):Tył i wnętrze lepsze jest w wersji z 2010. Przód, moim zdaniem, zdecydowanie ciekawszy w aktualnej.

Mam dokladnie takie same odczucia. Przod poszedl w kierunku nowej 3-ki, ktory mi sie nie za bardzo podoba :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez jancio68 » 12 lut 2009, 17:34

Oj chyba przesadzili z tym przodem. Jakby karykatura obecnej. Tył ok. prawie bez zmian. Jeden wydech dla wersji 2.5l. Ciekawe czy te zmiany wejdą też za rok w wersji europejskiej?
Chyba chcieli jak najmniej zmienic i to im się udało.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez domin1979 » 12 lut 2009, 17:47

W europejskiej pewnie wrzucą halogeny w zderzak.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez lukaszstamford » 13 lut 2009, 00:09

Zobaczymy jak bedzie wygladac na zywo, moze sobie zmienie zderzaki jak bedzie ok.
W kwietniu jest New York Auto Show wiec moze pokaza, wtedy zobacze to sie przekonam
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2008, 19:47
Posty: 19
Skąd: Stamford CT
Auto: Mazda CX-7 AWD GT

Postprzez krzysztof123 » 6 mar 2009, 21:33

nofastbbaWitam ,szukam kontaktu z kimś z Katowic który jeździ 7 .

Ja pracuje w Katowicach i chciałem zapytać o kilka szczegółów .
krzysztof123
 

Postprzez radeksnara » 8 mar 2009, 19:44

Witam,
Jestem posiadaczem Mazdy CX-7 sprowadzoną z USA 2.3 w benzynie. Zastanawiamy się tylko jakiego paliwa powinnyśmy używac, w serwisie mazdy w Polsce mówią aby lać 98 ale z tego co wiem w USA jest tylko 95.
Interesuje nas także założenie gazu, czy zdaje to egzamin w takim samochodzie?
Początkujący
 
Od: 8 mar 2009, 19:40
Posty: 4

Postprzez domin1979 » 8 mar 2009, 19:51

Gazem nie masakruj samochodu! Norma w USA jest inna niż w Europie i ich 95 ma inne parametry niż nasze 95. Lej 98, oszczędność żadna, a mniejsze ryzyko spalania stukowego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez radeksnara » 8 mar 2009, 22:21

Gazem nie masakruj samochodu!

Co masz na myśli ?
Początkujący
 
Od: 8 mar 2009, 19:40
Posty: 4

Postprzez domin1979 » 8 mar 2009, 22:38

radeksnara napisał(a):
Gazem nie masakruj samochodu!

Co masz na myśli ?
Wg mnie ten silnik zajedziesz instalacją! To nie jest wolnossący benzyniak tylko turbo z bezpośrednim wtryskiem. Do tego projektowane na paliwo premium. Prawdopodobieństwo, że znajdziesz fachmana, który zrobi to dobrze jest małe. Decyzja należy do Ciebie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez radeksnara » 8 mar 2009, 23:06

domin1979 napisał(a):
radeksnara napisał(a):
Gazem nie masakruj samochodu!

Co masz na myśli ?
Wg mnie ten silnik zajedziesz instalacją! To nie jest wolnossący benzyniak tylko turbo z bezpośrednim wtryskiem. Do tego projektowane na paliwo premium. Prawdopodobieństwo, że znajdziesz fachmana, który zrobi to dobrze jest małe. Decyzja należy do Ciebie.

Jakiego najgorsze konsekwencje mogę ponieść poprzez zakladanie gazu? Przepraszam że pytam ale nie interesuje się takimi tematami na codzień,
Początkujący
 
Od: 8 mar 2009, 19:40
Posty: 4

Postprzez domin1979 » 8 mar 2009, 23:44

1. Mnóstwo wizyt w celu ustawienia instalacji bo zawsze będzie tzw. "coś" nie tak.
2. Krótka żywotność silnika, który i tak jest silnikiem wyżyłowanym = 100KM z litra pojemności...

Jeżeli decydujesz się na taki motor to dla swojego dobra przyjmij konsekwencje zakupu, a jeżeli uważasz, że jest to za drogi interes to zamień na jakiegoś diesla i poczekaj na CX-7 w takim wariancie. Wg mnie gazując DISI turbo wejdziesz na wielką minę...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez BEN » 9 mar 2009, 09:04

Tutaj był temat odnośnie zagazowania cx7 http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 42&start=0.
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez tery » 9 mar 2009, 16:49

Witam wszystkich wielbicieli Mazdy a zwłaszcza CX-7-ek <jupi> .Osobiście bardziej odpowiada mi wersja EU.Od jesieni 2008 roku noszę się z zamiarem zakupu CX-7,byłem w salonie oglądałem,odbyłem jazdę testową.Wrażenia jak najbardziej pozytywne,świetne auto...tylko gdyby nie to spalanie.Wiem ...wiem...coś za coś...no,ale mimo to mogłoby być mniejsze o jakieś 2-2.5 litra :( .Spalanie spowodowało,że wstrzymałem się z kupnem czekając na Diesla...no i jest,pojawił się w Genewie po faceliftingu. Na roadlook. pl ten genewski model jest szczegółowo opisany http://www.roadlook.pl/wrazenia-z-jazdy ... leria.html. Powiem Wam szczerze...jestem bardzo rozczarowany osiągami a i spalanie 7.5 l na setkę moim zdaniem mało realne,chyba raczej będzie 10-10.5l czyli o 3-4 litry mniejsze niż spalanie w benzynie.Ale może się mylę?Nie jestem znawcą motoryzacji,raczej laikiem, dlatego bardzo proszę znawców tematu o fachowe komentarze i opinie.Co wybrać?Doradźcie.Podobno to strasznie wolny Diesel będzie – 11.3 sek. do 100 km/h. Cx-7 blado wypada w tym momencie, bo np. Citroen c-crosser mając zbliżone wymiary,masę ,moc,moment obrotowy i kilkanaście KM mniej przyspiesza w niecałe 10 sekund <killer> ?! Oczywiście ważnym czynnikiem będzie cena CX-7 w Dieslu i Cx-7 w benzynie. Na ten moment mam ambiwalentne odczucia.Proszę o Wasze opinie i pomoc.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez jancio68 » 10 mar 2009, 11:56

No to porażka z tym dieslem. Nie jestem entuzjastą klekotów a w tym przypadku taki samochód będzie mnie interesował w wieku 60+.
W Cx sylwetka, nadwozie, układ kierowniczy, hamulce i napęd wiele obiecują i w przypadku 2.3 DISI to się spełnia. Z dieslem popadłbym w depresję gdyby C-crossery, Outlandery i wszelkie Ravki mnie objeżdżały jak wóz konny. Pozostaje się ścigać z Navarami, Hilluxami i innymi taczkami. Masakra.
Ze spalaniem zapewne będzie tak, że obiecane 7,5l uzyskasz pieszcząc i muskając pedał gazu. Chcąc "depnąć" <lol> wyjdzie zapewne w okolicach przynajmniej 10l. Masa własna pewnie podchodzi pod 1900kg
Wersja silnikowa dla odważnych i bardzo statecznych <faja> .
Można też znajomym opowiadać godzinami o ekologicznym aspekcie tego samochodu a na imprezach jako anegdotę podawać, że w "MZR-CD 2,2 jest układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) po raz pierwszy zastosowany w samochodzie Mazda, przetwarzający NOx w nieszkodliwy azot i wodę, z użyciem mocznika." Zainteresowanie murowane <lol>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez tery » 10 mar 2009, 12:05

Jancio68 serdeczne dzięki za opinię ;) .Proszę pozostałych forumowiczów o opinie i komentarze.Zależy mi na tym by wysłuchać Waszego zdania.Pozdrawiam <jupi>
Ostatnio edytowano 10 mar 2009, 12:44 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed