Napisane: 17 wrz 2008, 20:39
Witam was wszystkich na forum, wlasnie sie zarejestrowalem.
Posiadam mazde CX-7 AWD Grand Touring, wersja amerykanska.
Zakupilem ja 8 miesiecy temu jako nowa od dealera za 33000 $ w leasing, jak bym placil gotowka to by zjechal jeszcze ze 4000 na dol.
Chcialby rozwiac tutaj pewne watpliwosci, moj model jest 08 czyli szyberdach ma w standardzie, wszystkie wersje GRAND TOURING maja naped na cztery kola, inne maja do wyboru FWD albo AWD, zreszta wystarczy zobaczyc na www.mazdausa.com.
Teraz wchodzi model 2009 i ma juz kierunki w lusterkach, bylem u dilera i nie ma z tym problemy zeby zalozyc.
Lampy przeciwmgielne to sa tylko nakladki na zderzak tylny w dolnej czesci, wiec moze polski dealer.
Nawigacja? Pisalem do NAVTEQ wiec mi odpisali ze wystarczy kupic od nich plyte z mapa europy (polska ma byc w tym roku chyba ze juz jest).
w srodku rozni sie tylko podlokietnikem i schowkiem pomiedzy siedzeniami ktory jest znacznie wiekszy (moj laptom sie miesci) reczny hamulec jest w nodzie wiec tutaj zaoszczedzono miejsca.
A czy USA a europa jest lepszy nie wiem, Kazdy rynek ma jakies wlasne specyfikacje, np w polsce sa wersje skandynawskie mazda 2 ma siedzenia podgrzewane w standardzie.
Moc jest inna chyba tylko z powodu paliwa tutja zalecane do auta jest 91 jak naleje 98 to vhba bedzie miec te 260.
Automat uwielbiam, mialem juz duzo samochodow z automatem i nigdy nie wroce do manuala, a wiekszosc sie zle o nim wypowada zle chba tylko dlatego ze w Polsce pnuje jeszce przekonanie ze automat to jest zlo wszelakie, nie wiem dalczego, nich kazdy przejezdzi nim przynajmniej 50000 tys km to mysle ze zmieni zdanie
Posiadam mazde CX-7 AWD Grand Touring, wersja amerykanska.
Zakupilem ja 8 miesiecy temu jako nowa od dealera za 33000 $ w leasing, jak bym placil gotowka to by zjechal jeszcze ze 4000 na dol.
Chcialby rozwiac tutaj pewne watpliwosci, moj model jest 08 czyli szyberdach ma w standardzie, wszystkie wersje GRAND TOURING maja naped na cztery kola, inne maja do wyboru FWD albo AWD, zreszta wystarczy zobaczyc na www.mazdausa.com.
Teraz wchodzi model 2009 i ma juz kierunki w lusterkach, bylem u dilera i nie ma z tym problemy zeby zalozyc.
Lampy przeciwmgielne to sa tylko nakladki na zderzak tylny w dolnej czesci, wiec moze polski dealer.
Nawigacja? Pisalem do NAVTEQ wiec mi odpisali ze wystarczy kupic od nich plyte z mapa europy (polska ma byc w tym roku chyba ze juz jest).
w srodku rozni sie tylko podlokietnikem i schowkiem pomiedzy siedzeniami ktory jest znacznie wiekszy (moj laptom sie miesci) reczny hamulec jest w nodzie wiec tutaj zaoszczedzono miejsca.
A czy USA a europa jest lepszy nie wiem, Kazdy rynek ma jakies wlasne specyfikacje, np w polsce sa wersje skandynawskie mazda 2 ma siedzenia podgrzewane w standardzie.
Moc jest inna chyba tylko z powodu paliwa tutja zalecane do auta jest 91 jak naleje 98 to vhba bedzie miec te 260.
Automat uwielbiam, mialem juz duzo samochodow z automatem i nigdy nie wroce do manuala, a wiekszosc sie zle o nim wypowada zle chba tylko dlatego ze w Polsce pnuje jeszce przekonanie ze automat to jest zlo wszelakie, nie wiem dalczego, nich kazdy przejezdzi nim przynajmniej 50000 tys km to mysle ze zmieni zdanie