Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Beny » 6 kwi 2009, 19:51

Gratulacje Adas :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8661 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Siw-y » 6 kwi 2009, 19:54

promyczek001 napisał(a):Czyli wiemy juz ze kolektory + przelot daje 10-11KM

Czyli prekaty i tłumiki miał mocno przytkane

Gratki Adaś <jupi> teraz ciężko Cię będzie objechać nawet KL'em
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez check » 6 kwi 2009, 20:21

nie długo spawamy w K8 kolektor 6-2-1 ciekawe jaka będzie różnica w K8 :D Ładny wynik, teraz rób głowice i ok. 160KM powinno być ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Adaś » 6 kwi 2009, 20:23

Dziękuję :) Ponieważ tamtejsza hamownia już 3 raz odmówiła mi pomiaru, uruchomiłem dawną znajomość z Konickim i po taniości pojechałem na Maha w Masters Tuning :D

wynik pomiaru to 149,4 KM oraz 172,9Nm :) ciekawe jaka byłaby moc, gdyby temperatura była taka sama, jak poprzednio ( mniej o 20stopni :) )

Max moc przesunęła się o ponad 700 obrotów :) Jak auto doszło do odcinki strzeliło z wydechu :] ps. looknijcie jaka prędkość była przy odcince ;)

wykres
Obrazek
oraz wersja big
http://yfrog.com/6chamownia060409j
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ravo » 6 kwi 2009, 21:02

gratki !! :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Badyl » 6 kwi 2009, 21:07

Adaś, ale zamiast drugiego Vrisa, to chyba zapodałeś mu jakieś nitro – ogromny skok, porównując do mojego i Bandyty wykresu.
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez radekkm » 6 kwi 2009, 21:33

pieknie,znow bedziesz panowal ;)
graty
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Badyl » 6 kwi 2009, 21:48

z tym panowaniem to na razie na papierze ;)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez xXx » 6 kwi 2009, 21:58

Dowiedzialem sie pierwszy, gdy zadzwonil do mnie Adam. Wielkie gratulace, oby tak dalej...


Na wykresie widac, ze przy 5000 auto silnik dostaje kopa, zastanawiam sie tylko dlaczego nie widac skoku przy 4000 obrotow, gdy otwiera sie pierwsza przepustnica ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 6 kwi 2009, 21:59

xXx napisał(a):Dowiedzialem sie pierwszy, gdy zadzwonil do mnie Adam

a skad wiesz, ze do mnie nie dzwonil pierwszy :P heheh
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez KoKo » 6 kwi 2009, 22:14

xXx napisał(a): zastanawiam sie tylko dlaczego nie widac skoku przy 4000 obrotow, gdy otwiera sie pierwsza przepustnica ?


Może sie nie otwiera <lol>

A tak na poważnie, gratulacje, zrób coś żeby pekla granica 150 :)
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez promyczek001 » 6 kwi 2009, 22:31

Hmm tak sobie dumam... mozliwe ze hamownia dobrala troche przesuniete obroty stad te skoki charakterystyczne dla vrisow. :|

Naszla mnie taka myśl bo widac ze niesamowity efekt daje otwarcie 2 przepustnic czy nie warto bylo by sie pokusic o wczesniejsze otwarcie obu przepustnic. Jak ogarne auto do konca postaram sie na hamowni stestowac vrisy w 2 kombinacjach czyli fabrycznej i z wczesniej otwartymi 2 przepustnicami.

A tentego Adaś ile dałes za hamowanie??
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez xXx » 6 kwi 2009, 22:39

Master, działaj w takim razie z tematem w koncu trzeba rozwiac watpliwosci na temat czasów oraz sposobu otwarcia przepustnic...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Bandyta » 6 kwi 2009, 23:37

No gratuluje Adaś... Super wynik !!!! :) ciekawe co Badyl teraz wymysli zeby nie bydz gorszym... hahaha hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2006, 08:50
Posty: 735
Skąd: Świdnik
Auto: BMW E46 320i

Postprzez xXx » 6 kwi 2009, 23:47

Łukasz, nie wiem czy wiesz ze robimy wydech u Ciebie i montujemy kolektory i masz ponad 150 KM ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Bandyta » 6 kwi 2009, 23:51

To kiedy jedziemy do wawy wymonotwac Adasiowi kolektory i kawalek wydechu.... ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2006, 08:50
Posty: 735
Skąd: Świdnik
Auto: BMW E46 320i

Postprzez Adaś » 7 kwi 2009, 17:31

Ja Was odwiedziłem, teraz Wasza kolej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Bandyta » 7 kwi 2009, 17:50

Adaś napisał(a):Ja Was odwiedziłem, teraz Wasza kolej :D
Nie kus nie kus.... bo kiedys sie mozesz obudzic, a tu Twoja mazda z otwarta maska bez kolektorow i bez przelotowego tlumika.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2006, 08:50
Posty: 735
Skąd: Świdnik
Auto: BMW E46 320i

Postprzez michi » 8 kwi 2009, 12:24

Adaś gratki najmocniejszego KF'a ;)
Poznasz głupiego po postach jego
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2006, 20:59
Posty: 836
Skąd: Mysłowice
Auto: Prelude BB9

Postprzez Badyl » 8 kwi 2009, 12:27

Najmocniejszy nie znaczy najszybszy <diabełek>
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy