Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
Dziękuję Ponieważ tamtejsza hamownia już 3 raz odmówiła mi pomiaru, uruchomiłem dawną znajomość z Konickim i po taniości pojechałem na Maha w Masters Tuning
wynik pomiaru to 149,4 KM oraz 172,9Nm ciekawe jaka byłaby moc, gdyby temperatura była taka sama, jak poprzednio ( mniej o 20stopni )
Max moc przesunęła się o ponad 700 obrotów Jak auto doszło do odcinki strzeliło z wydechu ps. looknijcie jaka prędkość była przy odcince
wykres
oraz wersja big
http://yfrog.com/6chamownia060409j
wynik pomiaru to 149,4 KM oraz 172,9Nm ciekawe jaka byłaby moc, gdyby temperatura była taka sama, jak poprzednio ( mniej o 20stopni )
Max moc przesunęła się o ponad 700 obrotów Jak auto doszło do odcinki strzeliło z wydechu ps. looknijcie jaka prędkość była przy odcince
wykres
oraz wersja big
http://yfrog.com/6chamownia060409j
Adaś, ale zamiast drugiego Vrisa, to chyba zapodałeś mu jakieś nitro – ogromny skok, porównując do mojego i Bandyty wykresu.
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Dowiedzialem sie pierwszy, gdy zadzwonil do mnie Adam. Wielkie gratulace, oby tak dalej...
Na wykresie widac, ze przy 5000 auto silnik dostaje kopa, zastanawiam sie tylko dlaczego nie widac skoku przy 4000 obrotow, gdy otwiera sie pierwsza przepustnica ?
Na wykresie widac, ze przy 5000 auto silnik dostaje kopa, zastanawiam sie tylko dlaczego nie widac skoku przy 4000 obrotow, gdy otwiera sie pierwsza przepustnica ?
xXx napisał(a): zastanawiam sie tylko dlaczego nie widac skoku przy 4000 obrotow, gdy otwiera sie pierwsza przepustnica ?
Może sie nie otwiera
A tak na poważnie, gratulacje, zrób coś żeby pekla granica 150
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Hmm tak sobie dumam... mozliwe ze hamownia dobrala troche przesuniete obroty stad te skoki charakterystyczne dla vrisow.
Naszla mnie taka myśl bo widac ze niesamowity efekt daje otwarcie 2 przepustnic czy nie warto bylo by sie pokusic o wczesniejsze otwarcie obu przepustnic. Jak ogarne auto do konca postaram sie na hamowni stestowac vrisy w 2 kombinacjach czyli fabrycznej i z wczesniej otwartymi 2 przepustnicami.
A tentego Adaś ile dałes za hamowanie??
Naszla mnie taka myśl bo widac ze niesamowity efekt daje otwarcie 2 przepustnic czy nie warto bylo by sie pokusic o wczesniejsze otwarcie obu przepustnic. Jak ogarne auto do konca postaram sie na hamowni stestowac vrisy w 2 kombinacjach czyli fabrycznej i z wczesniej otwartymi 2 przepustnicami.
A tentego Adaś ile dałes za hamowanie??
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
No gratuluje Adaś... Super wynik !! ciekawe co Badyl teraz wymysli zeby nie bydz gorszym...
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
To kiedy jedziemy do wawy wymonotwac Adasiowi kolektory i kawalek wydechu....
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
Ja Was odwiedziłem, teraz Wasza kolej
Nie kus nie kus.... bo kiedys sie mozesz obudzic, a tu Twoja mazda z otwarta maska bez kolektorow i bez przelotowego tlumika....Adaś napisał(a):Ja Was odwiedziłem, teraz Wasza kolej
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości